Šakal napísal:
Měl jsem LPG v Mitsubishi Galant a byl jsem celkem spokojen. Co mi vadilo: Že jsem si hlupák nechal namontovat moc malou toroidní nádrž (46l) takže jsem pořád tankoval. Žádné zvýhodnění, oproti jiným vyspělým státům, ba naopak ještě omezení v podzemních garážích! Čerpaček ještě stále není tolik, jsem z malého města a když jsem potřeboval natankovat třeba v noci, tak jsem měl smůlu. Jinak na druhou stranu musím říct, že se systémem jsem neměl problém, bylo to sekvenční vstřikování, plná automati...
souhlas, z toho favorita jsem skončil taky u dýzlu, u volva, spotřeba 6 litrů
Favorit - benzín 8-9
LPG - 9-10
jinak problémy byly stále, ale na to jsou majitelé těchto aut zvyklí, problémy způsobené LPG:
- občas cukání při akceleraci - v normálním servisu řečeno - problém na LPG, v LPG servisu problém zapalování, člověk pořád někam chodí, posílají si ho ze servisu do servisu, nakonec bylo postupně vyměněno skoro vše od zapalování, svíčky, kabely, víko rozdělovače, cívka, elektronika, seřízení rozdělovače, membrány karburátoru, komponenty automatického sytiče. Nakonec vyřešeno namontováním měděných zapalovacích kabelů Bosch, cena moc ošklivá, a periodickou výměnou svíček a vzduch. filtru cca po 8000km
- životnost výfuku asi poloviční oproti jízdě na benzín, cca 2-3 roky
- revize každý rok, dvojnásobná cena na měření emisí
- nádrž LPG se u venku rosí, vlhkost v kufru podporuje už tak hojnou korozi
no, možná toho bylo víc, člověk se snaží na to špatné nevzpomínat