2,0TDI jsem měl tu čest okoštovat v kolegově služebním Passatu. Motor je celkem dost živý a na způsob, jak s ním jezdil (bydlí v A převážně jezdí tray linz-Milano a pak hodně do D) po dálnici při rychlosti kolem 150-180km/h bral dle PC kolem 7/100. Tedy dost dobrý. Až potud. ALe byly s ním potíže, resp. celkově s Passatem měl potíže -klima kompresor, elektrila (tuším mu odešla ŘJ a zůstla stát v Linzu uprostřed křižovatky) a pak dost potíží na podvozku (dost rychle brzdy-což je daň za jeho způsob jízdy, takže to se mu celkem nemá co vytýkat, ale čepy).
Hluk v kabině celkem obsttojný, utlumený hluboký.
2,0FSI neznám, ale znám 1,8TSI a to byl resp. je výtečný motor co do výkonu, zátahu a zrychlení a POV. určitě bych ho neopomněl zkusit. Spotřeba při dost rychlé jízdě na trase Warszawa-Kijev a zpět ve 3 lidech 7,2 a jelo se fakt dost ostře.
Tazatel nepíše kolik hodlá najáíždět ročně, ale mám zkušenost, že nafta se vyplácí už kolem 20-25tkm rok, pokud se nestane nějaká vážná porucha typu turbo či vstřiky či čerpadlo nebo (/jak se u 103 TDI mluví celkem často)- hlava.
Ad SUbaru:
Radek: jasná věc. Nerž oktávku scout, která si na to, co není, jen hraje, tak za stejný prachy Subaru a jsem za vodou. A servis není taková pecka, i když je pravda, že dílů z druhovýroby není až tolik jako na koncerny, zato tyhle vozy obecně dost vydrží (podvozky, motory, alektrika). Navíc - Subaru se zdaleka nekrade tak, jak koncerny. A zvuk boxera nad 5000 je nádherný a návykový
Ani neposlouchám moc CD či radio