0
späť
 

diskuze k tématu: Dieselgate - majitelé škodovek si mohou oddechnout

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 17.12.2015 16:41, Zas na druhou stranu...
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro.

Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek.
Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
reagovať
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Štvrtok 17.12.2015 17:41, k
to bylo furt bubububu a dle očekávání nic z toho.Žijeme hu žel ve špatném státě tady alespon dle mého názoru rád bychse mýlil - drtivou většinou nikoho nezajímá co leze z výfuku ale za kolik to jezdí.
reagovať
Schumi/nick
počet príspevkov50
dátum registrácie08.08.2014
Štvrtok 17.12.2015 21:52, Dieselgate
Bohuzel kluci nade mnou mate uplnou pravdu,vic nejde dodat!
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Piatok 18.12.2015 07:45, RE: Zas na druhou stranu...
David V napísal:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.


No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Piatok 18.12.2015 08:17, Diesel
Skus niekedy stat v kolone za autom zo studenym motorom. Ked sa potom rozbiehate a nestihnes si dat vnutornu cirkulaciu, zistis o com hovorime. Ale verim, ze ty za sebou casto nejazdis. Musim ale povedat, ze minule som isiel za starou skodou favorit, a to bol hardcore.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Piatok 18.12.2015 08:34, .
Kde bychom byli, kdyby se úchylně od 90 let těžce neprotěžovaly nafty do osobáků. Takhle to vypadá, když rozhodujou lobisti a diletanti na straně státu. Ten smrad z nafty v koloně je dusivej až z něj bolí hlava. Hlavně, že řidič jede za 5,5 litru nafty místo 6,5 benzinu...
V kolonách, zvlášť v praze mam zaplou vnitřní cirkulaci skoro furt, ale pak se mlží okna atd (když je klima vyplá), to taky neni dobře. Chudáci lidi, co bydlí na sídlištích..
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 18.12.2015 09:07, RE: Zas na druhou stranu...
brin napísal:
David V napísal:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.


No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 18.12.2015 10:50, RE: Zas na druhou stranu...
David V napísal:
brin napísal:
David V napísal:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.


Ano, dýzl smrdí, dýzl je karcinogennější, dýzl nepatří do města. Ok?
A starý Avie, Liazy apod, nepatří vůbec do provozu, Ok?
Teď teda "akorát" napiš, jak to zařídit...
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 18.12.2015 11:03, RE: Zas na druhou stranu...
Pepe napísal:
David V napísal:
brin napísal:
David V napísal:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.
Ano, dýzl smrdí, dýzl je karcinogennější, dýzl nepatří do města. Ok?A starý Avie, Liazy apod, nepatří vůbec do provozu, Ok?Teď teda "akorát" napiš, jak to zařídit...


Srovnat normy, zafixovat měřicí cyklus dle reálného použití motoru a zlikvidovat předpisy na snižování CO2 - běžné konkurenční prostředí si spotřebu udrží na slušné úrovni samo, netřeba regulace zvenčí. A i dnes to přinese ovoce, ale tohle se mělo udělat s EURem II, kde se normy začaly rozcházet. S těma dnešníma popelnicema dožijem, ale neměly by se do provozu dostávat nové, které to zase neplní! A já tvrdím, že to většina chrochtáků neplní, i přes všechna prohlášení automobilek.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Piatok 18.12.2015 11:27, RE: .
Zvirak napísal:
Kde bychom byli, kdyby se úchylně od 90 let těžce neprotěžovaly nafty do osobáků. Takhle to vypadá, když rozhodujou lobisti a diletanti na straně státu. Ten smrad z nafty v koloně je dusivej až z něj bolí hlava. Hlavně, že řidič jede za 5,5 litru nafty místo 6,5 benzinu...V kolonách, zvlášť v praze mam zaplou vnitřní cirkulaci skoro furt, ale pak se mlží okna atd (když je klima vyplá), to taky neni dobře. Chudáci lidi, co bydlí na sídlištích..


Jenže tohle je záležitost celé Evropy. Navíc když je v některých zemích nafta o 10 Kč levnější než benzín, tak to lidi vyloženě motivuje si koupit diesl. Holt politici se snaží vybrat maximum daní. Spotřební daň na naftu nejde zvyšovat kvůli přepravě zboží apod. Tak se aspoň zvedá spotřební daň na benzín. Výsledek je, že všude v Evropě je spousta dieslů a to i v miniautech jako Ibiza. Např. ve Španělsku mě vždy překvapuje kolik je tam vidět malých aut v naftě.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Piatok 18.12.2015 11:29, RE: Zas na druhou stranu...
Pepe napísal:
David V napísal:
brin napísal:
David V napísal:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.
Ano, dýzl smrdí, dýzl je karcinogennější, dýzl nepatří do města. Ok?A starý Avie, Liazy apod, nepatří vůbec do provozu, Ok?Teď teda "akorát" napiš, jak to zařídit...


Zařídil bych to tak že bych snížil spotřební daň na benzín o 10 Kč a problém se časem vyřeší sám od sebe. Těch Avií zas až tak moc nejezdí, ty bych nechal dožít.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 18.12.2015 15:30, RE: Zas na druhou stranu...
Petr S napísal:
Pepe napísal:
David V napísal:
brin napísal:
David V napísal:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.
Ano, dýzl smrdí, dýzl je karcinogennější, dýzl nepatří do města. Ok?A starý Avie, Liazy apod, nepatří vůbec do provozu, Ok?Teď teda "akorát" napiš, jak to zařídit...
Zařídil bych to tak že bych snížil spotřební daň na benzín o 10 Kč a problém se časem vyřeší sám od sebe. Těch Avií zas až tak moc nejezdí, ty bych nechal dožít.


To rozhodně a ještě bych přihlédl k obsahu hořlaviny v palivu. Benzín je znevýhoněn na všech frontách.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 18.12.2015 15:49, RE: Zas na druhou stranu...
Petr S napísal:
Pepe napísal:
David V napísal:
brin napísal:
David V napísal:
...pokud by autorizované servisy uměly vpnout ten smrad, co z toho leze, já jsem pro. Já toho autem moc nenajezdím, ale dnes jsem musel a stát za nafťákem v koloně je fakt zážitek. Chtěl bych nějaký čidlo, který mi při detekování písmen "D" a "T" kdekoliv na zádi auta zapnou vnitřní cirkulaci, protože já to někdy nestihnu včas.
No já teda nevím, ale šílený smrad cítím výhradně za novými diesely se vstřikováním močoviny. Moje stará chrochta tak nějak extra nesmrdí.
No, mám-li reagovat upřímně, tak si lžež do kapsy (jako většina majitelů dieselů, když se jim "šáhne" na motor). Stoupni si za nastartovaný auto, dej si nos k výfuku a zhluboka se nadechni a pak požádej někoho s benzínem a Euro IV a udělej totéž. Ten rozdíl je propastný, a to skutečně nijak nepřeháním.
Ano, dýzl smrdí, dýzl je karcinogennější, dýzl nepatří do města. Ok?A starý Avie, Liazy apod, nepatří vůbec do provozu, Ok?Teď teda "akorát" napiš, jak to zařídit...
Zařídil bych to tak že bych snížil spotřební daň na benzín o 10 Kč a problém se časem vyřeší sám od sebe. Těch Avií zas až tak moc nejezdí, ty bych nechal dožít.


Oběma příspěvkama jsi uhodil hřebíček na hlavičku - cena nafty v Evropě, nevýznamná ČR je jen ocáskem ve vleku. Tam, kde by regulace ze strany EU měla fungovat, tak nefunguje. Hlavně, že máslo není máslo, a rum není rum
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.