0
späť
 

diskuze k tématu: VW Vento – finančně výhodná koupě?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.03.2009 15:54, RE: K doplnění
mastercar napísal:
Ano, je pravda, že pisatel chce spíš Vento, než nějakou nudnou Tyoytu s šedýma plastama, co bude jen jezdit na výměny náplní. Je taky pravda, že to vento mu opraví každej jouda a taky mu ho bude opravovat poměrně často. (už jen vzheldem ke stáří vozu) No a až jednou náš studentík dostuduje, čím asi bude jezdit? Těma nudnejma Toyotama, nebo zůstane u té stařičké pelešiny, co mu každý opraví? Když tady čtu ty názory, tak mám pocit, že je po revoluci tak 5 let a ne 20. Taky mě docela pobavil A4, kt...
Každej ať si preferuje co chce, to nikomu nevytýkám, ale nevím, proč to cpát skoro do každý diskuze. A hlavně že si vidíš do huby ty
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.03.2009 16:30, Spolehlivost
Kdyz uz mluvime o te spolehlivosti tak se s vami podelim s Toledem 1 z roku 1998 TDI 81kw 110 PS, kopeno v roce 2004 po havarii, na tachometru 12¨0 tis km, skutecnost nevim. Ted po cca 5 letech a 195 tis km na tachometru byli zavady nasledovne: Unavene zadni pruziny, takze zades sedel nize, kotouce, desticky, rozvody, olej, par prasklych zarovek a spalena "cokolada" nebo jak se to odborne jmenuje, takova ta kostka co spojuje kabely, tak se proste roztekla. TAk a podle tabulej eto to auto 2 nejhorsi. Na motoru az ted zacal zlobit prepousteci ventil k turbu. Tak tot vsechnby zavady a udrzba za 5 let a skoro 80 tis km. Dily jsou opravdu levne a snadno sehnatelne. Takze kdyz bude hezke vento tak jen doporucuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.03.2009 17:19, vento 1,8
Tchán (důchodce) má toto vento myslim 97, a je pořád ve velmi dobrém stavu bez koroze, pouze běžná údržba, minulej rok odešel alarm, jinak noproblem. Na můj vkus je to líný, ale to není tazatelova priorita. Když nekoupí vylítanou šlupku, splní očekávání
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.03.2009 18:04, Ceny rozvodů
Nevím kde autor přišel na cenu za sadu rozvodů pod 2000? Rád bych to věděl! Díval jsem se na ceny neorig dílů (ale kvalitativně srovnatelných) na Vento a sada rozvodů na 1.9 TDI 66 kw je od 3600 s DPH + připočtěte vodní pumpu za litr (to napsal autor správně) + klíňák a drážkový za 500. No a možná bude zapotřebí nějaká ta kladka a nevím co všechno. Tzn. nejmíň 5000 jenom za materiál. Kdeže je práce... Takže rozvody na 1.9 TDI vyjdou za obvyklou cenu, tj. od 7000 +
Pokud se mýlím opravte mě prosím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.03.2009 15:53, RE: Milí mufik.martin(e) a A4!
A4 napísal:
Nejde přece pouze o ten dnešní příspěvek. Stačí se probrat množstvím tvých příspěvků i z ostatních diskuzí, kde často "doporučuješ", "nabízíš" úplně něco jiného, než na co se někdo původně dotazoval. Když to řeknu s trochou nadsázky: pokud bude někdo žádat o radu při výběru mezi naftovou A4 a naftovým passatem, jsi mu Ty schopna jako nejlepší řešení doporučit benzínový C5. A když o podobných "doporučeních" čtu téměř v každém tvém příspěvku, je to jak už jsem napsal "otravné", a to je velmi mírně...
Milá Kýlie, asi je zase nejvyšší čas připomenout ti tvou debatu s uživatelem EasyDriverem, která před časem proběhla na zdejších stránkách. Jen stručně připomenu, že i on se, zpočátku pouze decentně, podivoval podivnosti tvého počínání, ty jsi se však do něj dala se stejnou vervou jako dnes do A4 a mufíka.martina, čímž sis slušně naběhla. Pro pobavení i dalších čtenářů kopíruji jeho příspěvek:

Ať to nazvete jakkoliv, nikterak tím neosvětlíte podivnost Vašeho počínání, o což Vám dle všeho jde. Vedení polemiky nad použítím jednoho výrazu pro mne nemohou být ani v nejmenším objasněním Vašich motivů pro zdejší působení. Možná se tomu záměrně vyhýbáte, možná jste to celé ze zřejmých důvodů tak trochu nepochopila...
P.S.: Nejde o to, že se zde v reakcích vyskytují nepřesná data (i když konec konců, jde přece o subjektivní hodnocení a vlastní názory čtenářů, proč by mělo být nutné mít vždy všechno přesně a objektivně zasazeno do tabulek...to jistě uplatníte ve Vašich odborných článcích), nýbrž o podstatu věci, která žene osobu Vašeho formátu a odborné erudice k vytrvalému pobytu na zdejších diskuzích.

Doporučuji si tuto konverzaci přečíst celou, plně to vystihuje i můj vztah ke Kýlii.
Cesta je:
Novinky---zkušenosti uživatelů---Audi A4 1.9tdi a stav po 200tis.km
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.03.2009 17:01, Milý Jenomtak(u)!
Jenomtak napísal:
Milá Kýlie, asi je zase nejvyšší čas připomenout ti tvou debatu s uživatelem EasyDriverem, která před časem proběhla na zdejších stránkách. Jen stručně připomenu, že i on se, zpočátku pouze decentně, podivoval podivnosti tvého počínání, ty jsi se však do něj dala se stejnou vervou jako dnes do A4 a mufíka.martina, čímž sis slušně naběhla. Pro pobavení i dalších čtenářů kopíruji jeho příspěvek:

Ať to nazvete jakkoliv, nikterak tím neosvětlíte podivnost Vašeho počínání, o což Vám dle všeho jde. V...
Ono asi záleží na "úhlu pohledu" (já tedy NEmám pocit nějakého "naběhnutí" si ,-)
Tedy když si v TÉTO diskuzi projdu např. "A4kovy" příspěvky, tak TAM to s tím "naběhnutím" je maličko JINAK, tam opravdu "veselé" momenty najdete
- ".... auto vošklivý jako noc" - bych nebral ... statistikama poruchovosti se neřídím = vybírám dle vzhledu? ,-)
- "... píšeš NE k věci" - TY to NEdělej (já můžu)
PS: Ano ten "rozhovor" co tu trochu částečně citujete si pamatuji ,-)
NEvšiml jste si, že názory či "pohledy" na věc (většinou) NEměním? Takže (se smiřte s tím, že ...) já "dělám co dělám" vědomně úmyslně schválně - že se to občas někomu NE-líbí NE-sedí apod. ... však já se (sama sebe) Doňa Quijote(a) nazývám.
I když se vám to možná "absurdní" může zdát, tak se "jen" snažím některá (dle mne "absurdní" ,-) KLIŠÉ zde "nabourat" (no raději "zbourat") - a je to občas TĚŽKÁ práce (to mi věřte)
Až mne to PŘESTANE bavit, tak ... se BEZe mne budete muset "obejít" (což jistě někdo i RADOSTNĚ přivítá ,-)
PPS: Můj Buřtík říká, že jsem ANDĚL - tak třeba PROTO se tu "snažím" (věci na PRAVOU míru uvést/dát) ... ANDĚL něco takového má "v popisu práce", ne? ,-)
Pěkný den (a za svými příspěvky "k tématu" v této diskuzi si STOJíM a ty s nickem "A4" za maličko "out" pokládám ... a jak vidím NEjsem sama - což mne "těší" ... NEbylo to od "A4" nějaké "drama", ale slušně řečeno: "NEměl svůj den")
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.03.2009 08:17, RE: Ceny rozvodů
Paul napísal:
Nevím kde autor přišel na cenu za sadu rozvodů pod 2000? Rád bych to věděl! Díval jsem se na ceny neorig dílů (ale kvalitativně srovnatelných) na Vento a sada rozvodů na 1.9 TDI 66 kw je od 3600 s DPH + připočtěte vodní pumpu za litr (to napsal autor správně) + klíňák a drážkový za 500. No a možná bude zapotřebí nějaká ta kladka a nevím co všechno. Tzn. nejmíň 5000 jenom za materiál. Kdeže je práce... Takže rozvody na 1.9 TDI vyjdou za obvyklou cenu, tj. od 7000 +
Pokud se mýlím opravte mě prosím.
Sada rozvodů se opravdu dá sehnat pod dva litry. Nejlevnější jsem našel za 1800. Plno jich tam je kolem 2500. A když je to sada, tak ta už ty kladky obsahuje. (Samotný rozvodový řemen se dá koupit za 600-900 kč.) Klasický klínový řemen se snad s rozvodama měnit nemusí - to spolu nesouvisí - tak bych to nepočítal do ceny výměny rozvodů.
A práce? Vy byste dal někomu za výměnu rozvodové sady 2000 Kč za práci??? To to bude jako dělat dva dny? Jednak teda to není až tak složitý úkon, takže mírně zručný člověk si to udělá sám, ale ikdybych si to dal k nějakému místnímu opraváři, tak ten to musí mít za dvě až tři hoďky hotový i s vykouřením pěti cigaret.... (omlouvám se všem zručným, kteří to stihnou dřív a nekouří)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.03.2009 09:29, RE: Milý Jenomtak(u)!
Kylie napísal:
Ono asi záleží na "úhlu pohledu" (já tedy NEmám pocit nějakého "naběhnutí" si ,-)
Tedy když si v TÉTO diskuzi projdu např. "A4kovy" příspěvky, tak TAM to s tím "naběhnutím" je maličko JINAK, tam opravdu "veselé" momenty najdete
- ".... auto vošklivý jako noc" - bych nebral ... statistikama poruchovosti se neřídím = vybírám dle vzhledu? ,-)
- "... píšeš NE k věci" - TY to NEdělej (já můžu)
PS: Ano ten "rozhovor" co tu trochu částečně citujete si pamatuji ,-)
NEvšiml js...
Právě jsem si přečetl onu zmiňovanou diskuzi a docela jsem se zasmál :) Napadlo mě to přísloví o kose na kameni.
Je to tady pučný i jinak než o autech. Holt ne všude tak úplně stojí o "anděly".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.03.2009 13:54, RE: Ceny rozvodů
TOM napísal:
Sada rozvodů se opravdu dá sehnat pod dva litry. Nejlevnější jsem našel za 1800. Plno jich tam je kolem 2500. A když je to sada, tak ta už ty kladky obsahuje. (Samotný rozvodový řemen se dá koupit za 600-900 kč.) Klasický klínový řemen se snad s rozvodama měnit nemusí - to spolu nesouvisí - tak bych to nepočítal do ceny výměny rozvodů.
A práce? Vy byste dal někomu za výměnu rozvodové sady 2000 Kč za práci??? To to bude jako dělat dva dny? Jednak teda to není až tak složitý úkon, takže mírně zr...
Trochu bych se bál výdrže takto levných dílů, i když je jasné že do skoro 15 let starého auta bude dávat origoš rozvody jen blázen. Každopádně bych je znova vyměnil raději dřív než až v 90 000. Já jsem spolu s rozvody vždy měnil i ostatní řemeny, protože u Audi je motor podélně a je tam dost blbý přístup, tzn. spousta věcí musí jít při výměně ven (díky tomu i dražší práce, za 3 hoďky se to opravdu stihnout nedá), no a kdyby třeba rupnul drážkový nebo klíňák, muselo by se to dělat znovu. Takhle je klid. Samozřejmě k té práci je ještě třeba započítat za výměnu oleje a jiné kontrolní úkony, které se dělají zároveň.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.03.2009 16:59, RE: Milý Jenomtak(u)!
MHr napísal:
Právě jsem si přečetl onu zmiňovanou diskuzi a docela jsem se zasmál :) Napadlo mě to přísloví o kose na kameni.
Je to tady pučný i jinak než o autech. Holt ne všude tak úplně stojí o "anděly".
I když s Kylie né vždy souhlasím, tak tady se stavím na její stranu, nic špatého neřekla. Asi akorát zvedla mandle pánům "das Auto", kteří nemůžou skousnout, že nějaký japonec je ve statistice lepší než němčour.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.03.2009 20:31, Tady ANDĚL, tady ANDĚL!
MHr napísal:
Právě jsem si přečetl onu zmiňovanou diskuzi a docela jsem se zasmál :) Napadlo mě to přísloví o kose na kameni.
Je to tady pučný i jinak než o autech. Holt ne všude tak úplně stojí o "anděly".
Nesu NOVÉ zrpávy z německých testů ...
Chtěla bych na PRAVOU míru uvést některé "představy" o smyslu (a "funci") slova "prémie" (čímž zdravím nick(a) A4 .... a další ,-)
Osobně "preferuji" styl a přístup k testům britského EVO, nicméně "německé" testy VYHLEDÁVÁM, neb NIKDE jinde NEnajdete TOLIK "měření, dat a údajů" ...
Takže z "big" testu 14 hatchback(ů) nižší střední třídy:
Brzdná dráha ("prémiový" vůz) - 39, 39, 39, 76 m
Brzdná dráha ("citrón" C4) - 39, 39, 40, 77 m
Trochu jinak je to při testu m-split (nestejně přilnavý povrch) - 116 m vůči 106 m (lepší než "prémie" je tam i Kia Ceed)
VELMi zajímavé je to i s odhlučněním interiéru:
"prémie" - 65, 68 a 71 db
vůz co se v česku od 250 t. prodává - 64, 67, 70
kia ceed - 65, 68 a 71
NEčekaně zajímavé to bylo s účinností světlometů
"prémie" - solidní cekové 4. místo
francouz - 2. místo (jiný francouz PRVNí místo ,-)
pro zajímavost ETALON - 3tí (od KONCE)
Kruhová dráha (STABILITA v zatáčce):
"prémie" - 55,8 km/h
žabožroutské auto - 55,8 km/h
Nejvyšší dosažená rychlost:
"prémie" - 207 km/h
obyčejný vůz - 207 km/h
Manévr VDA (prázdný/plný vůz)
Rychlost při vjezdu "prémie" - 71/70 km/h
Rychlost při vjezdu NEprémie - 70/70 km/h
Rychlost při VÝJEZDu "prémie" - 43/47 km/h
Rychlost při VÝJEZDu "prémie" - 50/49 km/h
Musím běžet - někdy to "povídání" o AUDi dokončím ... ,-)
Pěkný den (prosím, VYSVĚTELETE mi JAK je to s tou "prémií"




reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.03.2009 21:00, RE: Tady ANDĚL, tady ANDĚL!
Kylie napísal:
Nesu NOVÉ zrpávy z německých testů ...
Chtěla bych na PRAVOU míru uvést některé "představy" o smyslu (a "funci") slova "prémie" (čímž zdravím nick(a) A4 .... a další ,-)
Osobně "preferuji" styl a přístup k testům britského EVO, nicméně "německé" testy VYHLEDÁVÁM, neb NIKDE jinde NEnajdete TOLIK "měření, dat a údajů" ...
Takže z "big" testu 14 hatchback(ů) nižší střední třídy:
Brzdná dráha ("prémiový" vůz) - 39, 39, 39, 76 m
Brzdná dráha ("citrón" C4) - 39, 39, 40, 77 m
Troc...
Jak toto souvisí s VW Vento a nízkými náklady na provoz?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.03.2009 10:13, RE: Milí mufik.martin(e) a A4!
A4 napísal:
Nejde přece pouze o ten dnešní příspěvek. Stačí se probrat množstvím tvých příspěvků i z ostatních diskuzí, kde často "doporučuješ", "nabízíš" úplně něco jiného, než na co se někdo původně dotazoval. Když to řeknu s trochou nadsázky: pokud bude někdo žádat o radu při výběru mezi naftovou A4 a naftovým passatem, jsi mu Ty schopna jako nejlepší řešení doporučit benzínový C5. A když o podobných "doporučeních" čtu téměř v každém tvém příspěvku, je to jak už jsem napsal "otravné", a to je velmi mírně...
Vždycky, když se tady někdo začne ohánět "prémiovkami" tak se začnu trochu usmívat Osobně jsem jsem viděl, jak kamarádi převážně s vozy A6 platili horentní sumy za opravy a nevěděli kudy kam. Jestli je tohle ta prémiovka, tak potom jo. Mám 7mé japonské auto a nejvíc, co jsem kupoval, bylo ložisko, nebo výfuk. Kdo má zkušenost s japonci, tak ví, že nelžu. Raději budu jezdit ve spolehlivém neprémiovém autě, než kupovat prémiové čerpadlo za 25000,- A když jsme u toho vzhledu, tak mám historku: Asi prřed 5 lety jsem měl Mitsubishi Galant r.v.99 (žralok), docela podařené auto, jak z venku, tak ze vnitř. V té době si ke mně dal na opravu kamarád seat Toledo z roku 98. Jednou jsem v něm vezl manželku a ta prohlásila, že má vnitřek jako žigulík. bylo to trochu nadnesené, ale vnitřky u venta, nebo toleda byly fakt hnusné a poznala to i ženská Když jsem pak pod auto vlezl a viděl ten poblitý motor olejem, tak byl můj dojem úplný.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.