0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Vento po 300 tis. km.

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 07:32, Kobyla
Už má své za sebou,ale rád na něj vzpomínám, jezdil jsem ho 2 měsíce.Kdysi dávno u VW vyráběli solidní auta.Kde jsou ty časy! ! !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 07:52, RE: Kobyla
anonym napísal:
Už má své za sebou,ale rád na něj vzpomínám, jezdil jsem ho 2 měsíce.Kdysi dávno u VW vyráběli solidní auta.Kde jsou ty časy! ! !
jojo, skončilo to Passatem B4...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 10:37, RE: Kobyla
anonym napísal:
jojo, skončilo to Passatem B4...
taky jsem mel kdysi tohle vento td ty same km a velika spokojenost.na cerpadle jsem pridal trochu nafty,pak to trochu cmudilo ale jelo stejne jako tdi 90ps.akorat v zime byla spotreba cca 7.5.v poslednim roku se delali i 110 ps 4 airbagy digi klima atd
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 10:58, RE: Kobyla
anonym napísal:
jojo, skončilo to Passatem B4...
ale ale ..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 14:17, Zase.
Vemete-li toto auto na kompletní diagnostiku motoru, tak zjistíte, že vám na uvedení vstřikování do řádného stavu, nebude stačit 60 tis. Kč. A to nemluvím o ostatním. Držák? Prostě jako každý jiný. Hodnota oprav překračuje hodnotu vozidla.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 15:31, Mogul - plná syntetika
... Mogul plnou syntetiku nevyrábí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 15:36, RE: Zase.
anonym napísal:
Vemete-li toto auto na kompletní diagnostiku motoru, tak zjistíte, že vám na uvedení vstřikování do řádného stavu, nebude stačit 60 tis. Kč. A to nemluvím o ostatním. Držák? Prostě jako každý jiný. Hodnota oprav překračuje hodnotu vozidla.
A na těch 60 tisíc si přišel jak?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 16:03, RE: Zase.
anonym napísal:
Vemete-li toto auto na kompletní diagnostiku motoru, tak zjistíte, že vám na uvedení vstřikování do řádného stavu, nebude stačit 60 tis. Kč. A to nemluvím o ostatním. Držák? Prostě jako každý jiný. Hodnota oprav překračuje hodnotu vozidla.
Cože??? Tos mě pěkně vyděsil!! Na stejném motoru mi plně netáhne turbo. Myslíš, že to bude taky tolik stát? A když vstřiky koupim od Luboše z vrakáče a vymění mi to Venda u sebe na dílně, tak jim taky budu muset dát 60k?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 17:23, RE: Zase.
Muroň napísal:
Cože??? Tos mě pěkně vyděsil!! Na stejném motoru mi plně netáhne turbo. Myslíš, že to bude taky tolik stát? A když vstřiky koupim od Luboše z vrakáče a vymění mi to Venda u sebe na dílně, tak jim taky budu muset dát 60k?
rofl
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 17:48, Vento po 300 t km 2x až 3x
Jo to se jezdilo ! Nejlepší motor od VW na tu dobu v té době. Od kamaráda jsem ho koupil v roce 1998 slonová kost, no hnus a TAXI ! Ale cena nádherná a ujeté Km také 620 000 km , vše org . , krom spojky , tlumičů, brzd, čepu a blbostí . Po asi 80 000 km co jsem najel odešla převodovka . Po dalších 30 000 km jsem ho prodal v roce 2002 . To auto znám stále jezdí . Prošlo přes několik překuppánů a má stále najeto 180 000 km !!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 20:39, Golf
anonym napísal:
Jo to se jezdilo ! Nejlepší motor od VW na tu dobu v té době. Od kamaráda jsem ho koupil v roce 1998 slonová kost, no hnus a TAXI ! Ale cena nádherná a ujeté Km také 620 000 km , vše org . , krom spojky , tlumičů, brzd, čepu a blbostí . Po asi 80 000 km co jsem najel odešla převodovka . Po dalších 30 000 km jsem ho prodal v roce 2002 . To auto znám stále jezdí . Prošlo přes několik překuppánů a má stále najeto 180 000 km !!!
Mám Golfa III 1,9 TD, takže totéž v kombíku, rok 96, najeto teď 322 tkm., turbo se rozsypalo asi při 318 tkm, dá se sehnat i za 2 tis., olej mi nežere, jede to slušně, jen v zimě se projeví přece jen ta předkomůrka, i když se zažhaví, tak se motor při nastartování zaklepe, ale nemá to na nic vliv, teď jsem nechal dělat rozvody, mechanik chválil stav motoru..Vím i o passatech co mají klidně 700 tkm. a pořád to jezdí, zkrátka objektivně řečeno, jsou to dobrá auta, výhodou je opravdu jejich jednoduchost, spolehlivost a snadná opravitelnost a dostupnost dílů (levné)..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 09:21, TD 66kW ?
Buď TDi nebo 55kW.
Prahy hnijou hlavně hned za předním kolem, protože se tam drží listí. Kdo to před každou zimou vysype, tomu to nehnije !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 09:23, RE: Vento po 300 t km 2x až 3x
anonym napísal:
Jo to se jezdilo ! Nejlepší motor od VW na tu dobu v té době. Od kamaráda jsem ho koupil v roce 1998 slonová kost, no hnus a TAXI ! Ale cena nádherná a ujeté Km také 620 000 km , vše org . , krom spojky , tlumičů, brzd, čepu a blbostí . Po asi 80 000 km co jsem najel odešla převodovka . Po dalších 30 000 km jsem ho prodal v roce 2002 . To auto znám stále jezdí . Prošlo přes několik překuppánů a má stále najeto 180 000 km !!!
Golf III a tedy i Vento může mít najeto nanejvýš 299 999km. Pak už je zase funglovka .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 09:09, RE: Vento po 300 t km 2x až 3x
anonym napísal:
Golf III a tedy i Vento může mít najeto nanejvýš 299 999km. Pak už je zase funglovka .
Jo to je pravda, taky mám na tachu stav 22 tkm Jo a s tím motorem je to pravda, TD je vždy 55 kW (kód motoru AAZ), je to předkomůrka..Pak jsou TDi, to je přímý vstřik, 66 kW (1Z) a 81 kW (AFN) - asi nejlepší TDi jaké můžete u VW koupit (samozřejmě myslím co se výkonu/spotřeby/PROVOZNÍCH NÁKLADŮ a VÝDRŽE týče. Passat klidně 700 tkm..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.01.2012 17:39, RE: Vento po 300 t km 2x až 3x
anonym napísal:
Golf III a tedy i Vento může mít najeto nanejvýš 299 999km. Pak už je zase funglovka .
po 299 999km se pocitadlo vynuluje ale zmizi napis TOTAL...takze funglovka z toho urcite nebude
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.