0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Focus C-max nebo VW Touran - který vybrat?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 17:31, RE: Řemen 240tkm?
anonym napísal:
Co je to za řemen kterej vydrží 240tkm?
Řetěz?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 18:36, RE: Shrnutí
Kolodмj napísal:
Hlučnost TDI může být problematická - sám ho nemám, ale měl jsem možnost se svézt dvěma O II se stejnýma motorama, shodou okolností oba byly dotazované 1.9 TDI 77kW. Jedna byla hlučná, druhá krásně tichá, až jsem se divil. A uživatel té tiché mi řekl, že to je jak kdy - občas je taky hlučná a nepodařilo se mu vystopovat, čím to je a jak to ovlivnit. No a uživatel té hlučné mi řekl, že je hlučná pořád a má z toho už bolesti hlavy, které dřív nemíval.
naftou !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 19:48, RE: Řemen 240tkm?
anonym napísal:
Řetěz?
No to by mě taky zajímalo. Pokud možno fakta a ne bludy z hospody u suchánků.Ví někdo?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 19:57, RE: Řemen 240tkm?
anonym napísal:
Řetěz?
Ano,je to řetěz.To je takové to kovové, bezúdržbové, co tydláci z koncernu se starými tdi nebo co to je za sračku neznají.Touran nebrat, snad jedině z nouze, pokud potřebujete vozit v traktoru o něco málo víc vzduchu.Wv - ee.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 20:02, RE: Řemen 240tkm?
anonym napísal:
No to by mě taky zajímalo. Pokud možno fakta a ne bludy z hospody u suchánků.Ví někdo?
To nejsou bludy, zeptej se u autorizovaného Fordího servisu,tam ti to ukážou černé na bílém.Jednoho C-Maxe mám 1,6TDci, maximální spokojenost, nalítáno 160tis Km, žádná uváděná porucha se zatím neobjevila, takže mohu jen doporučit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 21:19, RE: Jaký auto
anonym napísal:
mám HDI a až se takovým autem svezeš, tak pochopíš kde je v TDI chyba.
měl jsem tdi i hdi a až budeš jezdit kolem 100tkm ročně tak možná pochopíš kde jsou přednosti tdi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 21:55, RE: Jaký auto a motor
anonym napísal:
Dobrý den,
píšete o naprosto jiných motech. Ano prvni dvoulitry TDCi od fordu delali problemy, ale od roku 2003 se do mondea a dalšich vozu dávají motory z PSA. Tento motor je tedy 1,6 HDi..(citroen peugeot), naftove motory 2,0 to same. Tady uz ta spolehlivost je jinde.
Tvrdím ze kolem roku 2005 v "základní třídě" byl na vrcholu s naftou právě PSA nad VW. -myslím technologicky, masovostí a spolehlivostí.
Jinak kdyz uz jsme u spolehlivosti, zastaralý 66kW TDi je mozna lepší, tady se totiž krom váhy nemá co posrat.
Pokud můžu porovnat diesel motory tak na špici 4 válců evropských výrobců je Renault,PSA a Fiat,japonci samozřejmě jim těžce šlapou na pedál.Vybral bych si asi Renaulta,ale v žádném případě VW stále to omílané TDI je opravdu problém.Pokud motor dostane to co má-kvalitní naftu a maziva maká,ale TDI ne.Jo BMW je třída sama pro sebe,ale tady nemá co dělat,snad jindy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 22:06, RE: Jaký auto
anonym napísal:
měl jsem tdi i hdi a až budeš jezdit kolem 100tkm ročně tak možná pochopíš kde jsou přednosti tdi
Ano a kvůli těm přednostem tdi přestávají (konečně!) vyrábět a kvůli těm přednostem to sami VW nazvali: slepá cesta vývoje. Tdi má totiž takový přednosti že už i nákladní auta ho přestávají používat. Nenajezdí náhodou ty nákladáky o trochu víc než osobní auta?
jo a jestli fakt najezdíš osobákem 100 tisíc kilometrů ročně tak jsi fakt borec. Kam to jezdíš? Každej rok třikrát kolem planety?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 22:08, RE: Shrnutí ty kun.o
anonym napísal:
.....takže to shrňme auta s kundou ve znaku, stejně tak citróny nebrat, pokud se spokojíš s průměrem tak je tu ten C-max, ale pokud chceš to nejlepší pak jedině das Auto Touran, myslím že TDI motory mají nad nějakými hdi či tdci poměrně navrch a to jak zátahem, spotřebou tak spolehlivostí.....nějaká kultura chodu či údajná hlučnost je pouze fóbie některých postižených jedinců co sliší trávu růst....tak pravil klasik.
Přečti si kvalitní recenze,nastup do toho traktoru a projeď se Praze .Komfort cestování je fakt na ůrovni Zetoru a místa ještě míň.No nic jsi zřejmě znalec koncernu VW.Touran a Cady jsou technickým krokem zpět,ostatní jdou vpřed.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 22:11, RE: shrnuti
mikes napísal:
Dle meho - pokud chce kultivovanejsi a tissi motor, volit C-max. Pokud je prioritou vetsi prostor a prakticnost, pak Touran.
No nesouhlasil bych s tou praktičností Touranu, a C-max má lepší podvozek a líp se řídí. A motor je lepší fakt jednoznačně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 22:16, RE: Shrnutí
anonym napísal:
.....takže to shrňme auta s kundou ve znaku, stejně tak citróny nebrat, pokud se spokojíš s průměrem tak je tu ten C-max, ale pokud chceš to nejlepší pak jedině das Auto Touran, myslím že TDI motory mají nad nějakými hdi či tdci poměrně navrch a to jak zátahem, spotřebou tak spolehlivostí.....nějaká kultura chodu či údajná hlučnost je pouze fóbie některých postižených jedinců co sliší trávu růst....tak pravil klasik.
Klasiku kam chodíte na ty blbosti s TDI? I v německejch testech už je kritizujou a tady totální bláboly o spolehlivosti atd. Právě poruchovost a vysoké náklady na opravy byly jeden z hřebíků do rakve pumpe-duse tdi. Ten systém skončil, motory se přestávají vyrábět právě proto že nejsou konkurenceschopné a už i kia hyuindai mají modernější motory! Ti co slyší trávu růst a blábolí o hlučnosti není parta několika postižených jedinců, ale vedení VW!!!!!!!!! Proto rozhodlo o ukončení výroby čerpadlo tryska a přechází konečně na common rail. Je to jako když dneska někdo doporučuje místo DVD kazety VHS. Jo ještě existujou, jo ještě se vyrábí, ale skončily!!!! Stejně jako pumpeduse TDi!!! Takže chcete-li VHS či TDi - poslužte si - ale neblbněte ostatní!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.08.2008 23:58, 6ti kvalt
možná to tady již někdo psal - Touran má i u 1,9TDI 6-ti stupňovou převodovku, kdežto Ford jen pětikvalt.

Jinak - s Touranem 2,0TDI jezdím 2 roky a zatím bez problémů (100.000km). Ovladače klimatizace mi stále fungují, tak nevím, co autor recenze myslel. Neměl jsem dosud jedonou závadu, a to auto nešetřím!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.08.2008 00:04, RE: Prostornost
anonym napísal:
Pro ty děti určitě. Sám jsem před nedávnem vybíral nové auto této kategorie, a hlavním kritériem bylo místo na zadních sedadlech, právě kvůli dětem, které už jsou ale dětmi pouze věkem, nikoli velikostí. Dělal jsem jednoduchý test, sedal jsem si dozadu sám za sebe (tedy nastavil si sedadlo řidiče podle sebe a pak si zkoušel za něj sednout). Zkoušel jsem Touran, Mazdu 5, C4 Picasso, nové Berlingo a C-Max, Scénic jsem zkoušet nemusel, toho už znám. No a Touran bylo jediné auto, kde nejenže jsem si...
asi jsi nějaká přerostlá obluda. Vozím vzadu 3 děti v sedačkách a bez problémů. Když vezu normální - dospělé lidi, ještě si nikdo nestěžoval na nedostatek prostoru. Navíc má Touran 3 samostatná sedadla, která můžeš posunovat, vyjímat atd. V C-Maxu jen posouvat "středozadu" a "předoboku". C-Max je uvnitř poněkud stísněný, naopak Touran příjemně vzdušný. Ale samozřejmě, na Sharana to nemá!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.08.2008 00:15, RE: Shrnutí
anonym napísal:
Klasiku kam chodíte na ty blbosti s TDI? I v německejch testech už je kritizujou a tady totální bláboly o spolehlivosti atd. Právě poruchovost a vysoké náklady na opravy byly jeden z hřebíků do rakve pumpe-duse tdi. Ten systém skončil, motory se přestávají vyrábět právě proto že nejsou konkurenceschopné a už i kia hyuindai mají modernější motory! Ti co slyší trávu růst a blábolí o hlučnosti není parta několika postižených jedinců, ale vedení VW!!!!!!!!! Proto rozhodlo o ukončení výroby čerpadlo ...
dělám v oboru, ale o poruchovosti PD fakt nevím. Vím o problematické spolupráci vstřikování PD a filtrů pevných částic.

Hlučnost - když jsme srovnávali hlučnost Touranu 2,0TDI a C-Maxe 1,8TDCI 85 kW, tak obě auta jsou si rovny. Chrapot má každé trochu jiný, nicméně vnější i vnitřní hluk byl na stejné úrovni.

Když dnes čtu v testech, jak koncernové motory vyluzují nadprůměrný hluk, tak si fakt připadám, že autoři různých článků píší něco, co bylo nějak uměle vsugerováno veřejnosti. Znám hodně lidí, kterým zvuk motoru TDI nepřipadne nijak zvlášť něpříjemný, navíc ve srovnání s konkurencí HDI, CRDI, TDCI. Osobně neznám horší zvuk než u Mondea předchozí generace a motoru 2,0TDCI.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.08.2008 00:20, magoři
válka VWistů a Fordistů!!!

pro někoho je lepší motor TDI, pro někoho TDCI! atd, atd, atd........

rada pro kupce:

KUP SI CO CHCEŠ, CO SE TI LÍBÍ, JAKÁ BARVA JE LEPŠÍ, HLAVNĚ U OJETINY POSUZUJ CELKOVÝ STAV, A NE ZNAČKU AUTA

A

PŘÍŠTĚ SE NEPTEJ NA TAKOVÉ BLBOSTI!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.08.2008 07:57, RE: 6ti kvalt
anonym napísal:
možná to tady již někdo psal - Touran má i u 1,9TDI 6-ti stupňovou převodovku, kdežto Ford jen pětikvalt.

Jinak - s Touranem 2,0TDI jezdím 2 roky a zatím bez problémů (100.000km). Ovladače klimatizace mi stále fungují, tak nevím, co autor recenze myslel. Neměl jsem dosud jedonou závadu, a to auto nešetřím!
Za tu cenu se dá sehnat i C-Max 2.0 TDCi, který ten 6-ti kvalt má taky. O výkonu nemluvě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.08.2008 09:32, RE: Shrnutí
anonym napísal:
dělám v oboru, ale o poruchovosti PD fakt nevím. Vím o problematické spolupráci vstřikování PD a filtrů pevných částic.

Hlučnost - když jsme srovnávali hlučnost Touranu 2,0TDI a C-Maxe 1,8TDCI 85 kW, tak obě auta jsou si rovny. Chrapot má každé trochu jiný, nicméně vnější i vnitřní hluk byl na stejné úrovni.

Když dnes čtu v testech, jak koncernové motory vyluzují nadprůměrný hluk, tak si fakt připadám, že autoři různých článků píší něco, co bylo nějak uměle vsugerováno veřejnosti. Znám hodně ...
dlužno podotknout, že Fordův 1.8TDCi 85 kW není převzat od PSA, ale je to ještě jeden z původních Fordových motorů, akorát je použito vstřikování CR. Zrovna tenhle motor (jako snad poslední diesel od Fordu) opravdu není vzorem kultivovanosti. Ve svých projevech (zvuk i provozní charakteristika) je na tom znatelně hůře než zde často zmiňované 1.6 TDCi (která má původ u PSA).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.08.2008 09:50, RE: magoři
anonym napísal:
válka VWistů a Fordistů!!!

pro někoho je lepší motor TDI, pro někoho TDCI! atd, atd, atd........

rada pro kupce:

KUP SI CO CHCEŠ, CO SE TI LÍBÍ, JAKÁ BARVA JE LEPŠÍ, HLAVNĚ U OJETINY POSUZUJ CELKOVÝ STAV, A NE ZNAČKU AUTA

A

PŘÍŠTĚ SE NEPTEJ NA TAKOVÉ BLBOSTI!!!!!
My mluvis z duse...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.08.2008 10:53, RE: Shrnutí
anonym napísal:
naftou !
Možná jo, zkusím to zkonzultovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.08.2008 11:07, RE: C-MAX 2,0 TDCI
Kolodмj napísal:
Je to tam, jen otevřít oči.
Komu neni shury dano, asi nepochopi, ze technika neni vsemocna... Dotaz tam neni videt vubec, pouze titulek a odpoved.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.