anonym napísal:
Klasiku kam chodíte na ty blbosti s TDI? I v německejch testech už je kritizujou a tady totální bláboly o spolehlivosti atd. Právě poruchovost a vysoké náklady na opravy byly jeden z hřebíků do rakve pumpe-duse tdi. Ten systém skončil, motory se přestávají vyrábět právě proto že nejsou konkurenceschopné a už i kia hyuindai mají modernější motory! Ti co slyší trávu růst a blábolí o hlučnosti není parta několika postižených jedinců, ale vedení VW!!!!!!!!! Proto rozhodlo o ukončení výroby čerpadlo ...
dělám v oboru, ale o poruchovosti PD fakt nevím. Vím o problematické spolupráci vstřikování PD a filtrů pevných částic.
Hlučnost - když jsme srovnávali hlučnost Touranu 2,0TDI a C-Maxe 1,8TDCI 85 kW, tak obě auta jsou si rovny. Chrapot má každé trochu jiný, nicméně vnější i vnitřní hluk byl na stejné úrovni.
Když dnes čtu v testech, jak koncernové motory vyluzují nadprůměrný hluk, tak si fakt připadám, že autoři různých článků píší něco, co bylo nějak uměle vsugerováno veřejnosti. Znám hodně lidí, kterým zvuk motoru TDI nepřipadne nijak zvlášť něpříjemný, navíc ve srovnání s konkurencí HDI, CRDI, TDCI. Osobně neznám horší zvuk než u Mondea předchozí generace a motoru 2,0TDCI.