Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Vybíráme ojeté SUV za 300 tisíc: VW Touareg nebo Mercedes ML?
0
späť
 

diskuze k tématu: Vybíráme ojeté SUV za 300 tisíc: VW Touareg nebo Mercedes ML?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla, německá vozidla
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 03.03.2017 19:44, RE: Hybrid hybrid hybrid
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
http://m.autorevue.cz/lexus-gs450h-divoky-hybrid-prvni-let_3/?showforum=1 Az budete k tomu Lexusu porizovat sadu baterii za 80 tisic, to nadseni vas prejde. Jinak je Lexus zajimava alternativa, proc ne. Ja bych si jen vybral klasickou benzinovou verzi, ktera ma Torsen misto komplikovaneho 4x4 u hybridu, a misto variatoru bezny hydromenic. A Zdeny ty uz nekvakej, ses jak obehrana deska... nic noveho, furt dokola to samy.
Čéče, ses nějak netrefil s umístěním Ano, obehraná deska hraje pravdu. A k té baterii, řešil se tu nedávno Prius. Údajně zatsoupení Toyota za dobu prodeje tohoto modelu neprodala jedinou náhradní baterii. Co ty na to? A i kdyby ano, 80 litrů je takový mrzký servis kdejaké naftové plčeky turbem počínaje, vstřiky a FAPem knče. jenže to zase nikod nebude chtít slyšet...Holt, lidi jsou různé. Toliko citát, který dál pokračuje jít, že "lidé jsou blbé a nás je málo...."
Proto jsem dal ten odkaz. Človíček zničil baterky za čtyři roky používání vozu. Toyota bude samozřejmě tvrdit, že nic takového není. Mně je to celkem fuk, já říkám, že mi je sympatičtější Torsen místo připojování jedné nápravy elektromotorem a místo CVT klasická převodovka. Navíc, kdo pořizuje nové, nemá šanci rozdíl v PC projezdit.Jinak, Touareg nebo ML opravdu nelze srovnávat s Lexusem RX, to jsou auta, které můžou do terénu a v případě Touaregu i do poměrně těžkého. Měl jsem ho, rajtoval s ním v zimě po lese a to by určitě Lexus nezvládnul.O co mi šlo je srovnávání trojkové řady s Lexusem IS. Odtažité řízení, mizerný výběr motorizací. A kdybys chtěl srovnávat hybridní verzi, potom Active hybrid s řadovým šestiválcem rozebere to tvoje IS na prvočinitele. Místo CVT má osmistupňový ZF, místo čtyřválce šestiválec, dynamiku rakety. A nemluvě o jiných verzích, s dieselovým šestiválcem apod. Tady si prostě IS ani neškrtne.


Reno, umíš ty vůbec číst??? O čem to plácáš??? Já píšu o IS250 s V6 a automatem typu HDM Ty plácáš o nějakém 4 válci s CVT... proboha...Jaký typ BMW byl v době IS250 V6 153kW protikandidátem, ha? Active hybrid to určitě ale nebyl Čti, prosím tě, co je psané.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 03.03.2017 19:45, RE: Variátor vs e-CVT
Reno napísal:
Petr S napísal:
Možná je dobré zmínit, že hybridní systém sice poskytuje plynulou změnou převodového poměru (CVT - Continuously variable transmission), ale nepoužívá mechanický variátor. Princip je úplně jiný a zřejmě i spolehlivější. Nazývat e-CVT variátor je zavádějící, většina lidí si pod tím představuje převodovku ze skůtru.
zavádějící to není. ten jízdní projev je katastrofální. prostě šalina. někomu to nevadí, mně třeba jo.


Naštěstí tě nikdo nenutí, aby sis to koupil a uděláš nejlépe, když o tom nebudeš ani číst ani psát.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 03.03.2017 22:24, RE: Hybrid hybrid hybrid
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
http://m.autorevue.cz/lexus-gs450h-divoky-hybrid-prvni-let_3/?showforum=1 Az budete k tomu Lexusu porizovat sadu baterii za 80 tisic, to nadseni vas prejde. Jinak je Lexus zajimava alternativa, proc ne. Ja bych si jen vybral klasickou benzinovou verzi, ktera ma Torsen misto komplikovaneho 4x4 u hybridu, a misto variatoru bezny hydromenic. A Zdeny ty uz nekvakej, ses jak obehrana deska... nic noveho, furt dokola to samy.
Čéče, ses nějak netrefil s umístěním Ano, obehraná deska hraje pravdu. A k té baterii, řešil se tu nedávno Prius. Údajně zatsoupení Toyota za dobu prodeje tohoto modelu neprodala jedinou náhradní baterii. Co ty na to? A i kdyby ano, 80 litrů je takový mrzký servis kdejaké naftové plčeky turbem počínaje, vstřiky a FAPem knče. jenže to zase nikod nebude chtít slyšet...Holt, lidi jsou různé. Toliko citát, který dál pokračuje jít, že "lidé jsou blbé a nás je málo...."
Proto jsem dal ten odkaz. Človíček zničil baterky za čtyři roky používání vozu. Toyota bude samozřejmě tvrdit, že nic takového není. Mně je to celkem fuk, já říkám, že mi je sympatičtější Torsen místo připojování jedné nápravy elektromotorem a místo CVT klasická převodovka. Navíc, kdo pořizuje nové, nemá šanci rozdíl v PC projezdit.Jinak, Touareg nebo ML opravdu nelze srovnávat s Lexusem RX, to jsou auta, které můžou do terénu a v případě Touaregu i do poměrně těžkého. Měl jsem ho, rajtoval s ním v zimě po lese a to by určitě Lexus nezvládnul.O co mi šlo je srovnávání trojkové řady s Lexusem IS. Odtažité řízení, mizerný výběr motorizací. A kdybys chtěl srovnávat hybridní verzi, potom Active hybrid s řadovým šestiválcem rozebere to tvoje IS na prvočinitele. Místo CVT má osmistupňový ZF, místo čtyřválce šestiválec, dynamiku rakety. A nemluvě o jiných verzích, s dieselovým šestiválcem apod. Tady si prostě IS ani neškrtne.
Reno, umíš ty vůbec číst??? O čem to plácáš??? Já píšu o IS250 s V6 a automatem typu HDM Ty plácáš o nějakém 4 válci s CVT... proboha...Jaký typ BMW byl v době IS250 V6 153kW protikandidátem, ha? Active hybrid to určitě ale nebyl Čti, prosím tě, co je psané.


Zdeny mluvím o dvou různých autech. /smazáno admin/
Mluvil jsem o trojce, kterou sis mohl koupit s dieselem, s benzínem, v automatu i manuálu, s přeplňovaným i atmosférickým motorem, s pohonem všech kol nebo zadních. S tříválcem nebo osmiválcem. Nejen s benzínem a automatem, nebo dieselem /velmi nepodařeným/ a manuálem.
IS 250 byl konkurentem max. sám sobě. A místa v něm bylo pro dva lidi.

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 03.03.2017 22:24, RE: Variátor vs e-CVT
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Petr S napísal:
Možná je dobré zmínit, že hybridní systém sice poskytuje plynulou změnou převodového poměru (CVT - Continuously variable transmission), ale nepoužívá mechanický variátor. Princip je úplně jiný a zřejmě i spolehlivější. Nazývat e-CVT variátor je zavádějící, většina lidí si pod tím představuje převodovku ze skůtru.
zavádějící to není. ten jízdní projev je katastrofální. prostě šalina. někomu to nevadí, mně třeba jo.
Naštěstí tě nikdo nenutí, aby sis to koupil a uděláš nejlépe, když o tom nebudeš ani číst ani psát.


Zdenku, jestli tě poslouchá tvoje paní na slovo, gratuluju, ale na mně to moc neplatí.
Pěkný večer:)

reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Sobota 04.03.2017 00:21, RE: Variátor vs e-CVT
Reno napísal:
Petr S napísal:
Možná je dobré zmínit, že hybridní systém sice poskytuje plynulou změnou převodového poměru (CVT - Continuously variable transmission), ale nepoužívá mechanický variátor. Princip je úplně jiný a zřejmě i spolehlivější. Nazývat e-CVT variátor je zavádějící, většina lidí si pod tím představuje převodovku ze skůtru.
zavádějící to není. ten jízdní projev je katastrofální. prostě šalina. někomu to nevadí, mně třeba jo.


Jen pro info, jel jsi s tím osobně? Já zatím ne, celkem bych si to rád někdy zkusil. Případně bych docela rád jezdil touhle šalinou https://youtu.be/ZALG3F7D5qU?t=188
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Sobota 04.03.2017 07:08, RE: Hybrid hybrid hybrid
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
http://m.autorevue.cz/lexus-gs450h-divoky-hybrid-prvni-let_3/?showforum=1 Az budete k tomu Lexusu porizovat sadu baterii za 80 tisic, to nadseni vas prejde. Jinak je Lexus zajimava alternativa, proc ne. Ja bych si jen vybral klasickou benzinovou verzi, ktera ma Torsen misto komplikovaneho 4x4 u hybridu, a misto variatoru bezny hydromenic. A Zdeny ty uz nekvakej, ses jak obehrana deska... nic noveho, furt dokola to samy.
Čéče, ses nějak netrefil s umístěním Ano, obehraná deska hraje pravdu. A k té baterii, řešil se tu nedávno Prius. Údajně zatsoupení Toyota za dobu prodeje tohoto modelu neprodala jedinou náhradní baterii. Co ty na to? A i kdyby ano, 80 litrů je takový mrzký servis kdejaké naftové plčeky turbem počínaje, vstřiky a FAPem knče. jenže to zase nikod nebude chtít slyšet...Holt, lidi jsou různé. Toliko citát, který dál pokračuje jít, že "lidé jsou blbé a nás je málo...."
Proto jsem dal ten odkaz. Človíček zničil baterky za čtyři roky používání vozu. Toyota bude samozřejmě tvrdit, že nic takového není. Mně je to celkem fuk, já říkám, že mi je sympatičtější Torsen místo připojování jedné nápravy elektromotorem a místo CVT klasická převodovka. Navíc, kdo pořizuje nové, nemá šanci rozdíl v PC projezdit.Jinak, Touareg nebo ML opravdu nelze srovnávat s Lexusem RX, to jsou auta, které můžou do terénu a v případě Touaregu i do poměrně těžkého. Měl jsem ho, rajtoval s ním v zimě po lese a to by určitě Lexus nezvládnul.O co mi šlo je srovnávání trojkové řady s Lexusem IS. Odtažité řízení, mizerný výběr motorizací. A kdybys chtěl srovnávat hybridní verzi, potom Active hybrid s řadovým šestiválcem rozebere to tvoje IS na prvočinitele. Místo CVT má osmistupňový ZF, místo čtyřválce šestiválec, dynamiku rakety. A nemluvě o jiných verzích, s dieselovým šestiválcem apod. Tady si prostě IS ani neškrtne.
Reno, umíš ty vůbec číst??? O čem to plácáš??? Já píšu o IS250 s V6 a automatem typu HDM Ty plácáš o nějakém 4 válci s CVT... proboha...Jaký typ BMW byl v době IS250 V6 153kW protikandidátem, ha? Active hybrid to určitě ale nebyl Čti, prosím tě, co je psané.
Zdeny mluvím o dvou různých autech. Že tvůj mozek není schopen zpracovat více informací mně mrzí, ale nic s tím nenadělám.Mluvil jsem o trojce, kterou sis mohl koupit s dieselem, s benzínem, v automatu i manuálu, s přeplňovaným i atmosférickým motorem, s pohonem všech kol nebo zadních. S tříválcem nebo osmiválcem. Nejen s benzínem a automatem, nebo dieselem /velmi nepodařeným/ a manuálem.IS 250 byl konkurentem max. sám sobě. A místa v něm bylo pro dva lidi.


No a co jako? Má dva motory. Stačí. Ale znovu se tě ptám, jaký model od MBW je dobový konkurent IS250 s V6 a HDM? Ty asi nemumíš odpovědět na banální otázku. A ty já srovnávám. Stejný roky, podobná koncepce. Nechápu, že tohle ty nechápeš.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 04.03.2017 11:35, RE: Variátor vs e-CVT
Petr S napísal:
Reno napísal:
Petr S napísal:
Možná je dobré zmínit, že hybridní systém sice poskytuje plynulou změnou převodového poměru (CVT - Continuously variable transmission), ale nepoužívá mechanický variátor. Princip je úplně jiný a zřejmě i spolehlivější. Nazývat e-CVT variátor je zavádějící, většina lidí si pod tím představuje převodovku ze skůtru.
zavádějící to není. ten jízdní projev je katastrofální. prostě šalina. někomu to nevadí, mně třeba jo.
Jen pro info, jel jsi s tím osobně? Já zatím ne, celkem bych si to rád někdy zkusil. Případně bych docela rád jezdil touhle šalinou https://youtu.be/ZALG3F7D5qU?t=188


Samozřejmě jsem jel, zkusil jsem RX 400 h a rozhodně by to nebylo pro mně.
Před časem jsem si pořídil do lesa elektrickou KTM. Byl jsem nadšený! Můžu jezdit do lesa a nikomu to nebude vadit:) Za tři dny jsem to prodával. Strašné. Jezdit na mixéru nebo vysavači by bylo stejně zábavné. Představa, že to budu mít v autě je pro mně stejně přitažlivá jako jezdit golfovým vozíkem. A můžu to mít parametry jaký chce. Prostě benzín nic nenahradí, potažmo spalovací motor. jednou budem všichni vzpomínat....
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 04.03.2017 11:37, RE: Hybrid hybrid hybrid
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
http://m.autorevue.cz/lexus-gs450h-divoky-hybrid-prvni-let_3/?showforum=1 Az budete k tomu Lexusu porizovat sadu baterii za 80 tisic, to nadseni vas prejde. Jinak je Lexus zajimava alternativa, proc ne. Ja bych si jen vybral klasickou benzinovou verzi, ktera ma Torsen misto komplikovaneho 4x4 u hybridu, a misto variatoru bezny hydromenic. A Zdeny ty uz nekvakej, ses jak obehrana deska... nic noveho, furt dokola to samy.
Čéče, ses nějak netrefil s umístěním Ano, obehraná deska hraje pravdu. A k té baterii, řešil se tu nedávno Prius. Údajně zatsoupení Toyota za dobu prodeje tohoto modelu neprodala jedinou náhradní baterii. Co ty na to? A i kdyby ano, 80 litrů je takový mrzký servis kdejaké naftové plčeky turbem počínaje, vstřiky a FAPem knče. jenže to zase nikod nebude chtít slyšet...Holt, lidi jsou různé. Toliko citát, který dál pokračuje jít, že "lidé jsou blbé a nás je málo...."
Proto jsem dal ten odkaz. Človíček zničil baterky za čtyři roky používání vozu. Toyota bude samozřejmě tvrdit, že nic takového není. Mně je to celkem fuk, já říkám, že mi je sympatičtější Torsen místo připojování jedné nápravy elektromotorem a místo CVT klasická převodovka. Navíc, kdo pořizuje nové, nemá šanci rozdíl v PC projezdit.Jinak, Touareg nebo ML opravdu nelze srovnávat s Lexusem RX, to jsou auta, které můžou do terénu a v případě Touaregu i do poměrně těžkého. Měl jsem ho, rajtoval s ním v zimě po lese a to by určitě Lexus nezvládnul.O co mi šlo je srovnávání trojkové řady s Lexusem IS. Odtažité řízení, mizerný výběr motorizací. A kdybys chtěl srovnávat hybridní verzi, potom Active hybrid s řadovým šestiválcem rozebere to tvoje IS na prvočinitele. Místo CVT má osmistupňový ZF, místo čtyřválce šestiválec, dynamiku rakety. A nemluvě o jiných verzích, s dieselovým šestiválcem apod. Tady si prostě IS ani neškrtne.
Reno, umíš ty vůbec číst??? O čem to plácáš??? Já píšu o IS250 s V6 a automatem typu HDM Ty plácáš o nějakém 4 válci s CVT... proboha...Jaký typ BMW byl v době IS250 V6 153kW protikandidátem, ha? Active hybrid to určitě ale nebyl Čti, prosím tě, co je psané.
Zdeny mluvím o dvou různých autech. Že tvůj mozek není schopen zpracovat více informací mně mrzí, ale nic s tím nenadělám.Mluvil jsem o trojce, kterou sis mohl koupit s dieselem, s benzínem, v automatu i manuálu, s přeplňovaným i atmosférickým motorem, s pohonem všech kol nebo zadních. S tříválcem nebo osmiválcem. Nejen s benzínem a automatem, nebo dieselem /velmi nepodařeným/ a manuálem.IS 250 byl konkurentem max. sám sobě. A místa v něm bylo pro dva lidi.
No a co jako? Má dva motory. Stačí. Ale znovu se tě ptám, jaký model od MBW je dobový konkurent IS250 s V6 a HDM? Ty asi nemumíš odpovědět na banální otázku. A ty já srovnávám. Stejný roky, podobná koncepce. Nechápu, že tohle ty nechápeš.


Má dva motory, jeden průměrný benzínový a jeden katastrofální dieselový, před kterým ve všech poradnách varují. K tomu převodovku Aisin, která už je aktuálně v pohodě, ale za časů IS 250 byla docela špatná.
nerozumím, nač se ptáš. BMW má řadový šestiválec s 270 hp a 2.5 s tuším 205 hp. To bude asi přímý konkurent, jen bude mít daleko lepší převodovku ZF, případně ho můžeš mít s manuálem, což ti Lexus bohužel nabídnout nemůže.

reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Sobota 04.03.2017 21:06, RE: Hybrid hybrid hybrid
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
http://m.autorevue.cz/lexus-gs450h-divoky-hybrid-prvni-let_3/?showforum=1 Az budete k tomu Lexusu porizovat sadu baterii za 80 tisic, to nadseni vas prejde. Jinak je Lexus zajimava alternativa, proc ne. Ja bych si jen vybral klasickou benzinovou verzi, ktera ma Torsen misto komplikovaneho 4x4 u hybridu, a misto variatoru bezny hydromenic. A Zdeny ty uz nekvakej, ses jak obehrana deska... nic noveho, furt dokola to samy.
Čéče, ses nějak netrefil s umístěním Ano, obehraná deska hraje pravdu. A k té baterii, řešil se tu nedávno Prius. Údajně zatsoupení Toyota za dobu prodeje tohoto modelu neprodala jedinou náhradní baterii. Co ty na to? A i kdyby ano, 80 litrů je takový mrzký servis kdejaké naftové plčeky turbem počínaje, vstřiky a FAPem knče. jenže to zase nikod nebude chtít slyšet...Holt, lidi jsou různé. Toliko citát, který dál pokračuje jít, že "lidé jsou blbé a nás je málo...."
Proto jsem dal ten odkaz. Človíček zničil baterky za čtyři roky používání vozu. Toyota bude samozřejmě tvrdit, že nic takového není. Mně je to celkem fuk, já říkám, že mi je sympatičtější Torsen místo připojování jedné nápravy elektromotorem a místo CVT klasická převodovka. Navíc, kdo pořizuje nové, nemá šanci rozdíl v PC projezdit.Jinak, Touareg nebo ML opravdu nelze srovnávat s Lexusem RX, to jsou auta, které můžou do terénu a v případě Touaregu i do poměrně těžkého. Měl jsem ho, rajtoval s ním v zimě po lese a to by určitě Lexus nezvládnul.O co mi šlo je srovnávání trojkové řady s Lexusem IS. Odtažité řízení, mizerný výběr motorizací. A kdybys chtěl srovnávat hybridní verzi, potom Active hybrid s řadovým šestiválcem rozebere to tvoje IS na prvočinitele. Místo CVT má osmistupňový ZF, místo čtyřválce šestiválec, dynamiku rakety. A nemluvě o jiných verzích, s dieselovým šestiválcem apod. Tady si prostě IS ani neškrtne.
Reno, umíš ty vůbec číst??? O čem to plácáš??? Já píšu o IS250 s V6 a automatem typu HDM Ty plácáš o nějakém 4 válci s CVT... proboha...Jaký typ BMW byl v době IS250 V6 153kW protikandidátem, ha? Active hybrid to určitě ale nebyl Čti, prosím tě, co je psané.
Zdeny mluvím o dvou různých autech. Že tvůj mozek není schopen zpracovat více informací mně mrzí, ale nic s tím nenadělám.Mluvil jsem o trojce, kterou sis mohl koupit s dieselem, s benzínem, v automatu i manuálu, s přeplňovaným i atmosférickým motorem, s pohonem všech kol nebo zadních. S tříválcem nebo osmiválcem. Nejen s benzínem a automatem, nebo dieselem /velmi nepodařeným/ a manuálem.IS 250 byl konkurentem max. sám sobě. A místa v něm bylo pro dva lidi.
No a co jako? Má dva motory. Stačí. Ale znovu se tě ptám, jaký model od MBW je dobový konkurent IS250 s V6 a HDM? Ty asi nemumíš odpovědět na banální otázku. A ty já srovnávám. Stejný roky, podobná koncepce. Nechápu, že tohle ty nechápeš.
Má dva motory, jeden průměrný benzínový a jeden katastrofální dieselový, před kterým ve všech poradnách varují. K tomu převodovku Aisin, která už je aktuálně v pohodě, ale za časů IS 250 byla docela špatná.nerozumím, nač se ptáš. BMW má řadový šestiválec s 270 hp a 2.5 s tuším 205 hp. To bude asi přímý konkurent, jen bude mít daleko lepší převodovku ZF, případně ho můžeš mít s manuálem, což ti Lexus bohužel nabídnout nemůže.


Tak se líp podívej. Jednak benzínový V6 samoszřejme s manuálem JE, jen ty to nevíš. A pokud vím, tak konkurent byla 328 s absoklutně průserovým motorem, u kterého odchází vstřiky a zapalovací modeuly, což u IS samosebou neexistuje. Já se tě ptám, jen abych věděl, jestli ty víš. Jak je vidět, tak nevíš. No ahlavěn, kdysi jsem opravdu vybíral mezi 328i coupé a IS250, nakonec se sice rozhodnul pro legacy SpecB, ale IS250 byla prostě o světelný rok vpředu před 328. Hovořím o celkovém pocitu z jízdy-zpracováním počínaje, jízdou konče. A nepomohlo ani to, že 328 měla o něco vyšší výkon, pokud si pamatuji, měla tuším 170kW nebo tak nějak, zatím co 250 jen 153. prostě Lexus je Lexus, málo platný, ne žádný kostitřes od BMW 3er řady. A nezachrání ho ani ZF převodovka. V IS250 nevíš, že to řadí, o tom to je. Motor neslyšíš. Když stojíš na křižovatce, startuješ ho, protože prostě v autě je hrobové ticho. Darmo tobě něco říkat.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 04.03.2017 21:24, RE: Hybrid hybrid hybrid
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
http://m.autorevue.cz/lexus-gs450h-divoky-hybrid-prvni-let_3/?showforum=1 Az budete k tomu Lexusu porizovat sadu baterii za 80 tisic, to nadseni vas prejde. Jinak je Lexus zajimava alternativa, proc ne. Ja bych si jen vybral klasickou benzinovou verzi, ktera ma Torsen misto komplikovaneho 4x4 u hybridu, a misto variatoru bezny hydromenic. A Zdeny ty uz nekvakej, ses jak obehrana deska... nic noveho, furt dokola to samy.
Čéče, ses nějak netrefil s umístěním Ano, obehraná deska hraje pravdu. A k té baterii, řešil se tu nedávno Prius. Údajně zatsoupení Toyota za dobu prodeje tohoto modelu neprodala jedinou náhradní baterii. Co ty na to? A i kdyby ano, 80 litrů je takový mrzký servis kdejaké naftové plčeky turbem počínaje, vstřiky a FAPem knče. jenže to zase nikod nebude chtít slyšet...Holt, lidi jsou různé. Toliko citát, který dál pokračuje jít, že "lidé jsou blbé a nás je málo...."
Proto jsem dal ten odkaz. Človíček zničil baterky za čtyři roky používání vozu. Toyota bude samozřejmě tvrdit, že nic takového není. Mně je to celkem fuk, já říkám, že mi je sympatičtější Torsen místo připojování jedné nápravy elektromotorem a místo CVT klasická převodovka. Navíc, kdo pořizuje nové, nemá šanci rozdíl v PC projezdit.Jinak, Touareg nebo ML opravdu nelze srovnávat s Lexusem RX, to jsou auta, které můžou do terénu a v případě Touaregu i do poměrně těžkého. Měl jsem ho, rajtoval s ním v zimě po lese a to by určitě Lexus nezvládnul.O co mi šlo je srovnávání trojkové řady s Lexusem IS. Odtažité řízení, mizerný výběr motorizací. A kdybys chtěl srovnávat hybridní verzi, potom Active hybrid s řadovým šestiválcem rozebere to tvoje IS na prvočinitele. Místo CVT má osmistupňový ZF, místo čtyřválce šestiválec, dynamiku rakety. A nemluvě o jiných verzích, s dieselovým šestiválcem apod. Tady si prostě IS ani neškrtne.
Reno, umíš ty vůbec číst??? O čem to plácáš??? Já píšu o IS250 s V6 a automatem typu HDM Ty plácáš o nějakém 4 válci s CVT... proboha...Jaký typ BMW byl v době IS250 V6 153kW protikandidátem, ha? Active hybrid to určitě ale nebyl Čti, prosím tě, co je psané.
Zdeny mluvím o dvou různých autech. Že tvůj mozek není schopen zpracovat více informací mně mrzí, ale nic s tím nenadělám.Mluvil jsem o trojce, kterou sis mohl koupit s dieselem, s benzínem, v automatu i manuálu, s přeplňovaným i atmosférickým motorem, s pohonem všech kol nebo zadních. S tříválcem nebo osmiválcem. Nejen s benzínem a automatem, nebo dieselem /velmi nepodařeným/ a manuálem.IS 250 byl konkurentem max. sám sobě. A místa v něm bylo pro dva lidi.
No a co jako? Má dva motory. Stačí. Ale znovu se tě ptám, jaký model od MBW je dobový konkurent IS250 s V6 a HDM? Ty asi nemumíš odpovědět na banální otázku. A ty já srovnávám. Stejný roky, podobná koncepce. Nechápu, že tohle ty nechápeš.
Má dva motory, jeden průměrný benzínový a jeden katastrofální dieselový, před kterým ve všech poradnách varují. K tomu převodovku Aisin, která už je aktuálně v pohodě, ale za časů IS 250 byla docela špatná.nerozumím, nač se ptáš. BMW má řadový šestiválec s 270 hp a 2.5 s tuším 205 hp. To bude asi přímý konkurent, jen bude mít daleko lepší převodovku ZF, případně ho můžeš mít s manuálem, což ti Lexus bohužel nabídnout nemůže.
Tak se líp podívej. Jednak benzínový V6 samoszřejme s manuálem JE, jen ty to nevíš. A pokud vím, tak konkurent byla 328 s absoklutně průserovým motorem, u kterého odchází vstřiky a zapalovací modeuly, což u IS samosebou neexistuje. Já se tě ptám, jen abych věděl, jestli ty víš. Jak je vidět, tak nevíš. No ahlavěn, kdysi jsem opravdu vybíral mezi 328i coupé a IS250, nakonec se sice rozhodnul pro legacy SpecB, ale IS250 byla prostě o světelný rok vpředu před 328. Hovořím o celkovém pocitu z jízdy-zpracováním počínaje, jízdou konče. A nepomohlo ani to, že 328 měla o něco vyšší výkon, pokud si pamatuji, měla tuším 170kW nebo tak nějak, zatím co 250 jen 153. prostě Lexus je Lexus, málo platný, ne žádný kostitřes od BMW 3er řady. A nezachrání ho ani ZF převodovka. V IS250 nevíš, že to řadí, o tom to je. Motor neslyšíš. Když stojíš na křižovatce, startuješ ho, protože prostě v autě je hrobové ticho. Darmo tobě něco říkat.


Benzínový motor je vždycky na volnoběh potichu. To snad není žádná novinka.
Průserový benzín u BMW v atmosférické době? No já bych určitě volil 330i a tam není jak šlápnout vedle. Ano, BMW je kostitřas, to je daň za sportovní svezení. Nelze mít oboje.

reagovať
i
počet príspevkov36
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 21.04.2017 13:45, is 250
Pokud se bavíme o verzi s automatem (té jediné správné), tak s Vámi souhlasím.
Zkuste verzi s manuálem a poznáte, proč zájemci o sportovní svezení míří k BMW, aneb jak pohřbít skvělé auto špatnou převodovkou.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.