Kukinek napísal:
...a to sic z toho důvodu,že Audi má specifickou a atypickou (tudíž i dražší) většinu součastek. Při první případné poruše,si budoucí majitel A2 začne drbat šišku,a na mysl mu vyvstane otázka: "taková blbinka,a takhle drahá?!Co je na tom tak drahé?". Jako příklad nepraktičnosti je např. přední kapota A2,která se nedá normálně otevřít,protože je přišroubovaná...a uživaztel tohoto autíčka se dostane jen a pouze k nádržkám na chladící kapalinu a na ostřikovače...ale jinak se vším ostatní hurá do se...
Samozřejmě záleží, jak se na vůz člověk dívá. Nelze vyvracet názor, že Polo je racionálnější volbou, já se s ním naprosto stotožňuji. Je však spousta těch, kteří auto využívají jako dopravní prostředek a nemají k němu citový vztah. Tito v mnoha případech preferují design, jednoduchou a snadnou údržbu, opravy svěřujíí servisu. Pro tyto je pak A2 vhodným vozem, samozřejmě s tím předpokladem, že náklady na servis se jim prodraží. Audi A2 bylo pokusem o něco vyjímečného v segmentu malých vozů, náklady na jeho výrobu byly však příliš vysoké, z toho se pak odvíjella jeho prodejní cena, auto nezaznamenalo prodejní úspěchy, za jeho prodejní cenu bylo možno pořídit vůz střední třídy.