0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo TDI - první dojmy uživatele

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 19:40, RE: zigi
anonym napísal:
Muroň to je plácač obecný
Od tebe to neberu, tohle může napsat jen OSEL, jeho komentáře beru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:02, RE: Zastaralé TDI
anonym napísal:
Ostatní v té době dělali už common rail. Začal s tím fiat (Alfa, Lancia) a Mercedes, následoval Peugeot Citroen atd. Ať 1.9 koncernu Fiat (to nezmiňuju famózní pětiválec 2.4) nebo 2.0 od PSA byly po těch deset let příjemnější společníci než TDi a těch tebou zmiňovaných 80 kW nebyl až takový problém. No dnes zas CR dává větší výkon než PD a potenciál pro další vývoj je velký. Naproti tomu potenciál TDi PD byl využit už na 110 % (ano je ZA hranicí rozumného poměru výkon/namáhání materiálu). Proto ...
Diskuse o směřování vývoje vznětových motorů a kritika TDi PD by se hodila spíše pod článek o novém Superbu, do kterého se PD ještě dává. Tady se bavíme o autě, které se přestalo vyrábět v roce 2002 a patří do třídy, kam se dávají levnější agregáty, aby byla výsledná cena vozu konkurenceschopná. Komu nevadí chrochtavá zvuková kulisa, chce nízkou spotřebu a dlouhou životnost motoru, pro toho je TDi s rotačním čerpadlem v autě (koupeném za dobrou cenu) z roku 2001 dobrou volbou. Takže souhlasím s Tomem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:26, RE: TDi PD
anonym napísal:
Ta Dacia je alespoň levná, což se o škodovkách říct nedá. A ďábelskej fór je, že i ta Dacia už používá common rail - narozdíl od škodovky.
dacia používá commonrail proto, protože to je motor od renaultu, nebejt renaultu tak dacia používý kulový a byla by štastná i za předkomůrkovej diesel!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:26, RE: Zastaralé TDI
Muroň napísal:
Diskuse o směřování vývoje vznětových motorů a kritika TDi PD by se hodila spíše pod článek o novém Superbu, do kterého se PD ještě dává. Tady se bavíme o autě, které se přestalo vyrábět v roce 2002 a patří do třídy, kam se dávají levnější agregáty, aby byla výsledná cena vozu konkurenceschopná. Komu nevadí chrochtavá zvuková kulisa, chce nízkou spotřebu a dlouhou životnost motoru, pro toho je TDi s rotačním čerpadlem v autě (koupeném za dobrou cenu) z roku 2001 dobrou volbou. Takže souhlasím s Tomem.
Jo koupě stařičkého pola s jasnou minulostí za rozumný peníz nebyla špatná. To že TDi PD začali dávat do novýho superbu je neuvěřitelný a to používám hodně slušný slovo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:27, RE: TDi PD
anonym napísal:
Že je škoda vždy volba č. 1 vím, ale důležitých argumentů PROTI už je docela dost. Nejen ty tady probírané kmet-motory TDi, a poddimenzovaný rozvor, ale i velmi vysoká cena. Nechci propagovat nějakou konkrétní značku, ale auto je nejdražší spotřebka jakou si kupujeme, jakto že si lidé neporovnají a koupí tu dražší škodovku (se starším motorem)?
Měl jsem možnost před pár lety porovnat Octavii 1.9TDi - pravda top verzi 4x4 v plné výbavě proti C5 2.2 HDi. Obě auta stála bezmála milion a i když ten...
jj vlastenectví je někdy forma slepoty:D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:40, RE: Dacia common rail
anonym napísal:
dacia používá commonrail proto, protože to je motor od renaultu, nebejt renaultu tak dacia používý kulový a byla by štastná i za předkomůrkovej diesel!
Jo používá common rail od renaultu. Je to ultralevné auto a používá modernější tižší motor než oktávka a superb. Jo myslim že je to dost ujetý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:41, RE: TDi PD
anonym napísal:
jj vlastenectví je někdy forma slepoty:D
Co je na tom vlasteneckýho vzývat (nečetl já někde nebudeš vzývat cizího boha?) poněkud zastaralej německej motor a stejného výrobce východoevropskou montovnu aut?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:42,
anonym napísal:
Takže je to pravda, existuje několik verzí TDi s 66 kW a vyráběly se během několika let současně. Do nejlevnějších modelů se PD nedávaly.
A kvalita nafty v česku byla a je tak otřesná, že common raily, hlavně ty japonský s ní mají problém, to je taky pravda.
DALŠÍ BLAZEN ! Hlavně Honda a Toyota co ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:42, RE: TDi PD
anonym napísal:
dacia používá commonrail proto, protože to je motor od renaultu, nebejt renaultu tak dacia používý kulový a byla by štastná i za předkomůrkovej diesel!
Tebe nesere že i Dacia má modernější motor než škodovky? Ty ho dostanou až za dva roky a přitom jsou dvakrát dražší?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:46, RE: bez předmětu
hogofogo napísal:
DALŠÍ BLAZEN ! Hlavně Honda a Toyota co ?
Honda má zcela určitě lepší naftu než VW a Toyota výkonější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:48, RE: TDi PD
anonym napísal:
Tebe nesere že i Dacia má modernější motor než škodovky? Ty ho dostanou až za dva roky a přitom jsou dvakrát dražší?
V Dacii Logan je tižší kultivovanější motor než v Superbu? To je blbost!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:53, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Honda má zcela určitě lepší naftu než VW a Toyota výkonější.
Honda má nej naftu, žádný problém se vstřikovači.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 20:56, RE: Zastaralé TDI
anonym napísal:
Ostatní v té době dělali už common rail. Začal s tím fiat (Alfa, Lancia) a Mercedes, následoval Peugeot Citroen atd. Ať 1.9 koncernu Fiat (to nezmiňuju famózní pětiválec 2.4) nebo 2.0 od PSA byly po těch deset let příjemnější společníci než TDi a těch tebou zmiňovaných 80 kW nebyl až takový problém. No dnes zas CR dává větší výkon než PD a potenciál pro další vývoj je velký. Naproti tomu potenciál TDi PD byl využit už na 110 % (ano je ZA hranicí rozumného poměru výkon/namáhání materiálu). Proto ...
Nechtěl jsem ani zarytě obhajovat TDI ani jsem nechtěl aby si někdo myslel,že jsem z TDI nadšený - tak to vyznít nemělo.
Nechci se hádat,ale myslím,že vroce 1998 těch CR na trho moc nebylo. Koncern Fiat je rozhodně nabízel až v roce 99,PSA až na přelomu 99/2000.Takže jestliže jste někde potkal v roce 98 CR, byla to spíš taková první vlaštovka.
Takže rozhodně v hojnější míře jsou CR s námi teprve osm let.Přičemž v tom roce 2000 měly pořád v porovnání s TDI výrazně nižší výkon ( mluvím o obsahu do 2,0 l )
A musím říct,že nesdílím váš názor,že se ted už kupují jen pěti a mín leté diesely.( ale nevím-nemám na to statistiku,vy ano?)
Kolik lidí třeba tady má mín jak pětiletý auto? Nebo kolik lidí ve vašem městě má mín jak pětiletý auto? Kolik mín jak pětiletých aut najdete na parkovištích u okresního supermarketu? Já znám pořád plno lidí co jsou štastní,když si koupí auto aspon z roku 2000.
Ale schválně se zeptám - co byste doporučil někomu kdo chce nafták do 2,0 l ,rok 2001 lepšího než VW TDI - 96 kW,jde mu o výkon a spotřebu.
Mluvím o motoru jako takovém,nikoliv o konkrétním autě. A vynechme prestižní Mercedes a BMW. Tak schválně-co bylo v té době lepší?
Já osobně to vidím tak,že CR dohnal TDI až tak někdy v roce 2004.Tam někde se teprve vyrovnaly výkony (což je to, o co hodně lidí jde).
Takže poslední výhoda,která možná zbývá je ta hlučnost,což mi ale přijde takové subjektivní. Například já jel hned po sobě v Passatu TDI 96 kW rok 03 a Peugeotu 407 HDI 100kW rok 05 a rozdíl ve vnitřní hlučnosti jsem prostě nezaznamenal.( a to jsem se právě na to soustředil)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 21:11, RE: zigi
Muroň napísal:
Od tebe to neberu, tohle může napsat jen OSEL, jeho komentáře beru.
znam octavky 2001 81kwco maji najete 350-400 tisic bez prblemu krom vahy a zatuhle regulace a to to auto chvilemi jezdilo bez oleje protoze po vimene vany a spatne oprave unikal a motor stale jezdi krasne sice to neni tichy cr ale vydrzi hodne moc jinak znam jeste vento ktere se hodne blizi k milionu tdi 66 a taky snim viraznejsi problem nebyl za tu domu asi poloviny tech km takze ty to motory jsou zastarale ale s ohromnou vidrzi .sdi je taky zastarala a nikdo ho netrufne spolehlivosti bezudrzbovosti a spolehlivosti jen kazdy tvrdi ze to nechce jed a pritom to jede jako stejne silny benzin a zere o polovinu min.vsichni se hrozne navazeji do koncernu ze nikdy nemel nic dobre ale taky nemel nikdy zadne problemi s matory jako skoro kazda znacka tam vstrokovace tam cerpadla remeny vackyy a a pak dalsi ze delali slabe mrdky 2.0 85kw mazdy hondy veschny tyhle auta meli vte dobe stejne vykony az na turbo motory a ty mel koncer uz v polovine 80 let takze to je cista averze vuce temto vozu od lidi kteri vubec newi co tyhle auta byla zac a mozna jeste jsou tu ukaze az cas
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 21:39, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
znam octavky 2001 81kwco maji najete 350-400 tisic bez prblemu krom vahy a zatuhle regulace a to to auto chvilemi jezdilo bez oleje protoze po vimene vany a spatne oprave unikal a motor stale jezdi krasne sice to neni tichy cr ale vydrzi hodne moc jinak znam jeste vento ktere se hodne blizi k milionu tdi 66 a taky snim viraznejsi problem nebyl za tu domu asi poloviny tech km takze ty to motory jsou zastarale ale s ohromnou vidrzi .sdi je taky zastarala ...
SDi je opravdu historie, a s tím srovnáním s dvoulitrovým benzínem to trochu (spíš víc) přeháníte. Ano jako mnohé staré komůrkové diesly je to držák. Stejně jako staré nafty od peugeotu nebo mercedesu. Nemyslím že by byl výrazně lepší než tehdejší naftová konkurence, nemyslím že by byl až tak výkonný jako tehdejší benzínové dvoulitry, ale držák to byl.
To že japonci tehdy neměli konkurenční diesly není divu - nikde na nafta neprodává - teda jen do náklaďáků. Subaru naftu udělalo až letos. Ale poslední roky se situace změnila, od toho subaru po tu hondu mají už lepší diesly než je TDi PD i TDi CR.
Nezpochybňuju minulost TDi, začátkem a v průměhu 90. let velmi moderní motor, v tomhle tisíciletí už ne.
Zklamu vás, čas už moc neukáže. V nabídce zůstal pro levnější modely koncernu jeden motor, respektive dva 1.9ka a její verze s odříznutým válcem 1.4. Za pár let po TDi PD neštěkne pes, což už jste se v odobrném tisku (a ostatně i z prohlášení VW) mohl dočíst před lety.
VW do úpravy nákladních motorů pumpeduse investovalo dost peněz, logicky se je snaží prodávat do poslední možné chvíle.
Nehledejte v tom averzi, prostě není důvod lpět na starých motorech, záznamových médiích atd. Technika se vyvíjí velmi rychle a stejně jako je 15 starej počítač out, u těch motorů je to stejné. Spíš je fascinující proč je vy tak bráníte. Zkusil jste nějaký common rail? Možná budete příjemně překvapen.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 21:48, Toyota
anonym napísal:
znam octavky 2001 81kwco maji najete 350-400 tisic bez prblemu krom vahy a zatuhle regulace a to to auto chvilemi jezdilo bez oleje protoze po vimene vany a spatne oprave unikal a motor stale jezdi krasne sice to neni tichy cr ale vydrzi hodne moc jinak znam jeste vento ktere se hodne blizi k milionu tdi 66 a taky snim viraznejsi problem nebyl za tu domu asi poloviny tech km takze ty to motory jsou zastarale ale s ohromnou vidrzi .sdi je taky zastarala ...
Nejlepsi auta jiz od 70ch let delala a porad dela Toyota. Staci porovnat jakoukoliv stejne starou Corollu a Golfa. Ano, Toyota zavedla Commonrail v roce 2000 a predtim delala klasicke predkomurkove diesely. Jenom staci jednou se projet treba v Avensisu r.v1999 s predkomurkovym dieselem 2.0 td 66 kw, 203 nm, a oproti TDI 66 kw treba ve stejne starem Passatu je to v realnem provozu nebo a zeme. A taky jakykoliv motor od Toyoty vydrzi skoro milion kilometru dokonce i v Africe, Kdo tam byl, ten vi svoje. Jinak, ovsem Toyotu, az na drazsi Lexusy a tak nemaji mekceny plasty, takze fetisista, ktery nema na mazleni manzelku nebo milenku, ten ma smulu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 21:53, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
SDi je opravdu historie, a s tím srovnáním s dvoulitrovým benzínem to trochu (spíš víc) přeháníte. Ano jako mnohé staré komůrkové diesly je to držák. Stejně jako staré nafty od peugeotu nebo mercedesu. Nemyslím že by byl výrazně lepší než tehdejší naftová konkurence, nemyslím že by byl až tak výkonný jako tehdejší benzínové dvoulitry, ale držák to byl.
To že japonci tehdy neměli konkurenční diesly není divu - nikde na nafta neprodává - teda jen do náklaďáků. Subaru naftu udělalo až letos. Ale po...
SDI není komůrkový diesel - je to přímý vstřik bez turba. A ten pán nepsal,že má stejný výkon jako dvoulitrový benzin,ale že jede stejně jako stejně výkonný motor ( rozuměj 50 kW),což může být nějaká 1,3 nebo 1,4, ale bere míň.
Ano - můžem si přiznat ,že VW princip z různých důvodů zastaral. Ano ted,ale pokud toto bereme jako server více či méně o ojetinách ( aspon já ho tak beru),tak mezi ojetinami ( řekněme 1998 - 2004) mají motory TDI stále co říct.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 21:58, RE: Zastaralé TDI
anonym napísal:
Nechtěl jsem ani zarytě obhajovat TDI ani jsem nechtěl aby si někdo myslel,že jsem z TDI nadšený - tak to vyznít nemělo.
Nechci se hádat,ale myslím,že vroce 1998 těch CR na trho moc nebylo. Koncern Fiat je rozhodně nabízel až v roce 99,PSA až na přelomu 99/2000.Takže jestliže jste někde potkal v roce 98 CR, byla to spíš taková první vlaštovka.
Takže rozhodně v hojnější míře jsou CR s námi teprve osm let.Přičemž v tom roce 2000 měly pořád v porovnání s TDI výrazně nižší výkon ( mluvím o obsahu d...
S tím rozjezdem common rail máte pravdu, přesná data si nepamatuju, ale bylo to koncem 90. let.
Statistiku prodejů bazarových vozů neznám, vycházel jsem z ceny která po těch 4 - 6 letech výrazně propadá a spíš doufám, že víc jak sedmi osmiletá auta už nejsou prodejní hit. A ten velmi špatný český průměr opravdu ovlivňují stařičké škodovky (seznam registrovaných aut se občas někde zveřejňuje).
V roce 2001 byl nejlepší diesel 2.2 HDi (byl dokonce 3. v absolutním pořadí Engine of the Year a samozřejmě nejlepší v kategorii 2.0 - 2.5 - v letech 2001 a 2002). Zkuste si ho porovnat s TDi. Ano máte pravdu že koncem 90. let byl TDi se 110 koníky velmi povedený motor, ale tím se vývoj nezastavil. Takže pokud potřebujete a chcete osmileté a starší auto - je to výborná volba. Pokud sedmileté a novější ...
Podle mne a oné EofY common rail motory TDi PD dohnal a předehnal v roce 2001 a je to tak dodnes (letos krom fenomenálního BMW hrajícího ligu sama pro sebe 20d i 23d, nadchnul boxer diesel Subaru).
Napadá mne důležitá otázka: Jak si vysvětlujete že i VW už dávno common rail začal dávat do šesti a osmiválců?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 22:08, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
SDi je opravdu historie, a s tím srovnáním s dvoulitrovým benzínem to trochu (spíš víc) přeháníte. Ano jako mnohé staré komůrkové diesly je to držák. Stejně jako staré nafty od peugeotu nebo mercedesu. Nemyslím že by byl výrazně lepší než tehdejší naftová konkurence, nemyslím že by byl až tak výkonný jako tehdejší benzínové dvoulitry, ale držák to byl.
To že japonci tehdy neměli konkurenční diesly není divu - nikde na nafta neprodává - teda jen do náklaďáků. Subaru naftu udělalo až letos. Ale po...
To je mi příměr - motory aut a záznamová media.. koncept válec-píst-klika atd. je tady 100let a nic se nezměnilo, jen způsoby jak motor řídit a dopravovat do něj palivo, princip furt stejnej. Takže jestli některé diesely mají co válec co čerpadlo nebo jedno společné je tak závažný problém měl bys informovat VW aby na Tebe fakt dali a přestali to nabízet. A netvrď tady že TDI-PD se prodávají nejvíc v ČR je to naprostá kravina.
Chtěl bych fakt vidět vejry co píšou do těhletěch diskuzí - ještě nic nepředvedli jezdí tátovic pelechem ale odborníci na motory na slovo vzatí. Projel jsem to tady okem a fakt se divím.
S TDI 66kw jsem najel přes 350tisíc, motor byl stále v kondici a žádný problém kvůli kterému by motor přestal fungovat prostě nebyl. Pisateli přeji spolehlivé ježdění pořídil si vůz s motorem který je výkonný pro dlouhé cestování má vynikající spotřebu a velice dlouhou životnost. Dodržovat intervaly servisu který bych nechal dělat pouze u ověřeného servisáka znalého motorů VW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.08.2008 22:12, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
SDI není komůrkový diesel - je to přímý vstřik bez turba. A ten pán nepsal,že má stejný výkon jako dvoulitrový benzin,ale že jede stejně jako stejně výkonný motor ( rozuměj 50 kW),což může být nějaká 1,3 nebo 1,4, ale bere míň.
Ano - můžem si přiznat ,že VW princip z různých důvodů zastaral. Ano ted,ale pokud toto bereme jako server více či méně o ojetinách ( aspon já ho tak beru),tak mezi ojetinami ( řekněme 1998 - 2004) mají motory TDI stále co říct.
To jo, že 1.9 SDi jede jako tehdejší 1.25 od Fordu Mazdy bych víceméně souhlasil, ale co nám to říká? To z něj přece nedělá něco vyjímečného. Mimochodem proti té taky docela povedené 1.25 poloviční spotřebu nemá ani náhodou.
Koukal jsem se na stará hodnocení a 1.9 ve verzi TDi 96 kW byl koncem 90. let velmi dobře hodnocený motor, SDi byl spíš takový dělník, jako je v poslední pětiletce třeba 1.4 HDi (ostatně i výkon a spotřebu mají stejnou). Ten novější motor je tižší (logicky, vývoj motorů se objevem TDi nezastavil a nezastaví se ani u CR).
Ano mezi ojetinami mají motory TDi své nezastupitelné místo a osobně mne až trochu uráží že je stále najdeme i v nových autech jako O2 či Superb. V roce 2004 už i vedení VW vědělo o "slepé cestě vývoje", jak to později nazvalo a vrhlo se na vývoj CR motorů. V roce 2004 - 5 už byla, pokud si vzpomínám, slušná nabídka common railů od Alfy (fiatu, lancie) přes BMW, Citroen Peugeot a na CR se vrhli v japonsku (výsledek slušný motor Toyoty, skvělý Hondy, dynamický Mazdy). Ale ano, ještě v prvních letech tohoto tisíciletí nebyla koupě TDi chybou (i když prohlídka českého bazaru vyvolá dojem že nic jiného se snad ani nevyrábělo).
reagovať
  1 ... 6 7 8 ... 15


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.