0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 00:31, ta spojka
podle mě odchází. Jestli předtím šla dobře a teď jde těžko, tak bych neváhal s výměnou, než se stane průšvih....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 03:44, spojka
Spojka mi šla také ztuha a po pár tisíci kilometrech praskla pružina na lamele a spojku kompletně zničila. Jinak mám najeto 160.000km a zadna jina zavada
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 08:03, Spojka
Pokud to bylo 14 dní dobré a pak to znovu začalo, tak to není ve spojce, ale v lanku. Já to měl na Kadettovi, po promazání lanka se to vždycky zlepšilo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 08:26, Airbag
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 08:57, RE: Airbag
watchtower napísal:
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
Zdá se mě to divný, 5 let, v elektrice a 4x kotouče....jestli pán nenaletěl, -auto po ráně, airbagy v hajzlu a ABS si jednoduše vykuchli...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 09:12, každá rada..:)
Nemáte někdo tušení, na kolik vyjde těsnění pod hlavu u VW Polo 1.4i 44kW, r.v. 1998? Jinak recenze jak z praku. Tentokrát si musím rejpnout i já.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 09:12, RE: každá rada..:)
Max napísal:
Nemáte někdo tušení, na kolik vyjde těsnění pod hlavu u VW Polo 1.4i 44kW, r.v. 1998? Jinak recenze jak z praku. Tentokrát si musím rejpnout i já.
Jen doplním: auto koupeno od známého... podvodníka...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 09:17, Žárovky
Doporučoval bych, zajít za nějakým šikovnějším elektrikářem a udělat nějaký odpor kvůli přepětí v síti, tím by se mělo vyřešit praskání žárovek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 10:57, RE: ta spojka
Maxx napísal:
podle mě odchází. Jestli předtím šla dobře a teď jde těžko, tak bych neváhal s výměnou, než se stane průšvih....
čo konkretne sa stane, ak sa povedzme behom jazdy "odpali" spojka? Znicia sa este nejake ine diely? Lebo tá moja má uz dost na mále (ale to uz dost dlho). Myslím, ze nová by prospela aj môjmu pohodliu pri soferovani.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 11:25, RE: ta spojka
A.K.Alex napísal:
čo konkretne sa stane, ak sa povedzme behom jazdy "odpali" spojka? Znicia sa este nejake ine diely? Lebo tá moja má uz dost na mále (ale to uz dost dlho). Myslím, ze nová by prospela aj môjmu pohodliu pri soferovani.
Spojka by neměla nic zničit (dle typu auta snad jen setrvačník), po rozpadu Vám zbyde jen na aktuálně zařazený rychlostní stupeň doklouzat do servisu, popř. svést se na laně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 11:37, RE: Airbag
watchtower napísal:
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
Airbag není jen o volantu. Hlavn musí mít snímače v nárazníku, elektroniku a to všechno pak ovládá aktivaci airbagu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 11:51, RE: Airbag
Ivan napísal:
Airbag není jen o volantu. Hlavn musí mít snímače v nárazníku, elektroniku a to všechno pak ovládá aktivaci airbagu.
Snímače Airbagu nejsou v nárazníku! Aktivuje je právě ta elektronika, která je připevněna na pevné části skeletu, většinou na tunelu pod přístrojovkou.
Také se mi nezdá auto bez Airbagu u řidiče, ale pokud se u VW všechno připlácí ani by mě to nepřekvapilo, ABS chápu. To i ten "krám 206" ho měl vždy v základu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 12:06, RE: každá rada..:)
Max napísal:
Nemáte někdo tušení, na kolik vyjde těsnění pod hlavu u VW Polo 1.4i 44kW, r.v. 1998? Jinak recenze jak z praku. Tentokrát si musím rejpnout i já.
Tesnenie pod hlavu 1.700,- Sk . V orig. dielov VW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 12:12, RE: Airbag
watchtower napísal:
To se mi zdá podezřelé že 5 let starý VW nemá v základu ani airbag řidiče. Když už jej tedy nemá pak tedy nic nebrání tomu vyměnit volant za lepší.
U VW Polo bol airbag vodiča v základnej výbave od 10/99. Takže 2001 ho mala určite , len sa rozlišuje či má tam aj ESP , alebo nie. Takže si myslím , že auto je po búračke.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 12:38, RE: Airbag
kiwko napísal:
U VW Polo bol airbag vodiča v základnej výbave od 10/99. Takže 2001 ho mala určite , len sa rozlišuje či má tam aj ESP , alebo nie. Takže si myslím , že auto je po búračke.
Kiwko nemá pravdu !
Airbag u Pola ještě jako standart NEBYL ani v roce 2001 !
Rozhodně to auto po bouračce být nemusí !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 13:11, RE: ta spojka
Pepe napísal:
Spojka by neměla nic zničit (dle typu auta snad jen setrvačník), po rozpadu Vám zbyde jen na aktuálně zařazený rychlostní stupeň doklouzat do servisu, popř. svést se na laně.
S určitou dávkou citu a zkušeností se dá řadit bez spojky, ale vůz se musí neustále pohybovat. Jak se zastaví, tak je konec a musí se startovat se zařazeným kvaltem. Autu to sice moc neprospívá, ale lze se takto pohybovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 13:14, RE: ta spojka
David V napísal:
S určitou dávkou citu a zkušeností se dá řadit bez spojky, ale vůz se musí neustále pohybovat. Jak se zastaví, tak je konec a musí se startovat se zařazeným kvaltem. Autu to sice moc neprospívá, ale lze se takto pohybovat.
Dobře to pamatují řidiči, co jezdili s V3S (nejenom) a řadili s meziplynem...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 13:32, RE: Airbag
Dave napísal:
Zdá se mě to divný, 5 let, v elektrice a 4x kotouče....jestli pán nenaletěl, -auto po ráně, airbagy v hajzlu a ABS si jednoduše vykuchli...
Dave, taky bych to tak viděl. Neboť podle nového zákona o sil. prov. se vystřelený airbag MUSÍ opravit, byť by si to majitel už nepřál nebo se musí auto odepsat. Viděl jsem na vlastní oči takovou "přestavbu", kdy v servise vystřelené airbagy neřešili, vyměnili palubovku a při prodeji v autobazaru tvrdili, že u tohoto typu žádné airbagy nebyly. (tvrzení, že auto nebylo havarované, byla samozřejmost...). P.S. Kamarád mechanik, který tam dělá, mi vysvětlil, že je tato výměna přijde mnohem levněji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 14:17, RE: Airbag
Ivan napísal:
Airbag není jen o volantu. Hlavn musí mít snímače v nárazníku, elektroniku a to všechno pak ovládá aktivaci airbagu.
"Snímače v nárazníku" mě tedy dost pobavily) To jako že když se rozbiješ bokem o strom, tak airbagy zůstanou pěkně schované? Airbagy se aktivují podle snímačů zrychlení, bych řekl, proto ta montáž na pevnou část karoserie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.02.2007 15:29, RE: Airbag
Ryšár napísal:
Dave, taky bych to tak viděl. Neboť podle nového zákona o sil. prov. se vystřelený airbag MUSÍ opravit, byť by si to majitel už nepřál nebo se musí auto odepsat. Viděl jsem na vlastní oči takovou "přestavbu", kdy v servise vystřelené airbagy neřešili, vyměnili palubovku a při prodeji v autobazaru tvrdili, že u tohoto typu žádné airbagy nebyly. (tvrzení, že auto nebylo havarované, byla samozřejmost...). P.S. Kamarád mechanik, který tam dělá, mi vysvětlil, že je tato výměna přijde mnohem levněji.
To bych řekl, vždyť ta sranda stála u Oct.1 v roce 2002 na 80tis. (ř.j. 2xAb,pal.deska,aktivace, montáž).
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.