0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI: Inovace bez legrace

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 04:56, 3.0 TDI
Moc nerozumím tomu, proč VW nedává do Passatu výborný šestiválec. Teda možná rozumím, kdo by si pak kupoval A4? Každopádně mají jeden slušný motor a nedají mu šanci. 2.0 TDI je děs.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 06:28, Nový Passat
"Samá pozitiva a sociální jistoty". Jinak řečeno, starý Passat byl průměrné auto s podprůměrnými motory za nadprůměrnou cenu a u nového je vše při starém ... V ČR se ale bude i tak jednat o jeden z nejprodávanějších vozů střední třidy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 07:05, 1133
S tím objemem kufru to je nějakej renónc, ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 10:47, RE: Nový Passat
Antonín Kunst napísal:
"Samá pozitiva a sociální jistoty". Jinak řečeno, starý Passat byl průměrné auto s podprůměrnými motory za nadprůměrnou cenu a u nového je vše při starém ... V ČR se ale bude i tak jednat o jeden z nejprodávanějších vozů střední třidy.
Nutno ještě podotknout že také jeden z nejkaradenějších
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 11:19, bezpohlavní
Co znamená bezpohlavní interiér??? Že mu netrčí bimbas z palubky?
Koukám, že poslední dobou je tohle slůvko u řady redaktorů dost v oblibě, i když ve spojení jako "bezpohlavní interiér", "bezpohlavní motor" atd. to působí dost stupidně...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 11:32, RE: bezpohlavní
A4 napísal:
Co znamená bezpohlavní interiér??? Že mu netrčí bimbas z palubky?
Koukám, že poslední dobou je tohle slůvko u řady redaktorů dost v oblibě, i když ve spojení jako "bezpohlavní interiér", "bezpohlavní motor" atd. to působí dost stupidně...
Co je to bezpohlavní? Třeba tvůj hloupý dotaz. A pak taky komplet výrobky od VW, Audi a Škoda. Stačí ti to vysvětlit takhle?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 11:47, RE: bezpohlavní
gablenz napísal:
Co je to bezpohlavní? Třeba tvůj hloupý dotaz. A pak taky komplet výrobky od VW, Audi a Škoda. Stačí ti to vysvětlit takhle?
Díky, ještě že ses připomněl, teď mi došlo, že tohle slůvko přesně sedí na všechny tvoje příspěvky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 11:58, RE: bezpohlavní
A4 napísal:
Co znamená bezpohlavní interiér??? Že mu netrčí bimbas z palubky?
Koukám, že poslední dobou je tohle slůvko u řady redaktorů dost v oblibě, i když ve spojení jako "bezpohlavní interiér", "bezpohlavní motor" atd. to působí dost stupidně...
Ŕíká se že to není ani ryba ani rak, nebo že to nemá ani koule ani p..u a nebo jak pravil redaktor slušně řečeno bezpohlavní.
Toto si pod tím představuji já jako čtenář. A po shlédnutí na živo je to celkem výstižný výraz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 12:29, RE: bezpohlavní
A4 napísal:
Co znamená bezpohlavní interiér??? Že mu netrčí bimbas z palubky?
Koukám, že poslední dobou je tohle slůvko u řady redaktorů dost v oblibě, i když ve spojení jako "bezpohlavní interiér", "bezpohlavní motor" atd. to působí dost stupidně...
Souhlasím s váma, protože taky nevim co si pod tímhle označením mám vlastně u palubky představit. Mě zajímá hlavně jestli všechny ovládací prvky fungujou jak maji, všechno je přehledné a správně dimenzované a hlavně žádný titěrný tlačítka, atd.. Chápu že VW patrně tyhle věci model od modelu moc nemění, ale stačí se zmínit třeba jaká je palubka oproti konkurenci, nebo co má dobré a co horší. Já třeba passat nikdy neřídil, ale za půl roku budu řešit novýho kombíka a zatím stále vybírám, ještě moc nevím co pořídím, a teď jsem se dozvěděl, že novej passat má bezpohlavní palubku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 12:49, RE: bezpohlavní
ivan2 napísal:
Souhlasím s váma, protože taky nevim co si pod tímhle označením mám vlastně u palubky představit. Mě zajímá hlavně jestli všechny ovládací prvky fungujou jak maji, všechno je přehledné a správně dimenzované a hlavně žádný titěrný tlačítka, atd.. Chápu že VW patrně tyhle věci model od modelu moc nemění, ale stačí se zmínit třeba jaká je palubka oproti konkurenci, nebo co má dobré a co horší. Já třeba passat nikdy neřídil, ale za půl roku budu řešit novýho kombíka a zatím stále vybírám, ještě moc...
A ty si toho kombika vybereš na základě toho co napíše nějake redaktor nebo si dle obrázku vybereš třeba 5 favoritů a ty si osobně vyzkoušíš a uděláš si svůj obrázek?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 13:32, RE: bezpohlavní
Renda28 napísal:
A ty si toho kombika vybereš na základě toho co napíše nějake redaktor nebo si dle obrázku vybereš třeba 5 favoritů a ty si osobně vyzkoušíš a uděláš si svůj obrázek?
Sice se neznáme, ale klidně mi tykej. Auto si vyberu na základě informací, který získávám. Rozhodne osobní zkušenost, až se v tom kterém autě svezu, ne to co napíše redaktor. Ovšem jaký je smysl psaní článků? Snad informovat ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 14:11, RE: bezpohlavní
ivan2 napísal:
Sice se neznáme, ale klidně mi tykej. Auto si vyberu na základě informací, který získávám. Rozhodne osobní zkušenost, až se v tom kterém autě svezu, ne to co napíše redaktor. Ovšem jaký je smysl psaní článků? Snad informovat ne?
To bez pochyby ano, ale jako se vším jsou věci lepší a jsou věco horší. Stejně tak je to v případě přínosu informací. Člověk si pak svým selským rozumem vyselektuje co je pro něj informačně přínosné. Potřebuji-li nutně sehnat fundovanější info budu shánět dál a nebudu se pozastavovat nad "bezpohlavním" článekem či redaktorem jak tu někdo psal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 15:37, drobnosti
Článek není špatnej, ale přece jen jsou tam drobnosti.

Kufr - po sklopení sedaček není ložná plocha rovná. Sice tam není schod, ale část má sklon, což za zmínku stojí.

Spotřeba - zasloužilo by si zmínku, že se jednalo o variantu Bluemotion, která má prodloužené převody, snížený podvozek, úsporné pneumatiky. Když odhlédnu, že příplatek, který si tato výbava žádá, vyváží ušetřené palivo až po ujetí více než 100 tisíc km, tak je tady horší dynamika (což bylo zmíněno v záporech, ale nebylo dáno do souvislosti s Bluemotion) a také horší přilnavost pneumatik, delší brzdná dráha.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 15:40, ruční brzda
Máte někdo zkušenosti s elektrickou ruční brzdou? Jako třeba když z jakéhokoli důvodu selže brzdový okruh, jestli mi řídící jednotka za jízdy dovolí zabrzdit ruční brzdou?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 20:19, RE: ruční brzda
Koloss napísal:
Máte někdo zkušenosti s elektrickou ruční brzdou? Jako třeba když z jakéhokoli důvodu selže brzdový okruh, jestli mi řídící jednotka za jízdy dovolí zabrzdit ruční brzdou?
Setkal jsem se s ní u renaultu scenic II - a tam brzdění za jízdy nedovolila. Měla polohu zabrzděno - odbrzděno, takže by se zablokovala zadní kola. Ale přiznávám, že jsem nečetl manuál k autu (bylo jen půjčené) a tak nevím jak se systém chová při "nouzovém" režimu. Doporučuji se podívat např. na stránku renaultu, stáhnout si manuál k laguně nebo meganu a studiem to zjistit - doporučil bych totéž u VW, ale tam manuály ke stažení nejsou...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 21:22, RE: ruční brzda
Pavlik napísal:
Setkal jsem se s ní u renaultu scenic II - a tam brzdění za jízdy nedovolila. Měla polohu zabrzděno - odbrzděno, takže by se zablokovala zadní kola. Ale přiznávám, že jsem nečetl manuál k autu (bylo jen půjčené) a tak nevím jak se systém chová při "nouzovém" režimu. Doporučuji se podívat např. na stránku renaultu, stáhnout si manuál k laguně nebo meganu a studiem to zjistit - doporučil bych totéž u VW, ale tam manuály ke stažení nejsou...
je to krok spat - rucna brzda nepotrebovala nic menit, ked clovek potrebuje nidzovo brzdit, ked chce tak brzdit alebo musi tak urobit aby dostal pod kontrolu voz - tak proste je to krok spat ale hlavne, ze ma auto 18 airbagov...!!!Hm dajte im co pytaju a na co sa chytia...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.04.2011 08:18, RE: ruční brzda
nstar napísal:
je to krok spat - rucna brzda nepotrebovala nic menit, ked clovek potrebuje nidzovo brzdit, ked chce tak brzdit alebo musi tak urobit aby dostal pod kontrolu voz - tak proste je to krok spat ale hlavne, ze ma auto 18 airbagov...!!!Hm dajte im co pytaju a na co sa chytia...
Tak nevím,proč by měl řidič za jízdy brzdit ruční brzdou,vozy Mercedes mají tento sistém ruční brzdy již spoustu let.Problém je pokud se to porouchá.Oprava je velmi drahá.Konkrétně známému se to na Pasatu porouchalo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.04.2011 11:12, RE: ruční brzda
Fanda napísal:
Tak nevím,proč by měl řidič za jízdy brzdit ruční brzdou,vozy Mercedes mají tento sistém ruční brzdy již spoustu let.Problém je pokud se to porouchá.Oprava je velmi drahá.Konkrétně známému se to na Pasatu porouchalo.
Když neberu v úvahu hození auta do smyku přes ruční brzdu, tak to byla nezávislá mechanická brzda, která stále fungovala, i když odešel třeba hlavní brzdový válec, tak se pořád dalo auto nějak rozumně zastavit. Dokonce se dalo takové brždění nějak dávkovat. Ale s elektrickou brzdou fakt nevím, jestli to řídící jednotka nepovolí, tak je smůla úplně, ale i kdyby ano, tak jen polohy zabržděno/odbržděno nedávají na výběr, pokud se kola zablokují.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.04.2011 11:54, RE: ruční brzda
Koloss napísal:
Když neberu v úvahu hození auta do smyku přes ruční brzdu, tak to byla nezávislá mechanická brzda, která stále fungovala, i když odešel třeba hlavní brzdový válec, tak se pořád dalo auto nějak rozumně zastavit. Dokonce se dalo takové brždění nějak dávkovat. Ale s elektrickou brzdou fakt nevím, jestli to řídící jednotka nepovolí, tak je smůla úplně, ale i kdyby ano, tak jen polohy zabržděno/odbržděno nedávají na výběr, pokud se kola zablokují.
Naprosto souhlasím. Nahrazovat funkční jednoduchou mechanickou brzdu složitým systémem, který má navíc jen omezené využití je skutečně krokem z5. Ale jsou mezi námi frikulíni, kteří neodolají aktivování systému stiskem tlačítka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.04.2011 11:57, RE: ruční brzda
David V napísal:
Naprosto souhlasím. Nahrazovat funkční jednoduchou mechanickou brzdu složitým systémem, který má navíc jen omezené využití je skutečně krokem z5. Ale jsou mezi námi frikulíni, kteří neodolají aktivování systému stiskem tlačítka.
Ono je to i horší, taková brzda se pak může aktivovat sama na základě nějaké logiky, nebo taky z důvodu chyby třeba ve 130 na dálnici.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.