0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat po deseti letech

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.07.2008 21:20, RE: rychlost
anonym napísal:
Passat je tuctovka-jezdí jich stejně jako lítá much a proto bych ho nikdy nechtěl.průměrné auto s dobrým designem a to se týká i nového.Podívejte na nové mondeo-to je absolutně o něčem jiném-desing o třídu výš a tech.úroveň taky.A ještě ke zde recenzovanému motoru 2.8.zkuste porovnat se stejně silným(papírově 142KW) 2.8 bmw.Ten motor je o čtvrtinu lepší.
fordem do prahy a vlakem zpatky HAHAHAHAHAAHA
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.07.2008 22:50, RE: bez předmětu
anonym napísal:
A v kolika km se u tohoto motoru mění rozvody? Do Passatu se dával jiný motor než do Golfu. V Golfu má 150kw a řetěz. V Passatu má rozvodový řemen, stejně jako Audi A6. Martine pozor na to!
rozvody ve 120 000. Cena je, pokud si vzpomínám, tak 20 K.

Mimochodem, nahoře někdo tvrdí, že AWD to nikdy nebude. Popisovaný Passat Syncro MÁ stálý pohon všech kol. Trochu mi tam dělala potíže změna přenosu výkonu zepředu dozadu v průběhu zatáčky zejména na sněhu - to se člověk musel naučit. Stejně tak rychlé průjezdy zatáčkou. Nevím jak Mondeo, ale s tímhle passatem se dá jezdit v zatáčce DOST rychle, jen se to člověk musí naučit. Například podřadit, on ten motor opravdu táhne až nad 3 až 3,5K.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 19.07.2008 03:16, ehm ehm
1) Pašík repre??? Repre s přimhouřením oka Phaeton, ale ne Pašík 2)800km jet 200, bohajeho chceš přijít i o druhou nohu? 3)ložiska v 188 tkm - to moc nevydží. 4) ve 190tkm se radovat že náprava drží? Majitelé VW grup jsou jak vidím rádi, že to i svítí a bliká. 5)nad 5000 ot nárust výkonu - ježiš ty zas budeš pilot... jinak žeby to bylo táááák měkké a v zatáčkách neochotné - no myslím si svoje, ale je to subjektivní. PS: Jedinné na čem se shodnem je, že ten automat je dobrá věc
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 01:44, RE: ehm ehm
Fénix56 napísal:
1) Pašík repre??? Repre s přimhouřením oka Phaeton, ale ne Pašík 2)800km jet 200, bohajeho chceš přijít i o druhou nohu? 3)ložiska v 188 tkm - to moc nevydží. 4) ve 190tkm se radovat že náprava drží? Majitelé VW grup jsou jak vidím rádi, že to i svítí a bliká. 5)nad 5000 ot nárust výkonu - ježiš ty zas budeš pilot... jinak žeby to bylo táááák měkké a v zatáčkách neochotné - no myslím si svoje, ale je to subjektivní. PS: Jedinné na čem se shodnem je, že ten automat je dobrá věc
Takže to zkusíme rozebrat. Nevim jak jsi to myslel s tim přijít o druhou nohu? Jako že to žere? Jo žere, firma plati cesťáky, takže je to vpohode a abych řekl pravdu, když sem ho kupoval tak v autosalonu stal vpodstatě stejný ale W8, jediné proč jsem ho nevzal bylo to, že to byl manuál. Ohledně nápravy, tyto auta (passat, a6, superb) mají hlinikové nápravy a co sem se dočetl tak to odcházi často. Jinak auto má 10let, teď 195tkm a naprosto skvělě funguje. Po pravdě, kdyby bylo tehdy více peněz, tak jsem vzal buďto Lexusa GS300 nebo Mazdu 6 4x4. Jenže po roce v nemocnici těch peněz moc nezbylo a v bance Vám moc nepůjčí když jim řeknete, že jste v invalidním důchodu a rok byl v Hospitlu. ale už šetřím na Japonce Jinak měl sem Accorda 1998 a kdyby mi neuřezali nohu, tak ho nikdy neprodám!! Měl najeto cca 450tkm a kromě pravidelné údržby absolutně bez poruchy a nadmíru spokojený! Ale díky za oponování, rád čtu názory ale hlavně rady do čeho jít(myslím to v dobrém) Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 12:21, RE: ehm ehm
anonym napísal:
Takže to zkusíme rozebrat. Nevim jak jsi to myslel s tim přijít o druhou nohu? Jako že to žere? Jo žere, firma plati cesťáky, takže je to vpohode a abych řekl pravdu, když sem ho kupoval tak v autosalonu stal vpodstatě stejný ale W8, jediné proč jsem ho nevzal bylo to, že to byl manuál. Ohledně nápravy, tyto auta (passat, a6, superb) mají hlinikové nápravy a co sem se dočetl tak to odcházi často. Jinak auto má 10let, teď 195tkm a naprosto skvělě funguje. Po pravdě, kdyby bylo tehdy více peněz, t...
Ja kupuji zasadne Evropska auta, pro podporeni trhnu. A delam to s presvedceni:) nebudu ten negramotum do koreje cpat penize
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 00:54, RE: Nesedí v zatáčkách
mirpie napísal:
na passatovi můžeš mít jakýkoliv pneu i tlumiče a passat letí zatáčkou prostě rovně, pokud nejedeš slušně. Tady koncern VW totiž selhal se svoji zadní nápravou, která má obyč vlečný ramena, stejně jako ochcávka na hlínách s křídlem, co táhne vospodu (ta hláška je prostě super) ) Naproti tomu Mondeo combi tam má víceprvek a passata natrhne v zatáčce, kdy se mu zamene, stejně tak japonská primera atd. A pokud má ten passat nad přední nápravou ještě motor tdi made by van chrocht (aspon že tohl...
Novy model Passata je na tom uplne stejne. Vjedes rychle do ostre zatacky a nahne se jak S1203. Druhe auto v rodine mame Primeru P11 a ta jde naopak do zatacek sama. Neci jineho je ale jizda po spatne silnici. Passat zvlada nerovnosti bez problemu, s Primerou neni rodine cestovani tak prijemne. P.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 09:25, RE: Autor
anonym napísal:
Nebojte, jde to!!! Jezdím tak už rok a uplně bez problému!! Je to jen o tom chtít!! Navíc když je Vám 25roků, tak Vám nic jiného nezbyde
Máte můj obdiv. Také mám automata a schválně jsem si to zkusil a žádnej med to není. Asi bych nechal předělat plyn doleva.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.07.2008 09:27, RE: Nesedí v zatáčkách
anonym napísal:
Novy model Passata je na tom uplne stejne. Vjedes rychle do ostre zatacky a nahne se jak S1203. Druhe auto v rodine mame Primeru P11 a ta jde naopak do zatacek sama. Neci jineho je ale jizda po spatne silnici. Passat zvlada nerovnosti bez problemu, s Primerou neni rodine cestovani tak prijemne. P.
A co dělá člověk častěji-vjíždí rychle do ostré zatáčky a nebo jezdí po špatných silnicích? Takže co využiješ častěji?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 00:06, RE: ehm ehm
anonym napísal:
Ja kupuji zasadne Evropska auta, pro podporeni trhnu. A delam to s presvedceni:) nebudu ten negramotum do koreje cpat penize
nevíte někdo jak passat variant 1.8 T 110kW se naklání v zatáčkách? je to tak hrozný jako s "traktorem na přední nápravě" ??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 13:02, RE: bez předmětu
anonym napísal:
rozvody ve 120 000. Cena je, pokud si vzpomínám, tak 20 K.

Mimochodem, nahoře někdo tvrdí, že AWD to nikdy nebude. Popisovaný Passat Syncro MÁ stálý pohon všech kol. Trochu mi tam dělala potíže změna přenosu výkonu zepředu dozadu v průběhu zatáčky zejména na sněhu - to se člověk musel naučit. Stejně tak rychlé průjezdy zatáčkou. Nevím jak Mondeo, ale s tímhle passatem se dá jezdit v zatáčce DOST rychle, jen se to člověk musí naučit. Například podřadit, on ten motor opravdu táhne až nad 3 až 3,5K.
a nevíš jak jde do zatáček 1.8 T?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 13:14, Negramoti z Koreje
anonym napísal:
Ja kupuji zasadne Evropska auta, pro podporeni trhnu. A delam to s presvedceni:) nebudu ten negramotum do koreje cpat penize
Doporučuju si do tý negramotný země zajet. Vracet zpátky na vesnici do čech se ti moc chtít nebude. Bohužel jsou tam o dost dál než my a zatímco my nemáme automobilku žádnou (no montujeme tu auta pro pár zahraničních značek) jejich Hyundai Kia mají za poslední desetiletí neuvěřitelný celosvětový růst (ostatně jednu fabriku mají i u nás a jednu na slovensku, žejo). Jestli na nás koukaj jako na negramoty nevim, ale docela by sme si to zasloužili. M.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.08.2008 21:28, Poraďte jaké auto: Passat, Toyota, nebo Škoda
Zdravím, nejsem moc zkušený, proto bych poprosil o radu, co koupit. Chci koupit do jednoho roku kombika v benzinu, s obsahem motoru 1,6 - 2,0 (raději menší motor než-li větší), se stářím vozu 6-7 let, jako rodinné auto pro dvě malé děti (a ženu : ), kam by se pohodlně vešel kočár s dalšími zavazadly.
Chci kvalitu a spolehlivost - tzn. Toyota je velké lákadlo, ale zřejmě dražší.
Nyní mám Felicii 2000/1,6/kombi.
Dík všem co mají zkušenosti.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.