0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B4

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 11:52, RE: Odmlžení
anonym napísal:
Vzduch se vysušuje ochlazováním což je nemožné v zimě protože princip klimatizace neumožnuje chladit v chladu. Sklo se odmlžuje díky výkonějšímu větrání.
Na to téma by se dala vést polemika...
Domnívám se, že je to způsobeno opravdu vysušením a ohřátím přicházejícího vzduchu, což lze dosáhnout jedině u vozů, které jsou vybaveny klimatizací. Princip ochlazování uzavřeného prostoru (interiér vozu, lednice) tady nebudu popisovat, až v případě zájmu. Jde o to, že ochlazení interiéru vozu je relativní, čili s poklesem okolní teploty, začne klesat i teplota na výparníku klimatizace, což znamená kondenzaci vzdušné vlhkosti, která při dané teplotě dostane nad mez sytosti, takže dojde k "vysušení vzduchu" Tento vzduch se buď ohřívá v radiátoru topení nebo se už s předehřátým vzduchem mísí. V obou případech je jeho výsledná relativní vlhkost nižší než u vzduchu pouze nasáveného z vně a jen ohřátého. Proto dochází k rychlejšímu odmlžování.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 12:00, RE: bože můj
Pepe napísal:
A co jiného, než tepelné čerpadlo, klimatizace je? Světe div se, ale klimou se dá i topit, samozřejmě do teploty cca + 5 st., kdy rapidně klesá účinnost. Teplo dodá do minuty, což se od motoru ( a zvláště naftového) nedá čekat. A o vysoušení řeč byla - základní poučka z techniky prostředí zní, že snížím-li vlhkost, teplota vzroste. Ne nadarmo se aut. klima při vyšším rozdílu (dle výrobce) teplot (aktuální a požadovaná) sepne do modu auto (klima) a ne eco (kamna). Jinak souhlas, článek je o h....
Klima x tepelné čerpadlo jsou principielně tatáž zařízení, avšak nelze jedno použít oběma způsoby. Když potřebuješ přivádět chladný vzduch, musíš někde odvádět teplo a naopak, když potřebuješ topit, musíš někde teplo brát. Pokud by zařízení mělo pracovat oběma směry, znamená to v autě 2 kondenzátory (jeden pro chlazení a jeden pro topení) a dva výparníky (opět jeden chladicí a jeden pro případ topení). Pochybuju, že je to takto zapojené. Možná by to šlo zjednodušit tak, že by se chladný vzduch v případě topení odkláněl mimo kabinu a kondenzátor by obsahoval ještě dodatečnou teplosměnnou plochu napojenou na radiátor topení. Ovšem rád si to nechám zevrubně vysvětlit, každý takový špek mě zajímá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 14:46, BEST OF
David V napísal:
Na to téma by se dala vést polemika...
Domnívám se, že je to způsobeno opravdu vysušením a ohřátím přicházejícího vzduchu, což lze dosáhnout jedině u vozů, které jsou vybaveny klimatizací. Princip ochlazování uzavřeného prostoru (interiér vozu, lednice) tady nebudu popisovat, až v případě zájmu. Jde o to, že ochlazení interiéru vozu je relativní, čili s poklesem okolní teploty, začne klesat i teplota na výparníku klimatizace, což znamená kondenzaci vzdušné vlhkosti, která při dané teplotě dostan...
Nejlepsi auta sveta BMW, AUDI, MB, VOLVO, FORD of europe, ....vse ostatni jsou hov*a
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 16:28, Dobrá recenze
nenech se vydeptat těmi komentáři tady. Vybral sis dobrý auto, akorát ta cena je poněkud vyšší. Ale uvažuju o něm taky a potřeboval jsem slyšet to o tý spotřebě (i z diskuzí pod článkem). Takže dík za recenzi a přeju, ať opravdu jezdí dlouho a bez poruchy. Martin
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 17:19, RE: bože můj
David V napísal:
Klima x tepelné čerpadlo jsou principielně tatáž zařízení, avšak nelze jedno použít oběma způsoby. Když potřebuješ přivádět chladný vzduch, musíš někde odvádět teplo a naopak, když potřebuješ topit, musíš někde teplo brát. Pokud by zařízení mělo pracovat oběma směry, znamená to v autě 2 kondenzátory (jeden pro chlazení a jeden pro topení) a dva výparníky (opět jeden chladicí a jeden pro případ topení). Pochybuju, že je to takto zapojené. Možná by to šlo zjednodušit tak, že by se chladný vzduch...
Vysvětlit jako chlaďař to určitě nezvládnu, prostě "funguje to, neptej se mě jak". Samozřejmě ne každá klima to zvládne, jiná musí mít manuální přepínání na "obrácení" toku. Jako ta, co nade mnou visí v kanceláři. 2 měsíce chladí, 4 měsíce topí, v mzazech nastupuje plyn, u plnohodnotných čerpadel funguje 1 kompresor na topení, druhý na odmražování toho prvního. U aut. klimy v autě to funguje automaticky, nebo vůbec (problém s "otočením"). Jak je to u B4 nevím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 18:41, RE: bože můj
anonym napísal:
Šakale ,máš pravdu co se týká Toyoty,tam se to bere jako samozřejmost...) V září jsem si kupoval taky Avensise v Německu a Germán mě tam ukazoval Carinu E 1,6,která měla naběháno 630kilo. Jinak Avensise mám D-Cat,180k a o té tvojí spotřebě si můžu nechat jen zdát.Díval jsem se i tady na testy asi jsem zatím moc divoký.Nejmenší spotřebu jsem měl,když byla ta sněhová kalamita a to nějakých 6,6l.Jinak úplně běžně jezdím za 8,5l,ale je pravdou,že jezdím hodně po městě.Takže-až se naučím jezdit,ta...
Filtr pevných částic je fakt svině! Já jezdím v poho do 6l, a to i svižnější jízdou, ale je pravda, že dojíždím 60km do práce a kydybych jezdil hodně po městě, tak mi to poleze hodně k 7 litrům. Jinak jsem moc spokojen, motor tichounký a jede to celkem slušně už od 1500rpm.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 19:31, RE: Dobrá recenze
anonym napísal:
nenech se vydeptat těmi komentáři tady. Vybral sis dobrý auto, akorát ta cena je poněkud vyšší. Ale uvažuju o něm taky a potřeboval jsem slyšet to o tý spotřebě (i z diskuzí pod článkem). Takže dík za recenzi a přeju, ať opravdu jezdí dlouho a bez poruchy. Martin
Martine Martine auto si možná vybral dobrý, ale recenze je fakt ubohá. Jestli tě ovšem zaujala, tak to jsi opravdu nenáročný. Osobně bych tyto recenze být administrátorem mazal, popřípadě zařadil do kolonky "silvesrovské". Jinak to zde zabírá místo a trošku náročnější uživatel než jsi ty, Martine, se nic podstatného nedozví. Tomáš
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.12.2007 13:16, RE: BEST OF
anonym napísal:
Nejlepsi auta sveta BMW, AUDI, MB, VOLVO, FORD of europe, ....vse ostatni jsou hov*a
Jak se tak dívám, tak je lepší mít hov*o v garáži než v hlavě
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 21.12.2007 14:20, jen pro doplneni
rad bych jen upresnil nekolik drobnosti (mam stejny vuz)
- mohu potvrdit spotrebu kolem 4,5 litru s motorem 1,9 TDi 1Z 66kW
- nadrz nema 70 ale 90 litru - plnou lze natankovat po stisknuti pojistky ktera je v plnicim hrdle; nedoporucuje se brat plnou pokud hodlate stat na slunci (proto ta pojistka)
- nadrz se zamyka spolecne s ostatnimi dvermi pomoci centralniho zamykani
- auto opravdu nema 2 tuny, ale 1285 kg dle technicaku
- pokud malo fouka, tak to bude zaneseny kabinovy filtr vzduchu - zkuste otestovat s recirkulaci a bez; pokud s recirkulaci fouka vice, je na vine zaneseny filtr
- charakter brzd odpovida seslapnuti pedalu - pomale seslapnuti = line brzdy; razantni seslapnuti = vyrazne ostrejsi brzdy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 23.12.2007 08:49, RE: jen pro doplneni
anonym napísal:
rad bych jen upresnil nekolik drobnosti (mam stejny vuz)
- mohu potvrdit spotrebu kolem 4,5 litru s motorem 1,9 TDi 1Z 66kW
- nadrz nema 70 ale 90 litru - plnou lze natankovat po stisknuti pojistky ktera je v plnicim hrdle; nedoporucuje se brat plnou pokud hodlate stat na slunci (proto ta pojistka)
- nadrz se zamyka spolecne s ostatnimi dvermi pomoci centralniho zamykani
- auto opravdu nema 2 tuny, ale 1285 kg dle technicaku
- pokud malo fouka, tak to bude zaneseny kabinovy filtr vzduchu - zkus...
tam mas asi nadrz z a8 ne ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.02.2008 18:05, RE: jen pro doplneni
anonym napísal:
rad bych jen upresnil nekolik drobnosti (mam stejny vuz)
- mohu potvrdit spotrebu kolem 4,5 litru s motorem 1,9 TDi 1Z 66kW
- nadrz nema 70 ale 90 litru - plnou lze natankovat po stisknuti pojistky ktera je v plnicim hrdle; nedoporucuje se brat plnou pokud hodlate stat na slunci (proto ta pojistka)
- nadrz se zamyka spolecne s ostatnimi dvermi pomoci centralniho zamykani
- auto opravdu nema 2 tuny, ale 1285 kg dle technicaku
- pokud malo fouka, tak to bude zaneseny kabinovy filtr vzduchu - zkus...
Ja mam ten isty passat v kombi, motor 1,9TDI typ AHU a furt to zere 6 litru a to sa snazim eko!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.02.2008 12:13, RE: jen pro doplneni
anonym napísal:
rad bych jen upresnil nekolik drobnosti (mam stejny vuz)
- mohu potvrdit spotrebu kolem 4,5 litru s motorem 1,9 TDi 1Z 66kW
- nadrz nema 70 ale 90 litru - plnou lze natankovat po stisknuti pojistky ktera je v plnicim hrdle; nedoporucuje se brat plnou pokud hodlate stat na slunci (proto ta pojistka)
- nadrz se zamyka spolecne s ostatnimi dvermi pomoci centralniho zamykani
- auto opravdu nema 2 tuny, ale 1285 kg dle technicaku
- pokud malo fouka, tak to bude zaneseny kabinovy filtr vzduchu - zkus...
MAM HO TAKE A JEZDIM NA DOVOLENOU KAZDEJ ROK AZ1500KM RECKO A ZATIM ZADNEJ PROBLEM,SPOTREBA JE 5L PRI PLNEM ZATIZENI V 5 OSOB.VOLASTNIM HO 5 ROK A NAJEZDIL JSEM 120 000, TAZE TAK NEJAK.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.10.2011 21:23, RE: Dobrá recenze
anonym napísal:
nenech se vydeptat těmi komentáři tady. Vybral sis dobrý auto, akorát ta cena je poněkud vyšší. Ale uvažuju o něm taky a potřeboval jsem slyšet to o tý spotřebě (i z diskuzí pod článkem). Takže dík za recenzi a přeju, ať opravdu jezdí dlouho a bez poruchy. Martin
Spotřeba B4 Variant TDi,66kW: mám již druhé auto této značky.Měl jsem rok 95,poté jsem po pár letech koupil starší 94 s klima,tempomatem,počítačem. Mám na něm už 285.000 km bez jakéhokoliv problému motoru. Výměna oleje po 15.000 bez žádného dolévání oleje-nebero ho.Denně dojíždím do práce 22 km. MFA mi ukazuje celkovou průměrnou dlouhodobou spotřebu 4,3 l/100km. Kdo nevěří ať nevěří,já za to jezdím a blaží mě,že mě na benzínce vidějí jednou za X týdnů,protože nádrž je opravdu velká a spotřeba prima. S plnou nádrží jsem dojel do Chorvatska na Krk a zpátky bez tankování v Evropě. To svědčí o tom,že spotřeba tohoto motoru s neskutečnou spolehlivostí,je opravdu velice nízká.A místo pro lidi ve voze? Sedněte si do něj na zadní sedačky a budete vedle.A to mám 183 cm,sedačku řidiče vzadu a za mnou si dají ještě nohu přes nohu. Nedám na toto auto dopustit.Má jenom klady, nedostatky žádné neeviduji a že má již 17 let? Co to znamená,když karosérie nerezaví,konstrukce podvozku je jednoduchá,díly levné???Našel jsem teprve dneska toto fórum a nedá mi to se připojit s mými zkušenostmi. A protože je můj Pašík již tak stár,tak jsem se mohl registrovat ve VW Oldies klubu stařešinek-bezva parta lidí, je jenom pro majitele vozů VW do roku 1997.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.