vrgada napísal:
osloveni debile, neserte mne, proc ta silna slova, pokud chce clovek od systemu zasady slusnosti, je to mozna naivita ocekavani elementarni slusnosti. Navic pokud jste minimane slusny ridic s urcitym stestim (kazdy dela chyby), tak si zkuste spocitat kolik jste za ty roky do tech pojistoven nacpali a to pominu jako postizeny naprosto nesmyslne odstupnovani sazeb podle objemu motoru.
o, ze spousta lidi dokaze pojistovny podvest, pojistovny neopravnuje k neserioznimu jednani. Co si mate myslet o ...
me pouceni z daneho vyvoji udalosti:
1) Jste-li rozklepany z toho, ze jste malem prejel cloveka, citite se vinen a nejste-li silna povaha, je asi omluvitelne, ze podepisete neco s cim nesouhlasite (a do ted si pamatuji, ze jsem s podpisem vahal, protoze tam napsali neco jineho, nez jsme se domluvili). Rekl bych, ze policajti jsou ve velmi silne psychologicke vyhode oproti ucastnikum nehody.
Zoufale brzdite, aby jste nekoho neprejel a z pohledu toho za vami vam nekdo nesmyslne prekrizi drahu zastavi zcela neocekavane pred nosem a jasny vinik je dle policie nepostizitelny (pravdepodobne nemaji chodci povinne ruceni a kdo by pak platil skodu,ze)?
2) I pres tradovane, ze kdyz jednou na miste priznate vinu, mate utrum, neni to pravda, lze dodatecne dosahnout napravy. Vazim si policie, ze je schopna se omluvit, priznat sve pochybeni a pokutu zrusit
3) Na magistrate jsem narazil na arogantniho hnupa, ale co uz, aspon uznal, ze to asi nikdo nerozresi (opet se resila vina jen mezi ridici, ta chodkyne z toho byla stale venku, nebo tam alespon s nama na magistrate nebyla), proto reseni to zastavit bylo dle meho nazoru naprosto v poradku.
4) Pojistovne je uplne jedno, jak to bylo, pro ni je vinik ten, z jehoz povinneho ruceni probehlo plneni (a to i presto, ze jsem ji predem varoval, ze tu vinu na sobe nenecham, se mne nenamahala informovat o prubehu plneni)
5) Nechtel jsem po ni nic jineho, nez aby nad tim pojistovna velkoryse mavla rukou, skoda byla minimalni, ale pojistovna nebyla ochotna ke mne pristupovat ani jako k novemu klientovi bez minulosti a navic mi pracovnice lhala, ze neni preci uplatnovan zadny malus (pritom si staci zkontrolovat slozenky a jejich sazby a podminky na internetu). Zaver: stavjiciho klienta si vazi mene nez nejakeho malusoveho privandrovalce. Pouceni je jasne-stat se rovnez malusovym turistou, ktereho si budou jinde vazit vice, nez stavajiciho klienta.
6) Podminky se u nekterych pojistoven meni kazdym rokem (vetsinou maji zpocatku nejakou vyhodu, nalakaji klienty a pak tise bez upozorneni pritahnou sroubek), je vhodne tyto zmeny registrovat a menit pojistovny dle okamzite situace, treba je to casem nauci vazit si svych zakazniku.
7) Pred uzavrenim pojistky neni vhodne udelat stejnou chybu a uzavrit to pres internet, doporucuji navstivit osobne pobocku a udelat si elementarni predstavu o solidnosti firmy na zaklade osobniho jednani a pokud mozno to doplnit o osobni zkusenosti nekoho, kdo u nich neni jen pojisten, ale kdo s nimi musel vest nejake jednani
8) Spletl jsem se 6tydnu/5tydnu, nicmene jsem to podal 16. minuleho mesice a obdobi konci 22. tohoto mesice a jeste 21. nebyli schopni nijak reagovat na potvrzenou vypoved. Opravdu mne nenapadlo, ze vypovedni lhuta neni 14 dni, ci mesic ale neuveritelnych 6 tydnu, z tohoto pohledu je vypoved neplacenim jeden mesic jeste mnohem vyhodnejsi. Ale pochopil jsem, ze kdyz jsem nic pisemne neobdrzel, pojistna smlouva trva
9) Jinak vam preji, aby jste nikdy nemuseli nic neprijemneho resit a to, ze pojistovny rozhodne nejsou ztratovou organizaci, o tom snad nikdo nepochybuje. Ja nevim, jak u Vas, ale protoze preferuji vetsi objem motoru, zaplatim na povinnem ruceni temer tolik, co mne stoji porizeni auta.
10) Snazim se eliminovat zisk pojistoven tim, ze vyuzivam jen nejnutnejsi produkty, tj. elementarni pojisteni domacnosti a povinneho ruceni auta, to, ze pojistovna nikdy nenahradi skodu, jsem zjistil uz jako dite, kdy me srazilo na kole auto (za ty penize jsem si dalsi kolo uz neporidil, ale aspon jsem neskoncil na voziku)