0
späť
 

diskuze k tématu: Povinné ručení

kategórie zaradenia témy: pojištění, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 07:20, pov. ručení
Mne se před půl rokem stalo ještě větší sranda. Nacouval do mne jedna slečna – přijela policie, sepsala protokol, slečna měla kartičku povinného ručení zaplatila pokutu 1000 kč za nezvládnutí řízení – prostě OK. Auto jsem odvezl do servisu a dal opravit a servisu předal veškeré podklady pro vyřízení náhrady škody s pojišťovnou. Auto bylo opraveno během 10 dnů – ale ejhle pojišťovna odmítla zaplatit. Důvod? Slečna sice měla kartičku povinného ručení, ale povinné ručení 2 roky neplatila. Nakonec jsem musel celou částku zaplatit sám (41 200 kč). Peníze už nikdy neuvidím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 09:23, likvidace
Do mého zaparkovaného auta koncem minulého roku couvnul nějaký strejda, rozbil mi zadní nárazník a světlo. Byl jsem rád, že neujel. Jednalo se o auto r.v. 2000. Pojišťovna mi vyplatila celou částku za opravu. Servis ale neobjednával originální náhradní díly, nicméně tvarově vše sedí. Pouze za přímého slunce je vidět, že lak na nárazníku je novější. Jednání s pojišťovnou bylo rychlé a korektní, sice mne to samozřejmě stálo nějaký čas, několik telefonátů, cesta k likvidátorovi, ale výplatu peněz zbytečně neprodlužovali. Jednalo se o Allianz pojišťovnu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 11:17, RE: pov. ručení
RomanB napísal:
Mne se před půl rokem stalo ještě větší sranda. Nacouval do mne jedna slečna – přijela policie, sepsala protokol, slečna měla kartičku povinného ručení zaplatila pokutu 1000 kč za nezvládnutí řízení – prostě OK. Auto jsem odvezl do servisu a dal opravit a servisu předal veškeré podklady pro vyřízení náhrady škody s pojišťovnou. Auto bylo opraveno během 10 dnů – ale ejhle pojišťovna odmítla zaplatit. Důvod? Slečna sice měla kartičku povinného ručení, ale povinné ručení 2 roky neplatila. Nakonec...
a co na to česká kancelář pojistitelů? neměla by práve tyhle věci platit ona a škodu si pak vymáhat po nepojištěné sama?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 11:45, RE: pov. ručení
RomanB napísal:
Mne se před půl rokem stalo ještě větší sranda. Nacouval do mne jedna slečna – přijela policie, sepsala protokol, slečna měla kartičku povinného ručení zaplatila pokutu 1000 kč za nezvládnutí řízení – prostě OK. Auto jsem odvezl do servisu a dal opravit a servisu předal veškeré podklady pro vyřízení náhrady škody s pojišťovnou. Auto bylo opraveno během 10 dnů – ale ejhle pojišťovna odmítla zaplatit. Důvod? Slečna sice měla kartičku povinného ručení, ale povinné ručení 2 roky neplatila. Nakonec...
Těch 41200 Kč můžeš vymáhat, pravděpodobně soudní cestou, po té slečně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 12:09, RE: pov. ručení
Kybergreg napísal:
Těch 41200 Kč můžeš vymáhat, pravděpodobně soudní cestou, po té slečně.
Po několika podobných zkušenostech můžu směle prohlásit : pojišťovna je obrovský zloděj, navíc chráněný ještě větším - státem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 12:22, RE: pov. ručení
Kybergreg napísal:
Těch 41200 Kč můžeš vymáhat, pravděpodobně soudní cestou, po té slečně.
To určitě můžu, ale dle názoru právníka je ta šance, že vyhraju soud tak 50%, + další náklady na právníka a soudní výlohy. Kancelář pojistitelů mne hned odmítla - že to je pouze moje věc a té slečny a pojišťovny, které neplatila poviné ručení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 14:29, RE: pov. ručení
RomanB napísal:
Mne se před půl rokem stalo ještě větší sranda. Nacouval do mne jedna slečna – přijela policie, sepsala protokol, slečna měla kartičku povinného ručení zaplatila pokutu 1000 kč za nezvládnutí řízení – prostě OK. Auto jsem odvezl do servisu a dal opravit a servisu předal veškeré podklady pro vyřízení náhrady škody s pojišťovnou. Auto bylo opraveno během 10 dnů – ale ejhle pojišťovna odmítla zaplatit. Důvod? Slečna sice měla kartičku povinného ručení, ale povinné ručení 2 roky neplatila. Nakonec...
Slušná pojištovna by zaplatila a nasledně by vymáhala zaplacenou částku po té slečně
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 15:14, RE: pov. ručení
RomanB napísal:
To určitě můžu, ale dle názoru právníka je ta šance, že vyhraju soud tak 50%, + další náklady na právníka a soudní výlohy. Kancelář pojistitelů mne hned odmítla - že to je pouze moje věc a té slečny a pojišťovny, které neplatila poviné ručení.
Pokud Policie sepsala protokol o nehodě, pojišťovna si jej stáhne z Internetu na který má přístup k relacím. To, že slečna nezaplatila pov. ručení neznamená, že nic nedostaneš. Záleží na tom, zda pojišťovna již té slečně smlouvu zrušila pro neplacení či nezrušila. Pokud již zrušila, považuje se to jako by bylo pov. ručením její auto nepojištěno, nárok na náhradu škody Ti tedy musí vyplatit Česká kancelář pojistitelů viz www.ckp.cz. Pokud smlouvu ještě zrušenou neměla, musí Ti skutečnou škodu vyplatit její pojišťovna. Právní náklady na vymáhání škody samozřejmě hradí pojišťovna nebo Česká kancelář pojistitelů podle toho, kde bude škoda uplatněna. Každopádně škodu nahlaš písemně u její pojišťovny a pokud Ti podklady vrátí s tím, že slečna má smlouvu zrušenou, tak se obrať na Českou kancelář pojistitelů. Rozhodně na zaplacení nákladů nárok máš a nesmíš se hlavně nechat odbýt.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 18:39, oprava = zhodnocení ?
Tvrzení pojišťoven, že opravou po havárii se auto zhodnotí, je účelová lež. Zkuste nabídnout k prodeji auto určitého věku a kilometrů s tím že je v původním stavu, nehavarované a stejné auto opravené po havárii a uvidíte to zhodnocení! Je to logické - trefené auto už je navždycky trefené auto. Kromě rizika trvalé deformace karosérie (s vlivem na geometrii podvozku, zatékání do karosérie) minimálně dojde k poškození původní antikorozní ochrany, nové karosářské díly nebudou pozinkované atd. Po větším nárazu dojde k pohybu dílů karosérie, což se projeví popraskáním základového nátěru ve svárech a následnou "nevysvětlitelnou" korozí postižené části auta. Stejně tak na laku bude patrný jiný odstín, když ne hned, tak určitě časem. Nově nanesená vrstva krycího bezbarvého laku nebude mít stejnou tloušťku jako původní lak, což se projeví časem při oxydaci laku jiným odstínem, navíc je tu vždy pochybnost o kvalitě provedení opravy.
Jediné zhodnocení by přicházelo v úvahu, kdyby na starý vůz přišla celá nová karosérie. Takovou opravu ale pojišťovna nepovolí s tím, že by cena opravy překročila zbytkovou cenu auta.
Když jsem takto argumentoval likvidátorovi pojišťovny, radil mi, abych se při prodeji o havárii nezmiňoval - naváděl mě k trestnému činu podvodu. Už z toho je vidět morální úroveň těchto institucí.
Jedinou obranou je asi nekupovat si drahá auta, aby škoda nebyla tak velká.
Na závěr si vzpomínám na vtip, který koloval na konci sedmdesátých let:
V mlze havaruje američan s Chevroletem. Sedí v příkopě a nadává: výdělek za 3 týdny je pryč! Za chvíli vedle něj přistane němec s Oplem. Sedí v příkopě a nadává: výdělek za 3 měsíce je pryč! Jako třetí u nich havaruje čech s Trabantem. V příkopě se rozbrečí: celoživotní úspory jsou pryč! Američan s němcem ho utěšují a říkají: Proč si taky ty vole kupuješ tak drahé auto!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 19:48, RE: oprava = zhodnocení ?
Petr napísal:
Tvrzení pojišťoven, že opravou po havárii se auto zhodnotí, je účelová lež. Zkuste nabídnout k prodeji auto určitého věku a kilometrů s tím že je v původním stavu, nehavarované a stejné auto opravené po havárii a uvidíte to zhodnocení! Je to logické - trefené auto už je navždycky trefené auto. Kromě rizika trvalé deformace karosérie (s vlivem na geometrii podvozku, zatékání do karosérie) minimálně dojde k poškození původní antikorozní ochrany, nové karosářské díly nebudou pozinkované atd. Po vět...
K tomu vtipu: smutné, ale pravdivé...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 20:32, RE: oprava = zhodnocení ?
Dejvi napísal:
K tomu vtipu: smutné, ale pravdivé...
Mam jeste lepsi forek, byl jsem ucastnikem nehody, kvuli babe, ktera mi na cervenou vkracela primo pod kola a zezadu zboku do mne zduchlo auto. Meli jsme svedky, nacionale chodkyne a zavolali jsme policajty. Ti prohlasili, ze chodkyne nemuze zpusobit nehodu (pry jen v pripade, ze bych to neubrzdil a chodkyni srazil!!!) a ze jsem vinikem ja, protoze jsem prekrizil pri uhybnem manevru pruh ridicce za mnou. Ve stresu (blokujete v dopravni spicce v desti jednu z nejrusnejsich krizovatek ve meste) a i k prihlednutim k tomu, ze na aute mate skodu za parset korun a spoluucastnice za nekolik tisic jsem tedy pod prislibem, ze to bude zohledneno ve vysi pokuty podepsal, ze jsem vinik. Nicmene se mi to rozlezelo a z pocitu krivdy jsem podal stiznost na praci policie a to, ze s vysetrenim a urcenim viny nesouhlasim jsem s vlastni verzi nehody predal i pojistovne. Po pul roce se mi policie velmi slusne omluvila a predala vec k dosetreni magistratu a tento to s tim, ze po tak dlouhe dobe stejne neni poradne mozne zjistit miru zavineni to po nasem souhlasu zametl pod stul (tj. zastavil bez rozuzleni). No a ja jsem chtel po pojistovne, ze kdyz nejsem vinikem, at neuplatnuje malus a zchova bonus (pojistne plneni bylo asi 12000 Kc). Sdelili mi, ze to neni mozne, jen kdyby meli noveho vinika, ze ktereho by mohli vydolovat tech 12 000 Kc. Tak jsem pozadal o zruseni povinneho ruceni, protoze jsem si zjistil, ze i kdyz prijdu k dalsi pojistovne jako klient bez minulosti (bez bonusu), usetrim rocne skoro 2000 oproti setrvani u stavajici pojistovny (rika se tomu malusova turistika, malusy jsou zatim neprenosne). Bohuzel jsem o tyden prosvihl zakonnou vypovedni lhutu ktera je 5 tydnu ci kolik Ani po mesici mi pojistovna neni schopna sdelit (bud neberou telefony, nebo maji mimoradnou havarii servru), zda moji pisemnou razitkem s datumem 35 dni starou a potvrzenou vypoved vzala na vedomi. Nicmene maji ve smlouve klauzuli, ze pojisteni zanika i jeho nezaplacenim a tedy trva i mesic po te, co jste prestali platit, nejdrive vam dojdou upominky, no uvidime. Jen pro zajimavost slusny klient musi vypovedet smlouvu 5 tydnu dopredu!!! a neslusnemu staci mesic neplatit a byt stale zadarmo pojisten. Navic pojistovna bez upozorneni zmenila pojistne podminky, tj. v dobe uzavreni zadne malusy neuplatnovali. Doporucuji kazdorocne kontrolovat podminky vsech pojistoven a cestovat mezi pojistovnami. Jako i v jinych oblastech je zajimaji jen novy klienti a na stare s prominutim serou (bonusy prevoditelne mezi pojistovnami jsou).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 22:12, RE: pov. ručení
oko napísal:
Slušná pojištovna by zaplatila a nasledně by vymáhala zaplacenou částku po té slečně
Kravina
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 22:15, RE: oprava = zhodnocení ?
vrgada napísal:
Mam jeste lepsi forek, byl jsem ucastnikem nehody, kvuli babe, ktera mi na cervenou vkracela primo pod kola a zezadu zboku do mne zduchlo auto. Meli jsme svedky, nacionale chodkyne a zavolali jsme policajty. Ti prohlasili, ze chodkyne nemuze zpusobit nehodu (pry jen v pripade, ze bych to neubrzdil a chodkyni srazil!!!) a ze jsem vinikem ja, protoze jsem prekrizil pri uhybnem manevru pruh ridicce za mnou. Ve stresu (blokujete v dopravni spicce v desti jednu z nejrusnejsich krizovatek ve meste) a ...
Ta doba na výpověď je 6 týdnů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 22:19, RE: oprava = zhodnocení ?
Petr napísal:
Tvrzení pojišťoven, že opravou po havárii se auto zhodnotí, je účelová lež. Zkuste nabídnout k prodeji auto určitého věku a kilometrů s tím že je v původním stavu, nehavarované a stejné auto opravené po havárii a uvidíte to zhodnocení! Je to logické - trefené auto už je navždycky trefené auto. Kromě rizika trvalé deformace karosérie (s vlivem na geometrii podvozku, zatékání do karosérie) minimálně dojde k poškození původní antikorozní ochrany, nové karosářské díly nebudou pozinkované atd. Po vět...
Ty debile, víš ty vůbec kolik lidí okrádá pojišťovny. Kdybvy jich nebylo, zcela jistě by se pojišťovny chovali slušně. Když někdo okrádá je, pak na to doplatíme my, ti slušnější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 23:16, RE: pov. ručení
majkl napísal:
Pokud Policie sepsala protokol o nehodě, pojišťovna si jej stáhne z Internetu na který má přístup k relacím. To, že slečna nezaplatila pov. ručení neznamená, že nic nedostaneš. Záleží na tom, zda pojišťovna již té slečně smlouvu zrušila pro neplacení či nezrušila. Pokud již zrušila, považuje se to jako by bylo pov. ručením její auto nepojištěno, nárok na náhradu škody Ti tedy musí vyplatit Česká kancelář pojistitelů viz www.ckp.cz. Pokud smlouvu ještě zrušenou neměla, musí Ti skutečnou škodu vyp...
pro majkl, máš výborný přehled a přesné informace,rád bych se zeptal jestli máš nějaké zkušenosti s "diskontem" české pojištovny,neboli 20% snížením pojistného plnění v případě likvidace rozpočtem,diky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 23:32, Dotaz na autora článku nebo ostatní
Z tohoto článku jsem "jako ostatní" v šoku. Proč já, který nezaviním nehodu musím doplácet na rozdíl "údájné amortizace"? Upřímně nechápu. Třeba můj případ: Mám VW Vento (viz. Vaše recenze), nehavarováné, pravidelně servisované, s láskou opečovávané auto jak prvním majitelem, tak mnou. Kastle, interiér, díly - vše maximálně zachovalé. Jak pojišťovna může tvrdit, že dojde k amortizaci, když ten daný automobil vůbec nezná a já chci pouze automobil do "stejného stavu", jako byl před nehodou? Neměl by náhodou ten "rozdíl" platit ten, co to zavinil? Pomůže mi v takovémto případě kompletní havarijní pojištění? (Jestli náhodou nekryje rozdíl, když se něco takového stane). Předem děkuji všem za názory a připomínky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.02.2006 23:41, RE: Dotaz na autora článku nebo ostatní
Jirka napísal:
Z tohoto článku jsem "jako ostatní" v šoku. Proč já, který nezaviním nehodu musím doplácet na rozdíl "údájné amortizace"? Upřímně nechápu. Třeba můj případ: Mám VW Vento (viz. Vaše recenze), nehavarováné, pravidelně servisované, s láskou opečovávané auto jak prvním majitelem, tak mnou. Kastle, interiér, díly - vše maximálně zachovalé. Jak pojišťovna může tvrdit, že dojde k amortizaci, když ten daný automobil vůbec nezná a já chci pouze automobil do "stejného stavu", jako byl před nehodou? Neměl ...
rozcilovat se nad platnym zakonem osobne povazuji za neucelne. Jestli chcete dostat sve vlastni pravdy, proc se nepustite do soudniho sporu, jako kazdy normalni obcan? Jestli nechcete hradit soudni spor, proc nemate pojisteni pravni ochrany, jako kazdej normalni obcan? Jestli si tady budem jenom stezovat na internetovych forech a vymenovat si pribehy jak ten ci onen byl podveden, tak to poridime akorat do prdele. Panove, neserte mne, postavte se k tomu celem a koukejte se prosadit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.02.2006 05:40, RE: Dotaz na autora článku nebo ostatní
crownssen napísal:
rozcilovat se nad platnym zakonem osobne povazuji za neucelne. Jestli chcete dostat sve vlastni pravdy, proc se nepustite do soudniho sporu, jako kazdy normalni obcan? Jestli nechcete hradit soudni spor, proc nemate pojisteni pravni ochrany, jako kazdej normalni obcan? Jestli si tady budem jenom stezovat na internetovych forech a vymenovat si pribehy jak ten ci onen byl podveden, tak to poridime akorat do prdele. Panove, neserte mne, postavte se k tomu celem a koukejte se prosadit.
osloveni debile, neserte mne, proc ta silna slova, pokud chce clovek od systemu zasady slusnosti, je to mozna naivita ocekavani elementarni slusnosti. Navic pokud jste minimane slusny ridic s urcitym stestim (kazdy dela chyby), tak si zkuste spocitat kolik jste za ty roky do tech pojistoven nacpali a to pominu jako postizeny naprosto nesmyslne odstupnovani sazeb podle objemu motoru.
o, ze spousta lidi dokaze pojistovny podvest, pojistovny neopravnuje k neserioznimu jednani. Co si mate myslet o pojistovne, do ktere kdyz prijdete, tak jim bud na pobocce nejde proud, nebo jim spadne centralni servr, telefony neberou a kdyz cekate za dvermi, tak slysite, ze pred vami neni klient, ale ze se rozebiraji recepty na kolace. O pojistovne, ktera vas jako ucastnika nehody neinformuje o plneni, ktera neni schopna behem mesice reagovat na vasi vypoved. Nejak mam pocit, ze to nesouvisi s tim, ze by ji lide podvadeli. A na to prijdete ne v dobe uzavirani pojistky, ale az v okamziku, kdy je nejaky problem. A mozna by stalo takove problemy ventilovat, jen tak proto, ze spatne zkusenosti jinych vas nic nestoji a muzete se z nich poucit.
Jinak samozrejme nema smysl se nad tim rozcilovat a preji tem "kazdym normalnim obcanum " i nadale dalsi bezproblemove a uspesne proplouvani zivotem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.02.2006 07:12, RE: Dotaz na autora článku nebo ostatní
vrgada napísal:
osloveni debile, neserte mne, proc ta silna slova, pokud chce clovek od systemu zasady slusnosti, je to mozna naivita ocekavani elementarni slusnosti. Navic pokud jste minimane slusny ridic s urcitym stestim (kazdy dela chyby), tak si zkuste spocitat kolik jste za ty roky do tech pojistoven nacpali a to pominu jako postizeny naprosto nesmyslne odstupnovani sazeb podle objemu motoru.
o, ze spousta lidi dokaze pojistovny podvest, pojistovny neopravnuje k neserioznimu jednani. Co si mate myslet o ...
me pouceni z daneho vyvoji udalosti:
1) Jste-li rozklepany z toho, ze jste malem prejel cloveka, citite se vinen a nejste-li silna povaha, je asi omluvitelne, ze podepisete neco s cim nesouhlasite (a do ted si pamatuji, ze jsem s podpisem vahal, protoze tam napsali neco jineho, nez jsme se domluvili). Rekl bych, ze policajti jsou ve velmi silne psychologicke vyhode oproti ucastnikum nehody.
Zoufale brzdite, aby jste nekoho neprejel a z pohledu toho za vami vam nekdo nesmyslne prekrizi drahu zastavi zcela neocekavane pred nosem a jasny vinik je dle policie nepostizitelny (pravdepodobne nemaji chodci povinne ruceni a kdo by pak platil skodu,ze)?
2) I pres tradovane, ze kdyz jednou na miste priznate vinu, mate utrum, neni to pravda, lze dodatecne dosahnout napravy. Vazim si policie, ze je schopna se omluvit, priznat sve pochybeni a pokutu zrusit
3) Na magistrate jsem narazil na arogantniho hnupa, ale co uz, aspon uznal, ze to asi nikdo nerozresi (opet se resila vina jen mezi ridici, ta chodkyne z toho byla stale venku, nebo tam alespon s nama na magistrate nebyla), proto reseni to zastavit bylo dle meho nazoru naprosto v poradku.
4) Pojistovne je uplne jedno, jak to bylo, pro ni je vinik ten, z jehoz povinneho ruceni probehlo plneni (a to i presto, ze jsem ji predem varoval, ze tu vinu na sobe nenecham, se mne nenamahala informovat o prubehu plneni)
5) Nechtel jsem po ni nic jineho, nez aby nad tim pojistovna velkoryse mavla rukou, skoda byla minimalni, ale pojistovna nebyla ochotna ke mne pristupovat ani jako k novemu klientovi bez minulosti a navic mi pracovnice lhala, ze neni preci uplatnovan zadny malus (pritom si staci zkontrolovat slozenky a jejich sazby a podminky na internetu). Zaver: stavjiciho klienta si vazi mene nez nejakeho malusoveho privandrovalce. Pouceni je jasne-stat se rovnez malusovym turistou, ktereho si budou jinde vazit vice, nez stavajiciho klienta.
6) Podminky se u nekterych pojistoven meni kazdym rokem (vetsinou maji zpocatku nejakou vyhodu, nalakaji klienty a pak tise bez upozorneni pritahnou sroubek), je vhodne tyto zmeny registrovat a menit pojistovny dle okamzite situace, treba je to casem nauci vazit si svych zakazniku.
7) Pred uzavrenim pojistky neni vhodne udelat stejnou chybu a uzavrit to pres internet, doporucuji navstivit osobne pobocku a udelat si elementarni predstavu o solidnosti firmy na zaklade osobniho jednani a pokud mozno to doplnit o osobni zkusenosti nekoho, kdo u nich neni jen pojisten, ale kdo s nimi musel vest nejake jednani
8) Spletl jsem se 6tydnu/5tydnu, nicmene jsem to podal 16. minuleho mesice a obdobi konci 22. tohoto mesice a jeste 21. nebyli schopni nijak reagovat na potvrzenou vypoved. Opravdu mne nenapadlo, ze vypovedni lhuta neni 14 dni, ci mesic ale neuveritelnych 6 tydnu, z tohoto pohledu je vypoved neplacenim jeden mesic jeste mnohem vyhodnejsi. Ale pochopil jsem, ze kdyz jsem nic pisemne neobdrzel, pojistna smlouva trva
9) Jinak vam preji, aby jste nikdy nemuseli nic neprijemneho resit a to, ze pojistovny rozhodne nejsou ztratovou organizaci, o tom snad nikdo nepochybuje. Ja nevim, jak u Vas, ale protoze preferuji vetsi objem motoru, zaplatim na povinnem ruceni temer tolik, co mne stoji porizeni auta.
10) Snazim se eliminovat zisk pojistoven tim, ze vyuzivam jen nejnutnejsi produkty, tj. elementarni pojisteni domacnosti a povinneho ruceni auta, to, ze pojistovna nikdy nenahradi skodu, jsem zjistil uz jako dite, kdy me srazilo na kole auto (za ty penize jsem si dalsi kolo uz neporidil, ale aspon jsem neskoncil na voziku)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.02.2006 10:07, RE: oprava = zhodnocení ?
Dave napísal:
Ty debile, víš ty vůbec kolik lidí okrádá pojišťovny. Kdybvy jich nebylo, zcela jistě by se pojišťovny chovali slušně. Když někdo okrádá je, pak na to doplatíme my, ti slušnější.
Hlavne ze ty se umis vyjadrit ... z tveho prispevku usuzuji, ze rozhodne patris k tem slusnejsim, ke kterym se tak vehementne hlasis.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.