Koloděj napísal:
Nechte si své amatérské rady, Hlaváčku. Pisatel si vybírá vzhled podle svého vkusu, dal na výběr dvě možnosti s udanou cenou a návrhy s jinou cenou a jiný auta mi připadají jaksi off-topic.
Omega je sice obtizne prodejny kram (zrovna tuto motorizaci ve slusnym stavu a vybave za rozumny penize jsem shanel pul roku), ale je to jedno z poslednich aut z nesizenym a relativne porad jeste jednoduchym obycejnym motorem, i kdyz kde jsou zlate casy radovych 6valcu dualram ci obycejnych 8ventilu, coz byly motory, ktere si nekteri jedinci dokonce nechali ze starych omeg premontovat do novejsich (veckovy 6 valec rozvodovym remenem misto puvodniho retezu, s kapajicimi ventilovymi viky a korodujicim olejovym chladicem uz opravdu neni to prave orechove) . Ale pokud ma clovek elementarni stesti na kus, smiri se s tim, ze to hnije (na nohy mu cakat nebude), ze je nutne po 60 000 menit draze remen a kladky a vodni pumpu, ze ho pravdepodobne nemine pretesneni vik, ze obcas zacne zlobit elektroinstalace stahovani okynek apod, bude odmenen luxusni limuzinou ci obrovskym kombikem se slusnymi jizdnimi vlastnostmi na nekluzke vozovce. V tom aute neni problem jet v naproste pohode pres 200km/hod, ale neni to zadny sportak s prudkou akceleraci staveny pro ostre projizdeni zatacek-spise auto pro nemecke dalnice. Beckova rada zacina na 40 00 Kc (slusna okolo stovky) a pro ty co na to nemaji nervy, tak se daji koupit i kousky z konce roku 2003, coz opravdu nebude srot. Ti mene moviti, zase budou diky spatne prodejnosti velkoobjemovych korabu jezdit v aute s porizovaci hodnotou hodne pres milion za cenu ojete felicie ci fabie HovnoToPojede. Je to auto rozsirene, spousta druhovyrobnich dilu, vrakoviste a garazovych opravaru. A ten 2,5i se 170 kobylami je optimalni motorizace, schopna alespon trochu rozhybat tuto tezkou kravu a pritom spadajici jeste do predposledni skupiny povinneho ruceni (2498cm3). I kdyz se rika, ze kdyz opla tak omegu a kdyz omegu tak mv6 (coz jest trilitr). Mam ted druhou a chtel bych si casem poridit i treti. Na zaklade techto uvah jsem si 2,5i kombik poridil a abych z toho udelal auto s normalni spotrebou, nechal jsem do ni dat sekvencni plyn. Ale jsem oproti ackove rade zklaman a kdybych mel volit znovu, nechal jsem si dovezt stareho kombika 3,0dualram s nemecka, takove auta se uz nedelaji, delat nikdy nebudou ale stale se daji najit napr. na ebay slusny kousky za par supu. A to nemluvim o skvostech typu EVO500, ci o pokusu udelat z omegy nizko letici letadlo-Lotus Omega.