zz_zz napísal:
Autor sepsuje stareho passata B5, kdyz evidentne tazatel se pta na facelift 3BG, dale sepsuje 2.0 TDI v O2, i kdyz uznavam ze kazda dalsi generace TDi od VW se vzdaluje od idealu rotacky 66Kw, ktera je presto spickovy a spolehlivy motor a doporuci Astru G coz je absolutne nespolehliva zruda ktera jako ojetina nema sanci zvladnout 40tis/rok!!! Me fakt pripada ze redaktori na tipcars zerou asi nejake bobule...
Tazatel by si mel poridit Passata tak r. 2004/2005, 1.9PD URCITE BEZ 4x4 (spotreba a da...
Spolehlive diesely v Astre? Od Fiatu? V ktere genereci, prosim? V te ktera teprve prijde?
Vazeny pane autore, Astru G s 2.0DTi jsem mel NOVOU, jezdil jsem s ni na pravidelne prohlidky a po 5ti letech a 185tis km byl motor nasrot. Klepal jak stary zetor, bral 1l oleje na 1000Km a na zaver sveho mrzkeho zivota mu praskla hlava.
Nebyly to jen me skusenosti, spousta lidi s timto motorem mely tyhle potize a o problemech motoru 1.7DTI bylo taky napsano sve. A Astra H - diky, ale vyrobce ktery do kazde generace zkousi neco jineho? Jak to muze dopadnout? Tak jako u OPLU.