0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat pohodlné auto pro aktivní rodinu?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 07:29, Redakce? Passat
Recenze slušná,spousta dobrých známých informací včetně doporučení i jiné varinaty.
Ale co ten Passat?Proč doporučujete starou B5???
Pán uvažuje o Passatu z let kdy je na výběr jedině B6 ( ! ) ,ta je od roku 2000 - 2005 a ne od 1997! ,a to od počátku jako sedan i kombi.
Navíc Passat B7,tedy poslední generace od 2005 se dá v dieselu 1,9tdi 77 pořídit od 320-330tis na což bych upozornil. Potom je bezpečnost i konstrukce úplně o něčem jiném,jen ne zastaralá.
Probírat bezpečnost a konstrukci zastaralé B5 je úplně bezpředmětné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 07:41, Proč jen auta z DE
Musím trochu p.Kylie oponovat ve výběru.Pokud tazatali vadí japonský desing či kvalita,má velice málo možností při výběru.Praferoval bych Toyotu Aven.,Mazdu 6,Honda není špatná volba,ale. ...Možná by nebylo na škodu mrknout na BMW či Mergl,jejich ropáci mají co nabídnout.Koncern VW opravdu né,Passat je všeobecně chronicky poruchové auto a O2 je v jiné tríde a to má vyjíměčně Kylie pravdu,po 500km za volantem je problém vylézt z budky a ten motor stále ruší.Tak mám tady své koně,Toyota,Mazda,BMW,Mergl a Citroen i Ford.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 07:48, RE: Dvouhmoťák
zigi napísal:
Může mi tady někdo objasnit co je dvouhmotový setrvačník, kde se nachází, jaká je jeho funkce, proč je jen u moderních dieselů a co že po cca 100t km a ukaždého auta odchází, jehož cena není nejnižší?
Ten dvouhmotný setrvák je součást motoru a zrovna VW si na něm vylámala zuby.Pokud je použítý jednohmotný setrvák,není s motorem problém a vydrží opravdu dlouho.Ovšem běh motoru nemusí být úplně in.To je jako s filtrem pevných částí,autu,které ho má se vyhněte.Toto jsou problémy u nafty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 07:56, Autor je magor
Autor sepsuje stareho passata B5, kdyz evidentne tazatel se pta na facelift 3BG, dale sepsuje 2.0 TDI v O2, i kdyz uznavam ze kazda dalsi generace TDi od VW se vzdaluje od idealu rotacky 66Kw, ktera je presto spickovy a spolehlivy motor a doporuci Astru G coz je absolutne nespolehliva zruda ktera jako ojetina nema sanci zvladnout 40tis/rok!!! Me fakt pripada ze redaktori na tipcars zerou asi nejake bobule...

Tazatel by si mel poridit Passata tak r. 2004/2005, 1.9PD URCITE BEZ 4x4 (spotreba a dalsi chovani auta pri takovem najezdu) a za ty penize by mel zapomenout na vybavu ale hlavne hledet na stav a co nejmene km. Tedy nejlepe od dealera a nejlepe venku. Jestli si vybere O2, taky dobra volba, ale neni tak spolehliva. Vykonove mu 77Kw v O2 bude pripadat silnejsi nez 96Kw v tezkem Passatu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 08:03, RE: Autor je magor
zz_zz napísal:
Autor sepsuje stareho passata B5, kdyz evidentne tazatel se pta na facelift 3BG, dale sepsuje 2.0 TDI v O2, i kdyz uznavam ze kazda dalsi generace TDi od VW se vzdaluje od idealu rotacky 66Kw, ktera je presto spickovy a spolehlivy motor a doporuci Astru G coz je absolutne nespolehliva zruda ktera jako ojetina nema sanci zvladnout 40tis/rok!!! Me fakt pripada ze redaktori na tipcars zerou asi nejake bobule...

Tazatel by si mel poridit Passata tak r. 2004/2005, 1.9PD URCITE BEZ 4x4 (spotreba a da...
Spolehlive diesely v Astre? Od Fiatu? V ktere genereci, prosim? V te ktera teprve prijde?

Vazeny pane autore, Astru G s 2.0DTi jsem mel NOVOU, jezdil jsem s ni na pravidelne prohlidky a po 5ti letech a 185tis km byl motor nasrot. Klepal jak stary zetor, bral 1l oleje na 1000Km a na zaver sveho mrzkeho zivota mu praskla hlava.
Nebyly to jen me skusenosti, spousta lidi s timto motorem mely tyhle potize a o problemech motoru 1.7DTI bylo taky napsano sve. A Astra H - diky, ale vyrobce ktery do kazde generace zkousi neco jineho? Jak to muze dopadnout? Tak jako u OPLU.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 08:17, Fiat Croma
A co takhle "nový" Fiat Croma? Je netradiční, pohodlný, s osvědčenou naftou, za skoro směšné ceny - v porovnání se stářím a výbavou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 08:19, RE: Autor je magor
zz_zz napísal:
Spolehlive diesely v Astre? Od Fiatu? V ktere genereci, prosim? V te ktera teprve prijde?

Vazeny pane autore, Astru G s 2.0DTi jsem mel NOVOU, jezdil jsem s ni na pravidelne prohlidky a po 5ti letech a 185tis km byl motor nasrot. Klepal jak stary zetor, bral 1l oleje na 1000Km a na zaver sveho mrzkeho zivota mu praskla hlava.
Nebyly to jen me skusenosti, spousta lidi s timto motorem mely tyhle potize a o problemech motoru 1.7DTI bylo taky napsano sve. A Astra H - diky, ale vyrobce ktery do kaz...
Děkuji za "objektivní" připomínky. Mé doporučení se samozřejmě týká poslední generace Astry (H), předpokládám, že ze souvislostí v textu je to naprosto jasné. Skutečně se domnívám, že spolehlivost se opravdu velice odlišuje od předchozího modelu....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 08:33, 330D combi
A co BMW 330d kombi?? To předčí všechna auta, Kylie C-pětku jako první:)...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 08:58, RE: Dvouhmoťák
Kobyla napísal:
Ten dvouhmotný setrvák je součást motoru a zrovna VW si na něm vylámala zuby.Pokud je použítý jednohmotný setrvák,není s motorem problém a vydrží opravdu dlouho.Ovšem běh motoru nemusí být úplně in.To je jako s filtrem pevných částí,autu,které ho má se vyhněte.Toto jsou problémy u nafty.
Co to je za blbost:autům,která ho má se vyhněte?A jak se vyhnete autu,které jste si vybral a má ho?Nevím jak na to měli VW (Octa 81kw,Psssat 96kw atd),ale třeba od Peugeotu 307 kde 2,0hdi a zejména 1,6hdi na to dost trpí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 09:06, RE: Dvouhmoťák
Tomi napísal:
Co to je za blbost:autům,která ho má se vyhněte?A jak se vyhnete autu,které jste si vybral a má ho?Nevím jak na to měli VW (Octa 81kw,Psssat 96kw atd),ale třeba od Peugeotu 307 kde 2,0hdi a zejména 1,6hdi na to dost trpí.
Není to výsada jen turbokamen, ale mají ho i benzíny. Například v mém 330i je také dvouhmoťák
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 09:09, RE: Proč jen auta z DE
Kobyla napísal:
Musím trochu p.Kylie oponovat ve výběru.Pokud tazatali vadí japonský desing či kvalita,má velice málo možností při výběru.Praferoval bych Toyotu Aven.,Mazdu 6,Honda není špatná volba,ale. ...Možná by nebylo na škodu mrknout na BMW či Mergl,jejich ropáci mají co nabídnout.Koncern VW opravdu né,Passat je všeobecně chronicky poruchové auto a O2 je v jiné tríde a to má vyjíměčně Kylie pravdu,po 500km za volantem je problém vylézt z budky a ten motor stále ruší.Tak mám tady své koně,Toyota,Mazda,BMW,...
možná by nebylo úplně od věci upustit z požadavku rok výroby a poohlednout se v D po BMW e39 nebo MB E. Asi to dá malinko práce ale čas od času se najde zachovalý kousek s menším nájezdem který nabídne o něco více než zde uváděné vozy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 09:25, RE: Vůz na 40.000 km ročně II.
Kylie napísal:
6) Poslední "podmínkou/požadavkem" tazatele bylo - POHODLí
6 - volím vůz Citroën C5 ("trumfněte" ho ,-)
Není-li třeba zrovna tento vůz (v něktrerých "bodech" si vskutku "sehr gut" ba "excellent" stojí - s tím nic NEnaděláte budoucímu kupci pohodlného prostorného bezpečného rodinného spolehlivého vozu na desetitisíce kilometrů ročně "po chuti", asi rozumnou volbou (z "předvolených") ono Mondeo se jeví (vzala bych šestiválec 2.5 - a výbavu Ghia - spotřeba sice bude trochu vyšší, ale při těc...
Jeden duvod proc ne citroen.
- Ted jsem prodaval svoje Mondeo a musim rict ze proste Skodovka si drzi cenu.
Kdyz jsem se pred 4 lety rozhodoval mezi Mondeem a Oktavkou, prislo mi ze Mondeo je vice muziky za mene penez. (Musim uznat ze mam moznost jezdit s oktavkou a je to dle meho nazoru drobet horsi auto co se tyce interieru; motor neporovnavam).
Pri prodeji jsem byl ale dost NEMILE prekvapen poklesem ceny Fordu. Skodovka si drzi cenu jak luterska vira.
A tak predpokladam ze nebude jednoduche pak prodat 8letou C5ku. Bohuzel - z toho duvodu je me dalsi auto Skodovka. Vyjde to levneji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 09:44, RE: Vůz na 40.000 km ročně II.
Brachy napísal:
Jeden duvod proc ne citroen.
- Ted jsem prodaval svoje Mondeo a musim rict ze proste Skodovka si drzi cenu.
Kdyz jsem se pred 4 lety rozhodoval mezi Mondeem a Oktavkou, prislo mi ze Mondeo je vice muziky za mene penez. (Musim uznat ze mam moznost jezdit s oktavkou a je to dle meho nazoru drobet horsi auto co se tyce interieru; motor neporovnavam).
Pri prodeji jsem byl ale dost NEMILE prekvapen poklesem ceny Fordu. Skodovka si drzi cenu jak luterska vira.
A tak predpokladam ze nebude jednoduche ...
Nedovolím si až tak souhlasit s tím, že škodovka padá na ceně méně, opticky to tak vypadá, ale praxe je jiná, bazarech je přetlak škodovek tak veliký, že pokud prodejce nenasadí nejnižší ceny ze všech, tak je škoda dost neprodejná, protože kupující má na výběr dalších x aut ve stejné barvě, výbavě, stejné elektrony a atd. za menší peníze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 09:45, RE: Dvouhmoťák
zigi napísal:
Může mi tady někdo objasnit co je dvouhmotový setrvačník, kde se nachází, jaká je jeho funkce, proč je jen u moderních dieselů a co že po cca 100t km a ukaždého auta odchází, jehož cena není nejnižší?
Dvouhmotový setrvačník je vlastně takovej setrvačník, co se točí a svou energií (asi kinetickou - nevim, z fyziky jsem měl i 4) překonává třas způsobený kompresními zdvihy motoru. Nachází se někde u spojky, nevím přesně kde, u svého TDi ho nemám. Má kulturní funkci (zkulturňovat běh motoru), taky brání přenášení vibrací do převodovky (je-li jeho kolo vůči náboji odpruženo) a srovnává náraz na spojku při řazení.
Škodí mu výraznější podtáčení a hlavně podřazování do vysokých otáček - kdo ho má, ať podřazuje s meziplynem. Já ho nemám, ale když podřazuji do více jak 2500ot., tak si falešněj meziplyn dávám.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 09:49, RE: 330D combi
dpwagen napísal:
A co BMW 330d kombi?? To předčí všechna auta, Kylie C-pětku jako první:)...
C5 je o kus větší auto než prcek 330d a každý se nechce drkotat ve /pseudo/ sportovním autě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 09:50, RE: 330D combi
dpwagen napísal:
A co BMW 330d kombi?? To předčí všechna auta, Kylie C-pětku jako první:)...
A nebo rovnou 330i touring. Kámoš ho má (nové) a je to opravdu zážitek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 09:54, O2
Jedině Oktávka v TDi. To je ta nejlepší volba, všechno ostatní jsou šunty, možná až na Passat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 10:00, RE: Autor je magor
zz_zz napísal:
Autor sepsuje stareho passata B5, kdyz evidentne tazatel se pta na facelift 3BG, dale sepsuje 2.0 TDI v O2, i kdyz uznavam ze kazda dalsi generace TDi od VW se vzdaluje od idealu rotacky 66Kw, ktera je presto spickovy a spolehlivy motor a doporuci Astru G coz je absolutne nespolehliva zruda ktera jako ojetina nema sanci zvladnout 40tis/rok!!! Me fakt pripada ze redaktori na tipcars zerou asi nejake bobule...

Tazatel by si mel poridit Passata tak r. 2004/2005, 1.9PD URCITE BEZ 4x4 (spotreba a da...
No nevím, zda je hned nutné útočit kvůli drobnostem. Nicméně vidím, že se vyznáš, protože označení TDi rotačky 66 kw "špičkový a spolehlivý motor" je NAPROSTO PŘESNÉ.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 10:02, RE: Autor je magor
Muroň napísal:
No nevím, zda je hned nutné útočit kvůli drobnostem. Nicméně vidím, že se vyznáš, protože označení TDi rotačky 66 kw "špičkový a spolehlivý motor" je NAPROSTO PŘESNÉ.
A co TDi PD 74 kw, nějaké odborné zkušenosti?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 10:16, RE: Autor je magor
pan Purkrábek z Purkrabí napísal:
A co TDi PD 74 kw, nějaké odborné zkušenosti?
Oproti vynikající 66 Kw poskytuje jen 8 kw navíc, krouťák je vyšší jen o 40 Nm a přitom má dvouhmotový setrvačník (riziko), variabilní naklápění lopatek (riziko), čtyři vstřikovací čerpadélka PD (riziko) a na poruchy náchylnější turbo (riziko). Tedy po stránce spolehlivosti a životnosti je s 66 kw s rotačním čerpadlem nesrovnatelná.
reagovať
  1 ... 6 7 8 ... 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.