0
späť
 

diskuze k tématu: ZKUŠENOSTI UŽIVATELE po pěti letech: VW Golf 1.6 CL

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.06.2007 18:23, RE: radimcarbol@seznam.cz
anonym napísal:
Klapka, klapka, klapka - vyměnit (ne za čínskou) a máte min na 80 tis. po problémech
Většinou nestačí jen vyčistit klapku, musí se taky provést reset ř.j. (ecu) V ecu je totiž nastaven ten darebný režim se špinavou klapkou a proto to jezdí i po vyčištění stejně. Ten se dělá tak, že se zahřeje motor na provoz. teplotu, pak se zcela odpojí akumulátor a oba konce se mezi sebu spojí, tak na cca. 20 min. Tak se odstraní zbytkový proud a dojde k resetu ecu. Poté je dobré najet tak 50 km v klidném režimu a zbytečně motor nevytáčet nad 3000 rpm. Poté se nové hodnoty uloží do ecu a vlastnosti motoru se zlepší (zejména volnoběh a kuckání) Osobně jsem to prováděl na několika různých vozech a funguje to!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.06.2007 19:30, RE: radimcarbol@seznam.cz
anonym napísal:
Většinou nestačí jen vyčistit klapku, musí se taky provést reset ř.j. (ecu) V ecu je totiž nastaven ten darebný režim se špinavou klapkou a proto to jezdí i po vyčištění stejně. Ten se dělá tak, že se zahřeje motor na provoz. teplotu, pak se zcela odpojí akumulátor a oba konce se mezi sebu spojí, tak na cca. 20 min. Tak se odstraní zbytkový proud a dojde k resetu ecu. Poté je dobré najet tak 50 km v klidném režimu a zbytečně motor nevytáčet nad 3000 rpm. Poté se nové hodnoty uloží do ecu a...
Nechápu jednu věc. Já mít na autě tolik problémů, tak by mi stejný auto nemohlo do baráku.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.