0
späť
 

diskuze k tématu: Výběr sportovnějšího vozu kolem 150-160 tisíc korun

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 02.05.2013 13:23, Výběr sportovnějšího vozu kolem 150-160 tisíc korun
Dobrý den, rád bych se na Vás obrátil s vyřešením dilema jaké vybrat sportovnější auto kolem 150-160 tisíc korun. Auto mám v plánu kupovat příští rok na jaře či v létě, takže koukám ted po autech i kolem 180tisíc za předpokladu snížení ceny. Požadavky mám dobré jízdní vlastnosti, zrychlení z 0-100 pod 9s, spotřeba pod 9l/100km, spolehlivost, zkrátka svižné auto s přijatelnými náklady, zdali to bude auto s naftovým či benzínovým motorom mi je celkem jedno a to samé platí o karoserii u které jen vyloženě nechci kombi. Zatím pokukuji po Audi TT 1.8 T 132kw, Ford Focus ST 166kw, BMW 1 120D, Volkwagen Golf V GTI, Škoda Octavia RS 2.0. Jaké vozy by s těmito požadavky šly ještě vybrat a které by ste mi doporučili? Předem děkuji za odpověď.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 12.06.2013 20:03, Re:
Dobrý den. Do Vašeho výběru bych ještě přidal Ford Fiesta ST nebo Hondu Prelude (pokud Vám nevadí její stáří). Vaše požadavky ale, podle mého názoru, velmi dobře splní Ford Focus ST. Projev, dynamika i zvuk přeplňovaného pětiválce jsou perfektní, spotřebu při normální jízdě pod devíti litry udržíte, chce to ale velké sebezapření. Povedenému motoru sekunduje skvělý podvozek, díky kterému má Focus nejlepší jízdní vlastnosti ve třídě. Znamenitě drží stopu a řidiči poskytuje dostatek informací o dění pod předními koly.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 13.06.2013 10:22, RE: Re:
Karel - TipCars.com napísal:
Dobrý den. Do Vašeho výběru bych ještě přidal Ford Fiesta ST nebo Hondu Prelude (pokud Vám nevadí její stáří). Vaše požadavky ale, podle mého názoru, velmi dobře splní Ford Focus ST. Projev, dynamika i zvuk přeplňovaného pětiválce jsou perfektní, spotřebu při normální jízdě pod devíti litry udržíte, chce to ale velké sebezapření. Povedenému motoru sekunduje skvělý podvozek, díky kterému má Focus nejlepší jízdní vlastnosti ve třídě. Znamenitě drží stopu a řidiči poskytuje dostatek informací o dění pod předními koly.


Pane Směšný, chápu Vaše snahy o radu, ale pokud někdo napíše, že chce u sportovního auta udržet spotřebu na jakékoliv hranici, považuju to za hloupý vtip, a to tím spíše, když se ve výčtu kandidátů objeví BMW 120d.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 16.08.2013 08:19, RE: Re:
David V napísal:
Karel - TipCars.com napísal:
Dobrý den. Do Vašeho výběru bych ještě přidal Ford Fiesta ST nebo Hondu Prelude (pokud Vám nevadí její stáří). Vaše požadavky ale, podle mého názoru, velmi dobře splní Ford Focus ST. Projev, dynamika i zvuk přeplňovaného pětiválce jsou perfektní, spotřebu při normální jízdě pod devíti litry udržíte, chce to ale velké sebezapření. Povedenému motoru sekunduje skvělý podvozek, díky kterému má Focus nejlepší jízdní vlastnosti ve třídě. Znamenitě drží stopu a řidiči poskytuje dostatek informací o dění pod předními koly.
Pane Směšný, chápu Vaše snahy o radu, ale pokud někdo napíše, že chce u sportovního auta udržet spotřebu na jakékoliv hranici, považuju to za hloupý vtip, a to tím spíše, když se ve výčtu kandidátů objeví BMW 120d.


Nebral bych to tak smrtelně vážně. "Sportovní" auto může 90% času jezdit v rámci povolených rychlostí a mít skutečně normální spotřebu. E46 M3 uměla za 10-12. A to je nějaký sporťák.
Ovšem 160 tisíc je značny limitujících. Na prémiové značky bych zapomněl, díval bych se po Fordech ST nebo Megane či Clio RS.

reagovať
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Piatok 16.08.2013 08:47, přidej ještě 200 000
a můžeš si vybrat. Za 150 - 180 (a můžeš pokukovat jak chceš a čekat až to skokově zlevní na apríla 2014). Jinak na NIC z toho vyjmenovaného nedosáhneš. Všechny ty auta začínají podtstaně výš i v horším stavu. Zase stará písnička, která už fakt člověka umrtvuje. Obdivuju ty, co dokážou napsat slušně. Vykašlete se na tipcars a běžte dělat psychology.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 16.08.2013 11:14, Ford ST?
K tomu motoru - dávno se ví, že tyhle motory se rády zadíraly nebo přidíraly na klikovce. Nevděl jsem to, když jsem se o ST taky zajímal a po pročtení různých for je třeba mít tuto skutečnost na paměti. Myslel jsem si, že Volvo má tenhle motor vychytaný.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 16.08.2013 11:46, RE: Ford ST?
Zdeny60 napísal:
K tomu motoru - dávno se ví, že tyhle motory se rády zadíraly nebo přidíraly na klikovce. Nevděl jsem to, když jsem se o ST taky zajímal a po pročtení různých for je třeba mít tuto skutečnost na paměti. Myslel jsem si, že Volvo má tenhle motor vychytaný.


K tomu jsem četl tost zajímavý komentář, že Ford do těchto motorů předepisuje tvrdošíjně olej svojí specifikace a viskozity 5W-30, zatímco Volvo prý (zatím jsem to neověřoval) používá olej jiné specifikace (a možná i viskozity). Výsledkem je pak vyšší zatížení olejového filmu a problémy s mazáním. Je to jeden z důvodů, proč o Mondeu s 2,5T přestávám pozvolna uvažovat. Skutečně by mě zajímalo, kde leží pravda.
Další věcí je, že "železo" je od Volva, takže to ve Fordu úplně neumí opravovat, ale SW si dělal Ford, takže ve Volvu to neumí zdiagnostikovat.
reagovať
hrop1
počet príspevkov22
dátum registrácie15.08.2013
Piatok 16.08.2013 12:28, Subaru impreza 2l turbo
Velice slušná zábava za volantem
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 16.08.2013 14:19, RE: Subaru impreza 2l turbo
hrop1 napísal:
Velice slušná zábava za volantem

Souhlas naprostý.
reagovať
Koloss
počet príspevkov639
dátum registrácie19.09.2008
Piatok 16.08.2013 18:53, RE: Ford ST?
Zdeny60 napísal:
K tomu motoru - dávno se ví, že tyhle motory se rády zadíraly nebo přidíraly na klikovce. Nevděl jsem to, když jsem se o ST taky zajímal a po pročtení různých for je třeba mít tuto skutečnost na paměti. Myslel jsem si, že Volvo má tenhle motor vychytaný.


Nejsem si opravdu jistej, ale když vidím napsané jen "Ford ST", tak se musím zeptat, o který z produktů Fordu řady ST jde. Jestli tyhle informace s přidíráním na klice pocházejí od Mondea ST 220 (kde to tak je), tak bych rád upozornil, že se jedná o motor 3.0 V6 (původem od Jaguaru), kdežto u Focusu ST jde o řadový pětiválec 2.5T (původem od Volva), který má sice shodný výkon 166 kW, ale jinak je to úplně jiná story.
reagovať
felmat
počet príspevkov4
dátum registrácie02.08.2013
Piatok 16.08.2013 19:27, RE: Výběr sportovnějšího vozu kolem 150-160 tisíc korun
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, rád bych se na Vás obrátil s vyřešením dilema jaké vybrat sportovnější auto kolem 150-160 tisíc korun. Auto mám v plánu kupovat příští rok na jaře či v létě, takže koukám ted po autech i kolem 180tisíc za předpokladu snížení ceny. Požadavky mám dobré jízdní vlastnosti, zrychlení z 0-100 pod 9s, spotřeba pod 9l/100km, spolehlivost, zkrátka svižné auto s přijatelnými náklady, zdali to bude auto s naftovým či benzínovým motorom mi je celkem jedno a to samé platí o karoserii u které jen vyloženě nechci kombi. Zatím pokukuji po Audi TT 1.8 T 132kw, Ford Focus ST 166kw, BMW 1 120D, Volkwagen Golf V GTI, Škoda Octavia RS 2.0. Jaké vozy by s těmito požadavky šly ještě vybrat a které by ste mi doporučili? Předem děkuji za odpověď.




Za mě Subaru Impreza WRX ... něco jako toto...
reagovať
cercanak
počet príspevkov3
dátum registrácie12.07.2013
Piatok 16.08.2013 19:46, re
octavia rs není sportovní auto, to spíš parníček
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Pondelok 19.08.2013 09:52, Honda Prelude
Taktiez sa pozeram po niecom sportovom za par korun, len mam ine poziadavky. Nesmie to byt naftak, urcite to nesmie byt koncern (nechcem mat sportove auto, ktore si pri supermarkete budem mylit s inimy sportovymi tour ediciami), a neriesim spotrebu. A kedze sa v sukromi vozim s rodinou na C5, moze byt to auto aj tvrde, v C5 sa to potom vyrovna. U mna vyhrava zatial posledna honda prelude benzin 2.3l. Hovori za nu spolahlivost, teraz uz aj cena, vykon ostrej vacky, vybava tiez nie je zla, ale aj spotreba, ktora do 8-9 nebude problem pri kludnej jazde. Proti je len vek a pohon prednej napravy, aj ked jazdne vlastnosti su na vybornej urovni. Este by som tam mozno dopisal starsiu hondu civic Type R (ta starsia a skaredsia bola rychlejsia ako UFO), popripade posledne celicy, ale pozor na spotrebu oleja. Inak pre mna sportove auto a spolahlivost=japonci a ich predimenzovanych (hoci drahsich) dielov. Ale plati to len na modely co sa uz vyrabali v roku 2000, tie novsie uz su taktiez 'globalne' auta (elektronicky plyn, emisne normy, upchate vyfuky blbostami, dlhe prevody atd atd). Vela stastia pri vybere.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 20.08.2013 09:09, volba
no vlastně nemáš moc co řešit... zajímavý je TTčko, ale motor 1,8T poměrně žere při zátěži (klidně 20L/100km v zátěži, velmi svižnej provoz 14L u 165kw veze), ale osobně bych doporučil do 160tkč bmw 3 e46....ideálně 330i nebo xi popř. 330d, oboje jede jak píchlá sv..i..ně a spotřeba je hodně rozumná (330i v zátěži do 16L velmi svižnej provoz 12L, běžně 9L...330d je o 2 litry líp), ncméně jde spíš o podvozek bmw jsou dobře řiditelný i za limitem a svezeš se pěkně, je navíc pohodlný, TTčko je jak prkno
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 23.08.2013 11:02, Poslední odstavec...
... by měl být v každém článku povinný. Všichni mají utkvělou představu o tom, jak jsou všude skvělá auta za hubičku, ale opravdu slušné auto levné není. A to nemluvím o tom, že pořízením investování nekončí, ale začíná...
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Piatok 23.08.2013 11:20, Audi TT
Neviem sice ci to ma nejaku vacsiu vahu, ale pozeral som par dni dozadu top gear, kde Jeremy Clarkson testoval to audi po facelifte. Povedal o nom asi to, ze ma priam zivotu nebezpecne jazdne vlastnosti. Takze tu starsiu platformu na ktorej je postavene asi trochu poznat je.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 23.08.2013 12:37, RE: Audi TT
Citroenak napísal:
Neviem sice ci to ma nejaku vacsiu vahu, ale pozeral som par dni dozadu top gear, kde Jeremy Clarkson testoval to audi po facelifte. Povedal o nom asi to, ze ma priam zivotu nebezpecne jazdne vlastnosti. Takze tu starsiu platformu na ktorej je postavene asi trochu poznat je.


To se tady rozebíralo, matně si vzpomínám, že za tím byly první generace Haldexu u čtyřkolek, kdy při ztátě adheze na předních kolech okamžitě "přiskočil zadek" na pomoc, což auto katapultovalo do protilehlé příkopy (pokud tedy v protisměru nic nejelo). Myslím, že st o tady dá najít.
EDIT: Tak záludná byla při prudkém odstavení plynu v zatáčce, alespoň to jsem tady v rychlosti našel. Tak úplně nevím, kde leží pravda.
reagovať
Rover623
počet príspevkov96
dátum registrácie14.04.2009
Sobota 24.08.2013 10:55, Audi TT
Autor se asi zbláznil,TT není sportovní auto, je to navoněný střep pro blondýnky a pozéry. To auto má naprosto nevypočitatelné jízdní vlastnosti a to pokaždé když jedete na něčem jiném než suchém asfaltu. Na suché silnici je to lepší, ale na hranici je z toho opět absolutně nevypočitatelné auto. Pro sportovní jízdu je pojízdná rakev, pokud by jste s tím chtěli jezdit třeba jako s Hondou Civic TypeR, tedy na hranici možností auta, tak TT bude v takové situaci neomylně atakovat nejbližší strom u silnice.

Ovšem co je horší, to auto je řidičsky impotentní, je to prostě nuda, nuda a zase nuda. Víc zábavy zažije člověk i s dodávkou. Audi TT co se zábavnosti týče lze charakterizovat asi takto "Řídíte rádi MHD?" "Pak je pro vás Audi TT to pravé."
reagovať
David4626
počet príspevkov4
dátum registrácie26.08.2013
Pondelok 26.08.2013 17:21, 160 tisíc? Jen vraky...
Ahoj, koukám se na různý modely zmíněný v článku, ale za 160 tisíc? Nesmysl.
Ford Focus ST - ani náhodou! Mini cooper minimálně deset let starý reálně najeto tak 180-200 tisíc km. Co zbývá? Audi TT 14 let staré najeto reálně přes 200t km? V podstatě už jen samé opravy a starosti. A přitom 160 tisíc neni zas tak málo peněz! Jedna "rozumná" varianta mě napadá - za 160-200 tisíc koupit Renault Megane RS (ten s ošklivým zadkem), je to sice auto nehezké, ale jezdit bude určitě zajímavě a za tyhle peníze člověk má šanci koupit stále ještě pojízdný kousek. Já osobně bych chvilku počkal na CLIO RS z roku 2010 - 2011, s dvoulitrem 147kw. Ten teď stojí tak 250 000,- ovšem za auto skutečně téměř bez investic.
reagovať
Duval
počet príspevkov30
dátum registrácie15.05.2013
Streda 28.08.2013 11:19, sportovní auto
Můj malý postřeh. Úplně za prvé - Octavia RS - vše možné, jen ne sportovní. A servisní náročnost, poruchovost - šílenost. např. 2,0 TDi 125 kw, časovaná vražda a past lidového koncernu, ostatní jen o málo lepší. Snad jen VW GTI dobré - ne výborné. Ale v ceně 180 000 opět vrak.
K ŠO RS, v ceně 180 000 to bude též šrot před smrtí. Dle osobní zkušenosti s kdečím rádoby sportovním, jednoznačně BMW nebo FOCUS. Rozmyslet prioritu zadní vs. přední pohon. Ale jízdně špičková auta, opravdu sportovní. Ale na rovinu - ještě chvilku (raději déle pošetřit, tak na 300 000, protože v ceně 180 000 nerealizovatelné. Nebo snad i ano, ale jedině slátaniny z nějaké vážné havárky, povodně, požáru, apod. Hodně štěstí při výběru a ještě více radosti z jízdy. A ke spotřebě do 9 litrů u sportovního auta? To nechci snad ani komentovat. To leda šáde fóbia 1,2 HTP sport, 40 poplašených mladoboleslavských poníků, kteří zrychlí z 0 na 100 za 19 vteřin .. A ještě jen mimo dálnici. Tenhle parametr dokáže splnit snad jen BMW 120, 123 D a to ještě při ne úplně sportovní jízdě. Hauk.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.