Je opravdu fajn si přečíst slušnou recenzi a konstruktivní kritiku... Bohužel VW pořád žijí ze slávy starých TDI z přelomu tisíciletí a upřímně řečeno netuším, čím by měl VW Group zdůvodnit svou cenovou politiku, když je snad i volant za příplatek. Může mi někdo vysvětlit, proč v USA prodává identické modely za 60-70% evropské ceny? Asi se v Evropě najde dost bláznů, kteří to zaplatí. Sám poznám pár jedinců, kteří žijí od výplaty k výplatě, ale před domem mají VW nebo Audi... Možná si někdo takto léčí komplexy? TSI jsou supr, ale u nafty VW group mírně ujel vlak, resp. zajel s TDI-PD na slepou kolej a teď to zachraňují kamufláží magickými písmeny "TDI". Kdo jel např. v Subaru z dieslem, o VW už pohledem nezavadí...
Sám mám zánovní Octávii TDI-PD a jsem v rámci možností spokojený... Měl jsem štěstí, že se mi podařila dobrá koupě, protože oficiální ceny jsou doslova nehorázné... Jedinou výhodou u VW Group je, že pokud takové auto prodáváte (a má jasnou historii), tak o potenciální kupce nemáte nouzi... To u nějakého 6 let starého hyundaie bude asi podstatně horší, byť je možná auto za daný peníz lepší koupě.
Nechci hanit VW, ale podle mého v ničem nevybočuje ze šedého průměru, cenami ho ale hoodně převyšuje. Pokud člověk chce spolehlivé auto, tak stejně musí vybrat Japonce, i když ani to není co bývalo, když to montují Turci nebo Maďaři.