0
späť
 

diskuze k tématu: VW Golf IV - radíme s výběrem motorizace

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:40, RE: OT
Reno napísal:
Mondeo má 220 koní jak název napovídá, a dieselový třílitr od audi 245...
Třeba Insignia 2.8 T má skoro 260 koní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:41, RE: OT
Reno napísal:
Mondeo má 220 koní jak název napovídá, a dieselový třílitr od audi 245...
Mazda 3MPS, Civic Tajpár, Passat 3,2FSI, Zafira OPC, a ještě by se něco našlo po chvilce hledání
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:42, RE: OT
Matka Kr napísal:
heršoft o kom to furt mluvíte? jaký pán, jaký passat, jaká kamera? Kde je ta diskuze ať si to taky můžu přečíst a být v obraze
Ta diskuse je v celotýdení poradně na titulní straně
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:46, RE: OT
David V napísal:
Třeba Insignia 2.8 T má skoro 260 koní.
Tady si nejsem jistej jestli tuhle motorizaci nenabízej výhradně s pohonem 4x4
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 10:54,
Když jsem si ráno přečetl článek pana Oborníka, tak jsem si říkal, že se tu na něj během dne spustí hromada anti-dieslových příspěvků a názorů. Ale dá se s tím víceméně souhlasit. Větší výběr ojetých golfů bude spíše v naftě než v benzínu, takže pokud naftu, tak starou dobrou rotačku 66 kW nebo 81 kW, obě postačí a vybíral bych spíše podle stavu, než verze motoru. A pokud benzín, tak buď 1.4 55kW(když se bude jezdit jen město a auto bude sloužit jako přepravní prostředek z bodu A do B) a nebo 1.8T 110kW (Když bude městského provozu minimum, protože ve městě tento motor žere pomalu i trávu kolem cesty, to vždy nevěřícně hledím na PP, když s tímto motorem jedu po Brně.) Ta 1.6 75kW je taková nemastná a neslaná, a asik bych se jí vyhnul.
Jinak doporučuji tazateli otevřít třeba autokelly a kouknout na ceny nejběžnějších náhradních dílů - výfuky, brzd. desky, kotouče, protože mi příjdou nadhodnocené i vůči ostatním vozidlům z koncernu (octavia, bora, fabia...) . netuším proč. Tak a´t pak tazatel není zaskočen.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 11:09, RE: OT
Valnoha napísal:
k týdení diskuzi. Poslední rada pana Supermana který si myslí že Octafka Golf a Passat mají systém quattro nominuji na blbost týdne, dokládající přesné smýšlení "koncernářů" o kterých jsem se zmiňoval.
Přijde mi zajímavý, že obvykle tachometr proměřuje o několik km/h směrem k vyšším rychlostem, takže se dá jet tachometrově rychleji a jsme v limitu, ale při zkouškách, az kolik to dá 0-100 se bere, že měří přesně
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 11:10, RE: OT
Matka Kr napísal:
tu diskuzi jsem nečetl čeho přesně se týkala? A kdo je to ten pan Superman, to je redaktor nebo diskutér ?
tak už jsem to našel, ten zmiňovaný diskutér se prezentuje nickem SupermanXXX
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 11:23, RE: golf=diagnóza
A4 napísal:
Je zajímavý, jaký myšlenkový pochody můžou u lidí ovlivnit případnou koupi/nekoupi auta. To jako kdybych třeba řekl, že často vidím jezdit ve focusech starý páprdy, jak jedou po okresce sedmdesátkou na chatu - a proto bych si focuse nikdy nekoupil. Nevím jak ostatní, já si kupuju auto podle toho, jestli se mi líbí, vyhovuje atd. a ne podle toho, kdo a jak v takových autech jezdí. Chápu, že lidé jsou různí, ale takovýhle uvažování mi fakt hlava nebere...
Mě zas přijde zajímavý jak tady lidi vyskakujou jak houby po dešti když se někdo nedejbože dotkne svatého koncernu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 11:23, RE: OT
Valnoha napísal:
Ta diskuse je v celotýdení poradně na titulní straně
civic R-type - 200 koní, passat 3,2 je 4motion, ta mazda má 260 hp, ale jde hlavně o točivý moment, který u turbodieselů bude daleko silnější. No už jsem si i našel odpověď, ta A7 3.0 TDI se s pohonem předních kol bude prodávat se sníženým výkonem na 150kw.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 11:26, RE: golf=diagnóza
Valnoha napísal:
Mě zas přijde zajímavý jak tady lidi vyskakujou jak houby po dešti když se někdo nedejbože dotkne svatého koncernu
nepřeháněj, Valnoho
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 11:31, RE: golf=diagnóza
Valnoha napísal:
Mě zas přijde zajímavý jak tady lidi vyskakujou jak houby po dešti když se někdo nedejbože dotkne svatého koncernu
naprostej souhlas Vlanoho :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 12:14, RE: bez předmětu
Alkantpan napísal:
Když jsem si ráno přečetl článek pana Oborníka, tak jsem si říkal, že se tu na něj během dne spustí hromada anti-dieslových příspěvků a názorů. Ale dá se s tím víceméně souhlasit. Větší výběr ojetých golfů bude spíše v naftě než v benzínu, takže pokud naftu, tak starou dobrou rotačku 66 kW nebo 81 kW, obě postačí a vybíral bych spíše podle stavu, než verze motoru. A pokud benzín, tak buď 1.4 55kW(když se bude jezdit jen město a auto bude sloužit jako přepravní prostředek z bodu A do B) a nebo 1....
Taky jsem se chystal navrhnout ten 1.8T, protože mi to přijde jako povedená benzínová motorizace, ale když se podívám na nabídku ojetin sem, tak poslední kusy Golfa s tímto motorem jsou z roku 2000, max 2001, v roce 2002 a dál už nic. asi se to v Golfu už později nenabízelo. Jinak nevím čím to, ale v O1 tenhle motor nežere moc a to dokonce ani po Brně (při slušné dynamice lehce přes 8), ale kamarád ho měl v A4 a tam to prej žralo hodně. Že by kluci v Boleslavi zamakali na řídící jednotce líp jak v koncernu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 12:27, RE: OT
Reno napísal:
civic R-type - 200 koní, passat 3,2 je 4motion, ta mazda má 260 hp, ale jde hlavně o točivý moment, který u turbodieselů bude daleko silnější. No už jsem si i našel odpověď, ta A7 3.0 TDI se s pohonem předních kol bude prodávat se sníženým výkonem na 150kw.
Například spoustu Volv má výkon okolo 250koní a zvládnou přenést celkem v pohodě i výkon okolo 300koní ;) A mám to zvlastní zkušenosti, takže žádné výmluvy typu krouták atp. protože ten mají okolo 350-400Nm.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 12:44, RE: OT
Kuba napísal:
Například spoustu Volv má výkon okolo 250koní a zvládnou přenést celkem v pohodě i výkon okolo 300koní ;) A mám to zvlastní zkušenosti, takže žádné výmluvy typu krouták atp. protože ten mají okolo 350-400Nm.
Něco jiného je přenést a něco jiného je tahání za volant v zatáčkách
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 12:48, RE: OT
Reno napísal:
Něco jiného je přenést a něco jiného je tahání za volant v zatáčkách
Volva mají poměrně mrtvé řízení, takže se žádný extra tahání nekoná. Ono je lepší si to vyzkoušet na vlastní kůži, než tu o tom jen polemizovat přátelé ;)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 12:50, RE: OT
Reno napísal:
Něco jiného je přenést a něco jiného je tahání za volant v zatáčkách
No jestli tahání za volant v zatáčkách nemůže mít na svědomí spíše rozhozená geometrie nežli přemotorovaný auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 13:00, RE: golf=diagnóza
A4 napísal:
nepřeháněj, Valnoho
To není přeháňka jen holý fakt. Stačí se zde podívat pod kterýkoliv článek týkající se nějakým způsobem koncernu do diskuze
Já osobně proti koncernu nemám nic ačkoliv bych si nikdy asi nekoupil.
Jen mi extrémně vadí ty PROkoncernové keci některých lidí. Každý model je automaticky hozen o rozměrovou třídu výš, téměř nemá žádnou spotřebu pohonných hmot, k silnici to sedí jako na suhcáč přilepený, při sprintu to spráší kdejakej třílitr a takhle bychom o tom mohli psát romány.
Já mám také svou oblíbenou značku které jsem věrný, ale nelítam jak čertík z krabičky když někdo řekne že se mu to nelíbí nebo že je to sráč.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 13:16, RE: golf=diagnóza
Valnoha napísal:
To není přeháňka jen holý fakt. Stačí se zde podívat pod kterýkoliv článek týkající se nějakým způsobem koncernu do diskuze
Já osobně proti koncernu nemám nic ačkoliv bych si nikdy asi nekoupil.
Jen mi extrémně vadí ty PROkoncernové keci některých lidí. Každý model je automaticky hozen o rozměrovou třídu výš, téměř nemá žádnou spotřebu pohonných hmot, k silnici to sedí jako na suhcáč přilepený, při sprintu to spráší kdejakej třílitr a takhle bychom o tom mohli psát romány.
Já mám také svou oblíb...
Je pravda, že žádný jiný výrobce tady není tak glorifikovaný. Na druhou stranu je třeba si přiznat, že si člověk právě někdy i rejpne, aby některé přílišné patrioty trochu poškádlil.
Nicméně mi přijde, že diskuse u koncernových vozů bývají inteligenčně na těch nejnižších úrovních, ovšem aby to špatně nevyznělo, rozhodně nechci tvrdit, že by uživatelé koncernu na tom byli s IQ hůře.
Koncern v podsatě dělí motoristy na 2 nesmiřitelné tábory + zbytek jsou ti, kterým je to jedno, kam patřím i já.
Pokud mám mluvit za sebe, tak koncernová auta nepovažuju za špatná, ale pro mě jsou nezajímavá jejich cenou. Podle mě jsou to průměrné vozy s nadprůměrnou cenou, nic víc, nic míň.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 14:08, RE: bez předmětu
Koloss napísal:
Taky jsem se chystal navrhnout ten 1.8T, protože mi to přijde jako povedená benzínová motorizace, ale když se podívám na nabídku ojetin sem, tak poslední kusy Golfa s tímto motorem jsou z roku 2000, max 2001, v roce 2002 a dál už nic. asi se to v Golfu už později nenabízelo. Jinak nevím čím to, ale v O1 tenhle motor nežere moc a to dokonce ani po Brně (při slušné dynamice lehce přes 8), ale kamarád ho měl v A4 a tam to prej žralo hodně. Že by kluci v Boleslavi zamakali na řídící jednotce líp jak v koncernu?
Spíše záleží na tom, v jaké formě je konkrétní motor... Kamarád měl Passat B5,5 s motorem 1.8T 110kW a v automatu a měl dlouhodobý průměr 8,9l/100km a to tedy rozhodně nejezdil nijak úsporně... Samozřejmě, že se dalo při krátké a rychle projeté trase mít tam spotřebu i 17, ale zase na dálky, při dodržování předpisů se dalo jet i kolem 7 a dlouhodbý průměr, včetně časté jízdy po městě byl těch 9, což je na relativně těžké auto a navíc s automatem velmi slušný výkon...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.08.2010 14:12, RE: golf=diagnóza
A4 napísal:
nepřeháněj, Valnoho
Prosmvás René Valnoho a jiní.

To jste OPRAVDU TAKOVÍ OMEZENCI, že tady furt musíte KÁDROVAT řidiče jiných aut ? Tady se pomalu o něčem jiném číst ani nedá.

PS: Nikdo Vás nenutí si kupovat auto od VW, 99 % lidí jsou vaše názory u zadele, případně si pomyslí něco o omezencích, co se nesmyslně hádají o kusu plechu zvaném auto. Představy že ti a ti řídi zrovna takové a takové auto - promiňte, ale to jsou názory hodně duševně omezených lidí.
reagovať
  1 ... 4 5 6 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.