0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.03.2006 22:35, RE: Hezká věta
babeta napísal:
a ja jel na babete 150 v zatacce jsem brzdil padakem
voe babeta ta prejede vsecko ti rikam voe!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.03.2006 22:58, RE: Hezká věta
petr zverina napísal:
voe babeta ta prejede vsecko ti rikam voe!
voe kdyz uz predjede a ne prejede voe
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.03.2006 01:25, RE: Hezká věta
babeta napísal:
voe kdyz uz predjede a ne prejede voe
nee voe myslel sem prejede ty chytraku si myslis ze si nekdo bude brat do huby petra zverinu? voe ja sem petr zverina z vaclavaku voe
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.03.2006 10:58, RE: Hezká věta
Riccardo napísal:
CO blbnete ? Já jsem s formanem, který má 50kW jezdil po dálnici za hranicí 180 km/h. Víc to neukazovalo, ale pořád to ještě zrychlovalo.
to musel byt prijemny poci v tom Formane,ze?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.03.2006 21:03, RE: Hezká věta
Riccardo napísal:
CO blbnete ? Já jsem s formanem, který má 50kW jezdil po dálnici za hranicí 180 km/h. Víc to neukazovalo, ale pořád to ještě zrychlovalo.
kdysi (1993 ) jsem jel stopem z prahy.zastavil mi chlapik s favoritem 136L.r.v. odhaduji na 1988 a po rozjezdu to hnal stale pres tachometrovych 180.nevim kolik byla realna rychlost, ale cestou do MB nas nikdo nepredjel i kdyz byl provoz docela husty.jediny, co me trochu znervoznovalo, byla vibrujici pristrojovka-vypadalo to,ze se utrhne.jinak,mate nekdo zmereno,kolik vam premeruje tachometr?vsichni pisou,ze ukazuje min,ale neni to kus od kusu, znacku od znacky?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.03.2006 21:53, RE: Hezká věta
watson napísal:
To byl citroen, pane kolego. Déeska, bohyně, kultovní auto. A tada se dnes nějak práší...
Díky za opravu, psal jsem to hodně v rozpoložení, hlavní byl ten vzlet. Ale pro všechny: umění je jet v M5 ve městě 50, ne na dálnici s kdejakým střepem 150 a víc...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.03.2006 15:01, RE: Hezká věta
anonym napísal:
kdysi (1993 ) jsem jel stopem z prahy.zastavil mi chlapik s favoritem 136L.r.v. odhaduji na 1988 a po rozjezdu to hnal stale pres tachometrovych 180.nevim kolik byla realna rychlost, ale cestou do MB nas nikdo nepredjel i kdyz byl provoz docela husty.jediny, co me trochu znervoznovalo, byla vibrujici pristrojovka-vypadalo to,ze se utrhne.jinak,mate nekdo zmereno,kolik vam premeruje tachometr?vsichni pisou,ze ukazuje min,ale neni to kus od kusu, znacku od znacky?
na mojem aute Peugeot 405 1,9 DT, ukazuje tachometr o 7kmh vic nez gps a to v celem rozsahu rychlosti. nahustenim pneumatik se ale tato hodnota muze zmenit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.03.2006 14:12, RE: Hezká věta
MG napísal:
Až bude příště něhoho opravovat pane kolego, naučte se fakta!!!! Jeden by si pak mohl myslet, ža autům moc nerozumíte ....dokonce GOLF II Limited měl 154KW
http://www.volkswagen.cz/page.php?chapter=historie&show=hgolf-1-6
To máte naprostou pravdu, základní GTI 1,8 mělo 107 koní, jeho 16 V verze bez katu 139, s katem 129 a G60 (ta to ale není, protože ta přišla na trh na podzim 1989 a dělala se do jara 1991).Kamarád má verzi GTI 16V z roku 1991 a když se vezu(je to dost často), tak chápu, proč je tohle auto(nebo spíše bylo) tak populární. Je totiž děsně nadčasové a opravdu kvalitní, na rozdíl od většiny nových aut, ktará jsou často nedotažená a tzv jeden velký počítač. To doma bez diagnostiky nikdo neopraví, ale Golfa 2 v pohodě.Rozhodně je 2 GTI lepší na jízdní vlastnosti a radost z jízdy než třeba 3 GTI, protože je asi o 150 Kg lehčí.Na svojí dobu má 2 Golf i velmi dobrou pasivní bezpečnost(Z dobového testu Auto Motor und Sport), lepší než třeba některeá větší auta.Zejména motor 1,8 16V je prostě užasný, má skvělou gradaci výkonu.Tak to tady prosím nesrovnávejte s Fabiema.To jsou u mě líný auta(mimo TDI a RS)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 23.04.2006 00:22, RE: super
Milan napísal:
Že já blbec dávl za nové auto 500 tis. Tady si můžu koupit golfa 20 let starého a mám po problému... A teď vážně proti Š 120 je to určitě lepší svezení, ale co se zkusit svést s něčím novějším (stačí bohtě fabia) a pak srovnávat? Jet 200 km/h s 18 let starým autem je dobrý pokus o sebevraždu.....
I ve Fabii jet 200 km/h je o hubu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.05.2006 21:19, Jo Golfík
Jo, jo Golf II byl bomba model (navíc, když byl v diselu). Dodnes se bratrovi směji, když zaparkuje svého zkorodovaného R19 mezi dva stejně staré Golfy před barákem. Když před 5 lety zvažoval koupi diesela do 70 tisíc, doporučoval jsem mu nejlepší vůz v této cenové kategorii-Golf II 1,6 D, ale chtěl větší auto. Teď ho má, sice nesmí dupnout na podlahu, bouchnout do stropu, aby se nerozpadl, běžně chodí z práce pěšky, ač do práce jel "autem" a pod. Ale poučil se, bude kupovat Octavii či Golf IV. Dvojka byla asi nejpodařenějším modelem-sám mám trojku 1,9 D, ale velmi rád se podívám po pěkné zachovalé dvojce (snad nejsem nekrofil )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.01.2007 11:44,
Tak a teď jsem spadnul smíchy pod stůl. Neznám dražší náhradni díly než VW i když určitě se najdou. Ovšem srovnávat cenu dílů na Š120 a Golfa to si dotyčný pán tady z nás dělá čurinu. Mám Golfa r.v. 1992, 1.6 benzin Ecotronic, 114000 km, a když jdu koupit ND i při minimálním používání (většinou stojí v garáži), tak pokud nejde o druhovýrobu tak mě musí křísit obsluha mototechny po sdělení ceny originál dílu VW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 03.04.2007 08:47, Golf
Luboš napísal:
Tak a teď jsem spadnul smíchy pod stůl. Neznám dražší náhradni díly než VW i když určitě se najdou. Ovšem srovnávat cenu dílů na Š120 a Golfa to si dotyčný pán tady z nás dělá čurinu. Mám Golfa r.v. 1992, 1.6 benzin Ecotronic, 114000 km, a když jdu koupit ND i při minimálním používání (většinou stojí v garáži), tak pokud nejde o druhovýrobu tak mě musí křísit obsluha mototechny po sdělení ceny originál dílu VW.
Ja musim rict, ze Golfiky jsou opravdu dobre. I. , II. i III. rada byly zlomove ... IV. rada uz tak zlomova nebyla a najde se spousta lidi, kteri budou tvrdit, ze III. je lepsi nez IV. a V. rada. Vcetne me. Dle vlastnich zkusenosti (samozrejme pomer cena a to, co za ni dostanete). Kdysi si kamos koupil za 5000 Golfa I a jezdili jsme s nim tak akorat po okrese na chatu atd... byl uz hodne prorezly a mel hodne za sebou, ale startoval na brnknuti a slapal krasne.... Proste nastartoval a jel jako dabel, akorat se z karoserie sypala rez, ale nemecky engine motoru je opravdu paradni... sam bych nesel do jinych aut nez VW, Audi, Skoda, BMW ....ac nemam nemce moc v lasce, tak jejich auta jsou opravdu precizni a ta vydrz..o tom se nemusime ani bavit... se podivejte kolik Renaultu, Fordu, Citroenu a Peugeotu z tech starych jeste jezdi a za neco stoji? Bude to nepatrny zlomek oproti tem nemeckym vozum.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.