0
späť
 

diskuze k tématu: Spolehlivý a levný vůz do 60 tis. Kč.

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 02:27, rada
golf je tvrdy, neemocionalny, natozto kamarat ho mal a velmo sa mu kazil, na druhu stranu sa dali zohnat lacne diely a ak sa bude jednat o tdi, tak si treba vypocut uvedeny zvuk a podla toho sa rozhodnut, napr. mne dost znacne vadi a pri dlhsej jazde s tymto motorom mi je zo zvuku motora zle ... uvedeny japonci budu spolahlivy, jediny vacsi problem oproti golfu bude v horsej ochrane pred koroziou, sam mam almeru n15 a ten zvuk motora milujem, je ochotny a rad sa necha vytacat, naproti tomu motor v civice je este lepsi, tieto motory su na uvedenych autach hadam to jedine, co ich prezije, hlavne almera ma bezudrzbovu retaz, no a podvozok by som hodnotil ako almera najlepsi, potom civic a nakoniec golf, mam najazdene 308000 km a doteraz ziadne vyrazne poruchy, az na zacinajucu koroziu zadnych lemov, najvacsia paka bola vymena tlmicov, hold japonci su drahy, ale cenu 9000 Sk za original s robotou za vsetky 4 nemozem hodnotit ako velku tragediu, ja osobne by som sa rozhodoval medzi almerov a civicom - civic ma lepsi motor, je viac emotivnejsia, almera ma lepsi podvozok, ale je hlucnejsia (golf je taky sedy priemer, nenadchne, ani nic nepokazi), treba si vsetky 3 osobne skusit, prajem vela stastia pri vybere :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 02:29, rada
moje zkusenost je s n 15kou..mam ji tri roky,rok vyroby 97 a zatim sem menil 2xolej,desticky a predni tlumice..ted v servisu reknu at se mrknou na retez(ma retez misto remenu)svicky a elektrolit v baterce(ta je porad stara co tam byla a nikdy se mi nestalo ze by auto necaplo hned napoprve)takze celkove i kdyz je to interierem spartan za ty penize je to neskutecne nenarocny a spolehlivy auto a moje 1.4 zere na dalku 6 ve meste tak 8
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 06:39, rada
Doporucil bych Fiat Brava 1.2 16v,rok vyroby 1999 a výše.Auto je živé,spotřeba uspokojivá.Cena nahradních dílů přiměřená.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 07:06, rada
mám 7 let Golf 4, pravda kupoval jsem nové auto, měl jsem už 8 vozů, tento je 9 v pořadí a musím říct, že ze všech nejlepší, za 7 let jsem musel nechat pouze vyměnit na stabilizátoru gumičky a jinak nic, tedy kromě běžné údržby, olej filtry apod, pořádné stejné svíčky, baterie, spolehlivý, pohodlný, po 7 letech ani stopa koroze, nedá se vůbec srovnat s Fordem Escortem v dieslu, po 6.5 letech koroze natolik vydatná, že se objevila díra v prahu a drobná koroze na zadních blatnících, nespolehlivý, několikrát mě museli odtáhnout do servisu a to jsem na auta dost pedant, každé 2 roky ošetřen proti korozi, vždy v termínu předepsaný servis, tedy závěrem, moje vlastní skušenost s více vozy rozhodně staví na 1 místo ve spolehlivosti Golfa.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 07:21, rada
U auta za tyto peníze není dle mého názoru ani trošku rozhodující značka nýbrž aktuální stav.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 07:39, rada
v této cenové kategorii je to už skoro jedno...může to být alfa po majiteli co se o to krásně staral a může to být třeba i almera která je doničená...takže doporučení...vlézt do bazaru, vzít sebou dobrého mechanika, obejít pár aut a nehledět na značku, ale na to v jakém stavu je to auto, protože v této ceně do něj potečou peníze horem dolem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 08:46, rada
Z uvedených bych šel po Almeře nebo i po Primeře - podle stavu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 12:37, rada
Zdar lidi. Já mám VW Passat B2 1983 1.6TD 51KW s posilovačem řízení. Je to vlastně Golf 2 v kombi. Mám ho 3 roky a kromě oleje, filtrů klínových řemenů nic moc nepotřebuje a šlapě jak Hodinky. V Srpnu 2009 jsem s tím byl až na ostrově Korčula v Chorvatsku Nedám na něj dopustit. Neznám auto a dle méhpo názoru ani takové není. Které by dokázalo naplnit takový užitek za tak málo provozních nákladů. 1.6TD jezdí za 5-6 litrů a má nalítáno necelých půl mega, je to drak. Mě osobně se líbí včeky 3 varianty co jste uvedl, vibíral bych stejně a jecidět že to máte nastudované. Co se týče starého auta, tak naftové motory jsou odolnější a nafta která má 300tis toho má narozdíl od benzínu ještě hodně před sebou. 3ka golf je poslední golf který nese tradici spolehlivosti. Když narazíš na pěkného golfa tak bych hop bral, ale naftu 1.9TD. Jestli tě táhne benzín tak japonce. Almera je známá také svlou spolehlivostí stejně jako civic. Ovšem civic má pevnější karoserii a mel by být bezpěčněnší než almera
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 14:12, rada
PASSAT B3
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 15:43, rada
Ja bych volil saaba 9000 bez turba. bezkonkurencni svezeni, spolehlivost (vyssi cena dilu je vykoupena tim, ze nebudou moc casto zapotrebi) a spotreba kolem 10 litru mimo mesto. heslo pro vas - celkova cena je temer vzdy srovnatelna, jiny je jen splatkovy kalendar
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 16:34, rada
pri takomto rozpočte je potreba ísť po stave. je jedno čo za značku to bude, počítajte že 99% áut tejto cenovej relácie už bude po smrti. takže trafiť na kus, ktorý ešte niečo bude nabehá, bude dosť pracné. každopádne sa pripravte na obiehanie bazárov. držím palce :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 17:14, rada
Moje rada podpořená osobní zkušenosti je Golf nebo Vento, možná i ten Pašík. Honda není taky špatná, 1.4 se vstřikováním celkem jede. Cenou osloví asi nejvíc to Vento, neb není tak populární jako golf. Vyhnul bych se novějším modelům s obřímy nájezdy 200+. Na Golfu III jsem za 17tis. najetých měnil kromě naplní ještě teplotní a olejové čidlo. Opravy v řádu 1tisíce, jo a měl 155tis najetých(kdo ví).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 19:31, rada
Ani jedno z aut není špatnou volbou, ale mají své mouchy. tak třeba výběr benzínového motoru pro Golf III je celkem oříšek. Základní 1.4 s výbavou sociál je slabá, 1.6 je už lepší, ale taky nic moc, 1.8 má oproti 1.6 akorát trochu větší spotřebu a spadá do vyšší kat. pov. ručení. Za úvahu stojí až 2.0 8 a 16V které se ale dávaly jen do GTI a za 60 tisíc to rozhodně nebudou žádné sběratelské kousky ale vyhoněné herky. Diesely jsou fajn, spolehlivé a úsporné ale reálný nájezd je tak 250 - 300 + + .
Almera je spolehlivá a nenáročná, ale výbava bývá opravdu žalostná a plasty v interiéru a vůbec celý vnitřek vypadá jako vyrobený z recyklovaných PET láhví. Také trochu rezne.
Mým favoritem z této trojice je Civic 1.4. Velmi povedené autíčko se kterým jsem se vždy rád svezl. Ze jmenovaných nabídne sice nejméně prostoru, ale zase má nejlepší jízdní vlastnosti a skvělý motor. Je také spolehlivý, až na plovák palivoměru který často odchází.
Ještě bych zmínil jedno auto a tím je Suzuki Swift. Já vím, Almera je proti němu luxusní limuzína, ale Swift je velmi živé a nenáročné auto, které se dá sehnat za skvělé peníze. Doporučiji motor 1.3, jede výborně,má velkou výdrž a malou spotřebu. Dá se narazit na kousky se sedačkami, které vypadají jako Recara a skvěle drží při jízdě.
Pokud rád řídíte, není ani Swift ani Civic špatná volba, ale přece jen Civik má určitou image a je celkově někde jinde. Na druhou stranu je Swift absolutně jednoduché a nenáročné auto často s velmi nízkým počtem km, protože se s ním jezdilo jen na hřbitov a do sámošky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 19:32, rada
P.S. u Almery se vyhněte dieselu!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 20:11, rada
Rada? tady bude asi kazda draha, protoze za 60 tkc nic poradneho nesezenete, auta ktera chcete jsou vetsinou z nemecka dovezeny a uz pred temi 10-15 lety meli na tachometrech 250-360 tkm, takze dneska maji real 500-700 tkm (civic vs. golf tdi). Ja osobne bych sel do Fabie (klima, 2*bag, abs). Netvrdim, ze se nekazi, ale opravi ji kde jaky Pepa a ND se daji sehnat za hubicku. Ve vysledku bude investice (kdyz budu setrit) 80tkc na kazdem aute, ale ............. zalezi na Vas.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.03.2010 20:17, rada
A golf 3 ma pocitadlo km digi, jen do 300tkm, pak se samo vynuluje a razem je z nej NOVY vuz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.03.2010 06:14, rada
Nemůžu hodnotit jiná auta než Ford protože jsem v podstatě nic jiného neměl (Sierra, Mondeo, ale napíšu co jsem pořídil za levný peníze. Já osobně mám Mondeo r.v.: 1995,
1,8 TD, kupoval jsem ho od kamaráda který jej měl nově koupené zde v Čr a proto vím jistě že mělo najeto cca 260 000Km před 5ti lety jsem ho koupil za 70 000Kč a dělám jen provozní věci ( rozvody, olejm brzdy ... ). Najeto má cca 340 000km a nemůžu si stěžovat, ale protože auto stojí pořád venku, tak karoserie už ze spodu dost kvete a dávám mu tak maximálně 2 roky, potom buď zásadní vyvaření nebo něco jiného. Co chci ale říct, je že přítelkyně minulý rok na jaře chtěla vlastní auto do 25 000! No po několika dnech sledování internetu jsem narazil na Mondeo r.v.: 1996 benzín 2.0 za 10 000 Kč. Jel jsem na něj mrknout a bylo velice slušné ( malý puchýřek na zadním levěm lemu a vyšislá střecha - motor a technicky ok, rozvoody před 30 000km, tk stará půl roku) jede velice pěkně a za ty prachy maximální komfort. Navíc jsem k němu koupil nabořené mondeo, stejný rok a motor ale s plynem, toto Mondeo jsem koupil se sadou alu disků a zimních pneu za 8000Kč, bylo i s doklady ale ty jsem použil jen pro plyn, jinak šly do kytek aby se neplatil přepis. Navíc to Mondeo mělo půl roku starý výfuk a velice slušné gumy. Tedy sečteno: 1 MOndeo za 10000 + 6000přepis je 16 000Kč. Druhé Mondeo za 8 000 + přemontování plynu za 4000Kč a jsem na 28 000Kč. Prodali jsme alu k0la za 4000Kč a za 24 000 tak má velice slušné auto a k tomu druhé na nd včetně sady zimních kol ! 2litr i na plyn krásně jede, svezení tichý a pohodlný, dost místa. Když se o auto bude starat tak mu dávám jistě tak 6 let než začne být rezavé. Uznávám, že je kolem toho dost běhání a některé opravy jako výměna výfuku, ramene nebo čepů u přední nápravy byly udělány vlastní silou a ne každý to dovede. Kdo ale nemá pěněz musí je nahradit vlastní časovou investicí. No a kdybych nechtěl toto martýrium postupovat, tak bych asi hledal mondeo benzín 1,8 nebo 2l nejlépe s plynem rv od 96 do 98 a hodně bych testoval stav. Věřím tomu, že bych našel krásnej kousek, kterej by mě dlouho dobře vozil. a na konec ještě jednu věc - když jsem hledal auto pro přítelkyni, tak jsem viděl za 24 000Kč krásnej, vyvařenej escort 1.6 benzin - novej lak a technicky velmi ok s novou stk. Kdyby se nenaskytlo to Mondeo tak bych do něj šel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.03.2010 09:01, rada
Tvym favoritem by mel byt v limitu do 60kkc Favorit.
Max Felicie. Zbyde dost na opravy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.03.2010 10:40, rada
Zazněla tady varianta Ford Fiesta?Ta si myslím,že je vhodná alternativa,rok 2002 se dá pořídit za 60 kolíků a nebude špatně vybavená.On přepis starších aut než 10 let je asi dražší,co jsem kdys slyšel.Fiesta je nenáročný auto a náhr. díly jsou velice snadno dospuný a provedení v benzínu jen doporučit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.03.2010 10:57, rada
2 Petr: V této cenové relaci je takových aut málo. Sám jsem vloni prodával Vectru z rv. 95 (klima, ABS, šíbr, servo) s načnutými zadními lemy těsně po STK za 25 tisíc s celoročním obutím, řetězy a zahrádkou - prostě rodinné auto. Na novém majiteli bylo pouze vyměnit olej, protože jsem mu dal svoji 6-ti letou servisní historii. A zrovna někdo přesně takový auto v rodině potřeboval. Takových aut za solidní cenu v nadstandardním stavu s ohledem na stáří je velmi málo. A těch 25 tisíc byla řekněme průměrná cena. Na inzerci bych ještě několik tisícikorun přitlačil. Koupit dobrý auto je o štěstí, že se takové zrovna vyskytne. Čím starší, tím je ta pravděpodobnost slušného auta klesá.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.