0
späť
 

diskuze k tématu: Které auto je vyhovující pro starší pár s vnoučaty?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:25, RE: Pohádka o vstrikovacích systeméch
sybok_ok napísal:
Budu se snazit napsat následující řádky co nejvěrnějc jak si pamatuju (nechce se mi hledat přesná data). Budu se snažit být co nejnestranější. A jde o evropu (asii si nechám na jindy)

Deset naftových let.
Již na začátku devadesátých let vyrobil VW dieselový motor, osadil ho přímým vstřikováním nafty a rotačním čerpadlem, i viděl VW, že je to dobré. Výkonný motor s malou spotřebou.
V polovině devadesátých let byla nafta ještě levná, on i benzín ale o něj tu teď nejde. Další výrobci se zaměřili n...
A tak pravil Sybok_ok, a já pravím, že dobře a pravdivě to vše vám vysvětlil. Taková jediná pravda jest.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:29, RE: Pohádka o vstrikovacích systeméch
sybok_ok napísal:
Budu se snazit napsat následující řádky co nejvěrnějc jak si pamatuju (nechce se mi hledat přesná data). Budu se snažit být co nejnestranější. A jde o evropu (asii si nechám na jindy)

Deset naftových let.
Již na začátku devadesátých let vyrobil VW dieselový motor, osadil ho přímým vstřikováním nafty a rotačním čerpadlem, i viděl VW, že je to dobré. Výkonný motor s malou spotřebou.
V polovině devadesátých let byla nafta ještě levná, on i benzín ale o něj tu teď nejde. Další výrobci se zaměřili n...
Pane syboku_oku, můžu si to zkopírovat? Nebudu to publikovat a plagiovat, jen si to občas přečtu, abych mohl u nás v restauraci dělat chytrýho.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:31, RE: Ad Corolla
anonym napísal:
Pořád lepší než Golf IV nebo Panda. O Thalii nemluvě...
S Pandou a Thalii asi superb srovnávat nebudeme, ale že to je nepovedené auto se zastaralými motory a vyloženě špatným podvozkem se můžete v několika testech dočíst černé na bílém (nemluvím o českém Světě motorů, který z příspěvků koncernu VW zřejmě žije, jinak by tak urputná zaslepenost nedávala smysl).
Pro lidi jako jste vy může být šířící se vědomí o podprůměrnosti superbu minulé generace přínosem, neb ceny jdou dolů a jistě ještě padati budou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:32, RE: LÁĎA
Muroň napísal:
Náhodou to jezdilo a na svýho Láďu jsem nedal dopustit. Protože jsem na žiguliku vyrostl, přijde mi i moje současná Tdi rotačka jako motor se snesitelnou hlučností.
Já vyrostl na Trabantu, pak jsme měli Trabanta a pak Tráboše a pak přišla ta blbá revoluce a měli jsme po ptákách.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:34, RE: Pohádka o vstrikovacích systeméch
anonym napísal:
A tak pravil Sybok_ok, a já pravím, že dobře a pravdivě to vše vám vysvětlil. Taková jediná pravda jest.
A taky je pravda, že TDi s rotačkou mě bude ještě dlouho vozit, v průměru za 5 a bude o sobě dávat vědět vibracemi i zvukovou kulisou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:36, RE: Proč jetý?
anonym napísal:
Mám rád vtipné lidi a u tohoto příspěvku jsem se v práci smál jak mladé osel..."lavička na víku kufru" je super!
A to ještě netušíte jak ta lavička dokáže zvýšit spotřebu a zhoršit aerodynamický odpor!
Safra! Úplně sem zapomněl na rozdvojenej chromovanej výfuk vzadu a mračítka vepředu!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:37, RE: LÁĎA
anonym napísal:
Já vyrostl na Trabantu, pak jsme měli Trabanta a pak Tráboše a pak přišla ta blbá revoluce a měli jsme po ptákách.
My taky měli trabanta a až po revoluci Láďu a toho mi pak táta dal, páč se mu začalo lépe dařit a dotáh to časem až na Octu v kombajnu (ne Tdi a ne v metle a na hlínách). Za revoluci jsem rád.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:38, RE: Pohádka o vstrikovacích systeméch
Muroň napísal:
Pane syboku_oku, můžu si to zkopírovat? Nebudu to publikovat a plagiovat, jen si to občas přečtu, abych mohl u nás v restauraci dělat chytrýho.
Muroňu, dyť ty si chytrej i tak! A si člen Edisonovy společnosti a máš TéDéÍčko, takže určitě máš v hospodě místo v čele stolu ne?
A ještě jednou sorry. A už se nezlobíš?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:41, RE: LÁĎA
Muroň napísal:
My taky měli trabanta a až po revoluci Láďu a toho mi pak táta dal, páč se mu začalo lépe dařit a dotáh to časem až na Octu v kombajnu (ne Tdi a ne v metle a na hlínách). Za revoluci jsem rád.
To já revoluci taky rád, ale ty Trabanty pak už nebyly a teta v Německu už byla v pořadníku šest let a těšila se že za další tři už novýho Tráboše bude mít a místo toho dneska musí jezdit Golfem - chuděra.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:42, Lopuch
Pro důchodce jedině černá 1203.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:43, RE: A co takhle Corsa C
Muroň napísal:
Konečně někdo, kdo se vyzná!!! V C4 si připadám, jako když sedím před monitorem...
ještě by mohlo pana rozhodit že se tam netočí střed volantu a někam s tím plácnout. C4 nebrat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:44, RE: Vynikající TDi
Muroň napísal:
Jenže rencek doporučoval měnit olej u dCi po 30 tis. a praxe ukázala, že ten interval byl hodně velkoryse nastavený.
měnit olej po 30 tisících neblo velkorysý nastavení, byla to blbost. Dnes už to všichni přiznali a i s kvalitním olejem je 20 000 km až až.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:45, RE: Lopuch
anonym napísal:
Pro důchodce jedině černá 1203.
Černá 123d, možná, ta je fakt dobrá a německej důchodce z ní určitě má radost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:49, RE: A co takhle Corsa C
anonym napísal:
ještě by mohlo pana rozhodit že se tam netočí střed volantu a někam s tím plácnout. C4 nebrat
Náhodou za ty ceny - nový od 255 t. docela brát. Motory jsou slušný, 5***** v EuroNCAP, ceny výborný, to nezní až tak špatně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:51, RE: Kdo to viděl
Muroň napísal:
Pane Fuxo, jestli najednou nebudete na začátku penze vědět, co s přemírou volného času, je Renault Megane ideální volbou. Strávíte spoustu hodin reklamacemi, čekáním na odtahovku a pročítáním diskusnch fór, co znamená ta která kontrolka, která vám přikazuje vypnout motor anebo co nejrychleji navštívit autorizovaný servis.
Tak si vypláchni ústa odolem a popřemýšlej co píšeš za hlouposti.Určitě čteš autohit,TUV a další německý sračky prdel si vozíš ve škochtli.Když se podívám kolik známých má Megana a jsou v poho,tak se ti musím smát.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:52, RE: Pohádka o vstrikovacích systeméch
anonym napísal:
Muroňu, dyť ty si chytrej i tak! A si člen Edisonovy společnosti a máš TéDéÍčko, takže určitě máš v hospodě místo v čele stolu ne?
A ještě jednou sorry. A už se nezlobíš?
Proč bych se měl zlobit? Kvůli Kylii? To né.
Ano, u nás v restauraci sedím přímo pod poličkou s trofejemi za vítězství v Economy Run 2006 (samozřejmě s tédéíčkem, ale to jsem ještě Polo neměl) a za 2. místo v kategorii gramofonů na Jadransko Car Audio Tuning Show ve Varaždinu (už s Polem). Snad tam přidám i nějakou cenu za fonograf s válečky z vosku od lesních včel a dálkovým ovládáním. Krígl mám s logem VW a místo tácku logo VW z Tuarega (z vrakáče), páč ho má největší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:56, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
měnit olej po 30 tisících neblo velkorysý nastavení, byla to blbost. Dnes už to všichni přiznali a i s kvalitním olejem je 20 000 km až až.
Přiznání je polehčující okolnost která šlechtí, ale vykládej to Tháliářům s pozáručními dCi, kteří se tím 30tis. intervalem řidili. Nějakému penzistovi, který měl rozpočteno, kolik do auta každoročně vrazí to udělalo dost čáru přes rozpočet.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:56, RE: Kdo to viděl
anonym napísal:
C4 jde koupit za 180 tis?...jsi chorobný, nebo jen vtipný?
Ty asi pochybuješ,ale není problem koupit rok 05 za 7500-8400 éček.Tady nic nekupovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:56, RE: Pohádka o vstrikovacích systeméch
Muroň napísal:
Pane syboku_oku, můžu si to zkopírovat? Nebudu to publikovat a plagiovat, jen si to občas přečtu, abych mohl u nás v restauraci dělat chytrýho.
Nebude-li nikde jinde publikováno, proč ne :). Možná to ještě rozšířím, psal jsem to ve spěchu a v pracovní době :).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 14:59, RE: Pohádka o vstrikovacích systeméch
Muroň napísal:
Proč bych se měl zlobit? Kvůli Kylii? To né.
Ano, u nás v restauraci sedím přímo pod poličkou s trofejemi za vítězství v Economy Run 2006 (samozřejmě s tédéíčkem, ale to jsem ještě Polo neměl) a za 2. místo v kategorii gramofonů na Jadransko Car Audio Tuning Show ve Varaždinu (už s Polem). Snad tam přidám i nějakou cenu za fonograf s válečky z vosku od lesních včel a dálkovým ovládáním. Krígl mám s logem VW a místo tácku logo VW z Tuarega (z vrakáče), páč ho má největší.
Týýý vado, tak to fakt teda jako čumim. A to jako teda už můžem jako přijet na tu tancovačku toho osmadvacátýho? Já su také šťastné, že snad vyliju ten staré olej a dam tam fakt novej (když mě to bylo líto, tenhle starej sem eště kupoval za komunistů a byl tak pěkně levnej). Ale jo na oslavu usmíření kópim trochu novýho voleja, trochu poředim tim co stará vylýva z friťáka a vyrazíme za Muroňem na exkurzi k němu do hospody.
reagovať
  1 ... 5 6 7 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.