0
späť
 

diskuze k tématu: I30 nebo Golf? Vybíráme starší benzínový kombík do 250 tis. Kč.

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 07.01.2019 14:49, RE: RE: Golf je o třídu lepší, včetně motoru
citácia:
reakce na: driver111, 04.01.2019 17:14 (Bobane já zatím žádnou i30 II ...)


Ahoj, projdi si Hyndai i30 II forum, jsou tam nějaké stížnosti na korozi kolem jakéhosi těsnění dveří a to po dvou letech. Já proti i30 II nic nemám, ale Golf s motorem E211 je prostě lepší a to samé Focus II s Ecoboostem
Navíc mě děsí případ šéfa kamaráda, který vážně boural i30 ii kousek od Havířova a auto vzplanulo. Ale může to být náhoda, třeba kouřil nevím.
A pak to odhlučnění podvozku, opravdu Focus, Golf, Astra a dokonce Octávie jsou na tom lépe, ale nemusí to vadit někomu to uznávám.
reagovať
vavrisimo
počet príspevkov178
dátum registrácie03.07.2013
Pondelok 07.01.2019 15:05, RE: RE: RE: Golf je o třídu lepší, včetně motoru
Dělat závěry na auto podle nějakých stížnosti na korozi kolem jakéhosi těsnění mi už přijde trochu přitažené za vlasy, notabene když něco podobného najdu na fóru jakékoliv značky. A děsit se toho, že to někdo (kamarád kamaráda, známý známého) na hulváta rozstřelil a auto potom chytlo, se závěrem že to snad byla náhoda, to už ani nezaslouží komentář.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Pondelok 07.01.2019 17:05, RE: RE: RE: Golf je o třídu lepší, včetně motoru
citácia:
reakce na: BobanHTP, 07.01.2019 14:49 (Ahoj, projdi si Hyndai i30 II ...)


Bohdane, shořet může jakékoli auto a to nejen po nehodě, stačí technická závada....
Koroze dveří se pokud vím týkala i30 1 po faceliftu, kde povrchově korodoval horní rám okna zadních dveří - opravovali to bez problémů na záruku.
A znovu ti opakuji, Golf 7 s motorem EA 211 je sice lepší auto, ale za daný rozpočet ho prostě nekoupíš - projdi si inzerci sám, když to nechápeš jako psaný text . Na 250 tisících začínají nejojetější kousky v hatchbacku, kombíky jsou o nějakých 30 tisíc dražší a to se pořád bavíme o autech s nájezdem +-200 v bůhví jakém stavu (rozuměj jezdící celou dobu na Longlife). Slušný kousek pod 300 nenajdeš.
reagovať
uwa1
počet príspevkov189
dátum registrácie18.10.2016
Pondelok 07.01.2019 18:48, RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: driver111, 07.01.2019 14:31 (Pozor, pleteš si to s commonrailem ...)

Nie, nepletie. Prvý diesel s priamym vstrekovaním vyrobil FIAT a VW ho opajcol do svojho legendárneho TDI. BTW, rotačky s 66/81 kW a benzín 1,8T boli posledné dobré motory od VW, odvtedy je každý väčší či menší prúser! A že je to odvtedy pekných pár rokov...
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Pondelok 07.01.2019 19:30, RE: RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: uwa1, 07.01.2019 18:48 (Nie, nepletie. Prvý diesel s p ...)


Jenže rotačka není právě commonrail, ten potom VW kupovalo licenci na commonrail, ale až po systému PD. Samozřejmě označení |Tdi je zavádějící - takže byly rotačky - nezmary, pak nepovedená PDčka a teprove potom, kdy vw mělo problémy se systémem PD kupovalo licenci na CR.

Jinak Bobanovi: Bobane máme doma 2x I30 druhé generace, jedno diesel 81 kw a druhé gdičko. Diesel je doma 3 roky a benzín 2. Ani jedno auto zatím nehořelo, ani jedno auto nevykazuje známky koroze a ani jedno auto nemělo dosud žádný problém, jo vlastně v gdičku se měnilo radio na záruku auta jezdí každý den . Ještě k té korozi - na foru H jsem nic teda k I30 druhé gen nenašel a to jsem to prostudoval docela detailně než jsem ty korejce kupoval. S odhlučněním souhlasím, to mohlo být lepší, ale s tím jsem to kupoval - když bych to nechal za 10 tis. třeba odhlučnit, tak jsem pořád na tom cenové líp oproti třeba té šáde. Ale v době kdy jsem kupoval ten benzín, tak za ty samé prachy mi ford nabízel zdechlou 1.6 tuším 74 kw, vím - motor držák, ale nejede a nepřekousl jsem ten středový tunel mezi řidičem a spolujezdcem, ale to jsem tu zmiňoval xkrát, že mě tlačil do nohy - tím se to víceméně tenkrát zlomilo. Zatím nemám s Hčkem problem. Navíc má moje kolegyně i20ku, která má 4 roky a též bezproblému - najeto cca 100 tis a má ji od novoty.
Jinak 100 lidí - 100 názorů
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Pondelok 07.01.2019 22:03, RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
Nechapem ako niekto moze odporucat niekomu ojazdene TSI alebo ecoboost. To uz hranici s pomstou za nieco skarede. A ano, tyka sa to aj ecoboost. Napriklad tu:

https://www.startitup.sk/rozpravka-o-trojvalcovych-motoroch-ma-trpky-koniec-ford-bude-musiet-zaplatit-poriadne-mastnu-pokutu/

Myslim ze sa tam spomina prave rocnik v tejto cene. TSI myslim nie je problem najst takychto stranok viac.

Takze ak chcete spolahlivejsie auto, tak ten hyundai bude istejsi. Ale ja by som dal sancu aj tomu civicu 1.8i.
reagovať
gottak
počet príspevkov208
dátum registrácie10.06.2010
Utorok 08.01.2019 12:58, RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: eftik, 07.01.2019 13:02 (Bohužel 1,9TDi nevyrobil VW, t ...)


1.9TDI vznikl u VW přirozenou evolucí z motoru 1.9 SDI, který měl nejdříve komůrkové vstřikování a později nepřímý vstřik ....moc to nejelo, ale vydrželo to v posledních verzích SDI klidně milion - museli to oturbit, aby to kloudně jelo
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Utorok 08.01.2019 17:40, RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: gottak, 08.01.2019 12:58 (1.9TDI vznikl u VW přirozenou ...)


Později snad přímý vstřik ne?
reagovať
gottak
počet príspevkov208
dátum registrácie10.06.2010
Streda 09.01.2019 07:18, RE: RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: Pavlik, 08.01.2019 17:40 (Později snad přímý vstřik ne? ...)


Přímý vstřik asi ne, to dává smysl jen u benzínu, nebo u turba (TSI/TDI) - nevím k čemu by ti u nafty byl přímý vstřik, když ti tam to turbo nepožene vzduch....
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Streda 09.01.2019 19:33, RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: gottak, 09.01.2019 07:18 (Přímý vstřik asi ne, to dává s ...)


Tak se podívej na konstrukci motoru 1,9 SDI o kterém "zasvěceně" píšeš - je to přímovstřikový diesel. Píšeš o komůrkovém a nepřímém vstřiku nafty, ale to je totéž. Vůbec nechápu, proč do "moudra" o vstřikování paliva montuješ "rozumy" o nutnosti turba. Přímý vstřik nafty měla třeba Praga V3S a té se o turbu ani nesnilo. Stejně tak existují staré turbodiesely s komůrkovým vstřikem. Turbo jen umožňuje dostat do válce víc vzduchu (takže i paliva) a zvýšit tak výkon.
A k čemu že je přímý vstřik? Třeba k tomu, že hlava s předkomůrkou je velmi náročná na výrobu a má problémy s pevností = ráda praská. A tento problém u přímovstřiku odpadá.
reagovať
gottak
počet príspevkov208
dátum registrácie10.06.2010
Štvrtok 10.01.2019 15:25, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: Pavlik, 09.01.2019 19:33 (Tak se podívej na konstrukci m ...)


No nevím, ty rozumbrado, SDI znamená suction diesel injection, takže bych řekl nepřímé vstřikování podtlakem? To že to má vstřikovače, ještě neznamená přímé vstřikování do válců ))
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1042
dátum registrácie23.04.2014
Štvrtok 10.01.2019 15:30, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: gottak, 10.01.2019 15:25 (No nevím, ty rozumbrado, SDI z ...)


Když vyjdu z anglické wikipedie, tak všechna sdi mají přímý vstřik. Straší SD nebo D mají nepřímý, zdroj níže:

https://en.wikipedia.org/wiki/SDI_(engine)
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Štvrtok 10.01.2019 21:04, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: gottak, 10.01.2019 15:25 (No nevím, ty rozumbrado, SDI z ...)


Dobře rozumbrado "inženýre" - podívej se na konstrukci třeba na uvedenou wikipedii. Já jsem na rozdíl od tebe ten motor viděl rozebraný.... Anglicky umím také - to, že si nějak dekóduješ zkratku "podle sebe" ještě neznamená, že jsi ji dekódoval správně.
PS: neraď když o problematice víš úplně kulové, kdyby sis alespoň něco přečetl....
reagovať
gottak
počet príspevkov208
dátum registrácie10.06.2010
Piatok 11.01.2019 09:35, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: Pavlik, 10.01.2019 21:04 (Dobře rozumbrado "inženýr ...)


Vidím, že jsem se tu sekl - ano jedná se o přímé NÍZKOTLAKÉ vstřikování nafty.

Netvářím se jako ty, že jsem sežral všechnu moudrost světa, inu mám IQ jen 140
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Piatok 11.01.2019 14:34, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: gottak, 11.01.2019 09:35 (Vidím, že jsem se tu sekl - an ...)


Je mi dost jedno jaké tvrdíš že máš IQ, jednak je to jen tvé tvrzení, které ti mohu a nemusím věřit, ale hlavně se tím podle mých zkušeností s lidmi většinou chlubí jen neschopní blbci. A věř mi, mám v tomhle bohaté zkušenosti, vedu lidi prakticky celý profesní život. Pokud něco tvrdíš a někdo ti oponuje, je dobrým zvykem si své tvrzení ověřit, což jsi sice udělal, ale přes své vysoké IQ jsi googlem získanou informaci nedokázal ani správně opsat.
reagovať
HonzaT.
počet príspevkov1
dátum registrácie16.12.2017
Nedela 03.02.2019 16:10, RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: Citroenak, 07.01.2019 10:33 (Mam mazdu 2.5 litra a spotreby ...)


Původní záměr tohoto článku byl srovnat menší rodinný kombík, řekněme startovací kombík pro pár s malými dětmi. V tomto případě si klient tvojí skvělou Mazdu nevybere třeba i kvůli nákladům na pojištění. Rozdíl mezi 1.4 tsi a i třeba 1.9tdi s havárkou na 250tis. bude každý rok tak 2,5tisíce. Segmentace mezi benzínem, dieselem, kubatura, značka aj. /smazáno admin/ V případě rozdílu třeba mezi starší Mazdou 2,56 bude ten rozdíl i 3,5tis ročně a to je další argument pro menší kombi z VW koncernu klidně s 1.4TSI..(Určitě nejsem fanda této motorizace třeba u Fabie Combi)..
reagovať
uwa1
počet príspevkov189
dátum registrácie18.10.2016
Pondelok 04.02.2019 00:29, RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: HonzaT., 03.02.2019 16:10 (Původní záměr tohoto článku by ...)

Tri stovky rozdielu mesačne je argument pre kúpu mačky vo vreci v podobe nepodarku od Das Konzernu?! To nemôžeš myslieť vážne!
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Pondelok 04.02.2019 10:23, RE: RE: RE: RE: 1,4 Tsi
citácia:
reakce na: uwa1, 04.02.2019 00:29 (Tri stovky rozdielu mesačne je ...)


Presne to jsem chtel napsat! - A jestli je pro nekoho 300kc mesicne v souvislosti s provozem auta takto vysoka castka, nabizi se pak, jestli ma smysl auto kupovat. Co bude pak majitel delat, az bude potreba nejaky vetsi servis, treba za 10k?
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.