Vláďa napísal:
U nás ve firmě je pevně daná strategie, že se kupují jen auta z "koncernu" a v naftě. Máme proto samá TDI, i když některá z nich jsou pro řídící pracovníky, co jezdí jen z domova do práce 5-10 km denně... Tihle lidé mají nárok na nové, když už je to auto odepsané (tj. po 4 letech). Dopočítejte si ten nájezd km sami. Neptejte se mně, proč se zbavujeme aut, která jsou akorát tak "zajetá" a v nejlepší kondici. Prostě je to takový vnitřní předpis... Pak že se nedá koupit dobrá ojetina od firmy.
...
Souhlasím, u nás ve firmě jsme vyzkoušeli velkou řadu aut. Máme dohromady 25 osobních vozidel, každé najede cca 85000 ročně. Poslední 4 roky kupujeme pouze vozidla Fabia, Octavia a Passat. V záruce jezdí auta do značkového servisu, po záruce do neznačkového Bosch. Z fakturace nám jednoznačně vychází nejnižší průměrné servisní náklady na km, než jsme měli kdykoliv předtím. Sám jezdím v Passatu B5 TDI 4motion, má 400 000 km a větší problémy s ním nejsou. Jinak pro toho, kdo najezdí víc jak 10 000 km ročně a je ochotný si připlatit určitě doporučuji TDI než SDI, je to jiné svezení.