David V napísal:
Rozumím. Ano, dobrý argument.
Ale co teď s dilema? Koupit 3-leté Mondeo v naftě nebo v benzínu? Zbavím se snáz 9-ti letého Mondea po 2. majiteli v naftě nebo benzínu? Ale pojďme dál. Koupit 6-ti leté Mondeo v naftě nebo benzínu? Není 6-ti letá nafta už trochu riziko, ale co pak s 12-ti letým vozem, prodám snáz benzín nebo naftu po 2. majiteli?
Koupíš po anonymním 2. majiteli spíše benzín nebo naftu? Já kupoval 8-mi leté Mondeo po 2. majiteli (ano taky jsem chtěl po prvním, jako na počátku všic...
...jako pohled jinýma očima.....to beru. Takovou hodnotu ten článek určitě má a z tohoto důvodu je fajn, že tu je.
Kdybych ted hledal tříleté Mondeo bude to asi nafta-už jen kvůli šířce nabídky a spolehlivosti bych se nebál. Podobně asi u šestiletého.
A co se bude za šest let líp prodávat? No to nevíme. Můžem se jen dohadovat. Třeba záleží i na tvojí osvětě. Ale co chci hlavně říct - ted (rok 2012) se 9-12leté naftáky prodávají blbě a ani já bych ho nechtěl, protože to padá do let 2000-2005, což jsou raná léta Common Railu a výrobci se spolehlivostí měli problém, protože s tím teprve začínali. A právě v těchto letech vznikly všechny ty zkazky a hrozných dieselech. Od té doby se ale mnohé změnilo, přišly druhé a pak třetí generace vstřikovačů, je levnější jejich repas, turba chlazená vodou atd...