0
späť
 

diskuze k tématu: TÜV REPORT 2007: Které auto je nejspolehlivější?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 20:17, RE: zavádějící
Peet napísal:
Souhlasím co napsal Krkovička - má pravdu.
Podle toho se skutečná spolehlivost (bezporuchovost) zjistit nedá.
Na německých STK stejně jako na našich je zajímá jestli auto svítí, brzdí, nejsou vůle v nápravách a neteče z toho moc oleje.
Ale jestli mi nestávkuje motor, blbne elektrika nebo hučí převodovka - to tam nezjistí.
Ale jinak Kia Carnival fuj. S tím si Kia moc reklamy na nový Ceed neudělá, což třeba taková Toyota dlouhodobě může.
trochu se mylis ono je sice v nemecku zajima jestli se auto sviti ale skoro vzdy mi primo pri kontrole bud vymenili zarovku anebo nastavili svetla bez nejakeho zapisu. V nemecku kontroluje vice spolecnosti mezi kterymi je konkurencni boj, za blbost te zadna nevyhodi protoze vi ze priste neprijdes. jinac kdyz ti sviti kontrolka abs, airbag a podo.. tak mas smulu - musis opravit, taky rezave opely, chryslery, felicie kterych unas jezdi plno by v D nikdy nepresli kontrolou, mne vyhodili uz za male diry v blatniku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 20:24, RE: objektivnost
Martin napísal:
Jelikoz se nekdo dalsi zacal podepisovat taky jako martin, (nastesti ale se nevydava za me, je to jen nahoda) tak si zmenim prezdivku na mufik.martin. Jinak v rodine mame Seata Toledo TDI a podle TUV je to po alhambre a favoritu nejhorsi auto, a pritom jsme spokojeny, neco malo se objevilo, ale nic vazneho. Mame ho 3 roky a za ty tri roky jsem najeli 60 tis a celkvoe to ma udajne 170 tis. Jiunak zavady
1. problem s elektrikou, v servise zjisteno puvodnim majitelem poleptane kabely kyselinou, opr...
musis se podivat na statistiku. je tam napsane 20%.- ne vsichni. ja jsem mel calibru ktera skutesne hodne rezavela, potom jsem ji vymenil za nissana protoze mi kazdy tvrdil ze japonci nerezavi. za 2roky mel vetsi diry v blatniku jak opel .
Japonci se za posledni roky pohorsili, toyota mela v r. 2006 nejvice volani zpatky do sevicu na svete!! koneckoncu odebira 80% automobilek "kazive komponenty" - alternator, rizeni atdd. od stejnych vyrobcu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 22:44, Můj domácí mazlíček
http://www.youtube.com/watch?v=glrSZMrnpjU&NR
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.02.2007 05:58, RE: Nesmysl
Krkovicka napísal:
Tak ted nevim jak to je..myslim ze vsichni co sem chodime uz bychom se jednou meli dozvedet pravdu. Je zigi zigi nebo se zigi za zigiho pred zigim vydava. Takze ZIGI kapni bozskou a pak se prejmenuj treba na Jezulatko a bude konecne pokoj.
Hadaci fora o hovne jsou jinde, tady se diskutuje o politice a zenskejch, tak nam sem netahejte auta, jo? Diky.
To Krkovicka: Jenomze nemuzu tady rict verejne, na ktere novy nick prejdu, jelikoz ten co se rad vydava za muj nick a taky nejake dalsi si to precte a bude se opet vydavat za me.
Uz tady asi nebudu psat, jelikoz to nema cenu a ten krypl mi pije krev!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 02.02.2007 13:58, RE: Nesmysl
zigi napísal:
To Krkovicka: Jenomze nemuzu tady rict verejne, na ktere novy nick prejdu, jelikoz ten co se rad vydava za muj nick a taky nejake dalsi si to precte a bude se opet vydavat za me.
Uz tady asi nebudu psat, jelikoz to nema cenu a ten krypl mi pije krev!
Neboj Zigy, tvoje názory jsou tak osobité, že je určitě poznáme. Hodně štěstí s novým nickem!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 19.02.2007 20:59, Blbost
Antivulva napísal:
Neboj Zigy, tvoje názory jsou tak osobité, že je určitě poznáme. Hodně štěstí s novým nickem!
TÜV je trochu mimo.Je to jen slabé vodítko,jak to "asi" je.Mám Toyotu a je fakt spolehlivá,ale kdybych měl Porsche,tak bych s ním taky jezdil pravidelně do servisu a všechno poctivě měnil. I blbosti,jen když by mi to v servisu řekli a já na to měl (jakože kdo má Porsche na to má). TUV není hlášení servisů, nebo podrobná zpověď motoristů. JD Power je přesnější,tam se specifikují problémy s autem...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 24.02.2007 16:17, RE: spolehlivost
Martaslover napísal:
To bych nesouhlasil, sice je to jako STK, ale právě mimo jiné na těch detailech člověk pozná spolehlivost. V zásadě tabulka kopíruje názory uživatelů a dlouhodobé testy.
Ta tabulka nevyjadřuje NIC. Přece nějaký Yaris,který ujede denně 15 km a Audi A8 či BMW7,které ročně 80-100 tis,je jistý rozdíl,jak je auto po 2-3 letech opotřebené,nebo ne? Neb je to má profese, provozní spolehlivost,životnost,skutečný technický stav,spolehlivost,provzuschopnost atd., na druhé straně očekávání zákazníka a na další straně masaž sděl.prostředků, co je spolehlivost,kdy většina redaktorů ani neví,o čem píše,pak osobně jezdím v autě,které dle německé STK=zjištění okamžitého techn.stavu je deklarováno jako nespolehlivé a já nevím,co je to porucha. Kde je zohledněn způsob zacházení,město,dálnice,prázdné,plné,služební,soukromé,četnost studených startů,prováděná,nebo neprováděná údržba a jak poctivě atd? Nikde. Je to statistika, jak auta dopadla na německé STK,což se spolehlivostí nemá nic společného.BTW:Spolehlivost je schopnost výrobku plnit za daných technických podmínek(výkon,spotřeba,emise atd.) funkci,k níž byl navržen. Tak kde máte vyčísleny poruchy, tj..stav,kdy výrobek nepracuje? Ta auta nejela? Jen se ptám, ať v tom mám jasno.Naprosto směšná statistika,ale je o čem zasvěceně psát,hl. v Česku,kde by většina aut německou STK NIKDY neprošla,že?Nebo prošla?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.03.2007 13:08, Bez předmětné
Ze je tuv report na nic ví každej kdo se aspon trochu zajímá o to jak ho němci lepijou a sjakejma vstupníma imformacema vlastně pracují, akorád mě ještě pořád překvapuje jak sou z něho vydření naši motoris. nivináři a média. P.s. jejo vliv na ceny ojetin v evropě je opravdu drtivý !!!Akorát že evropa není nemecko a čechy, v anglii, francii, itálii atd Vás s ním pošlou někam.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 21.03.2007 11:30, RE: TUV
David V napísal:
Já považuji statistiku TUV za celkem solidní měřítko, jak na tom které vozy jsou. Je podle mě zcestné si myslet, že auto na chvostu je v zásadě spolehlivější než auto někde vpředu, jak se to tady někteří snaží naznačit. Pokud ovšem pro to existuje rozumné vysvětlení, tak se rád nechám poučit. Určitou roli samozřejmě hraje použití vozu, takže pro lepší orientaci je vhodnější provnávat ve statistice vozy stejných tříd, protože například Corsa a Omega jsou dva různé segmenty a jsou ty vozy jinak po...
Naopak, ja považujem túto štatistiku za absolútne neobjektívnu.
Som majiteľom auta, ktoré je na chvoste tabuľky. Moja KIA CARNIVAL 2,9 CRDi LX r.v.2002 má najazdených 94000 km a nemala doteraz žiadnu poruchu (keď nerátam výmenu žiarovky).
Podľa mojich skúseností je to pohodlné a spoľahlivé auto.
Akurát teraz sa chystám vymeniť rozvodový remeň a napínacie
kladky, ale aj to len preventívne.
Tak kde je nejaká objektívna vypovedacia hodnota tejto tabuľky?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 03.10.2009 01:28, RE: TUV
Dušan napísal:
Naopak, ja považujem túto štatistiku za absolútne neobjektívnu.
Som majiteľom auta, ktoré je na chvoste tabuľky. Moja KIA CARNIVAL 2,9 CRDi LX r.v.2002 má najazdených 94000 km a nemala doteraz žiadnu poruchu (keď nerátam výmenu žiarovky).
Podľa mojich skúseností je to pohodlné a spoľahlivé auto.
Akurát teraz sa chystám vymeniť rozvodový remeň a napínacie
kladky, ale aj to len preventívne.
Tak kde je nejaká objektívna vypovedacia hodnota tejto tabuľky?
Souhlas, můj táta má Carnivala z roku 2003 a bez sebemenších problémů. Jen spotřební věci. Má najeto přes 150tis km...
Když to srovnám s moji Octávkou, je na tom daleko lépe, já řeším každou chvíli něco... a přitom bych na tom měl být lépe já...
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.