0
späť
 

diskuze k tématu: TÜV REPORT 2007: Které auto je nejspolehlivější?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 00:24, Nesmysl
Myslim ze toto neni objektivni a neda se ztohoto zjistit spolehlivost aut.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 00:31, RE: Nesmysl
zigi napísal:
Myslim ze toto neni objektivni a neda se ztohoto zjistit spolehlivost aut.
Ale vodítko to částečně být může
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 02:32, RE: Nesmysl
Ráďa napísal:
Ale vodítko to částečně být může
Tohle se omila furt odkola.. Tahle statistika neodrazi provozni spolehlivost a zivotnost dilu majicich zasadni vliv na bezproblemovy provoz auta nybrz se soustredi na nekolik komponentu ovlivnujicich bezpecnost silnicniho provozu (neco jako nase STK) Cili pokud mi nedo predlozi zpravu o tom, ze muj vuz ma nadprumerny ucinek rucni brzdy vzhledem ke stejne starym konkurenum, tak nad tim nezacnu hned jasat, ale zjistim si, jestli treba tomu memu motoru nepraska hlava nebo se nesere elektrika, vstrikovace nebo stahovani oken.
Jasne, ze urcita korelace mezi spoehlivosti dilu kontrolovanych a "ostatnich" existuje, ale brat to jako podklad k vyhlaseni NEJSPOLEHLIVEJSIHO vozu je lehce mimo misu. Nejlip budou vzdycky vypovidat zkusenosti uzivatelu a dlouhodobe testy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 06:19, RE: Nesmysl
zigi napísal:
Myslim ze toto neni objektivni a neda se ztohoto zjistit spolehlivost aut.
hej bez uz do prdele s tim pouzivanim meho nicku!!
Opel me s touto zpravou potesil na cele care, jde videt ze jde Opel opet tim spravnym smerem a doufam, ze to i lide oceni a pochopi ze to neni uz tak spatna znacka jako v pocatcich 90 let.
OPEL FOREVER
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 07:25, RE: Nesmysl
zigi napísal:
hej bez uz do prdele s tim pouzivanim meho nicku!!
Opel me s touto zpravou potesil na cele care, jde videt ze jde Opel opet tim spravnym smerem a doufam, ze to i lide oceni a pochopi ze to neni uz tak spatna znacka jako v pocatcich 90 let.
OPEL FOREVER
Musím i já ( a sám nevěřím, že to dělám ) přiznat Opelu jistý postup. Třeba i přestane hnít ( alespoň na fotkách ). Ale měl jsem Vectru a už bych si to potěšení odpustil. Zdravím tímto nového majitele ))) Nicméně to, že se Meriva podařila neudělá ze šlupky ( rozumněj Astra ) auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 07:29, Zigi zigi
Tak ti čoveče ty kluku ušatá nějak nevidím v první šedesátce Astru. Nahoře se rozplýýváš nad tím, jak jsou to super výsledky. A to se tam vešly i . jak ty říkáš, šlupky ze Škodovky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 07:34, RE: Zigi zigi
edmund napísal:
Tak ti čoveče ty kluku ušatá nějak nevidím v první šedesátce Astru. Nahoře se rozplýýváš nad tím, jak jsou to super výsledky. A to se tam vešly i . jak ty říkáš, šlupky ze Škodovky.
Beru zpět. 42 tuším místo. Má touha rejpnout si do Zigiho mne poněkud zaslepila. No snad příště. Ale alespoň si argumenty nevymýšlím. Že Zigi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 07:39, zavádějící
Souhlasím co napsal Krkovička - má pravdu.
Podle toho se skutečná spolehlivost (bezporuchovost) zjistit nedá.
Na německých STK stejně jako na našich je zajímá jestli auto svítí, brzdí, nejsou vůle v nápravách a neteče z toho moc oleje.
Ale jestli mi nestávkuje motor, blbne elektrika nebo hučí převodovka - to tam nezjistí.
Ale jinak Kia Carnival fuj. S tím si Kia moc reklamy na nový Ceed neudělá, což třeba taková Toyota dlouhodobě může.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 07:44, RE: Zigi zigi
edmund napísal:
Beru zpět. 42 tuším místo. Má touha rejpnout si do Zigiho mne poněkud zaslepila. No snad příště. Ale alespoň si argumenty nevymýšlím. Že Zigi.
))))
To rejpnuti ti nevyslo, Astra je na "peknem" 41 miste!
Celkove Oply jsou celkem na tom dobre, jen Frontera nic moc, ale je to dan velkych aut.
Treba VW Sharan odpadl uplne!
Jinak od Astry G dal maji vsechny Oply plny pozink, takze nehnijou, malokdy potkas nejakou Astru s nejakou vetsi korozi...
Vectra B od roku 2000!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 07:59, RE: statistika
zigi napísal:
))))
To rejpnuti ti nevyslo, Astra je na "peknem" 41 miste!
Celkove Oply jsou celkem na tom dobre, jen Frontera nic moc, ale je to dan velkych aut.
Treba VW Sharan odpadl uplne!
Jinak od Astry G dal maji vsechny Oply plny pozink, takze nehnijou, malokdy potkas nejakou Astru s nejakou vetsi korozi...
Vectra B od roku 2000!
Statistika věda je
Jedno kuře....ty a já....já ho sním celé....ty nic...ale podle statistiky jsme měli každý sníst půl kuřete......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 08:33, spolehlivost
To bych nesouhlasil, sice je to jako STK, ale právě mimo jiné na těch detailech člověk pozná spolehlivost. V zásadě tabulka kopíruje názory uživatelů a dlouhodobé testy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 09:06, TUV
Já považuji statistiku TUV za celkem solidní měřítko, jak na tom které vozy jsou. Je podle mě zcestné si myslet, že auto na chvostu je v zásadě spolehlivější než auto někde vpředu, jak se to tady někteří snaží naznačit. Pokud ovšem pro to existuje rozumné vysvětlení, tak se rád nechám poučit. Určitou roli samozřejmě hraje použití vozu, takže pro lepší orientaci je vhodnější provnávat ve statistice vozy stejných tříd, protože například Corsa a Omega jsou dva různé segmenty a jsou ty vozy jinak používány a zatěžovány.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 09:35, objektivnost
Podle mého názoru statistika TUV nemůže být moc objektivní. Hodnotí přeci vozy, které se dostavili na technickou prohlídku. Nevím jak vy, ale já na technickou dávám auto jen, když předpokládám že projde.
Z tohoto pohledu mi přijde daleko objektivnější statistika ADAC - ,,žlutí andělé"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 09:51, RE: objektivnost
Tom@š napísal:
Podle mého názoru statistika TUV nemůže být moc objektivní. Hodnotí přeci vozy, které se dostavili na technickou prohlídku. Nevím jak vy, ale já na technickou dávám auto jen, když předpokládám že projde.
Z tohoto pohledu mi přijde daleko objektivnější statistika ADAC - ,,žlutí andělé"
Sohulasim, spolelhivost by se teoreticky mela delat podle znackoveho vyrobce aut, kdyz k nemu jezdit a mate servisku, protoze ne technickou se vetsinou kazdy pripravi, a zavady odtrani, a to ze se vam behem 2 let v obdobi platnosti STK neco vysere nikdo neresi. Takze teoreticy dobre udrzovany favorit muze pokazde STK projit bez vetsich problemu. Neprijde mi to tak moc objektivni, nejlepsi by bylo, kdbyy vsichni vyrobci aut, co maji servisy davaly ke zpracovani udaje o opravach ruznych aut. Kdyz preci jezdim do jednoho znackvoeho sevisu, mam servisni knizku a tak je doklad o tom, co vse auto muselo prodelat a kolik ma najeto a jeslti an tu zavadu ma jiz praco, nebo jestli je to predcasne opotrevobvane. Nevim jak TUV zohlednuje treba km najezd? ono treba chrastici prevodovka po 200 tis neni tak hrozn yjao treba u auta s 50 tis. Dalsi vec ja nekdo psal uz vyse, porovnavat treba corsu s omegou je taky tezke, protoze coru ma kazdy do mesta na najezd par km a omega nalita behem rou obrovskou porci km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 10:06, RE: objektivnost
Martin napísal:
Sohulasim, spolelhivost by se teoreticky mela delat podle znackoveho vyrobce aut, kdyz k nemu jezdit a mate servisku, protoze ne technickou se vetsinou kazdy pripravi, a zavady odtrani, a to ze se vam behem 2 let v obdobi platnosti STK neco vysere nikdo neresi. Takze teoreticy dobre udrzovany favorit muze pokazde STK projit bez vetsich problemu. Neprijde mi to tak moc objektivni, nejlepsi by bylo, kdbyy vsichni vyrobci aut, co maji servisy davaly ke zpracovani udaje o opravach ruznych aut. Kdyz ...
Jasně, je to míchání jablek s hruškami. Když na STK dorazí Yaris, používaný jako 2. (3.) auto v rodině s nájezdem třeba 10 tkm/rok a dejme tomu S. Alhamnbra s nájezdem 10x vyšším (což není v D problém), tak je to zkreslení jak prase, že. Čímž neberu Toyotě její spolehlivost, jen jde o příklad nebe a dudy. Jinak s tou statistikou je to tak - kdo z vás bere průměrný plat? Minimum z vás, většina bere víc nebo míň. Prostě statistika je nepřesné číslo dané čísly přesnými....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 10:06, RE: spolehlivost
Martaslover napísal:
To bych nesouhlasil, sice je to jako STK, ale právě mimo jiné na těch detailech člověk pozná spolehlivost. V zásadě tabulka kopíruje názory uživatelů a dlouhodobé testy.
Hmm, ale znam dost lidi, pro ktere jsou tyhle tabulky alfou omegou a dokonce podle toho i kupuji auta!
Ta statistika JE zavadejici pokud je prezentovana jako meritko spolehlivosti. Staci se podivat treba na samy konec- vetsinou tam najdes Sharan,Alhambra,Galaxy- dle tabulky neskutecni sraci ale dle uzivatelu normalni, spis povedenejsi auta. Ale na konci jsou kvuli vulim v rizeni, kde to koncernovi inzinyri poddimenzovali. Vsechno ostatni muze byt OK ale mas vuli v rizeni- velkej pruser, velka cerna tecka u technika v analech potazmo pozice outsidera v techto tabulkach.
Ta statistika ma dost omezenou vypovidaci schopnost (m.j. vubec neresi najezd kilometru ale pouze vek) a to, jestli s tim autem budes mesicne v servisu s nefunkcni klimou nebo vymenou prevodovky ti proste nepovi..

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 10:22, RE: objektivnost
Martin napísal:
Sohulasim, spolelhivost by se teoreticky mela delat podle znackoveho vyrobce aut, kdyz k nemu jezdit a mate servisku, protoze ne technickou se vetsinou kazdy pripravi, a zavady odtrani, a to ze se vam behem 2 let v obdobi platnosti STK neco vysere nikdo neresi. Takze teoreticy dobre udrzovany favorit muze pokazde STK projit bez vetsich problemu. Neprijde mi to tak moc objektivni, nejlepsi by bylo, kdbyy vsichni vyrobci aut, co maji servisy davaly ke zpracovani udaje o opravach ruznych aut. Kdyz ...
Hezky o vztahu statistik TUV a spolehlivosti tady kdysi napsal někdo s redaktorů. Zhruba takto: "Jestliže si někdo koupí za 5 Mega Porsche, bude ho hýčkat, leštit, dopřeje svému miláčkovi skvělý servis a není se čemu divit, že na technickou přijede v perfektním stavu. Naproti tomu (bez urážky) tuctový korejec či frantík není zahrnut stejnou "láskou" a ani majitel od něj neočekává, že mu jeho čtyřkolový miláček vrátí průměrnou péči nadprůměrnou spolehlivostí."
Co by ještě mohlo překvapit je vysoké postavení značky Subaru. Tato auta mají hodně najeto, kolikrát v těžkých podmínkách a přesto se drží na špici. Ani zde to není překvapení. Často jezdím do Švýcarska a oblíbenost této značky je velmi vysoká. Souvisí to ovšem s tamní vysokou životní úrovní obyvatel, kterým nečiní problém vynakládat vysoké částky (měl jsem Subaru půl roku, ovšem jen do první drobné nehody...) na správnou údržbu u této značky. Dovolím si tvrdím, že je tomu podobně i v Německu. Momentálně vlastním čtyři roky tuctovou Octávii v ropě elegance a chovám se k tomu jako k tuctovce. Leju olej, měním gumy, čepy, silntbloky, desky, ale jinak na to kašlu. Projde neprojde. Nebudu dělat autu (tomuto) otroka a když se to podělá, prodám a jedu na novo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 10:29, RE: objektivnost
Martin napísal:
Sohulasim, spolelhivost by se teoreticky mela delat podle znackoveho vyrobce aut, kdyz k nemu jezdit a mate servisku, protoze ne technickou se vetsinou kazdy pripravi, a zavady odtrani, a to ze se vam behem 2 let v obdobi platnosti STK neco vysere nikdo neresi. Takze teoreticy dobre udrzovany favorit muze pokazde STK projit bez vetsich problemu. Neprijde mi to tak moc objektivni, nejlepsi by bylo, kdbyy vsichni vyrobci aut, co maji servisy davaly ke zpracovani udaje o opravach ruznych aut. Kdyz ...
Už vidím, jak se každej výrobce hrne dělat přesnou statistiku o tom, co se mu kde pos..lo, aby si pak lidi mohli správně vybrat auto. Taková statistika je zbožným přáním všech zákazníků, ale hold se musíme spokojit s tím, co je. Ta statistika opravdu nepostihuje všechno (jak se majitel stará, jestli mu třeba něco banálního přestalo fungovat a kolik má auto km), ale je alespoň nějakým měřítkem. Možná by stálo za to u každého vozu uvést, kolik bylo zástupců, protože by vysoká hodnota mohla vliv těchto činitelů bagatelizovat. Minimum pro to se dostat do tabulky je 500 - to není nejhorší, ale určitě se tam najdou vozy, které to hrubě přesahují. Jejich statistická čísla jsou pak přesnějšími. Nezapomínejte, že v SRN je přístup k vozům jiný než u nás, pro ně není finanční problém využít autorizovaných servisů k servisování i třeba 6-ti letých aut. U nás po dobu záruky ano, ale pak už to bývá tristní. To u nás by taková statistika byla absolutně k ničemu, protože jak psal Tom@s, pokud si autem nejsu jist, tak si to nějak zařídím, aby prošlo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 11:24, Ale notaaaak
Ja vim a vsichni to taky vime, ze statistiky jsou k h.o.v.n.u., ale prejte to Oplu a potesite i me a par dalsich hochu, co maj Opel radi. Ja vim, ze je to tezke, ale az bude prvni skodofka, pogratuluji ja vam, ju?))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 01.02.2007 11:28, RE: Nesmysl
zigi napísal:
hej bez uz do prdele s tim pouzivanim meho nicku!!
Opel me s touto zpravou potesil na cele care, jde videt ze jde Opel opet tim spravnym smerem a doufam, ze to i lide oceni a pochopi ze to neni uz tak spatna znacka jako v pocatcich 90 let.
OPEL FOREVER
Zdar Zigi, preju hezky dopoledne, ty blbecku, koukam, ze tvoje nazory jsou porad vic zadny. Koukam, ze ti zjistenim, ze jeden malej Opel vyhral jakysi pofiderni zebricek stouplo pero az pod bradu. Ty proste jen potrebujes, aby ti nekdo pofoukal tvoji bolistku a rekl, ze ses chlap. Nejses Zigy. Ses porad nula. Zdravim od krumpace, lopata mi spadla do vykopu a nechce se mi ji lovit. To vis, pracovni moralka spatna. A propo, nejsi ty statni urednik?
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.