0
späť
 

diskuze k tématu: V čem a proč je Toyota lepší?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 07:59, úspora nákladů
No podívejme, když se objevily zprávy, že nová Fabia bude mít pouze modifikovaný podvozek ze současné generace, tak se hned objevi roj odborníků, kteří to kritzovali. A u Toyoty je to běžná praxe a dokonce se tím chlubí. Ale co potom pořád vyvíjejí, když často používají vyvinuté? O "hybridech" samozřejmě vím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 08:51, RE: úspora nákladů
neodborník napísal:
No podívejme, když se objevily zprávy, že nová Fabia bude mít pouze modifikovaný podvozek ze současné generace, tak se hned objevi roj odborníků, kteří to kritzovali. A u Toyoty je to běžná praxe a dokonce se tím chlubí. Ale co potom pořád vyvíjejí, když často používají vyvinuté? O "hybridech" samozřejmě vím.
Podle me vyvijeji těch zbylich 30% a inovuji stare dily, ze pouziji neco stareho a osvedceno a vylepsi to. Napriklad vezme se cely motor ze starsiho modelu, a da se jina ridici jednotka, vstrikovaci cerpadla novejsi generace atd, motor je sice starsi, ale vesmes ho polovinu vymeni a zustane jen obal motoru. Ne vzdycky zcela nvoy motor znamena krok kupredu. Kdyz se dela inovace stareho motoru poradne tak je to nekd yi lepsi protoze s nim neni tolik starosti. Si vemte, ze kazdy novy auto, kazdy novy motor ma prvni 1 - 2 roky problemy se spolehlivosti. Kdyz se dela inovace motoru vetsinou to je hned od zacatku bez problemu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 09:10, Skvělý článek, jen drobnost!
Takových článků, které jdou k věci, by mohlo být na Vašem webu víc. Rozčiluje mne jen drobnost. Měna euro se nepíše versálkami (velkými písmeny), protože se nejedná o zkratku. V případě naší měny také neuvádíte 1000 KORUN. To by ekonomický redaktor měl vědět. Zdar!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 09:15, RE: úspora nákladů
Martin napísal:
Podle me vyvijeji těch zbylich 30% a inovuji stare dily, ze pouziji neco stareho a osvedceno a vylepsi to. Napriklad vezme se cely motor ze starsiho modelu, a da se jina ridici jednotka, vstrikovaci cerpadla novejsi generace atd, motor je sice starsi, ale vesmes ho polovinu vymeni a zustane jen obal motoru. Ne vzdycky zcela nvoy motor znamena krok kupredu. Kdyz se dela inovace stareho motoru poradne tak je to nekd yi lepsi protoze s nim neni tolik starosti. Si vemte, ze kazdy novy auto, kazdy no...
Naprostý souhlas. A ještě jedna nezmíněná věc na margo snižování pracnosti: Na rozdíl od evropských automobilek kladou Asiati vyšší důraz na robotizaci. Zjednodušeně řečeno, zatímco peugeota nebo opla montuje Arab nebo Polák, toyoty bezchybně a naprosto totožně smontuje počítačově řízená robotizovaná linka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 09:30, RE: úspora nákladů
donald napísal:
Naprostý souhlas. A ještě jedna nezmíněná věc na margo snižování pracnosti: Na rozdíl od evropských automobilek kladou Asiati vyšší důraz na robotizaci. Zjednodušeně řečeno, zatímco peugeota nebo opla montuje Arab nebo Polák, toyoty bezchybně a naprosto totožně smontuje počítačově řízená robotizovaná linka.
Nevim co mi montovalo Toyotu - Avensis rv. 2004, kupován jako nový, ale větší šmejd jsem neměl! Pořád problémy, byl to můj první japonec a stoprocentně i poslední. Když přestala fungovat spojka šel do světa. To je moje zkušenost s Toyotou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 11:16, RE: úspora nákladů
neodborník napísal:
No podívejme, když se objevily zprávy, že nová Fabia bude mít pouze modifikovaný podvozek ze současné generace, tak se hned objevi roj odborníků, kteří to kritzovali. A u Toyoty je to běžná praxe a dokonce se tím chlubí. Ale co potom pořád vyvíjejí, když často používají vyvinuté? O "hybridech" samozřejmě vím.
V době, kdy hlavní konkurenti vyjeli na nových podvozcích a slaví tím velký úspěch (Grande Punto, Clio, Corsa, 207), nevím, zda-li to bude Fabii stačit.

U Toyoty se vyvíjí to, co je vidět, tzn. nové karoserie, podvozky, apod. Ale třeba mechanismy stahování oken, zámků, atd. zůstávají osvědčené z předchozích typů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 11:26, RE: úspora nákladů
Levi napísal:
Nevim co mi montovalo Toyotu - Avensis rv. 2004, kupován jako nový, ale větší šmejd jsem neměl! Pořád problémy, byl to můj první japonec a stoprocentně i poslední. Když přestala fungovat spojka šel do světa. To je moje zkušenost s Toyotou.
Každá, úplne každá automobilka vyrobí niekedy špatný kus...Mal si smolu. Ide o to že napríklad Toyota ma z 10 áut --1 nepodarok (ten si kúpil,)a napr VW má z 10 áut--4 nepodarky...a napr. Peugeot má z 10 áut 8 nepodarkov.....atď. To dokazujú aj nemecke TUV, kde japonci jasne v bežných autách vyhrávajú.
Ja mám s japoncami vynikajúce skúsenosti a určite do europského auta nepôjdem.
Ľudia to postupne zisťujú, že japonské auta su viac než dobré. Na Slovensku ich začína jazdiť čím ďalej, tým viac napr Swift, Yaris, Mazda 6 a o SUV ani nehovorím, v tomto segmente nemajú japonci konkurenta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 13:51, RE: úspora nákladů
Kolega zo Slovenska napísal:
Každá, úplne každá automobilka vyrobí niekedy špatný kus...Mal si smolu. Ide o to že napríklad Toyota ma z 10 áut --1 nepodarok (ten si kúpil,)a napr VW má z 10 áut--4 nepodarky...a napr. Peugeot má z 10 áut 8 nepodarkov.....atď. To dokazujú aj nemecke TUV, kde japonci jasne v bežných autách vyhrávajú.
Ja mám s japoncami vynikajúce skúsenosti a určite do europského auta nepôjdem.
Ľudia to postupne zisťujú, že japonské auta su viac než dobré. Na Slovensku ich začína jazdiť čím ďalej, tým viac n...
Koukal jsi na TUV kde se nachází nový Avensis? Když jsem hledal naposled byl pod novou Lagunou (poruchovější) - a to je síla!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 14:13, Trepeš vole
Bohužel Japonec nakonec napísal:
Koukal jsi na TUV kde se nachází nový Avensis? Když jsem hledal naposled byl pod novou Lagunou (poruchovější) - a to je síla!!!
Jo koukal. Trepeš kraviny. Pozri sa ešte raz a uvidiš. Skončila na 26. mieste a Laguna je ďaleko za ňou, veľmi ďaleko.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 14:15, RE: úspora nákladů
Bohužel Japonec nakonec napísal:
Koukal jsi na TUV kde se nachází nový Avensis? Když jsem hledal naposled byl pod novou Lagunou (poruchovější) - a to je síla!!!
statistiky TUV nejsou vubec relevantni k poruchovosti auta. je to statistika zavad odhalenych pri technicke kontrole, takze u aut. vubec se v tom nepromita, jak casto vas auto necha ve stychu a taky se nezohlednuji najete kilometry. takova fiesta asi najezdi v prumeru mene nez mondeo, ale ve statistice TUV se to nikde nepromitne
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 14:47, RE: úspora nákladů
anonym napísal:
statistiky TUV nejsou vubec relevantni k poruchovosti auta. je to statistika zavad odhalenych pri technicke kontrole, takze u aut. vubec se v tom nepromita, jak casto vas auto necha ve stychu a taky se nezohlednuji najete kilometry. takova fiesta asi najezdi v prumeru mene nez mondeo, ale ve statistice TUV se to nikde nepromitne
Ale taky Avensis najazdí toľko ako Passat. A Passat je hodne vzadu za Avensisom, takže je jasné že Avensis je tým pádom spoľahlivejší...Či nebodaj chceš poprieť to, že japonci sú v spoľahlivosti neporazitelný? Myslím, že to nie je môj výmysel...to je názor aj odborných redaktorov, nie len môj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 15:18, KOLEGA Z MAROKA
Kolega zo Slovenska napísal:
Ale taky Avensis najazdí toľko ako Passat. A Passat je hodne vzadu za Avensisom, takže je jasné že Avensis je tým pádom spoľahlivejší...Či nebodaj chceš poprieť to, že japonci sú v spoľahlivosti neporazitelný? Myslím, že to nie je môj výmysel...to je názor aj odborných redaktorov, nie len môj.
Zdroj: ČTK
Druhá největší japonská automobilka Nissan Motor omezila výrobu ve dvou ze čtyř domácích továren kvůli slabému prodeji doma i v Severní Americe. Značka však nedokázala upřesnit, jak dlouho bude toto omezení trvat a jakého objemu výroby se dotkne.

Podle listu Nihon Keizai byla výroba v jedné továrně snížena o 20 procent a provoz druhé byl omezen o dvě hodiny denně. Minulý měsíc klesla celosvětová produkce automobilky Nissan meziročně o 21 procent. Problémy značky dlouho nebyly známy, ale v poslední době se nedaří umisťovat vozy na světové trhy a také jsou překvapivě i problémy s kvalitou.

Firma například naposledy svolala přes 155 000 vozů k výměně vadných brzd a zadních světel. Začátkem měsíce navíc požádala prodejce ve Spojených státech, aby zastavili prodej některých jejích vozů Altima a Sentra. Důvodem byly zprávy o nadměrné spotřebě oleje, která může poškodit motor nebo způsobit požár.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 15:30, pre kolegu z Maroka :: kochaj sa---tu ide o MB!
ANTIKOLEGA napísal:
Zdroj: ČTK
Druhá největší japonská automobilka Nissan Motor omezila výrobu ve dvou ze čtyř domácích továren kvůli slabému prodeji doma i v Severní Americe. Značka však nedokázala upřesnit, jak dlouho bude toto omezení trvat a jakého objemu výroby se dotkne.

Podle listu Nihon Keizai byla výroba v jedné továrně snížena o 20 procent a provoz druhé byl omezen o dvě hodiny denně. Minulý měsíc klesla celosvětová produkce automobilky Nissan meziročně o 21 procent. Problémy značky dlouho nebyly známy,...
Je až nepochopitelné, ako tu niektorých serie môj názor na japoncov, že sú veľmi kvalitné autá.
A neboj, DRUHÁ najväčšia japonská značka to prekoná.....oni už zistia ako. Čo si myslíš, že taká silna značka ako Nissan, kvôli terajším problémom skrachuje. Neverím.
A ináč kochaj sa a čti!
Zdroj: Auto.cz
Je takmer nemožné nepostrehnúť, že Mercedes-Benz zostúpil z prvých priečok v anketách hodnotenia spoľahlivosti na menej lichotivé miesta. Nejedná sa totiž o výnimku, ale v posledných mesiacoch skôr o pravidlo, ktoré dokazuje niekoľko podobných ankiet na celom svete. Tak napríklad v Spojených štátoch sa trieda E v ankete JD Power prepadla až na 28. priečku, v Nemecku síce skončila jedenásta, ale úspech vyzerá v prípade technologickej špičky v obore inak.

Motoristické médiá samozrejme o nelichotivých výsledkoch informujú, predaje v Amerike sa prepadajú, a tak niet divu, že štuttgartčania bijú na poplach. Kvalita sa musí zlepšiť a vozidlá s trojcípou hviezdou v znaku sa musia znovu stať synonymom kvality a spoľahlivosti. Nakoľko Mercedes vidí príčinu problémov väčšinou v dodávateľoch, rozhodol sa pre intenzívnejšie kontroly dodávaných dielov. Kým odhalí nejakú chybu, bude požadovať dennú kontrolu kvality všetkých dielov a doloženie histórie každého dielu.


Niektorí dodávatelia, napríklad spoločnosť Bosch, však poukazujú na iný možný nedostatok vo výrobe. Kým totiž Bosch dodá diel, ktorý bude ovládať software, ktorý Mercedes-Benz zmení tesne pred zahájením výroby, môže sa i pôvodne bezchybný produkt proste pokaziť.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 15:46, RE: KOLEGA Z MAROKA
ANTIKOLEGA napísal:
Zdroj: ČTK
Druhá největší japonská automobilka Nissan Motor omezila výrobu ve dvou ze čtyř domácích továren kvůli slabému prodeji doma i v Severní Americe. Značka však nedokázala upřesnit, jak dlouho bude toto omezení trvat a jakého objemu výroby se dotkne.

Podle listu Nihon Keizai byla výroba v jedné továrně snížena o 20 procent a provoz druhé byl omezen o dvě hodiny denně. Minulý měsíc klesla celosvětová produkce automobilky Nissan meziročně o 21 procent. Problémy značky dlouho nebyly známy,...
To, že tuto tragickou situaci v Nissanu způsobil ABSOLUTNĚ STRAŠNÝ vliv na kvalitu a spolehlivost po spojení s EVROPSKÝM humusem No.1 zn. KUNDA (pardon - RENAULT) už asi nevíš, marokánče... Na rozdíl od tebe to ale naštěstí ví každý, kdo se o auta trochu zajímá a rozumí jim, takže jako pokus dobrý, ale jinak máš za pět! :)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 16:30, RE: KOLEGA Z MAROKA
ANTIKOLEGA napísal:
Zdroj: ČTK
Druhá největší japonská automobilka Nissan Motor omezila výrobu ve dvou ze čtyř domácích továren kvůli slabému prodeji doma i v Severní Americe. Značka však nedokázala upřesnit, jak dlouho bude toto omezení trvat a jakého objemu výroby se dotkne.

Podle listu Nihon Keizai byla výroba v jedné továrně snížena o 20 procent a provoz druhé byl omezen o dvě hodiny denně. Minulý měsíc klesla celosvětová produkce automobilky Nissan meziročně o 21 procent. Problémy značky dlouho nebyly známy,...
Ježíšmarja!!!!!!! Tohle je článek o Toyotě, tak co sem pleteš Nissan?? Vzpamatuj se, kokote!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 20:53, Vzpamatujte se
Huba napísal:
Ježíšmarja!!!!!!! Tohle je článek o Toyotě, tak co sem pleteš Nissan?? Vzpamatuj se, kokote!
Vzpamatujte se všichni a uvědomte si že renault vytáhl nisan z těžkých finančních sraček.
A podívejte se na formuli 1 jak tam funguje ta strašná automobilka a to jsem fanoušek FERRARI!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 20:53, RE: KOLEGA Z MAROKA
Huba napísal:
Ježíšmarja!!!!!!! Tohle je článek o Toyotě, tak co sem pleteš Nissan?? Vzpamatuj se, kokote!
hubo DRŽ hubu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 20:54, RE: KOLEGA Z MAROKA
anonym napísal:
To, že tuto tragickou situaci v Nissanu způsobil ABSOLUTNĚ STRAŠNÝ vliv na kvalitu a spolehlivost po spojení s EVROPSKÝM humusem No.1 zn. KUNDA (pardon - RENAULT) už asi nevíš, marokánče... Na rozdíl od tebe to ale naštěstí ví každý, kdo se o auta trochu zajímá a rozumí jim, takže jako pokus dobrý, ale jinak máš za pět! :)))
Kdyz uz kolega nakousl renault, tak pridam mou zkusenost. V byvale firme jsme meli prevazne renaulty. S klidnym svedomim muzu rict ze nebyly o nic min spolehlive nez jini francouzi nebo nemci. Japonci (toyota) opravdu byli co se tyce spolehlivosti o tridu vys, ale s jinymi evropskymi znackami byly renaulty zcela srovnatelne. Mozna, ze jsme meli stesti. Jednalo se o renaulty vsech kategorii, od osobaku az po kamiony. U renaultu zalezi vic nez u jinych znacek na ridici. Pokud s nim jezdi kopyto nebo prase, tak se bude asi kazit, ale ja jsem s nimi problemy nemel. Vim o cem mluvi odpurci renaultu. Znam hodne firemnich renaultu kde odchazely turba jak na bezicim pasu nicmene jak rikam, videl bych to v tech ridicich. Parkrat jsem s nimi jel a vubec se nedivim ze ty auta byly casteji v servise nez na ceste. Co se tyce toyot tam neni co resit. Absolutne bezproblemove auta. Meli jsme sice jen osobaky a dodavky (ostatne kamiony asi toyota nevyrabi), ale stalo to za to. Najete tezke porce kilometru a o tridu vys oproti evropanum. Kluci sikmooci opravdu umi. Jeste k tem renaultum. Nemam pred sebou vysledky, ale mam pocit ze ani v TUV nedopadly extra spatne (krome laguny 2).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.06.2006 22:17, RE: KOLEGA Z MAROKA
Radek napísal:
Kdyz uz kolega nakousl renault, tak pridam mou zkusenost. V byvale firme jsme meli prevazne renaulty. S klidnym svedomim muzu rict ze nebyly o nic min spolehlive nez jini francouzi nebo nemci. Japonci (toyota) opravdu byli co se tyce spolehlivosti o tridu vys, ale s jinymi evropskymi znackami byly renaulty zcela srovnatelne. Mozna, ze jsme meli stesti. Jednalo se o renaulty vsech kategorii, od osobaku az po kamiony. U renaultu zalezi vic nez u jinych znacek na ridici. Pokud s nim jezdi kopyto ne...
Jen podotknu, ze osobaky a nakladaky maji sice oboji kola, motor a jezdi to, ale z pohledu kvality, vyroby, technologie, ceny, uzitne hodnoty, jizdnich vlastnosti a zkratka niceho se to neda srovnavat. Co se tyka te Formule 1, jak bylo zmineno vyse, tak to je uplne mimo, protoze zrovna u Renaultu opravdu nejaka Thalia ma s Alonsovym monopostem spolecne snad mozna to, ze formule je konstruovana tak, aby se po zavode de facto rozpadla, k cemuz maji civilni Renaulty take velkou tendenci pomerne brzy. Na druhou stranu souhlasim s tim, ze kazde auto bude opotrebene z velke casti podle toho, jak se k nemu chovate.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 23.06.2006 10:40, RE: KOLEGA Z MAROKA
AnderN napísal:
Jen podotknu, ze osobaky a nakladaky maji sice oboji kola, motor a jezdi to, ale z pohledu kvality, vyroby, technologie, ceny, uzitne hodnoty, jizdnich vlastnosti a zkratka niceho se to neda srovnavat. Co se tyka te Formule 1, jak bylo zmineno vyse, tak to je uplne mimo, protoze zrovna u Renaultu opravdu nejaka Thalia ma s Alonsovym monopostem spolecne snad mozna to, ze formule je konstruovana tak, aby se po zavode de facto rozpadla, k cemuz maji civilni Renaulty take velkou tendenci pomerne brz...
No tak v te formuli se rozpadnou po zavode vsechny auta. Nejen renaulty. Vsichni maji stejne podminky, ale vyhravat muze jen ten nejlepsi. Na formuli je pouze videt to spojeni dobreho auta s dobrym ridicem (to predevsim). A tu poznamku o tech osobacich a nakladacich moc nechapu. Ja si nejsem vedom ze bych srovnaval nakladni auto a osobni. Ja jsem psal ze jsme meli renaulty vsech kategorii - vcetne osobnich. Spolehlive byly jak osobaky, tak dodavky, tak kamiony. Ja si myslim ze problemy s renaulty maji predevsim slabsi ridici. Tot vse.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.