0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat kombi do 80 000 Kč?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 00:53, Astra
Nejen z techto vybranych, ale i celkove z ojetin do cca 70k bych doporucil Astru. Mam tenhle motor (1.6 55kw) v kratke verzi a nemuzu si stezovat. Sice zandej sprinter, ale perfektni spolehlivost, spotreba a vubec provozni naklady. Interier velmi utulny a pohodlny, exterier uz trochu obstarozni, ale za ty penize perfekt. Stale vypada slusne. S doporucenym motorem by auto nemelo mit problem najet treba i 450 000km. Navic se takova Astra z roku 96 da sehnat kolem 50k, coz je parada. A navic narozdil od koncernu VW se tahle auta nekradou, proste sama pozitiva
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 01:05, Další alternativy...
Určitě bych Vám doporučil místo Escorta větší Mondeo, nezavrhoval bych ani Citroen Xantia nebo nedoceněného korejce Daewoo Nubira. Z japonců bych připomenul ještě starší Nissan Primera nebo z němců např. Golf Variant nebo Passat B4
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 06:39, RE: Další alternativy...
anonym napísal:
Určitě bych Vám doporučil místo Escorta větší Mondeo, nezavrhoval bych ani Citroen Xantia nebo nedoceněného korejce Daewoo Nubira. Z japonců bych připomenul ještě starší Nissan Primera nebo z němců např. Golf Variant nebo Passat B4
OD kombi slecna nejspis ocekava kufr, takze Suzuki a corollu bych moc nedoporucoval. Ale ten Lance vypada velmi slusne, akorat jde o ceny dilu a jestli to opravi kazdej strejda na vesnici? Priklanel bych se nejvice k Escortu/mondeu nebo k Astre/Vectra B. Passat ci Golf by taky nemusel byt k zahozeni, ale vetsinou ceny okolo 70 tis jsou v dosti utahanem stavu. Zvlaste escort, ktery pekny se da sehnat uz za 40 by v kategorii okolo 70 mel byt opravdu v krasnem stavu a je jich na vyber mraky, takze klima, ABS, 2airbag, 1 majitel, nebourane by nemel byt problem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 07:05, Sněhulák upozorňuje na chybu v článku - Corolla má větší kufr
Corolla má jiný obsah kufru - 5dv krátká verze 309 litrů, 4dv sedan 420 litrů a comi 394 litrů
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 07:46, Astra G Combi
Radši bych si připlatil korunu a do 100t Kč se dá už koupit i pěkná Astra G Caravan třeba s motorem 2.0Di nebo 1.6 8V, což jsou solidní a spolehlivý motory.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 08:15, RE: Astra G Combi
zigi napísal:
Radši bych si připlatil korunu a do 100t Kč se dá už koupit i pěkná Astra G Caravan třeba s motorem 2.0Di nebo 1.6 8V, což jsou solidní a spolehlivý motory.
Když připlatíš korunu tak jsi na 80001,-.
Nechápu. Má limit 80000,-? Má. Tak tu nestřílejte 10-ti tisícema. Až si zas někdo bude vybírat např. Fosuse za 170 000,- tak mu nedoporučujte Mondeo za 220 000,- apod. jako ted v o polovinu nižších cifrách.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 08:17, RE: Astra G Combi
zigi napísal:
Radši bych si připlatil korunu a do 100t Kč se dá už koupit i pěkná Astra G Caravan třeba s motorem 2.0Di nebo 1.6 8V, což jsou solidní a spolehlivý motory.
Tazatelka má na nákup auta připraveno ňákých 70-80 tis.Přidat dalších 20-30 nemusí být vždy tak snadné a vycukat se z úplně všech peněz na nákup auta není uplně dobrá rada...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 08:22, Spolehlivé za 80?
No je to trochu sázka do loterrie. Za tuto cenu už nejsou k dostání žádní mladíci. Velmi záleží na co madam kápne. Z toho co je v odpovědi citováno bych volil Toyotu Corollu kombi. Sice je to asi nejnevzhlednější vůz z tohoto výběru, ale asi nejsolehlivější. Za tuto cenu by se dala koupit i Citroën Xantia v benzínu, ale doporučuji hledat ročníky 1998 a mladší, tedy po modernizaci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 08:50, Sněhulák doporučuje následující
Nejlepší průměr všech kladů i záporů je Opel Astra 1,6, s nějvětším a nejlépe řešeným kufrem

Nejkvalitnější (minimum poruch) je Toyota Corolla, navíc s motorem 1,4 má nižší povinnou pojistku

Nebál bych se ani zvolit BMW 316, spolehlivostí je lepším průměrem i ve stáří 10-15 let

Nejvíce zloděje zajímají auta VW, Peugeot, Renault, Škoda

Vybírejte auto s minimální elektronickou výbavou, máte menší pravděpodobnost poruch

Nejhorší v kvalitě obvykle jsou auta francouzská a italská, zejména v takovém stáří
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 08:55, RE: Sněhulák doporučuje následující
anonym napísal:
Nejlepší průměr všech kladů i záporů je Opel Astra 1,6, s nějvětším a nejlépe řešeným kufrem

Nejkvalitnější (minimum poruch) je Toyota Corolla, navíc s motorem 1,4 má nižší povinnou pojistku

Nebál bych se ani zvolit BMW 316, spolehlivostí je lepším průměrem i ve stáří 10-15 let

Nejvíce zloděje zajímají auta VW, Peugeot, Renault, Škoda

Vybírejte auto s minimální elektronickou výbavou, máte menší pravděpodobnost poruch

Nejhorší v kvalitě obvykle jsou auta francouzská a italská, zejména v takovém stáří
Já doporučuji koupit tramvajenku, bude to mít levnější, páč za 80t koupí akorát nějakou vraždu se kterou bude věčně v servisu. Za 350 táců koupí už nový auto třeba tu Kia Ceed SW s pětiletkou teda sedmiletkou zárrukou na motor a při dnešních platech je rozdíl 80 táců vs 350 jen jednoho ročního průměrnýho příjmu a odměny k tomu. To za ten klid stojí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 09:12, I ty tramvajenko....
anonym napísal:
Já doporučuji koupit tramvajenku, bude to mít levnější, páč za 80t koupí akorát nějakou vraždu se kterou bude věčně v servisu. Za 350 táců koupí už nový auto třeba tu Kia Ceed SW s pětiletkou teda sedmiletkou zárrukou na motor a při dnešních platech je rozdíl 80 táců vs 350 jen jednoho ročního průměrnýho příjmu a odměny k tomu. To za ten klid stojí.
Je vidět, že nevíš, co píšeš. Znám auta i 15-20 let a jezdí v pohodě, spolehlivěji. Konkrétně Baworáky, Toyoty a Hondy. Záruku prostě nepotřebuješ, když se ti auto prostě nekazí.

Opakem jsou Škoďárny, Frantíci a Taliáni - podělané co měsíc to servis.

Autorka žádala radu do 80 tis, tak tu proboha nemektej něco o 350 tis. Ne každý má žaludek na zadlužování a když na to nemá, tak o tom nebude přemýšlet
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 09:17, RE: Astra G Combi
watchtower napísal:
Když připlatíš korunu tak jsi na 80001,-.
Nechápu. Má limit 80000,-? Má. Tak tu nestřílejte 10-ti tisícema. Až si zas někdo bude vybírat např. Fosuse za 170 000,- tak mu nedoporučujte Mondeo za 220 000,- apod. jako ted v o polovinu nižších cifrách.
Omg ty jsi lama, nikde jsem nepsal že to tazateli přikazuju, já napsal "Radši bych.....", tak se uklidni a žvatlej svý kecy doma u koledy!
A takový puntičkáře jako jsi Ty miluju!

A kdybys použil hlavu a né ten výtvor co máš na krku, zpozoroval bys, že Astru G Caravan už lze koupit i za 80t Kč xD
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 09:34, RE: I ty tramvajenko....
anonym napísal:
Je vidět, že nevíš, co píšeš. Znám auta i 15-20 let a jezdí v pohodě, spolehlivěji. Konkrétně Baworáky, Toyoty a Hondy. Záruku prostě nepotřebuješ, když se ti auto prostě nekazí.

Opakem jsou Škoďárny, Frantíci a Taliáni - podělané co měsíc to servis.

Autorka žádala radu do 80 tis, tak tu proboha nemektej něco o 350 tis. Ne každý má žaludek na zadlužování a když na to nemá, tak o tom nebude přemýšlet
No a vo tom to je, když nemá na normální auto, ať jezdí tou tramvají a na záda si dá batoh, vyjde ji to levněji a nebude přispívat k těm rachotinám za hranicí životností, kterých je tadle republika přecpaná a nebude pak na netu shánět informace typu "v mé vytuněné Hondě s kouřovými skly upadla mi podlaha, co mám dělat, je na vrakáči k sehnání?"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 09:42, I ty batohe...
anonym napísal:
No a vo tom to je, když nemá na normální auto, ať jezdí tou tramvají a na záda si dá batoh, vyjde ji to levněji a nebude přispívat k těm rachotinám za hranicí životností, kterých je tadle republika přecpaná a nebude pak na netu shánět informace typu "v mé vytuněné Hondě s kouřovými skly upadla mi podlaha, co mám dělat, je na vrakáči k sehnání?"
Co je pro tebe NORMÁLNÍ AUTO? Pořídil sis už v životě nějaké za vlastní peníze? Nebo jen firemní nebo půjčené? Pokud ne, asi nechápeš, že se obyčejným lidem prostě nevyplatí střídat nebo kupovat nová auta po 2-4 letech.

Jsou tací, co by nesedli do ojetého auta. Mají rádi snad pocit nadřazenosti? Nebo klamného bezpečí? Nebo podlehli lži vidiny auta jako 5-ti letého spotřebního materiálu, po kterém se musí vyhodit a pořídit nové? Jejich volba, jejich zbytečně utrácené peníze.

Každý má jiné nároky, jiné možnosti = jiné potřeby. A mnohým jejich auta slouží i desítky let a ty nemáš právo jim do toho mektat, nebo se jim vysmívat, že ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 10:00, RE: I ty batohe...
anonym napísal:
Co je pro tebe NORMÁLNÍ AUTO? Pořídil sis už v životě nějaké za vlastní peníze? Nebo jen firemní nebo půjčené? Pokud ne, asi nechápeš, že se obyčejným lidem prostě nevyplatí střídat nebo kupovat nová auta po 2-4 letech.

Jsou tací, co by nesedli do ojetého auta. Mají rádi snad pocit nadřazenosti? Nebo klamného bezpečí? Nebo podlehli lži vidiny auta jako 5-ti letého spotřebního materiálu, po kterém se musí vyhodit a pořídit nové? Jejich volba, jejich zbytečně utrácené peníze.

Každý má jiné nárok...
Ale jo, mám na to právo vždycky, když se musím na tyhle rachotiny dívat a vyhýbat se jim na dálnici,když zmateně kolem těhle popelnic běhají, že jim to nejede anebo čekat, až jim upadne shnilá náprava a našijou to do někoho jinýho . Právě proto, že auto je spotřební věc a v zájmu všeho je potřeba ho recyklovat a když nemá na auto s normální dobou životnosti, po které jej zlikviduje jako prošlej tvaroh, tak má jezdit sockou...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 10:04, RE: Sněhulák doporučuje následující
anonym napísal:
Já doporučuji koupit tramvajenku, bude to mít levnější, páč za 80t koupí akorát nějakou vraždu se kterou bude věčně v servisu. Za 350 táců koupí už nový auto třeba tu Kia Ceed SW s pětiletkou teda sedmiletkou zárrukou na motor a při dnešních platech je rozdíl 80 táců vs 350 jen jednoho ročního průměrnýho příjmu a odměny k tomu. To za ten klid stojí.
Blbost. Kdyz chces koupit dobrou ojetinu takovyho stari, musis proste umet hledat a vybirat. Jasne, 75% tech aut jsou vraky, ale ty musis hledat v tech zbylych 25% Ja mam Astru s 1.6 55kw. Koupil jsem ji za necelejch 60k, vymenil jsem spotrebak a ted uz dyl jak rok proste jen jezdim. Kdyz to srovnam napr. s tim, ze bych si koupil novou Fabii I za nejakych 300 000, tak co bych z toho mel? Ustril jsem pres 200 000, auto se mi nesere, jezdim jeste za min nez s tou Fabii....kde jsou pak ty vyhody toho novyho auta? I novy auta se serou, zvlast ty dnesni, nabuseny elektronikou...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 10:30, Baleno
Jako majitel Balena (1.6,r.v.98) bych pripojil par duvodu PRO a trochu poupravil autora: auta měla zpravidla velmi bohatou výbavu, o zmiňované poruše klimatizace slyším poprvé (zatím jsem neslyšel stížnost ani od nikoho ze Suzuki baleno klubu), stejně tak o nízké životnosti spojky (nevím, kdy mělil předchozí majitel a zda vůbec, ale já najel 30 tis. a spojka zabírá stále stejně). Zdánlivě malá velikost kufru je dána "papírovou" hodnotou počítáno po roletu. Realita je taková, že za 3 roky užívání jsem jen jednou musel využít ližiny (sáňky se nám už k týdenímu přesunu čtyřčlenné rodiny na hory nějak nevešly). Spotřeba se pohybuje běžně mezi 6,5-7 l. Motor 1.6 sice vyžaduje výměnu rozvodů jednou za 100 tisk. km, ale i s prací se člověk vejde do 5 tis.Kč. Co se týká kvality zpracování, použité plasty jsou šeredné, ale vrzání téměř žádné a vše je i po 10 letech a více než 200 tis. km naprosto funkční. S čím lze souhlasit je mizerný podvozek, hlučný motor, mizerná bezpečnost (nicméně vozy se 2 airbagy není problém sehnat) a přidal bych obezřetnost ohledně převodovky, stejně jako bývá prorezlá nápravnice (jinak vůz jako celek na korozi netrpí). Jinak za 80 tis. lze bez problémů koupit rok 98 a myslím, že by slevil i mnohý prodejce už faceliftovaného r.99, protože tyhle auta se fakt blbě prodávají, na druhou stranu se prakticky nekradou. Obsáholou recenzi jsem zde psal cca před půl rokem. Bohuslav
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 10:37, baloun
Chybí mi tady Daewoo Nubira 1,6. Než se spustí vlna uštěpačných poznámek "rádobyznalců", podotýkám, že jsem jí měl 3 roky, najel jsem na ní 120.000 km a kromě oleje a pneumatik jsem na tom nedělal vůbec nic. Byl jsem absolutně spokojenej - s jedinou výhradou - spotřeba se držela okolo 8 litrů, což je dost. Velkým plusem kromě obrovského kufru je prakticky 100 % zaměnitelnost dílů motoru a celého hnacího ústrojí s Oplem Vectra - koncernová spolupráce s GM byla opravdu znát. Howgh.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 10:42, RE: I ty batohe...
anonym napísal:
Ale jo, mám na to právo vždycky, když se musím na tyhle rachotiny dívat a vyhýbat se jim na dálnici,když zmateně kolem těhle popelnic běhají, že jim to nejede anebo čekat, až jim upadne shnilá náprava a našijou to do někoho jinýho . Právě proto, že auto je spotřební věc a v zájmu všeho je potřeba ho recyklovat a když nemá na auto s normální dobou životnosti, po které jej zlikviduje jako prošlej tvaroh, tak má jezdit sockou...
kluku ty si odvařenej............. abych řekl pravdu, doma je 530xi rv 2007 (viz recenze) a a také 530i r.v. 1994, to auto je 14 let staré, ale jízdní vlastnosit, spolehlivost a v neposlední řadě i pohodlí a výbava jsou na podstatně jinačí úrovni než třeba synova služební ostavia I, 1,9TDI 96kW..... takze takovehle kecy o tom, ze je auto po peti letech unavene, neni pravda........ mej se p.s. to staré báwo stálo kolem 80tis a vyměnily se čepy, silentbloky a i dnešním auům ukážu záda v mnoha směrech.... Daniel Vincens
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.03.2008 11:10, Vyber ojeteho auta?Jak ktereho i nove maji potize.......
..zvlaste pak,kdyz se clovek zahledi co by na stranku estetickou.Je jasne,ze zklame MB,BMW i Jaguar,natoz aby nezklamala ojetina.Zalezi take od koho se kupuje a nejlepe je,kdyz ta do 80.000Kc,je od maitele ktery jezdi v "kloboucku" t.j.svatecni jezdec.Od handlire pak s triletou zarukou i to je v dobrem Bazaru mozne,ne vsak vsude.Jinak doporucuji Toyotu Combi,vznetoveho.Vydrzi dost dlouhy provoz jeste s dosti najetymi kilometry.Ovsem trvat na vymene rozv.remene a remene na posil.rizeni.Jinak do pul milionu je tento "drzak"bez problemu.Baleno,Op.Astra, jakoz i "Korejci" jsou sazkou do Mariase,tak pozor.Corrida
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.