0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis - vychytaná druhá generace

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 11.04.2011 19:18, rada
já mám toho nejnovějšího avensise 2,2 nafta automat. Je to moc zpolehlivé a motor šlape plynule. Vím, že to je úplně jiná odpověď než na co se ptáte, ale tímto vám chci říct, že do toho určitě jděte na 100% a zaručuju minimální návstěvu v servise.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 11.04.2011 21:16, rada
je to fakt zpolehlivé
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 07:10, rada
S Avensisem pozor v zimě pokud jste z horských oblastí.Tuhle jsme potkali jednoho zapadlého.Bylo to na normální silnici, do kopce.Mel sice řetězy, ale stejně zapadl, zahrabal se a to tak že nemohl ani dolů.Nakonec ho směrem dolů vytáhl projíždějící Scénic. My jeli kamarádovou Fiestou, ta s ním ani nehla.To auto je prostě nízko nad silnicí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 09:50, rada
pokud je cena skutečně tak dobrá jak říkáte tak bych neváhal. motor je blbuvzdorný, hlavně pro američany vyrobený a používaný od roku 2001 napříč téměř všemi modely od Corolly po Scion, jeho upravená verze se používá do hybridů a ani automatu bych se nebál, pokud se kolem 100tis. najetých km vymění ODBORNĚ olej a filtr tak je skoro na věčnost. (bohužel někdy odbornou výměnu náplně automatu nezvládnou ani ve značkovém servisu takže je potřeba hodně dobře vybrat). jestli se nepletu tak rozvody motoru jsou sice poháněny řemenem (120tkm interval výměny) ale i když praskne tak se nic nestane, nepotká se to. spotřeba díky spojení automatu a většího benzínu bude vyšší, ale spolehlivost to vynahradí, nastartujete i při -30ti . po Praze bych to odhadl kolem 12ti, okresky 8, dálnice deset, ale to auto Vám to vynahradí minimálními náklady na údržbu a opravy. měl jsem přes čtyři roky camry combi 96´ 2.2 a dlouhodobá průměrná spotřeba byla pod devět a to jsem jí nešetřil. servis jsem navštěvoval jen kvůli oleji (castrol RS) co 10-12 tkm, jinak žádná závada.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 20:16, rada
Jen ten, kdo si může dovolit koupit nejnovější Avensis 2,2D automat má potom auto zpolehlivé a šlape mu dobře motor. A o ostatní - netřeba se starat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 12.04.2011 21:40, rada
tome, rozvody jsou retezem. a vice info na toyotaklub.cz/forum
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.04.2011 02:01, rada
Toyota Rav4 2.4L A/T, AWD Dlouhodobý průměr 10,6L/100km.
Toyota Camry 2.4L 5M/T průměr 8,7 L/100km.
Olej v A/T měnit po 50.000km, já to tak dělám - jezdím po Praze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.04.2011 07:30, rada
Zdravím. Nepíšete, co vás vede k tomu mít benzín a automat. Proč ne diesel (a třeba i manuál?) Ohledně spotřeby 2,4ky osobně nevím, ale dle tabulkových hodnot (13,5; 7,2; 9,5) bych tipoval, že po městě tak 14,5 a v kombinaci kolem deseti, i když to nebude moc honit. Já osobně mám 2,2 D-4D D-CAT, r.v. 2007, který má 130kW, takže vyšší výkon a nižší sptořeba a spokojenost maximální. Rozvody jsou řetězem, takže ty mě přežijí, pravidelný autorizovaný servis je překvapivě levnější než u mého předešlého vozu - Octavia 1,9Tdi. Doporučoval bych spíš tento motor (i když oproti naftové 2,2 110kW má výrazný turbo efekt, ale to je o zvyku). Já se svým D-CATem jezdím 65% město a průměnou spotřebu mám 8,0l, a taky to nijak nešetřím. V zimě startuje bez problémů, odhlučnění je snad nejlepší, co jsem u dieselů slyšel. Záleží ovšem, proč chcete benzín a automat... A ještě komentář k zapadnutí ve sněhu (viz něčí příspěvěk) - to bude spíš o pneu, ono jezdit na potvorách z hypermaketů se taky dá, ale ve srovnání s (osobní zkušenost) GoodYear Ultragrip 7+...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.04.2011 10:14, rada
benzíňáku díky za upozornění, vycházel jsem z toho že má 5-SFE byla řemenová. a pro Tomase-tazatel jasně uvedl že má možnost koupit konkrétní kus za extra cenu, takže nemá smysl mu nabízet alternativy.
jinak kam jezdíte na výměnu oleje v AT?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.04.2011 18:27, rada
tu je o tym clanek http://www.auto.cz/toyota-avensis-kombi-2-4-95-camry-892
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.04.2011 12:59, rada
díky za odkaz, po Camry se mi hodně stýská, to byla super loď, asi největší kombi co jsem zatím viděl, ale přešel jsem k Nissanu resp. později k Infi a nelituju, a nic jiného než japonskej benzíňák mi přes práh nesmí a nejlépe V6ka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.04.2011 07:34, motor 2,0 benzín
Dvoulitr benzín mám v první generaci, tam má ještě 110 kW. Najeto má 398 000 Km,spotřeba v průměru kolem 7 litrů, akurát si bere olej, mezi výměnou po 15 000 km tak cca 3 litry, ale za ty výkony co ještě po těch kilometrech dává mi to nevádí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.04.2011 16:09, RE: motor 2,0 benzín
pipiakika napísal:
Dvoulitr benzín mám v první generaci, tam má ještě 110 kW. Najeto má 398 000 Km,spotřeba v průměru kolem 7 litrů, akurát si bere olej, mezi výměnou po 15 000 km tak cca 3 litry, ale za ty výkony co ještě po těch kilometrech dává mi to nevádí.
jekej tam lijes olej? mel by tam byt 5W30, ale pri tech km by mohlo pomoct prejit na 10W40 aby to min zralo.
jinak k tomu razeni rychlosti jak je psano v clanku.ze potrebuje vice sily, ja mam T25 2.0 benzin a razeni jde jak po masle, muzu radit malickem.
spotreba vetsinou mesto a okresky 9,5 l.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.04.2011 18:49, olej
opravdu je nutne v prevodovce menit olej po 4 tetech nebo 60 tis km? myslel jsem, ze vsechna auta uz maji tzv. celozivotni napln a tak jsem vzdy menil v prevodoce olej jen jednou pri koupi ojetiny a pak uz to nikdy neresil....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.04.2011 20:58, RE: olej
mufik.martin napísal:
opravdu je nutne v prevodovce menit olej po 4 tetech nebo 60 tis km? myslel jsem, ze vsechna auta uz maji tzv. celozivotni napln a tak jsem vzdy menil v prevodoce olej jen jednou pri koupi ojetiny a pak uz to nikdy neresil....
Většinou je to v manuálu k autu. U Mazdy 6 benzínu se doporučuje výměna oleje v manuální převodovce po 100 tkm nebo 5 letech. Po 100 tkm se taky mění iridiové svíčky. Nechal jsem to oboje udělat v rámci garančky a byla to celkem darda. Jsem rád že mě to už po druhé při mém nájezdu nečeká.<br>
U Yarise se olej mění dokonce už po 60 tkm nebo 4 letech.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.04.2011 21:11, RE: motor 2,0 benzín
benzinak napísal:
jekej tam lijes olej? mel by tam byt 5W30, ale pri tech km by mohlo pomoct prejit na 10W40 aby to min zralo.
jinak k tomu razeni rychlosti jak je psano v clanku.ze potrebuje vice sily, ja mam T25 2.0 benzin a razeni jde jak po masle, muzu radit malickem.
spotreba vetsinou mesto a okresky 9,5 l.
U své 1. 626 2,0L 8-mi ventil (kterou jsem koupil 12 letou za 59 tisíc v AAA s kdoví jakým nájezdem) nepomáhalo skoro nic. Bylo jedno jestli tam mám 0W-40 (ten mi tam dal na začátku jeden garážista, grr) nebo 10W-40. Záleželo jen na stylu jízdy. Pokud jsem motor točil nad 3500 otáček tak motor žral hodně. Když jsem se držel do 2500 otáček, tak se to ještě dalo, spotřeba byla ale i tak 1L na tisíc. No bylo to zřejmě dost vylágrovaný auto, přede mnou ho měli 2 majitelé v čechách a předtím mělo kdoví jakou historii v Rakousku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 15.04.2011 21:24, RE: motor 2,0 benzín
Petr S napísal:
U své 1. 626 2,0L 8-mi ventil (kterou jsem koupil 12 letou za 59 tisíc v AAA s kdoví jakým nájezdem) nepomáhalo skoro nic. Bylo jedno jestli tam mám 0W-40 (ten mi tam dal na začátku jeden garážista, grr) nebo 10W-40. Záleželo jen na stylu jízdy. Pokud jsem motor točil nad 3500 otáček tak motor žral hodně. Když jsem se držel do 2500 otáček, tak se to ještě dalo, spotřeba byla ale i tak 1L na tisíc. No bylo to zřejmě dost vylágrovaný auto, přede mnou ho měli 2 majitelé v čechách a předtím mělo kdo...
Jinak u M6 2,0L benzín zatím spokojenost. Po 12 tkm ubylo cca 0,5L. Za chvíli jdu na garančku, tak nic dolévat už nebudu muset.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.04.2011 03:36, RE: olej
mufik.martin napísal:
opravdu je nutne v prevodovce menit olej po 4 tetech nebo 60 tis km? myslel jsem, ze vsechna auta uz maji tzv. celozivotni napln a tak jsem vzdy menil v prevodoce olej jen jednou pri koupi ojetiny a pak uz to nikdy neresil....
Nevím jak u manuálu, ale majitelé Favoritů, Felicií a Fábií pokud vím se výměnou oleje vůbec nezabývají, maximálně se tak něco doleje když schází, navíc u klasického manuálu bych se výměnou oleje asi opravdu zabýval jedině v tom případě, že by měl olej divnou barvu nebo divně páchnul. Ovšem u automatu ta jejich "celoživotní" náplň obvykle vypadá tak, že vám to kolem 150tkm přestane řadit. Takových chudáků s Audinou, a automatem, kteří spoléhali na tvrzení automobilky, že náplň převodovky je "celoživotní" už tady bylo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.05.2011 03:00, Avensis combi D4D 85 kw
Dovolim si pridat par svych zkusemsti s timto vozem. Mam 04 kombi,85 kw. Koupeno od prvniho majitele. Ve 105 000 jsem udelal pravidelnou udrzbu vcetne vymeny rozvodu,vodni pumpy, oleju atd. Auto ma nyni najeto poctivych 125 000 km a nikdy se nevyskytl sebemensi problem ani s motorem, ani s nicim jinym. Dle svych zkusenosti muzu rict, ze avensis je nadmiru spolehlive auto. Prumerna spotreba se pohybuje okolo 5,3-5,7 litru. Eko jizdu jem zvladl za 4,9.....a pri slapani po krku a jizde po dalnice ( kde jinde nez v DE ) okolo 180km/hod...jsem se dostal na maximalni hodnotu 6,7. Jedine co mi na aute vadi je absence 6.prevodoveho stupne. Pri jizde po dalnici by se 6 hodila.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.06.2011 20:05, RE: Avensis combi D4D 85 kw
MICHEALSW napísal:
Dovolim si pridat par svych zkusemsti s timto vozem. Mam 04 kombi,85 kw. Koupeno od prvniho majitele. Ve 105 000 jsem udelal pravidelnou udrzbu vcetne vymeny rozvodu,vodni pumpy, oleju atd. Auto ma nyni najeto poctivych 125 000 km a nikdy se nevyskytl sebemensi problem ani s motorem, ani s nicim jinym. Dle svych zkusenosti muzu rict, ze avensis je nadmiru spolehlive auto. Prumerna spotreba se pohybuje okolo 5,3-5,7 litru. Eko jizdu jem zvladl za 4,9.....a pri slapani po krku a jizde po dalnice...
Mne by len zaujimalo, kto mal popisane problemy s D4D 85 kW. Mam take auto, 160 tis km, nic som nemenil, kamarat 25O tis, nic nemenil. dalsi znamy 170tis km, nic nemenil. Teda menili sme olej a pneumatiky.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.