0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis - přehled nákladů za deset let provozu

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 10:14, RE: Slovo do pranice
mikes napísal:
No a co kdyby jsi navrhnul sousedovi, at sem taky napise recenzi na sveho Avensise?
On asi ani nemá počítač.... je zaneprázdněný svou prací obkladače bytů
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 12:31, Divím se té svíčce
Pokud je svíčka jenom nedotažená (to už jsem viděl u značkového servisu na škodovky), tak jí motor vyflusne snad bez větších škod. Pouze když někdo zk....í závit, vylítne to ven i s materiálem. Pak se tam prostě vyřízne větší závit (bez demontáže hlavy!), dá se tam vložka a jede se dál.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 12:40,
Recenze pekna i kdyz si musim postezkonout, maly kvalitni servis, hmm tech je tak malo v CR, ze je to hledani a zkouseni na delku zivota tri aut
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 18:05, RE: Tojotáááá
anonym napísal:
To jsi nepochopil ironii příspěvku?!? Jinak Felda už je taky německá. Poslední česká Schade je Fáčko.
ale felda je facko po faceliftu, takze posledni cesky kram s ceskym motorem je felda 1.3
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 18:12, RE: Mé zkušenosti....
anonym napísal:
Krátká recenze vozu Toyota Avensis 2,0 TD liftback, r.v. 1999
Značka: Toyota
Model: Avensis
Typ: 2,0 TD
Bližší označení: stupeň výbavy Linea Luna
Karoserie: liftback
Obsah motoru: 1975
Palivo: nafta
Rok výroby: 1999
Typ řazení: manuální
Najeto km při koupi: 86 000
Najeto km nyní: 196 000
Koupen jako: ojetý
Jak dlouho vůz využívám: 5 let
Průměrná spotřeba: 7,1
Předchozí vozidla: Škoda Octavia, Nissan Almera, Škoda Felicia, Škoda Forman, Alfa 164, Peuget 205, Fiat 127
Tento vůz jsem si zakoupil v...
tak to posli do redakce a ne do diskuze
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.07.2008 20:47, RE: Dobrá recenze
anonym napísal:
Doplním: Dostaneš (aspoň já to tak mám) v servisu LPG papír o revizích a na něm kolonky, chodíš na pravidelné revize (1x za rok nebo 10 000km) a vždycky ti dají razítko + datum. Chodím pravidelně, chci mít v tom pořádek a jistotu, že je vše ok, většinou jen podle přístroje zjištťuje těsnost a netěsnost + někdy seštelování otáček (5 minut), po 70 000km mi vyměnil membrány (cca 850 Kč). Za pravidelné revize se platí ta částka uvedená výše, já neplatím nic - nechal jsem si u nich namontovat LPG a ...
Přemýšlím o Hyundai Sonata 2.4i
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 16.07.2008 21:19, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Rozdíl v hmotnosti cca 5% (1430 kg provozní hmotnost, rozdíl řádově desítky kg) není zas tak veliká, aby to dělalo nějaké výraznější rozdíly v životnosti a spolehlivosti. I kdyby byly díly podvozku stejné.
To je podobné, jako by se mělo kazit auto, kde si majitel v kufru stále vozí notebook a věci na převlečení.
Tak tahle recenze je teda napsaná velice dobře a objektivně, jsou v ní jen fakta a né nesmysli..Bez nějakých narážek na jiné značky atd.. Já měl poslední model Cariny 2.0i což je předchudce tohoto Avensisu a byl jsem velice spokojen..Pohodové auto s dobrým podvozkem a motorem. Ted taky přemýšlím o Camry nebo Lexus GS300 no uvidíme
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 10:07, RE: Važte si malých servisů
anonym napísal:
No to on by každej jezdil k šikovnýmu Frantovi do garáže v Horní Polní, aby ušetřil, ale pak když si jde koupit ojetej wagen tak se strašně diví že tam Franta nedal razitka do servisky, takže ruce pryč od toho.
Za prvé: I menší servis si může dovolit své vlastní razítko. Nejde o meloucháře ale slušnou firmu. Za druhé: servisní kniha bývý do 200tis. Autor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 10:09, RE: horní tabulka
Fénix56 napísal:
Když se dívám na tu horní tabulku, tak: najeto při koupi 353 tkm, najeto nyní 90tkm. Tak nevím zda chybka nebo česká klasika. Každopádně je otázka co je běžná údržba a ono obligátní "bez závad" u každého znamená něco jiného. Ale v podstatě máte pravdu v tom, že 1) Avensiska je poctivé auto 2) dobrého servisu je třeba si vážit, (bohužel je ale hodně servisů co auta vyloženě mrví)
V tabulce nahoře, kterou chystá redakce, se někdo "uklepl". Z recenze myslím jasně vyplývá, že stav počítadla km roste, nikoliv klesá. Autor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 10:14, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Mi se recenze líbila, trošku se divím té výdrži destiček ... S názorem na neautorizované malé servisy souhlasím (já si nemůžu stěžovat, za levnější prachy a poctivost). Taky jezdím na LPG, myslím si, že ta vyšší spotřeba je dána tím, že to auto nějak nešetřím, rád na to občas šlápnu, prostě žádná eco rally. Moc záleží na tom, jak to LPG servismeni namontují, věřím tomu, že můžou hodně zmršit... Dotaz na autora: Podle fotek, nějak jsem nepostřehl, kde máte hrdlo LPG nádrže. Je někde schované? V...
Víčko pro LPG - je vidět na předposlední fotce, na nárazníku pod levým zadním blatníkem. Zabudování vedle hrdla nádrže na benzín jsem nechtěl, šroubuje se na něj redukce a na ni nasazuje pistole. Představte si tu páku, která působí na hrdlo. Mám obavy o životnost, pistoli nasazují čerpadláři, kteří se s tím mnohdy "nemažou". Na Camry je hrdlo pod nárazníkem. Řešení jako na avensisu nebylo možné. Autor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 10:22, RE: autorovi
mikes napísal:
V tabulce nevidim docela zakladni parametr, a to je vykon motoru. Navrhuji dopsat.
To zrychleni 0-100 za 9,3 je predpokladam z benzinem, ktery neni pouzit, za kolik to zrychli s LPG?
Výkon 94kw - 128 PS, s velmi příjemným porojevem (průběh kroutícího momentu).
Zrychlení na LPG (sekvenční vstřikování) se pocitově neliší od benzínu, objektivní měření jsem neprováděl, nebyl důvod. takže v praxi se bude lišit max o desetiny sec.
Pouze pokud dochází LPG, a zbývá mu tak 5-10km, tak to poznáte na dálnici. Nad 160 přestává postupně táhnout. Autor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 10:36, RE: Dobrá recenze
MHr napísal:
Konečně dobrá recenze mezi neustálými plky o koncernu VW a recenzemi veteránů.
Mám stejné zkušenosti se servisem, taky ho považuju za velmi důležitý faktor při výběru nového ojetého vozu. Do značkového se jezdí s novými vozy tak ty první 3 roky, aby platily záruky atd., proto by i tyhle takto mladé vozy servisku mít měly - to k poznámce o trochu výš. U 6letého auta je to už jedno.
Docela se rozmýšlím nad LPG, máte pravdu s tím srovnáním staršího dieselu a plynu. Co stojí pravidelné každoroční re...
Každých 10tis nejezdím (to bych byl furt v servise). ale 1x ročně ano. Neplánovaně jen pokud mám pocit, že je sebeméně cítit plyn. Autor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 10:38, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Recenze pekna i kdyz si musim postezkonout, maly kvalitni servis, hmm tech je tak malo v CR, ze je to hledani a zkouseni na delku zivota tri aut
Poradit bych uměl, otázka je, jak to máte daleko do Voděrad ve východních čechách. Autor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 12:45, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Mi se recenze líbila, trošku se divím té výdrži destiček ... S názorem na neautorizované malé servisy souhlasím (já si nemůžu stěžovat, za levnější prachy a poctivost). Taky jezdím na LPG, myslím si, že ta vyšší spotřeba je dána tím, že to auto nějak nešetřím, rád na to občas šlápnu, prostě žádná eco rally. Moc záleží na tom, jak to LPG servismeni namontují, věřím tomu, že můžou hodně zmršit... Dotaz na autora: Podle fotek, nějak jsem nepostřehl, kde máte hrdlo LPG nádrže. Je někde schované? V...
No me se ten rozdil ve spotrebe nejak nezda. 7,8 vs. 10,5 je uz silna kava. Navic autor ma sekvencni vstrikovani, tam uz by ten rozdil mel byt minimalni.
Jezdim na LPG s vicebodem uz 5000 km a zere to vpodstate stejne jako benzinu. Mozna to zalezi i na typu motoru, ale autorem popisovany rozdil ukazuje spise na spatnou funkci systemu LPG.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 29.07.2008 14:00, RE: bez předmětu
anonym napísal:
No me se ten rozdil ve spotrebe nejak nezda. 7,8 vs. 10,5 je uz silna kava. Navic autor ma sekvencni vstrikovani, tam uz by ten rozdil mel byt minimalni.
Jezdim na LPG s vicebodem uz 5000 km a zere to vpodstate stejne jako benzinu. Mozna to zalezi i na typu motoru, ale autorem popisovany rozdil ukazuje spise na spatnou funkci systemu LPG.
Tedy ještě jednou - ani sekvence neznamená spotřebu stejnou jako u benzínu, pokud ji měříme v litrech. Správné by bylo v kilogramech, bylo by vidět že LPG je úspornější. ALE nárůst spotřeby (v litrech) při zhruba stejném stylu jízdy odhaduji na 10, max 15%. (To firmy přestavující potvrdí, tedy pokud už máte přestavěno). Ostatní navýšení jde na vrub jinému stylu jízdy (peněženku talik nebolí prošlápnutí plynového pedálu). A na závěr: prvních 5-10 tis kilometrů na LPG byla má spotřeba o kus nižší, postupně jsem si zvykl, že dynamika peněženku nevytrestá. Autor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.08.2008 20:49, Corolla nebo Avensis? A co LPG?
anonym napísal:
Víčko pro LPG - je vidět na předposlední fotce, na nárazníku pod levým zadním blatníkem. Zabudování vedle hrdla nádrže na benzín jsem nechtěl, šroubuje se na něj redukce a na ni nasazuje pistole. Představte si tu páku, která působí na hrdlo. Mám obavy o životnost, pistoli nasazují čerpadláři, kteří se s tím mnohdy "nemažou". Na Camry je hrdlo pod nárazníkem. Řešení jako na avensisu nebylo možné. Autor
Abych nebyl další z Anonymů: Jmenuji se Jan Šmíd. Měl jsem LPG ve Felicii 1.6 a zajímalo by mě, jestli nebyly problémy s typovkou zabudování LPG do Avensise. Taky mě docela zajímá, jestli by šlo sekvenční vstřikování přemontovat z 1.6 do 2.0 litrového motoru Avensise. Druhou variantou koupě by byla Corolla 1.4 litru. Teď jsem v té sladké životní fázi rozhodování mezi oběma nabídkami. Auta jsou cca stejně stará (5 let), Corolla má najeto 90 tkm a už jsem se v ní svezl, Avensis 138tkm a má o něco lepší výbavu. Za rady ohledně LPG i volby auta děkuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 29.01.2009 11:37, RE: Corolla nebo Avensis? A co LPG?
anonym napísal:
Abych nebyl další z Anonymů: Jmenuji se Jan Šmíd. Měl jsem LPG ve Felicii 1.6 a zajímalo by mě, jestli nebyly problémy s typovkou zabudování LPG do Avensise. Taky mě docela zajímá, jestli by šlo sekvenční vstřikování přemontovat z 1.6 do 2.0 litrového motoru Avensise. Druhou variantou koupě by byla Corolla 1.4 litru. Teď jsem v té sladké životní fázi rozhodování mezi oběma nabídkami. Auta jsou cca stejně stará (5 let), Corolla má najeto 90 tkm a už jsem se v ní svezl, Avensis 138tkm a má o něco ...
Odpovím postupně:
sekvence by z 1,6 na 2.0 měla jít, rozhoduje počet válců (3-4, nebo 5-6, možná i 7-8? .Problém může být pouze s reduktorem, který by nestíhal, pokud by nový motor měl výrazně větší výkon. Ale to není tragédie. Pozor od roku 2001 je AVE 2.0 110kw, přímý vstřik benzínu do válců (podobně třeba FSI). Na benzín funguje výborně, ale přestavba je problém. (mohli by Vás potkat podobné neblahé zkušenosti jako mne s popisovaným JustHeavy) Corollu jsem měl rv 97 (model 92-97) na plyn nebyla výrazně úspornější než Avensis, brala cca 8,5 (ale starší technologie LPG). Šla brzo z domu, sedačky a moje záda nekamarádili. Šel bych do Avensisu, pokud bych měl stejnou volbu. (jinak Avensis jsem opustil kvůli CAMRY 2,4 V30, to už je zase jiná Autor
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.