Tomáš napísal:
Těch 320 000km jsem psal já. Auto bylo v perfektním stavu!!! Ovšem ne bez investic. Nepsal jsem zde, že japonské vozy nepotřebují investice do servisu! Potřebují je stejně jako všechna jiná! Jen jsem zhodnotil stav svého vozu po 320 tis.km. Píšu jen fakta, nejsem fanatický zastánce té či oné značky. A fakta jsou, že 320 000km auto nevyžadovalo žádné fatální investice.Oleje, filtry, tlumiče, tyčky stabilizátorů, ložisko, spojka, rozvody. To vše se pravidelně měnilo. Ovšem například podvozek byl n...
Tome, to neřeš, to nemá vejšku. Gablenz je kekén a kekénem zůstane, víš, on si koupil novýho Logana a teď je pro něj každá ojetina hnůj.
Před deseti lety jsem řešil co za auto do 30ti k, tak na rok, než se finančně vzpamatuju po koupi baráku. V Annonci jsem narazil na jedenáct let starý Scorpio 2.0 DOHC, stav tacho neznámý, stav auta celkem ušel, cena 27k, ale nějak se mi to auto zamlouvalo tak jsem ho vzal. Prvotní investice-1.500,- za čepy, litr za olej a filtr, litr za zadní brzdiče na vrakáči-oprava svépomocí, výměna Fridexu cca 300,-, svíčky 500,-. Jinak nic. Rozvody řetězem. Měl jsem ho rok, za ten jsem do něj vyjma gum na léto (4.000,- vč. přezutí + 4.000,- alu), předních destiček (600,-) a paliv. čerpadla (za 1.500,- na vrakáči z Focuse) nedal ani kačku. A i s tím vadným čerpadlem jsem dojel do servisu. Po roce jsem ho dal švárovi, ještě před tím aby mě nepomluvil
, jsem nechal udělat zadní lemy, jinak ani ň. Najel jsem s ním cca 30k, spotřeba kolem 8.5l, pohodlný spolehlivý a rychlý auto za hubičku. Švára s ním jezdil další dva roky, bez poruch, než ho nějakej matěj sestřelil na zadní bok, což už se nevyplatilo opravit.
Do Chorvatska sice nejezdím ale rozhodně bych se tam s ním nebál dojet.
On totiž málokdo prodává auto tak že je totálně vybydlený, většina lidí ho servisuje, stará se o něj, a když ho prodává tak obvykle proto že kupuje nový či novější, ale o to původní se starali průběžně. A pokud je to fakt past tak do toho snad nejdu, ne? Snad poznám že je vejfuk KO, že jsou tlumiče vyteklý, že kotouče mají 5mm hranu, že jsou sjetý gumy nebo křupají poloosy. A když nechci dělat rozvody tak koupím auto s řetězem.