0
späť
 

diskuze k tématu: Suzuki Swift - úspora za každou cenu?

kategórie zaradenia témy: poradna, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 02:33, A ještě ke všemu...
...Swiftem jezdil Ned Flanders!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 07:56, Swift je srot!!!
moc pekne napisane!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 09:13, RE: Swift je srot!!!
anonym napísal:
moc pekne napisane!
To zalezi na konkretnim aute, jak moc velky srot to je ... ale je fakt, ze do dnesniho provozu, ktery je mnohem hustsi, rychlejsi a nebezpecnejsi nez pred 10-20 lety, takova auta jiz proste nepatri. Samozrejme na vikendovy kratky presun z maleho mesta na chalupu nebo na nakup do Tesca poslouzit muze, ale treba na rodinnou dovolenou? To je jako kdyz Skodovka v TV prezentuje novou Fabii kombi jako idealni stehovak
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 09:25, Přehnané
Swifta jsem osobně měl, 1.3 v třídveřové verzi. Musím říct, že oproti Favoritu mnohem lepší svezení, nevím pane Oborníku co čekáte u auta za 25 tisíc za pohodlí, ale jak snad víte do Swiftu se dávali anatomické sedačky, celková jízda ve Swiftu je o třídu výš než ve Favoritu. Motor je velmi dynamický, oproti Favoritu nesrovnatělně více kultivovaný a spotřeba velmi dobrá. Navíc výbava většinou obsahuje el. zrcátka, el. okna, klimatizaci, myslím si, že pán koupí tohoto vozu jistě neprohloupí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 09:29, RE: Přehnané
anonym napísal:
Swifta jsem osobně měl, 1.3 v třídveřové verzi. Musím říct, že oproti Favoritu mnohem lepší svezení, nevím pane Oborníku co čekáte u auta za 25 tisíc za pohodlí, ale jak snad víte do Swiftu se dávali anatomické sedačky, celková jízda ve Swiftu je o třídu výš než ve Favoritu. Motor je velmi dynamický, oproti Favoritu nesrovnatělně více kultivovaný a spotřeba velmi dobrá. Navíc výbava většinou obsahuje el. zrcátka, el. okna, klimatizaci, myslím si, že pán koupí tohoto vozu jistě neprohloupí.
spotřeba u favoritu se pohybuje na stejné ůrovni jako u swiftu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 09:40, Mr. Attitude
No, já bych za 40 radši koupil Felicii. Náhradní díly zadarmo, opraví kdejakej jouda v každý vesnici, hezčí, prostornější, bezpečnější, lepší interiér, spolehlivost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 09:58, RE: Mr. Attitude
anonym napísal:
No, já bych za 40 radši koupil Felicii. Náhradní díly zadarmo, opraví kdejakej jouda v každý vesnici, hezčí, prostornější, bezpečnější, lepší interiér, spolehlivost
No ja si radsi koupil Renault Laguna rok 94 2.0 8v RXE za 45000 a ta je oproti Felicii jinde,ale oproti sviftu je to propast uz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 10:45, RE: Mr. Attitude
anonym napísal:
No, já bych za 40 radši koupil Felicii. Náhradní díly zadarmo, opraví kdejakej jouda v každý vesnici, hezčí, prostornější, bezpečnější, lepší interiér, spolehlivost
Za 25 tis by si mohl koupit fakt dobrý kolo v plné palbě. Pokuď nemáte k dispozici větší prachy a to auto není rezavý tak ho berte. V těchto relacích je tak leda ten favorit a to je prašť jako uhoď.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 12:40, RE: Přehnané
anonym napísal:
Swifta jsem osobně měl, 1.3 v třídveřové verzi. Musím říct, že oproti Favoritu mnohem lepší svezení, nevím pane Oborníku co čekáte u auta za 25 tisíc za pohodlí, ale jak snad víte do Swiftu se dávali anatomické sedačky, celková jízda ve Swiftu je o třídu výš než ve Favoritu. Motor je velmi dynamický, oproti Favoritu nesrovnatělně více kultivovaný a spotřeba velmi dobrá. Navíc výbava většinou obsahuje el. zrcátka, el. okna, klimatizaci, myslím si, že pán koupí tohoto vozu jistě neprohloupí.
O sedačkách jsem psal ve článku, velmi pochybuji o tom, že litrový Swift z roku 1995 má anatomické sedačky... Nepleťte si vozy vyrobené v japonsku a vyzy vyrobené v maďarsku (po roce 1996). Původní japonské Swifty měly ve výbavě GL veškerý luxus soustředěný do digitálních hodin, mnohé neměly ani manuální ovládání zrcátek zevnitř... Výbava GLS byla o něco lepší, ale že výbava VĚTŠINOU obsahovala el. zrcátka, el. okna a klimatizaci, toho si opravdu vědom nejsem. Na 100 Swiftů připadá možná tak 7 kusů s klimatizací, a to ještě 6 je jich z dovozu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 12:41, Kvalitní auto
Musím se smát, jak tady se porovnává Favorit a Swift s tím,že Favorit je na stejný úrovni jako Swift, to jste se asi úplně zbláznili, nebo jste Swifta nikdy neměli, dovezl jsem jich asi 15 v minulosti, většina lidí, co si je koupila je má doteď s tím, že teď jim už slouží třeba jako druhé auto, ale ta spolehlivost je fakt vysoká, za 25 tisíc Felicii s klimatizací v dobrém stavu nekoupíte, nehledě k tomu, že Felicie má větší spotřebu. Také pánovi doporučuji koupi Swifta, i když je to japonec,tak náhradních dílů je spousta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 13:21, RE: Přehnané
M. Oborník napísal:
O sedačkách jsem psal ve článku, velmi pochybuji o tom, že litrový Swift z roku 1995 má anatomické sedačky... Nepleťte si vozy vyrobené v japonsku a vyzy vyrobené v maďarsku (po roce 1996). Původní japonské Swifty měly ve výbavě GL veškerý luxus soustředěný do digitálních hodin, mnohé neměly ani manuální ovládání zrcátek zevnitř... Výbava GLS byla o něco lepší, ale že výbava VĚTŠINOU obsahovala el. zrcátka, el. okna a klimatizaci, toho si opravdu vědom nejsem. Na 100 Swiftů připadá možná tak 7...
měl jsem Swifta z roku 1990 výbava GS a sportovní sedačky tam byly, el. zrcátka také,klimatizace bohužel ne, za 2,5 roku provozu jsem měnil pouze výfuk, problémem je koroze,ale ne v takové velké míře jako u Favoritu či Felicie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 13:39, RE: Kvalitní auto
anonym napísal:
Musím se smát, jak tady se porovnává Favorit a Swift s tím,že Favorit je na stejný úrovni jako Swift, to jste se asi úplně zbláznili, nebo jste Swifta nikdy neměli, dovezl jsem jich asi 15 v minulosti, většina lidí, co si je koupila je má doteď s tím, že teď jim už slouží třeba jako druhé auto, ale ta spolehlivost je fakt vysoká, za 25 tisíc Felicii s klimatizací v dobrém stavu nekoupíte, nehledě k tomu, že Felicie má větší spotřebu. Také pánovi doporučuji koupi Swifta, i když je to japonec,tak ...
njn favorit je pro každýho vehykl, zatim co swift je premiovka, ze? Nenechte se vysmat, ty ktere neshnily jezdi jenom proto, ze rocne najedou par kilaku.. z domu k obchodu a zpatky. Takovy auto nemuze nikdy udelat takovou sluzbu jako favorit, bo ve swiftu nikdo nejezdi v peti a do pole, nikdo v tom netaha cement ani vozik za autem. Kdyby favorit jezdil jenom s igelitkou s rohlikama jako swift, tak proti nemu vydrzi jeste desetinasobne dyl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 13:50, RE: Přehnané
anonym napísal:
měl jsem Swifta z roku 1990 výbava GS a sportovní sedačky tam byly, el. zrcátka také,klimatizace bohužel ne, za 2,5 roku provozu jsem měnil pouze výfuk, problémem je koroze,ale ne v takové velké míře jako u Favoritu či Felicie
zalezi cemu rikate anatomicke sedacky))) BTW doma mam ke Swiftu instrukci knizku z roku 1993 v nemcine ale zadna vybava GS tam neni. Je tam GL, GLS, GTI. Podle obrazku ma anatomicke sedacky jedine GTI. Pokud vim tak vybava GS je až od fajsliftovanych verzi Tak to vypada ze jste mel bud novejsi verzi na starych papirech, nebo nic
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 15:10, RE: Kvalitní auto
anonym napísal:
njn favorit je pro každýho vehykl, zatim co swift je premiovka, ze? Nenechte se vysmat, ty ktere neshnily jezdi jenom proto, ze rocne najedou par kilaku.. z domu k obchodu a zpatky. Takovy auto nemuze nikdy udelat takovou sluzbu jako favorit, bo ve swiftu nikdo nejezdi v peti a do pole, nikdo v tom netaha cement ani vozik za autem. Kdyby favorit jezdil jenom s igelitkou s rohlikama jako swift, tak proti nemu vydrzi jeste desetinasobne dyl.
pěkná úvaha :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 17:24, vlastní zkušenost
mám možnost srovnat obojí, jak favorita, tak swifta, ale je to nesrovnatelné. swift má podvozek trochu jinde, zadní kola mají nezávislé zavěšení, takže auto skvěle drží stopu a navíc jsou použity masivnější materiály, takže není nutné neustále něco měnit. přední kotouče mají vnitřní chlazení a ani opakované brždění jim nedělá problémy. posilovač řízení pomáhá tak, aby člověk měl zpětnou vazbu od předních kol, takže řízení je čitelné. odpružení není příliš komfortní, je to skokan podobně jako favorit. koroze je pro swifta v podstatě neznámý pojem, v porovnání s favoritem potažmo felícíí. kufr má 280litrů, ale má vysokou nakládací hranu, až nad zadní světla, takže objemnější náklad se tam dostává velmi těžko. výbava není nijak závratná, v základu digitální hodiny, otáčkoměr, čtveřice reproduktorů, anténa, zadní stírač a uzamykatelná schránka. zrcátka jsou ovládaná elektricky, ale nemají vyhřívání. airbagy jsou dva, ten pro spolujezdce se nedá vypnout. klimatizace a abs chybí i když za příplatek je možná. sedačky jsou od recara a docela dobře drží tělo do zatáček. žadný plech v interiéru není, takže nemohu soudit. ovládací prvky jsou umístěny ergonomicky, kromě ovládání zadního stírače, spínače mlhovek a naklopení světel. výhled na ně dokonale kryje věnec volantu. plechy opravdu nejsou z ruska, ale že by se prohýbal jako je tomu kolem klik u škodovek, tak to bohužel ne. co se dynamiky týče, oproti fav./fel. má swift značný hendikep při vyšších rychlostek (1,0), ale při akcelaraci je situace opačná. spotřeba u fav je zhruba o 1,5 l vyšší na dálky, ve městě o cca 2,5l. motor (1,0) má olejovou náplň 2,5l, ale je nutné použít 10W-40, který je dražší. ceny originálních dílů jsem opravdu vyšší v neprospěch swiftu, útěchou může být snad jen to, že je budete potřebovat minimálně. tudíž, do města a krátké vzdálenosti ideál, na delší trasy jiné auto, ale ne fav./fel. toť můj názor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 17:36, RE: vlastní zkušenost
anonym napísal:
mám možnost srovnat obojí, jak favorita, tak swifta, ale je to nesrovnatelné. swift má podvozek trochu jinde, zadní kola mají nezávislé zavěšení, takže auto skvěle drží stopu a navíc jsou použity masivnější materiály, takže není nutné neustále něco měnit. přední kotouče mají vnitřní chlazení a ani opakované brždění jim nedělá problémy. posilovač řízení pomáhá tak, aby člověk měl zpětnou vazbu od předních kol, takže řízení je čitelné. odpružení není příliš komfortní, je to skokan podobně jako fav...
Ono majitelům fáva, na které si celý život šetřili asi těžko vysvětlíte, že auto, které je menší, vypadá skoro stejně, ale je daleko kvalitnější může jezdit i daleko lépe, než jejich maximum- fagot! Názory lidí, co srovnávají Swift s fávem jsou evidentně od lidí, co se Suzuki nikdy nejeli. Není to žádný zázrak, je to lidovka, ale svezení je fakt trochu jinde. Porovnávejte však motory 1,3!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 17:52, RE: vlastní zkušenost
anonym napísal:
mám možnost srovnat obojí, jak favorita, tak swifta, ale je to nesrovnatelné. swift má podvozek trochu jinde, zadní kola mají nezávislé zavěšení, takže auto skvěle drží stopu a navíc jsou použity masivnější materiály, takže není nutné neustále něco měnit. přední kotouče mají vnitřní chlazení a ani opakované brždění jim nedělá problémy. posilovač řízení pomáhá tak, aby člověk měl zpětnou vazbu od předních kol, takže řízení je čitelné. odpružení není příliš komfortní, je to skokan podobně jako fav...
když máš uvniř recara tak máš určitě tu novější verzi sviště. Ta stará má třeba uvniř na zadních sloupcích holý plech jak je psané v článku. Pan Oborník bych řekl píše o té starší verzi, ta neměla recara ani omylem. Dá se to v poho najít i v nabídce svišťů na tipkársu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 19:17, RE: Swift je srot!!!
anonym napísal:
moc pekne napisane!
Tohle auto jsem měl ve spárech, ale jmenovalo se Subaru. 4x4 s třináctistovkou a bylo to moc pěkné svezení. Ale to asi není to auto, o které má pan kolega zájem, že, Vypadalo stejně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 19:45, RE: Kvalitní auto
anonym napísal:
Musím se smát, jak tady se porovnává Favorit a Swift s tím,že Favorit je na stejný úrovni jako Swift, to jste se asi úplně zbláznili, nebo jste Swifta nikdy neměli, dovezl jsem jich asi 15 v minulosti, většina lidí, co si je koupila je má doteď s tím, že teď jim už slouží třeba jako druhé auto, ale ta spolehlivost je fakt vysoká, za 25 tisíc Felicii s klimatizací v dobrém stavu nekoupíte, nehledě k tomu, že Felicie má větší spotřebu. Také pánovi doporučuji koupi Swifta, i když je to japonec,tak ...
nechápu proč se tady pořád řeší spotřeba,za kolik si myslíte že jezdí favorit nebo felicie,pochybuju že Swift jezdí za 4litry aby v tom byl takovej rozdíl
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.01.2008 20:36, autor je vůl
nezlobte se na mě, ale takhle neobjektivně hodnotit, už z vašich slov "viděl jsem" jste opravdu koukal jen na obrazky. Souhlas s tím, že swift je skořápka, ale srovnávat to s favoritem. U mě jste skončil, jste chuj... měl jsem swifta 1.3 GS, 50 kW rv ´93, takové sedačky a kvalitní motor nemá hodně dnešních miniaut, do města to je super auto, taková malá štika. Rozhodně bych ho preferoval před felicií, nevím co máte s těmi náhradními díly, ale za čtyři roky jsem měnil kromě provozních náplní pouze výfuk. Mě přišly jízdní vlastnosti hodně donbrý na ročník 93, i krásný tah do vysokých otáček. Příště až pouze auto "uvidíte" radši se nevyjadřujte jako autor článku a buďte subjektivní. Zdar Tomáš
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.