anonym napísal:
Dobrý večer,
musím říct, že s autorem naprosto souhlasím, těžiště jednoznačně vždy co nejníže (proto používá porsche a subaru boxer motory, cayenne nepovažuji za porsche), z vlastní zkušenosti musím říct na šílené české silnice 9cm světlé výšky je tak akorát, níž to fakt nejde.
Pokud je nutné projet jednou za čas polní cestu nebo zaparkovat na obrubníku řešil bych to vzduchovým pérováním, kterým lze auto zvednout - světlou výšku leze regulovat o cca. 10-12cm.
Co se týče aerodamiky, tak aut...
To se bavím
. Podle mého názoru je zbytečná ta Calibra, podvozek Vectra A, max. 4 lidi, ale ty vzadu lituju (a to je relativně s prostorností na tom dobře), poruchový 16V motor, tvrdý podvozek, vysoká hrana kufru, spolehlivost bídná. K čemu jsou takovéto rádoby "sportovní" automobily, možná pro 18 letý svobodný kluky ještě, jinak jsou na dvě věci
. SUV jsou většinou mnohem potřebnější a užitečnější a přesně sedí do dnešní doby a na naše silnice. V USA to pochopili už dávno, na západ před nedávnem taky a i u nás bude trend kupovat SUV a to mě těší, protože z mnoho reakcí cítím neznalost nebo závist. A aerodynamika, ano Calibra byla vyjímečná, ale dnešní generace SUV je natom kolikrát lépe, než malé vozidla, navíc to není nějaké měřítko. Svezte se někdy např. s X3, novým M apod. Prostě ty automobily jsou ve většině ohledů lepší. Jen jsou drahé a i v provozu, ale když nato někdo má, ať si SUV koupí, nebude litovat!!!!