0
späť
 

diskuze k tématu: Subaru Outback 3.0R AT EXE

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 08:40, Subaru
Krásné auto se super motorem. Spotřeba taky výborná na 3-litr. Mezi japonskými auty je to číslo 1.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 08:43, ach jo
To ej azse článek.. Teď si každý bude mylset, že tohle jezdí za 7. To už je jak Octávka za 3. škoda. mluvit. Ano na okresce s tím podílem co jste jezdili vy (a chápu, kde jste jezdili) s lehkopu nohou se dá této spotřeby dosáhnout. Ale to jde i s trambusem. Pro většinu lidí, co se trápí půl dne po městě (Brno, Praha), protže ať jedeš kam jedeš, většinou ve městě skončíš, se reálná spotřeba bude pohybovat kolem těch 13 litrů (protože i podle toho co jste psali, jste tomu moc nedávali). A to už je 2x tolik co užrané HTPéčko.. samozřejmě je jasné, že to auto má jinou dynamiku,a le reálná spotřeba je prostě taky obrovská...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 09:17, RE: ach jo
anonym napísal:
To ej azse článek.. Teď si každý bude mylset, že tohle jezdí za 7. To už je jak Octávka za 3. škoda. mluvit. Ano na okresce s tím podílem co jste jezdili vy (a chápu, kde jste jezdili) s lehkopu nohou se dá této spotřeby dosáhnout. Ale to jde i s trambusem. Pro většinu lidí, co se trápí půl dne po městě (Brno, Praha), protže ať jedeš kam jedeš, většinou ve městě skončíš, se reálná spotřeba bude pohybovat kolem těch 13 litrů (protože i podle toho co jste psali, jste tomu moc nedávali). A to už je...
Nemusíte být až tak pesimistický, za uvedených průměrných 9 bude jezdit málokdo, ale 11 je jistých, sám vlastním Legacy a průměrná spotřeba na desetinu odpovídá údaji výrobce. O úspornou jízdu se nesnažím, pravověrný Subarista na to kašle, to auto má jiné přednosti než spotřebu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 09:22, RE: ach jo
anonym napísal:
To ej azse článek.. Teď si každý bude mylset, že tohle jezdí za 7. To už je jak Octávka za 3. škoda. mluvit. Ano na okresce s tím podílem co jste jezdili vy (a chápu, kde jste jezdili) s lehkopu nohou se dá této spotřeby dosáhnout. Ale to jde i s trambusem. Pro většinu lidí, co se trápí půl dne po městě (Brno, Praha), protže ať jedeš kam jedeš, většinou ve městě skončíš, se reálná spotřeba bude pohybovat kolem těch 13 litrů (protože i podle toho co jste psali, jste tomu moc nedávali). A to už je...
V testu spotřeby jde hlavně o to, co nejblíže porovnat vozy na stejné trati za téměř stejných podmínek ve dvou jízdních režimech (ekonomicky a bez ohledu na spotřebu). Dále je zajímavé pozorovat na poměrně náročném okruhu rozdíly spotřeby v prvním a druhém kole. Rozdíl vypovídá o "žravosti" vozu, přičemž první okruh vypovídá o úspornosti testovaného vozu. A Outback dosáhl v prvním kole úžasného výsledku (vzhledem k poskytovanému pohodlí, prostoru a výkonu). První okruh odráží reálný příměstský provoz.

Ano, ve městě Outback jezdí za 13 litrů, některé vozy dokonce za 18. Jde o to, že Outback není vhodný jen do města. Většinou po něm sáhnou řidiči, kteří ho prostě potřebují. Ať už se jedná o podhůří nebo horské oblasti, kde je dllouhá zima atd. Navíc pohon všech kol zaručuje výborné jízdní vlastnosti i na vodě atd. Prostě si kupujete bezpečnost, kterou většinou ani nevyužijete, ale občas může předejít nehodě atd. Navíc víte, že Outback je mimo město vzhledem k výkonu úsporný.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 09:32, Tohle auto
si koupí člověk který ví co a proč si kupuje.Otázka spotřeby to nerozhoduje.Zajímavé je,že kdykoliv se na netu nebo v tištěných periodikách objeví článek o Subaru,vždy je to v prvním plánu o spotřebě.Nikdy tam není porovnání s jinými vozy,takže Subaru má pověst žrouta trávy u silnice.Neznám nabídku motorů Audi Allroad,ale je-li tam obsahem podobný,jak by asi dopadl test/98 okt./?Od února 2006 mám Legacy combi 2.0 a jezdím prakticky se stejnou spotřebou jako moji známí s vozy jiných značek s dvoulitrovým zážehovým motorem.Naposledy z Istrie na jih Čech,ve třech s plným zavazadelníkem,na střeše horské kolo,klima a audio stále v provozu,700 km s půměrem 8,4.Města a tunely v limitech,volné silnice a dálnice svižněji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 09:38, chyba mi....
...tam fotografia batozinoveho priestoru. Dik, jaro
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 09:51, RE: Tohle auto
anonym napísal:
si koupí člověk který ví co a proč si kupuje.Otázka spotřeby to nerozhoduje.Zajímavé je,že kdykoliv se na netu nebo v tištěných periodikách objeví článek o Subaru,vždy je to v prvním plánu o spotřebě.Nikdy tam není porovnání s jinými vozy,takže Subaru má pověst žrouta trávy u silnice.Neznám nabídku motorů Audi Allroad,ale je-li tam obsahem podobný,jak by asi dopadl test/98 okt./?Od února 2006 mám Legacy combi 2.0 a jezdím prakticky se stejnou spotřebou jako moji známí s vozy jiných značek s dvou...
Přesně jak píšete. Značka Subaru má u většiny lidí nálepku "žrouta". Dnes uveřejněný test spotřeby Outbacku to vyvrací. Ve srovnání s konkurencí vychází velmi dobře i přes pernamentní pohon všech kol atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 09:59, RE: chyba mi....
anonym napísal:
...tam fotografia batozinoveho priestoru. Dik, jaro
Musíš lépe koukat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 12:15, RE: Tohle auto
Petr - TipCars.com napísal:
Přesně jak píšete. Značka Subaru má u většiny lidí nálepku "žrouta". Dnes uveřejněný test spotřeby Outbacku to vyvrací. Ve srovnání s konkurencí vychází velmi dobře i přes pernamentní pohon všech kol atd.
Je to tak, 5 litrů jako chrochtové to prostě nežere a s tím se člověk musí smířit, na druhou stranu jak jsem již uvedl výše a potvrzujete Vy ve vyší reakci, to auto má prostě jiné klady než spotřebu. Navíc kdo s tímto autem bude tak 2-3 měsíce jezdit tak na to začne kašlat... (Subaristi ví :o)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 12:19, RE: chyba mi....
anonym napísal:
...tam fotografia batozinoveho priestoru. Dik, jaro
Mohu Vás ubezpečit že kufr je dostatečný. Papírové hodnoty sice nejsou na vůz střední třídy nijak oslnivé, ale je to způsobeno tím, že dno má dvojitou podlahu a pod ní se vejde spousta věcí a hlavně celkem nízko je roletka, narozdíl od současných kufrových rekordmanů kde je zmíněná roletka vyhnaná někdy až prapodivně vysoko. Výrobce tedy dosáhne většího litrového objemu a může se chlubit, ložná plocha je ale relativně malá...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 14:31, Ležatý boxer
Ležatý boxer? Buďto je to ŘADOVÝ motor s válci v jedné řadě za sebou (=bez rozevření od sebe) položený "na bok" (o 90 stupnu otočená osa) - to je LEŽATÝ motor používaný třeba ve starých Karosách řady 73x. BOXER neboli motor s protiběžnými písty je motor jehož válce jsou od sebe rozevřeny v úhlu 180 stupňů a písty se v nich pohybují proti sobě, je to rozdíl v podstatě konstrukce. Vidlicový motor nemá takové kontrukční rozevření, třeba jen 90 stupňů - typická "americká" V8 například. Ležatý boxer je nesmysl..... To jsou odborné termíny které závazně něco znamenají a bez jejich znalosti a správného používání by asi bylo lepší se do podobných obratů nepouštět, když už se musíte věnovat psaní motoristických článků, pane redaktore...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 15:50, vyborny vysledek
jestli se da skutecne s timhle sestihrncem jezdit za 9 s lehkou nohou, tak to je vazne skvelej vysledek ... motory Subaru zaslouzej jenom chvalu ... ono vlastne cely auta Subaru jsou proste vyjimecny, snad jim to zustane i nadale a nespadnou ke konformite a univerzalnosti
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 16:05, RE: Ležatý boxer
anonym napísal:
Ležatý boxer? Buďto je to ŘADOVÝ motor s válci v jedné řadě za sebou (=bez rozevření od sebe) položený "na bok" (o 90 stupnu otočená osa) - to je LEŽATÝ motor používaný třeba ve starých Karosách řady 73x. BOXER neboli motor s protiběžnými písty je motor jehož válce jsou od sebe rozevřeny v úhlu 180 stupňů a písty se v nich pohybují proti sobě, je to rozdíl v podstatě konstrukce. Vidlicový motor nemá takové kontrukční rozevření, třeba jen 90 stupňů - typická "americká" V8 například. Ležatý boxer ...
Moc to hrotíš kamaráde... je to jen slovíčkaření a každý z nás má nějaké chyby!!! (Třeba, že před "které" se dělá čárka, pane!!!)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 18:12, Pěkný
anonym napísal:
Moc to hrotíš kamaráde... je to jen slovíčkaření a každý z nás má nějaké chyby!!! (Třeba, že před "které" se dělá čárka, pane!!!)
Jen ty automaty mi nějak nevoní,jinak super spotřeba.S takovou spotřebou jezdím i já s Octávií Combi 1.8T 4x4,takže klobouk dolů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 18:24,
Loni jsem u Subaru v Praze byl na předváděčce. Vybíral jsem velký kombik s šestiválcem a Subaru bylo jediné japonské auto které bych i vzal. Sám prodejce mi říkal že pod 13l se v realu nedostanu. To by mi zas tak nevadilo, ale pak jsem si říkal proč mít doma druhou čtyřkolku. Tak jsem vzal mondeo, vim, starší model, ale v plné výbavě a s V6 o 200t. levnější. Naprostá spokojenost. Ale ta předváděčka byla super, svezení paráda, v tom na sub nikdo nemá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 18:57, RE: Ležatý boxer
anonym napísal:
Ležatý boxer? Buďto je to ŘADOVÝ motor s válci v jedné řadě za sebou (=bez rozevření od sebe) položený "na bok" (o 90 stupnu otočená osa) - to je LEŽATÝ motor používaný třeba ve starých Karosách řady 73x. BOXER neboli motor s protiběžnými písty je motor jehož válce jsou od sebe rozevřeny v úhlu 180 stupňů a písty se v nich pohybují proti sobě, je to rozdíl v podstatě konstrukce. Vidlicový motor nemá takové kontrukční rozevření, třeba jen 90 stupňů - typická "americká" V8 například. Ležatý boxer ...
Při psaní textu jsem vycházel z materiálů automobilky Subaru ve kterých se praví: "Lehké a kompaktní, ležaté motory SUBARU BOXER s protiběžnými písty mají podstatně hladší chod a jsou účinnější, než motory řadové nebo motory s válci do V. Dokonalé vyvážení rotujících hmot znamená menší vibrace, protože písty působí proti sobě, a vzájemně tak vyrovnávají účinek setrvačnosti. Plošší uspořádání samozřejmě také znamená, že motor je ve vozidle umístěn mnohem níže, což snižuje těžiště a dále zvyšuje výhody symetrického pohonu všech kol AWD a systému pérování."
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 20:44, RE: Tohle auto
figo napísal:
Je to tak, 5 litrů jako chrochtové to prostě nežere a s tím se člověk musí smířit, na druhou stranu jak jsem již uvedl výše a potvrzujete Vy ve vyší reakci, to auto má prostě jiné klady než spotřebu. Navíc kdo s tímto autem bude tak 2-3 měsíce jezdit tak na to začne kašlat... (Subaristi ví :o)))
jojo vědí ;)
taky jsem začal jako lehkonožka. káru jsem pořídil na podzim 2005 - a pak přišla krásně zasněžená zima, která mě "vyléčila". prostě to je paráda když boxer zaryčí a kola se roztočí...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.08.2007 20:50, RE: chyba mi....
figo napísal:
Mohu Vás ubezpečit že kufr je dostatečný. Papírové hodnoty sice nejsou na vůz střední třídy nijak oslnivé, ale je to způsobeno tím, že dno má dvojitou podlahu a pod ní se vejde spousta věcí a hlavně celkem nízko je roletka, narozdíl od současných kufrových rekordmanů kde je zmíněná roletka vyhnaná někdy až prapodivně vysoko. Výrobce tedy dosáhne většího litrového objemu a může se chlubit, ložná plocha je ale relativně malá...
do outbacka/kombíku se zcela bez problémů vejde kanape d x š x v 180x90x70 v kuse. čili normální zavazadla nemůžou dělat problém...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.08.2007 09:53, RE: ach jo
anonym napísal:
To ej azse článek.. Teď si každý bude mylset, že tohle jezdí za 7. To už je jak Octávka za 3. škoda. mluvit. Ano na okresce s tím podílem co jste jezdili vy (a chápu, kde jste jezdili) s lehkopu nohou se dá této spotřeby dosáhnout. Ale to jde i s trambusem. Pro většinu lidí, co se trápí půl dne po městě (Brno, Praha), protže ať jedeš kam jedeš, většinou ve městě skončíš, se reálná spotřeba bude pohybovat kolem těch 13 litrů (protože i podle toho co jste psali, jste tomu moc nedávali). A to už je...
moje osobní zkušenost s outbackem 3,0 AT je průměr 9,5l/100km
ale i kdyby bral 13l tak je mi to u tohoto vozu jedno
protože mám každé ráno radost to nastartovat a jet za prací.
nevíc mi při startování nevypadne z výfuku briketa jako u TDI
prostě některé požitky stojí více peněz. pěkná holka je také kapku
provozně dražší...tak proč si to nedopřát
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.08.2007 10:57, RE: Ležatý boxer
anonym napísal:
Ležatý boxer? Buďto je to ŘADOVÝ motor s válci v jedné řadě za sebou (=bez rozevření od sebe) položený "na bok" (o 90 stupnu otočená osa) - to je LEŽATÝ motor používaný třeba ve starých Karosách řady 73x. BOXER neboli motor s protiběžnými písty je motor jehož válce jsou od sebe rozevřeny v úhlu 180 stupňů a písty se v nich pohybují proti sobě, je to rozdíl v podstatě konstrukce. Vidlicový motor nemá takové kontrukční rozevření, třeba jen 90 stupňů - typická "americká" V8 například. Ležatý boxer ...
Až tak lektorsky by som to nebral a nevyťahoval sa pretože termín ležatý boxer síce používaný nie je, ale je pochopiteľný v prípade, ak chceme povedať, že piesty sa pohybujú v rovine horizontálnej a nie vertikálnej, čo by bolo u motora typu boxer teoreticky tiež možné. Prácu redaktora zosmiešniť môžte až v prípade, ak nie vy sám, ale iní ľudia okolo vás povedia, že ste macher v tom, čo robíte... Ak je to tak, klobúk dole pred vami a pekný deň bez neopodstatnenej kritiky na vašu osobu!
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.