0
späť
 

diskuze k tématu: Subaru Outback 2.5i a krátké dojmy po 230 tis. km.

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Utorok 11.11.2014 12:11, cena informace
Jednou někdy někdo řekl, že to nejdražší na světě jsou informace. Vy jste si nyní za cenu 25 procentního navýšení ceny nového vozu (za opravy) zakoupil informaci, že CVT převodovka není pro Váš styl jízdy a použití vozu to ideální. Předpokládám, že to bude při nákupu dalšího vozu asi zohledněno.
Škoda že subaru není více odolné až "blbovzdorné". Za tu cenu kolik stojí by to bylo vhodné.
reagovať
Primcar
počet príspevkov35
dátum registrácie06.03.2014
Utorok 11.11.2014 13:13, zaruka
A k vozu nebyla zaruka od vyrobce ?
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Utorok 11.11.2014 13:50, CVT
Jen se ptám kde asi tak soudruzi v Japonsku udělali u té převodovky chybu? Nicméně výsledek je stejný jako u převodovek Audi, Nissan, Ford, atd,
Subaru té převodovce asi dost věřilo když na ni dávali záruku do 200tkm, takže předpokládám že majitel byl těch velkých investic ušetřen.
A pak mě ještě doslova udivilo, že na poměrně běžné díly jako jsou hadice musel majitel čekat týdny, to snad Subaru v Evropě nemá žádný centrální sklad.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Utorok 11.11.2014 13:58, RE: CVT
ctverak napísal:
Jen se ptám kde asi tak soudruzi v Japonsku udělali u té převodovky chybu? Nicméně výsledek je stejný jako u převodovek Audi, Nissan, Ford, atd, Subaru té převodovce asi dost věřilo když na ni dávali záruku do 200tkm, takže předpokládám že majitel byl těch velkých investic ušetřen. A pak mě ještě doslova udivilo, že na poměrně běžné díly jako jsou hadice musel majitel čekat týdny, to snad Subaru v Evropě nemá žádný centrální sklad.


podle mě naprostý nesmysl. mám Infiniti, ještě dovezené z US když se tu oficiálně neprodávalo, a třeba přes Simix nebo Impextu jsem měl a mám veškeré díly nejpozději do týdne letecky z US. takže čekačka na hadici u Subárka prodaného v ČR 4 týdny je holý nesmysl. té CVT převodovce věřím, ta je průšvih všude, snad jen u náklaďáků ne.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Utorok 11.11.2014 18:56, CVT
Prosím tě Bernáte, už s tím přestaň! Celý internet jis zamořil svým výblitkem a už jsi trapný. Kde se objeví diskuze o Subaru s CVT, nableješ sem tohle! Kdyby měli blejt všichni ti, co jsou naopak s bezproblémovým ježděním se Subaru s CVT spokojeni, nestačil bys zírat.
A co? Porucha? OK - od toho je záruka. Je ale možné, že by ti líp svědčil v pazourech trakař. Toť můj názor, který jsem si udělal vždy, když jsem na tvoje blivo někde narazil - a že to nebylo málokrát... Kup si Volhu, ta by ti měla vydržet. Některé najely až 300.000km bez GO motoru
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Utorok 11.11.2014 21:16, RE: CVT
Zdeny60 napísal:
Prosím tě Bernáte, už s tím přestaň! Celý internet jis zamořil svým výblitkem a už jsi trapný. Kde se objeví diskuze o Subaru s CVT, nableješ sem tohle! Kdyby měli blejt všichni ti, co jsou naopak s bezproblémovým ježděním se Subaru s CVT spokojeni, nestačil bys zírat.A co? Porucha? OK - od toho je záruka. Je ale možné, že by ti líp svědčil v pazourech trakař. Toť můj názor, který jsem si udělal vždy, když jsem na tvoje blivo někde narazil - a že to nebylo málokrát... Kup si Volhu, ta by ti měla vydržet. Některé najely až 300.000km bez GO motoru


Klid Zdeny, on ti někdo poplival tvou zbožňovanou značku (a zde zcela oprávněně), a co - ty jezdíš bez poruch a spokojeně, tak si to užij a ať ti to vydrží. Já mám v blízké rodině také drahou zkušenost se Subaru (legasy diesel - "odešel" motor po necelých 200 tisících km) a nikdy více se nám tato značka nepodívá do garáže. O převodovce CVT jsme se bavili v jiné diskusi - u auta je to průšvih vždy a vůbec nezáleží na značce ani modelu auta. Převodovka využívající pouze tření k přenosu síly prostě u těžkého a výkonného vozidla nevydrží (pro lehký skůtr je naopak ideální).
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Streda 12.11.2014 02:01, Kvalita Diesel?
Byl jsem velkým zastáncem Japonských vozů, ale po zkušeností více lidí kolem mě, už určitě NE!
Souhlasím s tím Infiniti, měli jsme služební ve Firmě G37 Cabrio, bylo to první Cabro dovezené a oficiálně prodané tady v CZ a měli ho i ve Světě motoru, takové světle modré. A Ano na toto auto servis zhruba jak na Octavku a vše skladem. Ale k Subaru, 3 známí si koupili tehdy novinku Forestra Boxer Diesel a jeden si koupil Legacy Kombi 2,5 origo LPG. A nevím čím to, ale v cca 75 všichni měnili na záruku motory, neustálé problémy s brzdami, jednomu se zlomila přední sedačka, na díly museli čekat nesmyslné doby jako 3 týdny na brzdové kotouče atd. Vozy zakoupené v Suparu v Opavě. A na deklarovanou spotřebu 6,2L se opravdu nedalo dostat ani snad na volnoběh! O vozy se opravdu starali, olej po 11-12tkm, auta zahřívali, prostě slušné zacházení! Takže bohužel Japonce už nikdy! Samozřejmě je to jen můj názor, určitě je spousta uživatelů maximálně spokojených. Já osobně jsem měl několik Japonců, jezdíl jsem s tím Infiniti i s FX30dS, různé Mazdy, Toyoty, atd. a zatím jsem nejspokojenější s BMW 330xd 2004...
reagovať
salix
počet príspevkov35
dátum registrácie17.02.2009
Streda 12.11.2014 06:30, RE: Kvalita Diesel?
eTeflon napísal:
Byl jsem velkým zastáncem Japonských vozů, ale po zkušeností více lidí kolem mě, už určitě NE!Souhlasím s tím Infiniti, měli jsme služební ve Firmě G37 Cabrio, bylo to první Cabro dovezené a oficiálně prodané tady v CZ a měli ho i ve Světě motoru, takové světle modré. A Ano na toto auto servis zhruba jak na Octavku a vše skladem. Ale k Subaru, 3 známí si koupili tehdy novinku Forestra Boxer Diesel a jeden si koupil Legacy Kombi 2,5 origo LPG. A nevím čím to, ale v cca 75 všichni měnili na záruku motory, neustálé problémy s brzdami, jednomu se zlomila přední sedačka, na díly museli čekat nesmyslné doby jako 3 týdny na brzdové kotouče atd. Vozy zakoupené v Suparu v Opavě. A na deklarovanou spotřebu 6,2L se opravdu nedalo dostat ani snad na volnoběh! O vozy se opravdu starali, olej po 11-12tkm, auta zahřívali, prostě slušné zacházení! Takže bohužel Japonce už nikdy! Samozřejmě je to jen můj názor, určitě je spousta uživatelů maximálně spokojených. Já osobně jsem měl několik Japonců, jezdíl jsem s tím Infiniti i s FX30dS, různé Mazdy, Toyoty, atd. a zatím jsem nejspokojenější s BMW 330xd 2004...


Já myslím, že je to poplatné době.Subaru dříve, tak do roku 2007 a Subaru dnes je velký rozdíl.
Ta dřívější auta byla proslulá svou spolehlivostí , no a dnes nejsou jako většina ostatních.Vše je vybavené drahými "serepetičkami" které dříve nebyly a už se to nedělá tak aby auto vydrželo, ale naopak aby muselo jezdit do servisu aby zákazník, který ušetří při nákupu ty peníze odvedl na servisu.Aspoň jsem to tak slyšel.Já měl Imprezu z roku 1994 s redukční převodovkou a klasickým atmosférickým motorem.Dost jsem jí dával za uši a protože bydlím na vesnici jezdil jsem s ní a s vozejkem třeba do lesa pro dříví, do stavebnin pro cihly apod.Za celou dobu jsem nemusel řešit jedinou závadu nad běžný rámec (filtry, destičky, manžety apod.), pouze jedinkrát mi odešlo jakési čidlo v motoru co snímá otáčky klikovky.Váleček asi 1x2 cm stál hříšných 4500Kč, ale měli ho v origo servisu skladem a vyměnil jsem si ho sám během 5ti minut.Auto odešlo letos do věčných lovišť na obouchanost a napadení Fe2O3 hlavně naspodku a kolem lemů blatníků, ale likvidoval jsem ho naprosto funkční.Vše opravdu fungovalo.
No a te´d jezdím skoro novým fiatem.Malou dodávkou.Mám ho 4 roky a vyměnil jsem na něm už kde co.Teď mi třeba píská turbo.Prý je uštíplá lopatka.To se pane stává mi řekli v servisu.Nové stojí 17000Kč.To jsem nasypal do Imprezy tak za 5 let včetně gum.Trochu se mi po ní stýská a až k nám na vesnici dorazí zima stane se z "trochu" "velmi hodně".
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Streda 12.11.2014 11:00, CVT a Subaru obecně
Boxer dýzl měl své chyby v první generaci. To ej naštěstí minulostí, ložiska klikovky již nedělají potíže.
FAP je problém u všech aut, ale spíše, než problém, bych ho nazýval vlastnost. Napříč dýzlovým světem.
CVT - to radši komentovat nebudu, protože jestli po 200.000km je třeba přistoupit k repasi měniče, to bych viděl jako celkem běžnou věc. Problémy steptroniců, DSG atd ale už nikdo nekomentuje.
Tak, jek zejména PAvlím a někteří druzí plivou na SUbaru, je v podstatě jen výraz vlastní ubohosti a nebo nutnosti za každou cenu dělat se chytrým. Že, pavlíku, nepliveš třeba na slovutný koncern Das Auto? Vždyť ty v počátku 21. století ještě nedokázali zvládnout funcki rozvodů
Naštěstí, každý si najde v každém textu to, co potřebuje. A naštěstí, Subaru stále ještě patří k těm značkám, jejichž spolehlivost překračuje rámec průměru. zejména BMW by se mohlo za své poslední modely celkem stydět. To jak po stránce řemeslného zpracování, tak po stránce spolehlivosti a láce servisu.
Nicméně, naštěstí existují kupy znyček aut od různých výrobců a když panu Bernátovi Subaru nesedlo, jistě věří, žč si kupí třeba spolehlivé Audi či ještě spolehlivější BMW. O tom to je, každý má právo volby.
Já třeba vím jedno - že zůstávám po vlastních zkušenost u japonských aut. O tom nemám nejmenší pochybnosti. Přesvědčila mě kvalitou, spolehlivostí, jídzními vlastnostmi, ale minimální nutností řešit drahé opravy bůhvíčeho....A zo jsem ochoten jim odpustit to, že neoplývají mnosžtvím všech možných kurvítek, že mají o 0,23258425 l/100km vyšší spotřebu než evropské či korejské vozy.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Streda 12.11.2014 15:52, RE: CVT a Subaru obecně
Zdeny60 napísal:
Boxer dýzl měl své chyby v první generaci. To ej naštěstí minulostí, ložiska klikovky již nedělají potíže. FAP je problém u všech aut, ale spíše, než problém, bych ho nazýval vlastnost. Napříč dýzlovým světem. CVT - to radši komentovat nebudu, protože jestli po 200.000km je třeba přistoupit k repasi měniče, to bych viděl jako celkem běžnou věc. Problémy steptroniců, DSG atd ale už nikdo nekomentuje. Tak, jek zejména PAvlím a někteří druzí plivou na SUbaru, je v podstatě jen výraz vlastní ubohosti a nebo nutnosti za každou cenu dělat se chytrým. Že, pavlíku, nepliveš třeba na slovutný koncern Das Auto? Vždyť ty v počátku 21. století ještě nedokázali zvládnout funcki rozvodů Naštěstí, každý si najde v každém textu to, co potřebuje. A naštěstí, Subaru stále ještě patří k těm značkám, jejichž spolehlivost překračuje rámec průměru. zejména BMW by se mohlo za své poslední modely celkem stydět. To jak po stránce řemeslného zpracování, tak po stránce spolehlivosti a láce servisu. Nicméně, naštěstí existují kupy znyček aut od různých výrobců a když panu Bernátovi Subaru nesedlo, jistě věří, žč si kupí třeba spolehlivé Audi či ještě spolehlivější BMW. O tom to je, každý má právo volby. Já třeba vím jedno - že zůstávám po vlastních zkušenost u japonských aut. O tom nemám nejmenší pochybnosti. Přesvědčila mě kvalitou, spolehlivostí, jídzními vlastnostmi, ale minimální nutností řešit drahé opravy bůhvíčeho....A zo jsem ochoten jim odpustit to, že neoplývají mnosžtvím všech možných kurvítek, že mají o 0,23258425 l/100km vyšší spotřebu než evropské či korejské vozy.


Tak si Zdeny někdy přečti mé příspěvky - koncern moc nemusím. Dříve dělali možná slušná auta, která byla jen předražená, dnes dělají mizerná auta a ještě předražená. Máme jich ve firmě momentálně 18 a soukromě bych si (hlavně motor) nevybral.
CVT - u téhle převodovky není měnič (hydrodynamický), ale variátor. Ten se nedá repasovat a mění se jako celek, což je velmi, velmi nákladné. Navíc jsem ještě neslyšel o autě, kde by CVT obvykle vydrželo alespoň těch tebou zmíněných 200 tisíc km. Drtivá většina převodovek CVT se nedožije ani 150 tisíc ujetých km a řeknu ti, že mě by celkem vadilo měnit po takovém nájezdu převodovku za minimálně 70 tisíc korun (u subaru přes sto tisíc).
reagovať
slabostka
počet príspevkov2
dátum registrácie12.11.2014
Streda 12.11.2014 16:09, ad hydrodynamický menič
Aj variátor má hydrodynamický menič - to si treba trošku naštudovať čo je to za zariadenie a načo slúží... HD menič môžete dať aj na bicykel... variátor vydrží kľudne aj 300 000km, treba správne servisovať, správne užívať a samozrejme musí byť zvolená správna kombinácia prevodovky a motora...
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Streda 12.11.2014 17:10, CVT SUbaru
Prosím tě, nastuduj si něco o CVT Subaru. Díky.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Streda 12.11.2014 20:27, RE: ad hydrodynamický menič
slabostka napísal:
Aj variátor má hydrodynamický menič - to si treba trošku naštudovať čo je to za zariadenie a načo slúží... HD menič môžete dať aj na bicykel... variátor vydrží kľudne aj 300 000km, treba správne servisovať, správne užívať a samozrejme musí byť zvolená správna kombinácia prevodovky a motora...


Omlouvám se, nevěděl jsem , že subaru je tak hloupé, aby dalo do CVT i hydroměnič (asi proto, aby mohli nabídnout virtuálních 6°). Je až za variátorem, kde bych ho tedy nečekal, neb všechny normální auta jej mají u klasického automatu na "začátku" převodovky a u CVT jej nikdo jiný nepoužívá. Nicméně trvám na tom, že CVT je krám, který nevydrží ani 150 natož 300 tisíc km. Ale díky tomuto poznání konečně začínám chápat, proč je CVT pro subaru tak nehorázně drahá. Ty ani Zdeny jste ještě pořád nepochopili, že neodejde hydroměnič, ale variátor (respektive jeho proměnná kola) - ten je uprostřed převodovky a nedá se repasovat ani opravit. Vyfrézované drážky od "převodového" řetězu prostě opravit nelze. Možná by opravdu chtělo něco o této problematice nastudovat .
PS: docela rád bych se tedy dozvěděl, jak správně servisovat a užívat variátor i pro jakou zázračnou kombinaci motoru a převodovky (???) se hodí, neboť dle mých zkušeností se do žádného auta nehodí.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Streda 12.11.2014 20:45, RE: ad hydrodynamický menič
Pavlik napísal:
slabostka napísal:
Aj variátor má hydrodynamický menič - to si treba trošku naštudovať čo je to za zariadenie a načo slúží... HD menič môžete dať aj na bicykel... variátor vydrží kľudne aj 300 000km, treba správne servisovať, správne užívať a samozrejme musí byť zvolená správna kombinácia prevodovky a motora...
Omlouvám se, nevěděl jsem , že subaru je tak hloupé, aby dalo do CVT i hydroměnič (asi proto, aby mohli nabídnout virtuálních 6°). Je až za variátorem, kde bych ho tedy nečekal, neb všechny normální auta jej mají u klasického automatu na "začátku" převodovky a u CVT jej nikdo jiný nepoužívá. Nicméně trvám na tom, že CVT je krám, který nevydrží ani 150 natož 300 tisíc km. Ale díky tomuto poznání konečně začínám chápat, proč je CVT pro subaru tak nehorázně drahá. Ty ani Zdeny jste ještě pořád nepochopili, že neodejde hydroměnič, ale variátor (respektive jeho proměnná kola) - ten je uprostřed převodovky a nedá se repasovat ani opravit. Vyfrézované drážky od "převodového" řetězu prostě opravit nelze. Možná by opravdu chtělo něco o této problematice nastudovat .PS: docela rád bych se tedy dozvěděl, jak správně servisovat a užívat variátor i pro jakou zázračnou kombinaci motoru a převodovky (???) se hodí, neboť dle mých zkušeností se do žádného auta nehodí.


Pavlíku sry ale jsi tady za čím dál většího trapáka. možná by pomohlo vynechat invektivy, oprostit se od osobních animozit a začít myslet hlavou. co ty na to? btw. vím o variátoru v Primeře co má na krku 400+ a pořád funguje. ale to nemění nic na tom že bych ho nechtěl ani zadarmo.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Štvrtok 13.11.2014 11:16, SUbaru
Jo, Pavlíku, v Subaru dělá banda idiotů. Proto dělají i věci na letadla.
Sice mohu souhlasit s tím, že CVT taky nemusím a nechci, nicméně reakce na bernáta platí dále.
Ale zase, pořád si říkám, že než se vysype u Subaru CVT, tak v Das Uberauto i 3x vymění celý motor kvůli rozvodlům. A to taky není k zahození

Jinak abychom jen nepomlouvali Suabru, tak mám ve velmi blízkém okolí jedno Volvíčko XC60s dýzlem, které zaklepalo na fatal fail motoru a nakonec se řešil ový motůrek pěkně ze Švédska za krásných 300 bez DPH. bych rád věděl, co v tom otoru asi tak je, když ho nedovedli opravit (Volvo Průhonice)? A kór Volvo, taková iona spolehlivosti, Pavlíku! A to vše v necelých 30tkm, čéče
reagovať
slabostka
počet príspevkov2
dátum registrácie12.11.2014
Štvrtok 13.11.2014 14:30, priateľu pavlíku pre teba
Prevádzkujem 2 autá s variátorom a fungujú perfektne a už by mali byť dľa teba po smrti. Neberiem ti tvoj názor všetko má plusy a mínusy. To ako servisovať cvt a pre aké motory sa nehodí nebudem rozpisovať to si naštuduj...
reagovať
SUPERMUF
počet príspevkov2
dátum registrácie13.02.2015
Piatok 13.02.2015 18:19, Zkušenost s CVT
Tak pro všechny odpůrce Subaru a CVT.......Já mám pět let jeden z prvních Outbacků MY 2010, motor 2,5i převodovka CVT. K dnešnímu dni najeto cca 195.000 a kromě těsnění pod hlavou ve 150.000 papá auto jen benzín a jezdí na garančky. Za těch pět let mám průměrnou spotřebu cca 8,75l/100 km (výrobce udává kombinovanou 8,4) takže super. Minimální dosažená spotřeba 6,6 na trase 120km, nejvíc 11,2 při jízdě s přívěsem. Delší štreky jezdím běžně za 7,5-8l/100. Takže za mne pro Subaru palec nahoru.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 13.02.2015 21:09, RE: Zkušenost s CVT
SUPERMUF napísal:
Tak pro všechny odpůrce Subaru a CVT.......Já mám pět let jeden z prvních Outbacků MY 2010, motor 2,5i převodovka CVT. K dnešnímu dni najeto cca 195.000 a kromě těsnění pod hlavou ve 150.000 papá auto jen benzín a jezdí na garančky. Za těch pět let mám průměrnou spotřebu cca 8,75l/100 km (výrobce udává kombinovanou 8,4) takže super. Minimální dosažená spotřeba 6,6 na trase 120km, nejvíc 11,2 při jízdě s přívěsem. Delší štreky jezdím běžně za 7,5-8l/100. Takže za mne pro Subaru palec nahoru.


Upřímně, výměna těsnění pod hlavou ve 150 tkm není něco, co bych byl ochoten motorům odpouštět.
reagovať
sympatico
počet príspevkov54
dátum registrácie04.03.2014
Piatok 13.02.2015 22:33, Variator
Pavlík napsal : . Nicméně trvám na tom, že CVT je krám, který nevydrží ani 150 natož 300 tisíc km.

V září 2012 jsem kupoval manželce Nissan Murano, po prvním majiteli z Přeštic, rok 05, najeto 190tkm. Takže klasika, 3.5 motor a bezestupňová převodovka- variátor. Dnes má auto najeto bezmála 300tkm a převodovka funguje perfektně. Pro mě, jako člověka který absolutně preferuje automaty, představuje CVT převodovka vrchol pohodlí. Žádné řazení, žádné prodlevy, komfort pro řidiče i posádku maximální.
Dost pravděpodobně snižuje i spotřebu, na dálku běžně jezdíme pod 10l při pohodové jízdě s dodržováním předpisů což běžně dělá řidič vezoucí děti. Jinak Murano jezdí v nezvykle nízkých otáčkách, ve městě okolo 1.200, dálnice při 130 okolo 2.000. Myslím že zde je CVT převodovka velmi povedená.

Auto ovšem není nijak šetřeno, každý týden jezdí do Německa pro zboží do svého obchodu, položené sedačky a auto naložené neuvěřitelně. I přesto se dělaly pouze přední a zadní brzdy a zadní výfukové svody...Takže dnes má auto popraskanou sedačku řidiče na boku ( při otevření dveří jede sedačka automaticky vzad, ale člověk napůl vystupuje, takže vlastně mu drhne o zadek ) , na blatnících pupínky začínající koroze...ale motor mnohem tišší než můj legend, rozvody jsme neřešili, a převodovka funguje perfektně. Čepy, klouby, ramena...všechno v pořádku. I proto je manželky přání Murano po faceliftu, 08+, tedy opět CVT a opět japonec.

Podle mě je to specifická převodovka s vysokým komfortem, zcela nevhodná díky konstrukci pro dlouhodobé tahání čehokoliv. Ovšem pro klidnou pohodovou jízdu, což SUV typu Murano dělá nejlépe, ideální volba.

Takže moje osobní zkušenost naprosto pozitivní a opravdu nechápu hlášky typu " je to krám co nevydrží 150tkm. " Pokud se pane budete chtít svézt s CVT převodovkou co má najeto bezmála 300t , milerád Vám to umožním. Myslím, že byste změnil názor...
reagovať
SUPERMUF
počet príspevkov2
dátum registrácie13.02.2015
Utorok 17.02.2015 12:31, RE: Zkušenost s CVT
David V napísal:
SUPERMUF napísal:
Tak pro všechny odpůrce Subaru a CVT.......Já mám pět let jeden z prvních Outbacků MY 2010, motor 2,5i převodovka CVT. K dnešnímu dni najeto cca 195.000 a kromě těsnění pod hlavou ve 150.000 papá auto jen benzín a jezdí na garančky. Za těch pět let mám průměrnou spotřebu cca 8,75l/100 km (výrobce udává kombinovanou 8,4) takže super. Minimální dosažená spotřeba 6,6 na trase 120km, nejvíc 11,2 při jízdě s přívěsem. Delší štreky jezdím běžně za 7,5-8l/100. Takže za mne pro Subaru palec nahoru.
Upřímně, výměna těsnění pod hlavou ve 150 tkm není něco, co bych byl ochoten motorům odpouštět.


Těsnění za cca 1700 + nějaká ta práce po ujetých 150tkm vůbec nepovažuji za podstatný.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.