Boxer dýzl měl své chyby v první generaci. To ej naštěstí minulostí, ložiska klikovky již nedělají potíže.
FAP je problém u všech aut, ale spíše, než problém, bych ho nazýval vlastnost. Napříč dýzlovým světem.
CVT - to radši komentovat nebudu, protože jestli po 200.000km je třeba přistoupit k repasi měniče, to bych viděl jako celkem běžnou věc. Problémy steptroniců, DSG atd ale už nikdo nekomentuje.
Tak, jek zejména PAvlím a někteří druzí plivou na SUbaru, je v podstatě jen výraz vlastní ubohosti a nebo nutnosti za každou cenu dělat se chytrým. Že, pavlíku, nepliveš třeba na slovutný koncern Das Auto? Vždyť ty v počátku 21. století ještě nedokázali zvládnout funcki rozvodů
Naštěstí, každý si najde v každém textu to, co potřebuje. A naštěstí, Subaru stále ještě patří k těm značkám, jejichž spolehlivost překračuje rámec průměru. zejména BMW by se mohlo za své poslední modely celkem stydět. To jak po stránce řemeslného zpracování, tak po stránce spolehlivosti a láce servisu.
Nicméně, naštěstí existují kupy znyček aut od různých výrobců a když panu Bernátovi Subaru nesedlo, jistě věří, žč si kupí třeba spolehlivé Audi či ještě spolehlivější BMW. O tom to je, každý má právo volby.
Já třeba vím jedno - že zůstávám po vlastních zkušenost u japonských aut. O tom nemám nejmenší pochybnosti. Přesvědčila mě kvalitou, spolehlivostí, jídzními vlastnostmi, ale minimální nutností řešit drahé opravy bůhvíčeho....A zo jsem ochoten jim odpustit to, že neoplývají mnosžtvím všech možných kurvítek, že mají o 0,23258425 l/100km vyšší spotřebu než evropské či korejské vozy.