0
späť
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy Outback 2,5AT - první dojmy majitele

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 17:10, RE: jen 4 rychlosti??
gustaf napísal:
proc do 90km/h? to s tím nemá vubec nic společnýho. De o to jak je ten automat odstupňovanej to se s manuálem vubec nedá srovnávat
asi nechapes ucel prevodovky
jestli to je automat nebo manual je vpodstate jedno
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 17:27, RE: Tak znovu o Subaru
Zdeny60 napísal:
Nevím, jestli pisatel původního postřehu o jeho voze píchnul do vosího zhnízda, ale zdá se, že ano.
Napřed bych si dovolil odkázat nevěřící Tomáše na Subaru stránky - je jich celkem dost jak v česky mluvích tak zahraničních odkazech.O průchodnosti terénem má smysl možná opravdu mluvit u Forestera, resp. poněkud méně u OTB, ale ne u Legacy (o čemž se tu taky nikdo nezmínil). Zajíémavé je video o tahání přívěsu napřed do rozbahněného kopce a pak na sněhu a porovnání s XC90. Komentář netřeba, je to...
Přidal bych ještě info o redukci u modelů s manuálem, protože ta páka vedle ruční brzdy je pro mnohé lidi matoucí a neznalí pro ni vymýšlejí roztodivné funkce.
Je to prostě redukce k převodovce s poměrem od 1.2 do cca 1.5 (dopomala) dle motoru. Tzn. s pětistupňovou převodovkou máme vlastně 10 rychlostí vpřed a dvě vzad. Ne že by musel člověk využívat všech kombinací, ale někdy se to hodí. Např. redukovaná jednička pro snadnější rozjezd a já třeba jezdím na redukovanou 4-ku po obci s 2000ot/min když potřebuji na dlouhých rovinkách udržovat radarovou 50-ku.
Z dalších detailů bych zmínil u Outbacka vzadu plnohodnotný třetí pás (kotvený ke střeše). Patrně by tam vlezly i tři dětské sedačky - nemám vyzkoušeno, maje málo dětí.
Ukazatel spotřeby mi naopak podměřuje - ukazuje pod 8 litrů a přitom žere 9.
121kW motor má při 4400otáčkách krouťák 226Nm a max. výkonu při 5600ot/min.
Pocit z prvního kontaktu s autem - krátká a nezvykle tuhá spojka (po přivyknutí paráda) a skvělý pocit z kompaktnosti a čitelnosti vozu, jistota v zatáčkách (vede proto intuitivně k rychlejším průjezdům).
Muziku neposoudím, pouštím velmi zřídka, dávám přednost zvuku motoru.
V Outbacku po sklapnutí zadních sedadel převezu 2m dlouhé předměty. (dveře, skříně, postele, matrace ... hodně vybavení má 2m)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 17:39, RE: Tak znovu o Subaru
Zdeny60 napísal:
Nevím, jestli pisatel původního postřehu o jeho voze píchnul do vosího zhnízda, ale zdá se, že ano.
Napřed bych si dovolil odkázat nevěřící Tomáše na Subaru stránky - je jich celkem dost jak v česky mluvích tak zahraničních odkazech.O průchodnosti terénem má smysl možná opravdu mluvit u Forestera, resp. poněkud méně u OTB, ale ne u Legacy (o čemž se tu taky nikdo nezmínil). Zajíémavé je video o tahání přívěsu napřed do rozbahněného kopce a pak na sněhu a porovnání s XC90. Komentář netřeba, je to...
Zajimave informace, davam palec vzhuru :o). Jen technicka k tomu o tridu vetsimu prostoru pro nohy vzadu v porovnani s oktavkou, ac je Legacy o 20cm delsi, dle namerenych hodnot (podelny prostor vpredu+vzadu) to vypada, ze na tom Legacy lip neni, spis naopak (snad to redakce nesmaze :o), bohuzel tyto informace lidovky nikde neuvadeji) - http://magazin.auto.cz/testy/subaru-legacy-2-0-r-kombi-mechanicke-dedictvi.html, http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia-combi-2-0-tdi-stehovaci-sportkombi.html.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 19:16, RE: Tak znovu o Subaru
mikes napísal:
Zajimave informace, davam palec vzhuru :o). Jen technicka k tomu o tridu vetsimu prostoru pro nohy vzadu v porovnani s oktavkou, ac je Legacy o 20cm delsi, dle namerenych hodnot (podelny prostor vpredu+vzadu) to vypada, ze na tom Legacy lip neni, spis naopak (snad to redakce nesmaze :o), bohuzel tyto informace lidovky nikde neuvadeji) - http://magazin.auto.cz/testy/subaru-legacy-2-0-r-kombi-mechanicke-dedictvi.html, http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia-combi-2-0-tdi-stehovaci-sportkombi.html.
tak poslouchám ty ódy na Subaru...
pán s autem najel 8 tisíc km a už je to nejlepší auto na světě. Nemám nic proti Subaru, dokonce jsem nad tím autem přemýšlel - ale - mizerné interiéry, jen čtyřstupňové automaty, super benzínové motory, ale žádný slušný dieselový /pardon, dvoulitr mně neuspokojí/, celkově vnitřní prostor o ničem... nicméně proti oktávce je to asi opravdu lepší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 19:34, RE: Tak znovu o Subaru
Reno napísal:
tak poslouchám ty ódy na Subaru...
pán s autem najel 8 tisíc km a už je to nejlepší auto na světě. Nemám nic proti Subaru, dokonce jsem nad tím autem přemýšlel - ale - mizerné interiéry, jen čtyřstupňové automaty, super benzínové motory, ale žádný slušný dieselový /pardon, dvoulitr mně neuspokojí/, celkově vnitřní prostor o ničem... nicméně proti oktávce je to asi opravdu lepší.
Nikdo tady Subaru nepokládá za nejlepší auto , jak se lze z tvého příspěvku domnívat. Ale je to auto, které prostě dává něco víc, než mnoho jiných aut ze stejné třídy.
Proti interieru bych zrovna já nic nenamítal, protože asoň nevrže, je přehledný a hlavně, je vše tam, kde má být.
Mj. víte, ež Subaru vyrábí i letadla? A v noci, když jsem jel včera domů, jsem si právě na tohle vzpomněl, když jsem pohlédnul na červeně svítící palubovku a modrošedé displeje. Krása. To jaksi Oktávka fakt nenabídne.

Mj, proč to pořád srovnáváme s Oktávkou?

Ad diesel: auto pro rodinu se 110kW je opravdu dostačujícíc. Pokud chce někdo závodt, má řadu jiných aut a pokud si chce někdo honit své ego 4,2 TDI, má na to Audi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 20:44, RE: Tak znovu o Subaru
Reno napísal:
tak poslouchám ty ódy na Subaru...
pán s autem najel 8 tisíc km a už je to nejlepší auto na světě. Nemám nic proti Subaru, dokonce jsem nad tím autem přemýšlel - ale - mizerné interiéry, jen čtyřstupňové automaty, super benzínové motory, ale žádný slušný dieselový /pardon, dvoulitr mně neuspokojí/, celkově vnitřní prostor o ničem... nicméně proti oktávce je to asi opravdu lepší.
nevim co porad mate s tema mizernejma interierama.....neni to tak dlouho co sem jel v audine, tusim A4 v kombajnu, rok vyroby cca 05-06 a nase subo se mi libilo vic, jak je psano: prehledny, jasny, .... nehlede na to, ze "hanet" interier suba mi prijde jak nutna klasika na vsech testech. nevim na co mi sou v interieru ty krasny mekceny plasty, ..... ale kazdymu dle chuti

jeden priklad za vsechny: nedavno nam do auta vlezl clovek z mycky a rika: vsude rikaj, jak maj subarka silenej interier, a dyt kecaj, je to tu pekny a hezky..... :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 21:24, RE: Tak znovu o Subaru
Reno napísal:
tak poslouchám ty ódy na Subaru...
pán s autem najel 8 tisíc km a už je to nejlepší auto na světě. Nemám nic proti Subaru, dokonce jsem nad tím autem přemýšlel - ale - mizerné interiéry, jen čtyřstupňové automaty, super benzínové motory, ale žádný slušný dieselový /pardon, dvoulitr mně neuspokojí/, celkově vnitřní prostor o ničem... nicméně proti oktávce je to asi opravdu lepší.
3.0R ma 5-stupnovy s dvema auto-rezimy + sekvenci manualni razeni
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 21:30, RE: Tak znovu o Subaru
Zdeny60 napísal:
Nevím, jestli pisatel původního postřehu o jeho voze píchnul do vosího zhnízda, ale zdá se, že ano.
Napřed bych si dovolil odkázat nevěřící Tomáše na Subaru stránky - je jich celkem dost jak v česky mluvích tak zahraničních odkazech.O průchodnosti terénem má smysl možná opravdu mluvit u Forestera, resp. poněkud méně u OTB, ale ne u Legacy (o čemž se tu taky nikdo nezmínil). Zajíémavé je video o tahání přívěsu napřed do rozbahněného kopce a pak na sněhu a porovnání s XC90. Komentář netřeba, je to...
Pěkné a vyčerpávající Zdeny. Sám jezdím v OTB 2.0D. Pravda, papírově motor nevyniká, ale je krásně pružný a s tak těžkým autem i překvapivě živý. Majitelem jsem již více jak rok, tak myslím že mám k autu co říci. Nejprve negativa. Audio je opravdu podprůměrné. Také je znát, že právě končící model už plně nevyhovuje současným požadavkům na uživatelský komfort. Celkem mi vadí malé množství odkládacích prostorů či velikost schránek. To je o praktičnosti ne o tom zda se mi interiér líbí či nelíbí. Nebo nechápu, že auto za víc jak 3/4mil. (mám model s max. výbavou) nemá ovládání audia na volantu (navíc benzínová varianta ho má)! Ale to jsou věci, kterými někoho ani nenapadne se zabývat. Co se servisu týče, znám zatím jen "povinné" servisky. V porovnáním s předchozí Mazdou 3 (měli jsme dvě 6 let a nikdy! jim nic nebylo) překvapivě o dost levnější. Ale kamarád platil za Fokus zas o kus míň než já za OTB. A pozitiva? Ty jsou všeobecně známé. Jízdní vlastnosti jsou vážně super. Občas se při jízdě trochu jízlivě bavím auty jedoucími za mnou. Jedu po rovince cca 80, auto za mnou na zadku. Zatáčka, jedu furt stejně, nezpomalím. Výjezd ze zatáčky a auto nikde. Na další rovince se mi stodvacítkou přilepí na zadek. Zatáčka a situace se opakuje:) A pak ta spotřeba. Na auto s permanentním pohonem 4x4 a váhou bezmála 1600Kg je průměr po roce užívání 6,8l/100Km podle mě fajn. Sice jezdím 80% město, ale to je podle mě jedno. Na dálnici mi to baští stejně. Nějak se mi nechce to krotit:D Ale když jsem testoval kolik to papá, jel jsem na tempomat 100Km/h Brno - Praha. A po těch 200km mi na displeji svítilo 4,4l/100km. Sám a prázdnej, ale i tak... A jako ne nepodstatné plus vidím i to, že Subaru není tuctovka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 21:37, RE: Tak znovu o Subaru
skopic napísal:
Pěkné a vyčerpávající Zdeny. Sám jezdím v OTB 2.0D. Pravda, papírově motor nevyniká, ale je krásně pružný a s tak těžkým autem i překvapivě živý. Majitelem jsem již více jak rok, tak myslím že mám k autu co říci. Nejprve negativa. Audio je opravdu podprůměrné. Také je znát, že právě končící model už plně nevyhovuje současným požadavkům na uživatelský komfort. Celkem mi vadí malé množství odkládacích prostorů či velikost schránek. To je o praktičnosti ne o tom zda se mi interiér líbí či nelíbí. N...
Jet Brno - Praha na tempomat 100Km/h
Ty jsi teda masochista. Eko-Rally nech jiným značkám.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 21:41, RE: Tak znovu o Subaru
Zdeny60 napísal:
Nikdo tady Subaru nepokládá za nejlepší auto , jak se lze z tvého příspěvku domnívat. Ale je to auto, které prostě dává něco víc, než mnoho jiných aut ze stejné třídy.
Proti interieru bych zrovna já nic nenamítal, protože asoň nevrže, je přehledný a hlavně, je vše tam, kde má být.
Mj. víte, ež Subaru vyrábí i letadla? A v noci, když jsem jel včera domů, jsem si právě na tohle vzpomněl, když jsem pohlédnul na červeně svítící palubovku a modrošedé displeje. Krása. To jaksi Oktávka fakt nenabídne...
Se najednou k oktávce neznáte? Já myslel, že do Subaru byste už nešel... Vaše slova v článku pod QQ... To jste ho shodil (na můj vkus) docela dost... Jo v noci, to jsou vidět jenom budíky, a ne ta koroze na spodku Vašehu Sub co?
Takže - a) musíte napsat cokoli v opozici (a doma máte možná jenom modely v měřítku 1:43 a pod)
b) je Vám (asi tak) 60, proto máte ve všem pravdu ( možná ani nevíte, co jste napsal docela nedávno)
c) říká se tomu schizofrenie
d) a+b+c dohromady
Takže sorry, ale já uznávám lidi s konstantními názory, ev. s lehkou korekcí danou větší informovaností. Takové názorové turbulence jsou ve velké míře vlastní převážně lidem ve fázi vývoje osobnosti - mezi 12 - 18 rokem (individuální). Takže je mi (s odpuštěním) milejší cruise a A4 - ti alespoň nemění názory podle směru větru a názorů ostatních.
Sorry za tapetu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 21:48, Outback?
Kdyz jsem pred pul rokem resil auto, Outback byl take v hledacku. Nakonec jsem misto nej vzal trilete benzinove Mondeo v kombiku.
Duvodem proti Outbacku bylo malo mista na zadnich sedackach v pricnem smeru (mame 3 deti v autosedackach - bal jsem se, ze se tam nevejdou) , mensi kufr a proti Mondeu vyrazne vyssi cena.

Co se tyce jizdnich vlastnosti, tak Mondeo je famozni, ale na Outback prece jen nema. Take spolehlivost je statisticky vyrazne horsi. Ja jsem zatim zadny problem nemel.
Az deti povyrostou ze sedacek, tak asi prece jen do toho Subaru pujdu.
Kdo vyzkousel pochopi

Jinak od jednoho servisaka, co opravuje Subaru vim o jednom negativu teto znacky a to jsou automaticke prevodovky. Ty japonci jeste uplne nezvladli a odchazi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 21:58, RE: Outback?
fova napísal:
Kdyz jsem pred pul rokem resil auto, Outback byl take v hledacku. Nakonec jsem misto nej vzal trilete benzinove Mondeo v kombiku.
Duvodem proti Outbacku bylo malo mista na zadnich sedackach v pricnem smeru (mame 3 deti v autosedackach - bal jsem se, ze se tam nevejdou) , mensi kufr a proti Mondeu vyrazne vyssi cena.

Co se tyce jizdnich vlastnosti, tak Mondeo je famozni, ale na Outback prece jen nema. Take spolehlivost je statisticky vyrazne horsi. Ja jsem zatim zadny problem nemel.
Az deti pov...
Tady je jeste moje uzivatelska recenze:

http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=3901
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 22:33, RE: Tak znovu o Subaru
nzg1 napísal:
Jet Brno - Praha na tempomat 100Km/h
Ty jsi teda masochista. Eko-Rally nech jiným značkám.
Taky jsem se příšerně nudil:D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 23:03, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
Pepe napísal:
Počkej, až sem nakoukne cruise a jeho alter ego A4, to to schytáš...
Proč? Audi má něco podobného, jen za velice dlouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhé love, ale dá se to srovnat. Nemluvě o éře quatter (jj, doutníček 80, nebo 100 fqvattru bych dneska užil, hranatá plechovka a jaké ego si umane, to zlomí vejpůl). Jojo, bohužel u "auto union" zvítězila poptávka polochudých metrosexuálních managerů a vznikla hromada nevzhledných plechovek střižených formátem ušitým v dílnách VW a plnicí naděje po "luxusních limuzínách"). Technika OK, ale ruku na srdce, koho "obyčejná audina" dneska veme za hercnu? příliš konzervativní a příliš "obyčejná" (hlavně tím, že všechno je příliš sterilně dokonalé a leze to řidiči do prdele). Díky, zůstanu u nedokonalých, ale zábavných plechovek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 23:16, Proč jim to nutíte? :-)
Mohu se zeptat některých místních Subaristů, proč Subaru všem tak nutíte a obhajujete? Občas mi některé komentáře přijdou jako PR články od Subaru (ironie).
Mně osobně se komunita okolo Subaru velice líbí a vyhovuje mi její "úzkost" - prostě málo lidí. Tak jim to nenuťte Ať nás zůstane rozumný počet
Ale k věci. Přečetl jsem si tady spousta komentářů pod články o Subaru i o jiných autech a musím s lítostí oznámit, že samozvaných odborníků na auto-techniku je tu velice požehnaně. Každej Franta, co si umí vyměnit olej sám v garáži a trochu asi tak tuší, jak funguje spalovací motor si myslí, že rozumí všemu.
Typicky znalosti končí u diferenciálů, automatických převodovek, ESP, ABS a podobně. Někdo tu moc hezky napsal, že není možné srovnávat el.magnetickou Haldex spojku, která funguje zapnuto vypnuto (mluvím o raných generacích, u těch pozdějších už je to lepší) a ještě spíná za relativně nevhodných okolností - ono jak poznat, že má sepnout, když se nic do poslední chvíle neděje, že? MPT systém u Subaru je úplně o něčem jiném. 2 velice důležité odlišnosti: 1) pracuje plynule a to až do pevného spojení (samozřejmě je tam jisté omezení KM, při jehož překročení to proklouzne, ale jedná se běžně o 5-7 párů lamel v průměru cca 20 cm, což asi nějaký ten moment přenese) 2) předvídá! pozná jestli auto jede z kopce, do kopce, pomalu, rychle, do zatáčky, brzdí, smykem, terénem, jednou nápravou na ledě, jakej tam máme stupeň na voliči AT, popř režim AT atd. chápem? a podle toho se mění ten přenos momentu na zadní nápravu - přední je mechanicky spojená.
Rozdíl oproti Haldexu? Chci vyjet z bláta? do kopce po mokrý trávě, ze sněhu? Vyjedu. Mám rovnou pohon na všechny kola. Nečeká se až se jedna náprava zahrabe. Jedu rychle do zatáčky, rozhodně se mi nestane, že v nejhoršim do mě zezadu kopne Haldex a pošle mě do lesa/pangejtu/stromu/ze stráně/svodidla (nehodící se škrtněte).
No a nejvtipnější na tom je, že tady vlastně pěju ódy na ten nejhloupější Subaru pohon (nepočítám Justy, to neni moc Subaru, ale i to jezdí po sněhu velice pěkně). O fulltime 4WD u aut s manuálem mluvit snad ani nemusím, tam se prostě spoléhá na mechaniku, i když pozdější modely už také obsahují VDC (obdoba ESP). A modernější automaty s VTD, to je píseň pro mé ucho.
A že vám to tu vůbec povídám, zkušení to vědí taky a nezkušení jsou téměř dle pravidla nepoučitelní Kupte si oktávku tdi a můžete si spolu chrochtat blahem Věřím, že to auto naplní vaše touhy. Nezkoušejte si ale sedat do ničeho lepšího, eh pardon, nic lepšího než "ou-tů" neexistuje.
A nemusíte komentovat jakej to je blábol, protože to vim sám, ale prostě se mi toho v hlavě honí tolik, že se to nedá vyjádřit krátkým a nechatickým textem - a i tak už je to dlouhý jak tejden a dost zmatený.
A jak tu psal někdo o těch pocitech z jízdy - u mě to bylo přesně naopak, nečekal jsem žádný zázraky, ale co to auto po pár tisících km cviku dovede... heh. Docela jsem byl po první krizový situaci (zfetovaná srnka uprostřed silnice) vyplesklej, že jsem až domů přemejšlel, co se vlastně stalo Každopádně musím říct, že podvozek + VDC (ESP) je naladěn opravdu zcela excelentně Typický u většiny aut s ESP je věčná aktivita systému při troše ostřejší jízdě, ale tady se to použije až opravdu, když je potřeba. Jeden z mnoha příkladů - Mondeo 2007 po 60t km sjetý zadní destičky, jak to furt "kormidluje".
Tak už sbohem. A registrovat se nebudu, kvůli jednomu "afektnímu" příspěvku

HonzaCZ
PS.Koukám, že musím hnout s odbornejma sekcema naší wiki, ať se máte "subaráci" o co v podobných diskusích opírat a nemuset to věčně psát znovu a znovu.
HOWGH
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 23:21, RE: Tak znovu o Subaru
Zdeny60 napísal:
Nikdo tady Subaru nepokládá za nejlepší auto , jak se lze z tvého příspěvku domnívat. Ale je to auto, které prostě dává něco víc, než mnoho jiných aut ze stejné třídy.
Proti interieru bych zrovna já nic nenamítal, protože asoň nevrže, je přehledný a hlavně, je vše tam, kde má být.
Mj. víte, ež Subaru vyrábí i letadla? A v noci, když jsem jel včera domů, jsem si právě na tohle vzpomněl, když jsem pohlédnul na červeně svítící palubovku a modrošedé displeje. Krása. To jaksi Oktávka fakt nenabídne...
Subaru je pro fandy. Moje zkušenost se zánovním dvoulitrovým forestrem - nevýrazný motor, který dost žere, interiér vypadá lacině, místa dost málo. 4x4 může být fajn, ale tovární gumy v zatáčkách piští velice brzy. Za ty peníze trochu slabota, hlavně že motor má hluboký zvuk peace...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 06.10.2009 23:27, RE: už je to tu zase
mikes napísal:
V tom prvnim videu vylozene rikaji, ze jsou za volantem prodejci Subaru, takze to asi trosku tendencni bude :o)
Jasně je to tendenční. Nepsali o tom ve světě motorů a není tam porovnání s haldexem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.10.2009 06:54, RE: Tak znovu o Subaru
skopic napísal:
Pěkné a vyčerpávající Zdeny. Sám jezdím v OTB 2.0D. Pravda, papírově motor nevyniká, ale je krásně pružný a s tak těžkým autem i překvapivě živý. Majitelem jsem již více jak rok, tak myslím že mám k autu co říci. Nejprve negativa. Audio je opravdu podprůměrné. Také je znát, že právě končící model už plně nevyhovuje současným požadavkům na uživatelský komfort. Celkem mi vadí malé množství odkládacích prostorů či velikost schránek. To je o praktičnosti ne o tom zda se mi interiér líbí či nelíbí. N...
Ano, OTB je do města ideální...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.10.2009 07:41, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
andreas777 napísal:
Ne není. 121kw je u 4400ot/min. Tedy do 2500 to není znát a pak se to postupně zvedá,od 4 400 začíná pěkné divadlo do omezovače 6300.
Hm, tak to těžko. Pokud se od 4400 rpm už nezvedá výkon, tak těžko začne nějaké divadlo. Mk=P/2*pi*n, takže když je výkon konstantní nebo dokonce klesá, tak Mk klesá a s klesáním výkonu doslova padá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.10.2009 08:14, Subaru
Kdo zná má Subaru, kdo nezná a nechce má Koktávku. Kdo ví SZBARU BANZAI. Zainteresování vědí o čem to heslo je ))))
reagovať
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.