0
späť
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 11:04, RE: Lenin
Dave napísal:
Padělku neser
Jsi velmi hrubý! Každý člověk někdy sere, ale slušně tomu říkáme, že kaká, Audyno!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 11:05, RE: Lenin
mufik.martin napísal:
Jsi velmi hrubý! Každý člověk někdy sere, ale slušně tomu říkáme, že kaká, Audyno!
Jo a Kaká je taky brazilskej fotbalista, to vím moc dobře!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 11:09, RE: Lenin
Dave napísal:
vidíte a Vámi zatracovanej opel omega měl v roce 1993 ve 2.0 již 125kW:)
Nemel tech 125kW nahodou az o rok pozdejc z sestivalce 2.5 ? :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 11:12, RE: Lenin
mufik.martin napísal:
Jo a Kaká je taky brazilskej fotbalista, to vím moc dobře!
A narodil se mu syn, a představte si, že se jmenuje Kaká.martin, skoro jako já. Božinku, já jsem tak štastný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 11:50, RE: subaru je v poho :-)))
Ráďa napísal:
Subko je v pohoooo, to není VW grup abychom se tu pořád nad něčím rozčilovali týden co týden. Být to verze Outback, tak by se mi to líbilo
Já jezdím s Legacy kombi 2,0R r.v.2006 a je to celkem v pohodě některý věci jsou tam úplně jinak než v německej autech, ale zvykl jsem si. Jinak spotřeba při klidné jizdě 9,5 a pokud jedu na dálnici v německu tak v rychlostech okolo 200 km/h 14.5l ,město se dá jezdit do 11l. Mám za sebou i menší bouračku ( zůstal jsem ve sněhové závěji na dálnici ) oprava stála hodně a trvalo to tři týdny ( než přišly díly ) jinak pohodlný auto který potřbuje točit motor ,aby to trošku jelo ( R točí 7500 ot / min).
Subaru doporučuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 11:53, RE: Lenin
Krkovicka napísal:
Nemel tech 125kW nahodou az o rok pozdejc z sestivalce 2.5 ? :)
Taky myslim, ctyrvalec 2.0i 8V mel 85 kW (Vectra A, Omega a dalsi), az pozdeji (tusim 1995) se objevil 2.0i 16V se 100 kW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 12:25, RE: Lenin
AnderN napísal:
Taky myslim, ctyrvalec 2.0i 8V mel 85 kW (Vectra A, Omega a dalsi), az pozdeji (tusim 1995) se objevil 2.0i 16V se 100 kW.
Cali v roce 1992 2.0 8V 85kw, 2.0 16V 110kw))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 12:34, RE: dobrá recenze
pepan napísal:
Fakt hodně slušná recenze!! Hele muze mi nekdo rict co je to redukcni prevodovka??
Je vidět, že jsi odborník na auta, který je schopen posoudit úroveň recenze... Redukční převodovka něco redukuje. Copak asi?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 12:35, RE: Lenin
AnderN napísal:
Taky myslim, ctyrvalec 2.0i 8V mel 85 kW (Vectra A, Omega a dalsi), az pozdeji (tusim 1995) se objevil 2.0i 16V se 100 kW.
Asi bych tady neřešil ty papírové výkony. Jestliže Subaru vyrobilo motor o osahu 2.0 a tento motror dává 92kw, tak asi vědí proč a není to učitě o tom, že by nedokázali vyrobit silnější. Mnohdy je to závislé na mnoha jiných faktorech o kterých nevíme. Někdy je to o ekologických normách, jindy o točivém momentu a td. Mitsubishi už v roce 1991 vyrábělo atmosférický motor 1.8i o výkonu 101kw a dneska má ty výkony taky trochu nižší. Je to o tom, že se museli vlízt do euro norem. No a koncern VW zase dělal do nedávna 2.0 o výkonu 85 kw a taky to docela jelo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 12:43, Můžete si takové auto vůbec dovolit?
Škoda, že se autor recenze nezmínil o cenách záručních servisních prací. U Freye v Butovicích zaplatíte deset tisíc hned v recepci při pozdravu "Dobrý den". Potom vás nějaká spotřeba zajímat nebude vůbec...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 12:49, RE: Image -to edmnund
Šakal napísal:
Asi bych tady neřešil ty papírové výkony. Jestliže Subaru vyrobilo motor o osahu 2.0 a tento motror dává 92kw, tak asi vědí proč a není to učitě o tom, že by nedokázali vyrobit silnější. Mnohdy je to závislé na mnoha jiných faktorech o kterých nevíme. Někdy je to o ekologických normách, jindy o točivém momentu a td. Mitsubishi už v roce 1991 vyrábělo atmosférický motor 1.8i o výkonu 101kw a dneska má ty výkony taky trochu nižší. Je to o tom, že se museli vlízt do euro norem. No a koncern VW za...
Trochu jsem asi nepochopil tvůj příspěvek. Takže pán jako udělal špatně, že dal do kladů image značky? Takže to měl dát do záporů, když je se značkou spokojen a tato je velmi uznávaná i v Německu. To by si tady potom nikdo nesměl koupit BMW,MERCEDES,LEXUS a další káry s dobrou image značky, kdyby uvažoval jako TY. Tak si teda asi všichni koupíme Škodovky, ve stříbrné metalíze a budem všichni stejní, aby nám náhodou někdo nezáviděl. Fakt jsem Tě nepochopil, promiň.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 13:38, RE: Můžete si takové auto vůbec dovolit?
Olda napísal:
Škoda, že se autor recenze nezmínil o cenách záručních servisních prací. U Freye v Butovicích zaplatíte deset tisíc hned v recepci při pozdravu "Dobrý den". Potom vás nějaká spotřeba zajímat nebude vůbec...
Autor to zmínit ani nemohl, neboť u Freye byl jenom jednou a to zeptat se jestli tam byl vůz servisován. Rozhodně se se mnou nevybavovali kolik a za co předchozí majitel platil. Jenom mi potvrdili že servisní knížka sedí s údaji v jejich počítači. Já vůz servisuji u kamarádů co mají malý autoservis. Malá prohlídka mě stojí cca 2.000 (olej, filtr). Velká cca 5.000 (olej, filtr, vzd. filtr, svíčky, pyl. filtr). Samozřejmě když nechám udělat brzdy, nebo vyčisti klimu tak je to o něco víc. (kotouče 2.000,- destičky 1700,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 13:53, RE: Lenin
Krkovicka napísal:
Nemel tech 125kW nahodou az o rok pozdejc z sestivalce 2.5 ? :)
sori mel, ted 2.0 mel 100kW v roce 1993
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 13:56, RE: Lenin
Dave napísal:
sori mel, ted 2.0 mel 100kW v roce 1993
jinak Skoda 130 R mela tovarni motor 1289ccm o výkonu 107kW jiz v roce 1976
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 15:11, Subko = super
Jezdím novým modelem Legacy 2,5, koupené z druhé ruky, 2 roky staré za půl mega. Nemůžu jinak než chválit. Šlape jak hodinky, 4x4 k nezaplacení, velké, komfortní, výborné jízdní vlastnosti, a pak mě se moooc líbí. Auto to ale neni pro každého. Předně neni to TDI, ale velmi povedený benzínový čtyřválec, který umí makat, ale za své služby chce patřičnou odměnu. To jest v průměru 9l/100km, čistě Praha bolestných 13l, dálnice na západ od nás pod plynem taktéž 13l, v našich končinách oněch 9l/100km. Problém číslo jedna SERVIS. Drahý autoriz. servis, drahé ND, delší dodací lhůty (kolega se stejným vozem měl bouračku a oprava v autoriz. servisu trvala přes měsíc!), na vrakáči neni skoro nic, a neorig. díly jen ty zcela nejběžnější (brzdy, tlumiče, výfuk...) . Toto zmiňuji pro případné zájemce o Subko, kteří mají hlouběji do kapsy.
Zkoušel jsem 2,5 s LPG (origo přestavba od dealera) a nemohu než chválit. pokles výkonu neni při běžném ježdění znatelný, úspora na palivu je setsakra znát. jedinná nevýhoda - přijdete o rezervu!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 15:35, RE: Můžete si takové auto vůbec dovolit?
autor napísal:
Autor to zmínit ani nemohl, neboť u Freye byl jenom jednou a to zeptat se jestli tam byl vůz servisován. Rozhodně se se mnou nevybavovali kolik a za co předchozí majitel platil. Jenom mi potvrdili že servisní knížka sedí s údaji v jejich počítači. Já vůz servisuji u kamarádů co mají malý autoservis. Malá prohlídka mě stojí cca 2.000 (olej, filtr). Velká cca 5.000 (olej, filtr, vzd. filtr, svíčky, pyl. filtr). Samozřejmě když nechám udělat brzdy, nebo vyčisti klimu tak je to o něco víc. (kotouče ...
Autore, neber to jako výtku. Jen jsem chtěl upozornit nemajetné nadšence, že do autorizovaného servisu nebudou moct nikdy zajet. Kontrolní otázka: Kolik stojí 100.000 km záruční prohlídka?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 16:09, Manželka
Jenom bych doplnil "prodejní taktiky" na manželky: když jsem domů před časem přivezl Volvo 850 (což je pro ženské silně neatraktivní krabicoid) vyzdvihl jsem krom bezpečnosti a prostornosti ještě dvouzˇonovou klimu "Víš jak je ti miláčku v autě vždycky zima a mě teplo? Tak teď si můžeš na své půlcetopit podle svého.!" , držáčky na kafe a hlavně vyhřívané sedačky. Pak už i manželce bude úplně jedno, jak auto vypadá. Překvapivě dobře se jí s tím i jezdí, což jsem nikdy nečekal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 16:34, RE: Lenin
Octáfka napísal:
Subaru je shit, nejlepčí je moje stříbrná octáfka s tim červeným tédéíčkem co táhne skwěle vodspodu, mam ji na hlínách a metle vy vohnouti!
Jiné auto jak tvoji oktávku nechci.!!!! Fitipaldi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 16:46, RE: Lenin
bobo napísal:
Jiné auto jak tvoji oktávku nechci.!!!! Fitipaldi
asi sa na iné nezmôžeš ,tak asi preto....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 28.02.2007 17:33, RE: Lenin
kiwko napísal:
asi sa na iné nezmôžeš ,tak asi preto....
Ved´ ja mam súčasný slovenský hit z dovoza... žiguli...
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.