Mohu se podělit stručně o zkušenost se svou Rézou. Mám ji 2 roky, kupoval jsem ji, když měla 240k nyní má 280k. První spojka se dělala při 250k - začla prokluzovat. Co se sjíždí velmi rychle jsou nízkoprofilové pneumatiky 17", hlavně tada kraje
Je to malej kombík, spíš takovej sportback, nic moc se do něj nevejde, když řídím - mám 190cm, tak za mě už si sedne jen nějaké drobné děvče nebo dítě.
Spotřeba? hohohoo... dá se s ním jezdit úspotně (prý), já nevím, nikdy to nevydržím dýl jak 100km. To auto vás nenechá jezdit lážo plážo, člověk si snadno na tu akceleraci vybuduje závislost a v kombinaci v HKS ventilem, to prostě chcete pořád slyšet. Jezdím tedy v městě kolem 12 litrů, spíš 11,5. Když jedu dál po dálnici, tak při rychlostech 150-190 celou cestu si to vezme 10,5 litru. Když jedeme se ženou a prckem na chatu, tak jezdíme za 9 litrů :) Do skoroprázdné nádrže taknuji v průměru 53 litrů a ujedu na to od hodně ostrých 370km po cca 500km. Nejčastěji ujedu 450km na nádrž.
Pokud o tom někdo uvažuje, tak já ho v tom musím podpořit. Asi je fajn si turbo Imprezu pořídit k jinému autu s nížšími náklady na provoz, tak jak to máme my doma. Každý kilometr, i ten kdy vezete babičku stojí nejmíň 7 korun
Další důležitá věc - tyhle imprezy, pokud budou v pěkném stavu na ceně už jen porostou. Pro někoho to může být i zajimavá investice.
A teď to nejdůležitější - dávejte si VELKÝ POZOR při výběru. Já je pořád trošku sleduju a semo tamo se jedu na nějakou podívat a skoro každá je po "větší" bouračce, nebo nemá vůůůbec doloženou údržbu ze servisu. Kdyby vás zajímalo něco konkrétnějšího, tak se ptejte.