Kontroly na silnicích mě moc neberou. To by pak ještě mohla být kontrola té silniční kontroly a pořád do nekonečna. Kuwa mám štempl a stačí. Ale proti zpřísnění STK bych aj byl. Pomineme že znám lidi kterým stačí zavolat dones dneska do hospody nálepky a razítko. Jinak jak jsem jel s novým-ojetým autem na jeho první STK, ke všemu dovozovou. Chtěl jsem, ať ho pořádně proklepnou, ať mi i naši nezávisle podrobně poví co jsem koupil. Jak to viděli, tak zavolali paní sekterářku ať si jde sednout dovnitř, že přijelo královské auto. Pak zkontrolovali VINko, zeptali se zda to uživím a na závěr třetí věc byla že jsem pustil blinkry poruchovku zda to bliká. Tolik byla dovozová STK
))))) VIN + posedět si + blinkry poruchovka
))) Jsem byl zlý i vysmátý zároveň. Byla asi blbost stresovat že mám vyndanou rezervu, lékárničku, žárovky, lano atd protože jsem vysával v kufru a jedno světlo ke všemu nesvítí. Přístě budu vědět. To němci v Dekře kolem toho kmitali asi půl hoďky, ukazovali jsme si spoustu věcí, spoustu věcí mě upozorňovali co a jak, dozvěděl jsem se k autu plno technických fines a byli to kuwa profíci. Vůbec nebuzerovali na blbosti, nebylo to ani drahé, ale prohlídli víc než všecko. Naše STK je jeden velký cirkus, stejně jako dopravka. Na obojem mám díky autu nějaké štěstí a neobvyklý přístup.
Jinak jsem pro to aby Š100, Lady, Olcity atd jezdili vesele dál a dál a nebáli se STKčka. Ti to často dělají jen podle toho jak auto vypadá a ne v jakém je stavu. Přijede OK Moskvič, chlapi už se smějou a ven. Doplazí se ale Audi s 600tkm (tacho 130tkm + serviska) z nejmenovaného největšího tuzemského bazaru, kontrolované věci třeba v 10x horším stavu, ale projde hravě.