0
späť
 

diskuze k tématu: skoro nové MPV, kombi nebo ojeté A6?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 29.04.2013 10:37, RE: A6
David V napísal:
Petr8390 napísal:
Nevím co má pán proti Audi A6 3.0tdi modelový ročník od 05 nahoru skvělý vúz s kterým nemám žádne problémy a porovnávat ho s mondeem nebo s acordem múže jenom blázen který v A6 v životě nejel
No, to bebíčko, na který tady Zdeny60 šlápl muselo být dost velký, když vedlo k registraci a sepsání reakce. Apropos, srovnával lze vše, pokud se najde společná rovina.



Já mám rád, když se o věci řekne vše podstatné. A to, že k A6 a 3,0TDI patří velice komplikovaná a náročná (=drahá) výměna rozodů, je dobré vědět, tak jako kolik bude stát majitele ojetiny následný servis věcí, která zákonitě přijduo: FAP, EGR, časem vstřiky, turbo. A pochybuji o tom, že A6 oservisuej Jouda, co naposledy dělal 120 v kůlně potažmo za "tehdejší" ceny.
A to nepočítá taklvý chuťovky, jako je servis podvozkových skupin (a že je tma nemálo částí, které bude po ježdění na naších cestách brzy a draze servisovat).
K tomu si přičtu taokovou drobnost, že ponechat A6 stát v polském pohraničí v noci bez vyhladovělého pitbula uvnitř je přímo šílenství...

Čili všechno toto mi nějak našeptává, že by nebylo od věci mrknout se po jinách znčkách, které poskytnou stejnou muziku, ale s menšími riziky - například Infiniti G37AWD za menší peníze poskytné té muziky ještě více, ale je to o tom, nekoukat slepě jen na německé uberwagony. Nebo Volvo S80AWD, kde navíc odpadne starost o zloděje, nebo Lexus GS300/430/450, sice jen RWD, ale zase daleko větší spolehlivost, ve které, pravda, Audi moc nevyniká (obecně Das Auto nevyniká).

To jen pro moje vyjasnění,co jsem tím myslel a myslím.

O zábavě při řízení A6 také nemůže být ani řeči....
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 29.04.2013 11:19, RE: A6
Zdeny60 napísal:
David V napísal:
Petr8390 napísal:
Nevím co má pán proti Audi A6 3.0tdi modelový ročník od 05 nahoru skvělý vúz s kterým nemám žádne problémy a porovnávat ho s mondeem nebo s acordem múže jenom blázen který v A6 v životě nejel
No, to bebíčko, na který tady Zdeny60 šlápl muselo být dost velký, když vedlo k registraci a sepsání reakce. Apropos, srovnával lze vše, pokud se najde společná rovina.
Já mám rád, když se o věci řekne vše podstatné. A to, že k A6 a 3,0TDI patří velice komplikovaná a náročná (=drahá) výměna rozodů, je dobré vědět, tak jako kolik bude stát majitele ojetiny následný servis věcí, která zákonitě přijduo: FAP, EGR, časem vstřiky, turbo. A pochybuji o tom, že A6 oservisuej Jouda, co naposledy dělal 120 v kůlně potažmo za "tehdejší" ceny. A to nepočítá taklvý chuťovky, jako je servis podvozkových skupin (a že je tma nemálo částí, které bude po ježdění na naších cestách brzy a draze servisovat). K tomu si přičtu taokovou drobnost, že ponechat A6 stát v polském pohraničí v noci bez vyhladovělého pitbula uvnitř je přímo šílenství... Čili všechno toto mi nějak našeptává, že by nebylo od věci mrknout se po jinách znčkách, které poskytnou stejnou muziku, ale s menšími riziky - například Infiniti G37AWD za menší peníze poskytné té muziky ještě více, ale je to o tom, nekoukat slepě jen na německé uberwagony. Nebo Volvo S80AWD, kde navíc odpadne starost o zloděje, nebo Lexus GS300/430/450, sice jen RWD, ale zase daleko větší spolehlivost, ve které, pravda, Audi moc nevyniká (obecně Das Auto nevyniká). To jen pro moje vyjasnění,co jsem tím myslel a myslím. O zábavě při řízení A6 také nemůže být ani řeči....


Jo, taky bych si raděli vybral Volvo S80 než Audi. Líbí se mi ještě pořád atmosférický 3,2 I6, ale spokojil bych se i s T6-kou. O Volvácké V8 jsem četl několik kontroverzních názorů, takže nevím, co si o ní myslet.
reagovať
Zdeněk ZN
počet príspevkov3
dátum registrácie30.04.2013
Utorok 30.04.2013 10:33, A6
Tak Michale jestli chceš A6 tak si ji kup. Vykašli se na Volvo, Mondea, Fokuse a nedej bože C5. Teď jsem svezl kamaráda co si koupil nového Pasata v mém 5roků starém BMW. Nerad přiznal, že se to nedá porovnávat. A to neseděl za volantem. Je vidět, že spousta lidí ani netuší ty propastný rozdíly. Pokud dobře vybereš, budeš mít protokol od Cebie a před koupí to necháš prohlédnout v servise Audi, změříš tloušťku laku, aby to nebylo bourané tak to je dobrý začátek. O skutečném počtu km ti hodně napoví sedačka řidiče, volant, pedály a osahaná ovládací tlačítka. Při jakémkoli podezření nebo nesrovnalostech seber prachy a rychle pryč. Samozřejmě počítej s vyššími náklady na servis a se zájmem zlodějů. Za sebe ti mohu říci, že najít ojetinu která splňuje představy o výbavě a stavu auta je problém. Dej na selský rozum a ne na řeči bazárníků. V Inveltu mi nabízeli BMW se servisem u nich a nájezdem 120000km. Sedačka byla dodrbaná plynový pedál už neměl vroubky a celkově to auto bylo zanedbaný. Takže asi tak.
Šťastnou ruku při výběru.
Jinak taky stojím před výběrem. Moji favorité jsou F01 740xd, 750i, A8, Sklase. To bude boj.
reagovať
Muroň
počet príspevkov71
dátum registrácie10.06.2008
Utorok 30.04.2013 12:15, Co se bojíte A6 3,0 TDi?
Jsem prosťáček, co se v autech nevyzná a nemůže se dočkat, až se na salonech objeví nový Logan MCV, což je kříženec Amaroka a oplácané Xsary Break. Znám jen jednoho člověka, co si koupil Audi A6 3,0 TDi. Je to majitel servisu a odkoupil ho od zákazníka. Nestěžuje si .
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Štvrtok 02.05.2013 12:48, RE: Das deutsche uberwagon:-)
Zdeny60 napísal:
Hned dnes odpoledne letím do prvního baziše koupit sobě jednu skvělou A6 s chrochtomotorem. Nesmrtelný rozvody (kdo viděl jednou výměnu vytahanýho řetězu, tak si tento motor v životě nekoupí), vstřiky netrpí na tu naši hezekou českou naftu (kdo je už měni, tak se dodnes vzpamatovává z takového malého šoku), srandy jako DPF na OOOO jsou skoro zadara, totoéž jako věčně zlobící EGR ventil. K tomu připočteme srandu jako turbo (protože OOOO není výjimkou a turbo po čase začne odcházet k velkému Manitouovi také), pak měchy či kompresor a máme takovou hezkou pojízdnou kampeličku. A pak se zamýšlím, proč se auto v PC 1,2-1,5milionu prodává po 4 letech za 400 tisíc s nájezdem krásných českých 145.000km. Hmmmm. Kauf jak noha. Soudím, že pán není sám natolik zdatný, aby se pouštěl do servisování tohoto uberwagonu sám, bude se bát ho svěřit i Lojzovi a tak bude odkázán na perfektní služby vyškolených 18-ti letých mládenců s rybízem v ksichtě A tam za pouhou výměnu oleje v motoru (v automatu ne, tam je přeci doživotní a kdo by to měnil, když životnost auta končí prodejem po ukončení lízingu, že áno?) zacálue krásných 7.000Kč, z čehož 5.000Kč jdou a konto modrokšilatého managera servisu. Pánové, já řešit tuto otázku a rozhodvat se, kam vrazím svých 450.000 poctivě vydělaných peněz, tak to tedy OOOO rozhoně nebude. Je hromada jiných značek, které jsou provozně o obrovský kus levnější než zmíněná OOOO6, a poskytnou stejné, ne-li lepší jízdní vlastnosti (ona A6 s 3l naftovým ingiotem vpředu rozhodně není etalonem úrovně jízdních vlastností). A protože pán bude jezdit přískoky do práce, tak na to je nafta fakt ta jedniná volba a čím větší motor, tím dříve bude v autě hic))Jo, a až přidjou ty pravé zimní mrazy a ta naše kvalitní řepková směs ztuhne, to si pak pán svoji A6 užije a jistě mu jeho nadřížený rád dopíše pozdní příchody)) Fakt, musím se řehtat jak malej kluk. Ono sice A6 vypadá hezky, ale je to všechno, jen ne levný provozo rodinného auta. Tak s chutí do pekel, OOOO uberwagonů je plná republika a v každý řiti je jich v bazaru dost. Já bych volil Accorda s 2,4ibenzínem, Mondeo s 2,0i benzínem, Avensis s 1,8-2,0, Su´baru s 2,5i a CVT a když už bych mermomocí chtěl budit imidž a kalit vody, tak si koupím na těch 15000km za rok klidně Infiniti FX35 s 3,7 V6 benzínem a budu jediný, kdo to z fanriky bude mít a imidž je asi o 10 krokodýlích délek před slovutným OOOO. Toť mj skromný názor. PS: nemám rád AUDI a netajím se tím. A ještě méně mám rád naftu. Mám jí za 14 let až po krk.


Nechápu proč tolik nenávisti (nebo závisti?). A6 je očividně tazatelovým snem a pokud se při koupi neunáhlí, tak se sen nemusí změnit v noční můru. A to že rád jezdí na dovolenou autem je jen jeho věc. Asi nejméně zcestná alternativa co tady zazněla je BMW 5. A ještě jedna připomínka, zazněla tady rada podívat se na ošoupanost interiéru, jestli odpovídá stavu km. Jenže je zde problém, pokud v konkrétní A6 nejezdilo totální čuně a ještě se 150 kg živé váhy, nelze se tím řídit. Interiér A6 vydrží opravdu hodně. Nedávno jsem viděl před myčkou vyčištěnou A6 cca z roku 2006 s 320 000 km, zrovna se sušila. Kdyby bylo na tacho o 200 tkm méně, nešlo by to podle interiéru poznat. Žádná popraskaná nebo odřená kůže, pedály OK, sedadla si nepamatovala, kdo do nich pr.děl. Jen sem tam odřeninka plastu od prstýnku a nehtů. Takže km u Audi raději ověřovat jiným způsobem
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 02.05.2013 20:58, RE: Das deutsche uberwagon:-)
Paul napísal:
Zdeny60 napísal:
Hned dnes odpoledne letím do prvního baziše koupit sobě jednu skvělou A6 s chrochtomotorem. Nesmrtelný rozvody (kdo viděl jednou výměnu vytahanýho řetězu, tak si tento motor v životě nekoupí), vstřiky netrpí na tu naši hezekou českou naftu (kdo je už měni, tak se dodnes vzpamatovává z takového malého šoku), srandy jako DPF na OOOO jsou skoro zadara, totoéž jako věčně zlobící EGR ventil. K tomu připočteme srandu jako turbo (protože OOOO není výjimkou a turbo po čase začne odcházet k velkému Manitouovi také), pak měchy či kompresor a máme takovou hezkou pojízdnou kampeličku. A pak se zamýšlím, proč se auto v PC 1,2-1,5milionu prodává po 4 letech za 400 tisíc s nájezdem krásných českých 145.000km. Hmmmm. Kauf jak noha. Soudím, že pán není sám natolik zdatný, aby se pouštěl do servisování tohoto uberwagonu sám, bude se bát ho svěřit i Lojzovi a tak bude odkázán na perfektní služby vyškolených 18-ti letých mládenců s rybízem v ksichtě A tam za pouhou výměnu oleje v motoru (v automatu ne, tam je přeci doživotní a kdo by to měnil, když životnost auta končí prodejem po ukončení lízingu, že áno?) zacálue krásných 7.000Kč, z čehož 5.000Kč jdou a konto modrokšilatého managera servisu. Pánové, já řešit tuto otázku a rozhodvat se, kam vrazím svých 450.000 poctivě vydělaných peněz, tak to tedy OOOO rozhoně nebude. Je hromada jiných značek, které jsou provozně o obrovský kus levnější než zmíněná OOOO6, a poskytnou stejné, ne-li lepší jízdní vlastnosti (ona A6 s 3l naftovým ingiotem vpředu rozhodně není etalonem úrovně jízdních vlastností). A protože pán bude jezdit přískoky do práce, tak na to je nafta fakt ta jedniná volba a čím větší motor, tím dříve bude v autě hic))Jo, a až přidjou ty pravé zimní mrazy a ta naše kvalitní řepková směs ztuhne, to si pak pán svoji A6 užije a jistě mu jeho nadřížený rád dopíše pozdní příchody)) Fakt, musím se řehtat jak malej kluk. Ono sice A6 vypadá hezky, ale je to všechno, jen ne levný provozo rodinného auta. Tak s chutí do pekel, OOOO uberwagonů je plná republika a v každý řiti je jich v bazaru dost. Já bych volil Accorda s 2,4ibenzínem, Mondeo s 2,0i benzínem, Avensis s 1,8-2,0, Su´baru s 2,5i a CVT a když už bych mermomocí chtěl budit imidž a kalit vody, tak si koupím na těch 15000km za rok klidně Infiniti FX35 s 3,7 V6 benzínem a budu jediný, kdo to z fanriky bude mít a imidž je asi o 10 krokodýlích délek před slovutným OOOO. Toť mj skromný názor. PS: nemám rád AUDI a netajím se tím. A ještě méně mám rád naftu. Mám jí za 14 let až po krk.
Nechápu proč tolik nenávisti (nebo závisti?). A6 je očividně tazatelovým snem a pokud se při koupi neunáhlí, tak se sen nemusí změnit v noční můru. A to že rád jezdí na dovolenou autem je jen jeho věc. Asi nejméně zcestná alternativa co tady zazněla je BMW 5. A ještě jedna připomínka, zazněla tady rada podívat se na ošoupanost interiéru, jestli odpovídá stavu km. Jenže je zde problém, pokud v konkrétní A6 nejezdilo totální čuně a ještě se 150 kg živé váhy, nelze se tím řídit. Interiér A6 vydrží opravdu hodně. Nedávno jsem viděl před myčkou vyčištěnou A6 cca z roku 2006 s 320 000 km, zrovna se sušila. Kdyby bylo na tacho o 200 tkm méně, nešlo by to podle interiéru poznat. Žádná popraskaná nebo odřená kůže, pedály OK, sedadla si nepamatovala, kdo do nich pr.děl. Jen sem tam odřeninka plastu od prstýnku a nehtů. Takže km u Audi raději ověřovat jiným způsobem


Zmíněné rady byly poplatné době tak před 15lety, kdy se na počítadle Fordů po 99.999 km začínalo zase od nuly . V dnešní době lze opravdu použít sofistikovanější prostředky. Nechápu, proč by nemělo mít např. 5 leté auto vyplněnou servisku. Dotaz v aut. servisu (se spojitou databází po Evropě) údaje potvrdí, či vyvrátí. Aut je jako smetí, půl mega se na dřevo nevysvačí taky každej den, tak by se taky podle toho mělo k věci přistupovat.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.