Pavlik napísal:
Faceliftu se dočkáme, dle mého názoru, velmi brzy. Alespoň u roomsteru který je v západní evropě prakticky neprodejný. Co ale vymyslí s designem si nedokážu představit - fóbie i roomster jsou z designové síně hrůzy, takže horší to snad nebude.
Na spolehlivost této 1,2 si budeme muset opravdu počkat (zda bude nebo nebude), ale jak jsem psal výše - mé obavy se soustředí spíše na palivo, jehož vysoká kvalita je u přímého vstřiku naprosto nezbytná. Vlastnil jsem přímovstřik od mitsubishi (ten motor ...
Fabia se mi celkem líbí (asi jsem sám :DDD), byť disproporci výška x šířka samozřejmě vnímám také. Nevidím v tom ale problém, protože síky tomu nabízí v podélném směru Fabia velmi dobrou prostornost. Roomster mi přijde taky fajn, psíš se mi na něm moc nelíbí ten předek z Fabie. Spíš jde o to, že si nedokážu představit, kam posunout design. Podle mě půjde u faceliftu opravdu jen o drobné retuše, protože nic radikálnějšího se s tím dělat v mých očích nedá.
S kvalitou paliva souhlas, ale koncernové motory nejsou na kvalitu nějak citlivé. TDi s nekvalitní naftou problémy nikdy neměly. Nynější TDi-CR už na tom budou logicky stejně jako konkurence. Přímovstřikové FSi také problémy neměly. Mohly jezdit i na Natural95, přestože byly primárně stavěny na 98. Zrovna v tomhle myslím, že koncern ví, co dělá.
Proklamovanou spotřebu neřeším. Malooběmové turbomotory jsou dělané pro "zelené byrokraty", kteří se rozplývají nad 120g CO2.km-1. Příkladem může být Bawor 116d nebo Mazda 3 z 2,2l dieselem, kde reálná spotřeba je podle mě snad i lepší než u mnohých rádobyúsporných malooběmových motorů... But CO2 rulez is da best, because of brusel nad greencompanies... Heal the world!