0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia Combi 1.6

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 01:15, Posilovač řízení
V autech bez nej mam najezdeno nastesti minimum, ale rekl bych, ze je to jedna z tech veci, za kterou jsem opravdu rad. Podle okresu Praha by me zajimalo, jak se Vám bez něj napriklad po Praze parkuje, jestli jste i v tomto pripade rad, ze ho v aute nemate?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 07:32, GLX
Nedá mi to, abych nezereagoval.
Za 1. Z textu by mohlo vyplynout, že výbava GLX obsahovala standartně airbag, ABS, nebo střešní okno. To vše bylo za příplatek, dokonce i u vozů po faceliftu.
2. Rozesmála mě věta, že někdo může považovat tak základní věc, jako je ABS, za zbytečnost. Tento prvek by měl být ve všech autech povinně. (Vím, že v nových je)
3. Podivuje mě, že někdo chválí řízení bez posilovače. To bylo tak únosné ještě u Škody 120, kde by ani význam moc nemělo, ale představa boje s volantem při řízení, kdy při výjezdu ze zatáčky mi pod plynem rve výkon motoru řízení z ruky, mě děsí. O parkování nemluvě, zvlášť ještě s těžkým motorem 1.6. To pak řízení není pohoda, ale boj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 08:56, RE: GLX
Peet napísal:
Nedá mi to, abych nezereagoval.
Za 1. Z textu by mohlo vyplynout, že výbava GLX obsahovala standartně airbag, ABS, nebo střešní okno. To vše bylo za příplatek, dokonce i u vozů po faceliftu.
2. Rozesmála mě věta, že někdo může považovat tak základní věc, jako je ABS, za zbytečnost. Tento prvek by měl být ve všech autech povinně. (Vím, že v nových je)
3. Podivuje mě, že někdo chválí řízení bez posilovače. To bylo tak únosné ještě u Škody 120, kde by ani význam moc nemělo, ale představa boje...
Kdyz nemate posilovac, pri jizde rozdil neni znatelnej, naopak poznate kdy ma auto dost a prestava poslouchat to s posilovacem tak lehce nejde. Jediny klad je parkovani a otaceni s autem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 09:05, RE: GLX
anonym napísal:
Kdyz nemate posilovac, pri jizde rozdil neni znatelnej, naopak poznate kdy ma auto dost a prestava poslouchat to s posilovacem tak lehce nejde. Jediny klad je parkovani a otaceni s autem.
Dobrý den s Felicií combi 1,6 GLX z 02/1998 jsem během 2,5 roku najezdil 180 000 km. Kromě dolívání benzínu, kapaliny do ostřikovače, pravidelných výměn olejů a filtrů, byla potřeba výměna tlumičů, brzdových destiček vpředu a obložení vzadu a předních kotoučů - z důvodu proběhu kilometrů nebyla potřeba žádná údržba. S autem absolutní spokojennost - na tehdejší dobu vynikající auto
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 09:26, Předstih
Dočetl jsem to po naznačenou souvislost hydraulických zdvihátek a předstihu a udělalo se mi mdlo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 09:38,
Mam filetu 1,6 combi jiz 10 let a jsem spokojen akorat. Ve vetsine veci s pisatelem souhlasim az na to ze ja bych ABS uvital a jeste vice bych si pral posilovac i kdyz nejsem zadne orazavatko pri 105kg zive vahy mi toceni s volantem na letnich gumach da pakne zabrat. Se zimnim obutim to je o poznani lepsi. Motor je opravdu drzak. Zadny narocna udrzba. No a jizdni vlastnosti v mezich.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 09:46, Zdvíhátka a předstih ..
a co přepouštěcí kanály? Ty nebudou? )
Takhle to vypadá když si někdo koupí starý auto a objevuje ameriku..
Chápu ale, že přechod ze 105 do feldy je velkej zážitek, kterej přinutí objevitele napsat článek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 10:41, 1.6
Rodiče mají Octávku se stejným motorem.
55kW se může zdát na první pohled málo, ale věřte že stačí i na vcelku dynamickou jízdu! Vhodné převody v kombinaci se zátahem od volnoběhu dokážou divy...........píšu ale proto, že souhlasím se spolehlivostí tohoto motoru. Po 170000km je v naprosto perfektní kondici a kromě toho, že byla potřeba jednou vyčistit škrtící klapka, kdy studený auto při rozjezdu cukalo, nebyl s ním za 10let problém!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 10:58, RE: 1.6
anonym napísal:
Rodiče mají Octávku se stejným motorem.
55kW se může zdát na první pohled málo, ale věřte že stačí i na vcelku dynamickou jízdu! Vhodné převody v kombinaci se zátahem od volnoběhu dokážou divy...........píšu ale proto, že souhlasím se spolehlivostí tohoto motoru. Po 170000km je v naprosto perfektní kondici a kromě toho, že byla potřeba jednou vyčistit škrtící klapka, kdy studený auto při rozjezdu cukalo, nebyl s ním za 10let problém!!!
No neviem,ale pokial sa mi dobre mari,tak do Oktavie sa tento motor nedaval....daval sa 55 kW,, ale to bol objem 1,4.
iste, v Oktavii bol aj motor o objemu 1,6, ale pokial viem, tak s vykonom tusim 101 koni...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 11:09, RE: 1.6
anonym napísal:
No neviem,ale pokial sa mi dobre mari,tak do Oktavie sa tento motor nedaval....daval sa 55 kW,, ale to bol objem 1,4.
iste, v Oktavii bol aj motor o objemu 1,6, ale pokial viem, tak s vykonom tusim 101 koni...
No tak když nevěříš že se tam tenhle motor dával, není nic jednoduššího, než si ji dát do vyhledávače. Najde jich alespoň 1000............
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 11:14, RE: 1.6
anonym napísal:
Rodiče mají Octávku se stejným motorem.
55kW se může zdát na první pohled málo, ale věřte že stačí i na vcelku dynamickou jízdu! Vhodné převody v kombinaci se zátahem od volnoběhu dokážou divy...........píšu ale proto, že souhlasím se spolehlivostí tohoto motoru. Po 170000km je v naprosto perfektní kondici a kromě toho, že byla potřeba jednou vyčistit škrtící klapka, kdy studený auto při rozjezdu cukalo, nebyl s ním za 10let problém!!!
Aha, tak 55kW stačí na dynamickou jízdu? To jsem netušil...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 11:15, RE: Posilovač řízení
Nokixx napísal:
V autech bez nej mam najezdeno nastesti minimum, ale rekl bych, ze je to jedna z tech veci, za kterou jsem opravdu rad. Podle okresu Praha by me zajimalo, jak se Vám bez něj napriklad po Praze parkuje, jestli jste i v tomto pripade rad, ze ho v aute nemate?
poroblémy se servem jsou pokud je přeposilované řízení. U kvalitních značek se s tímto nesetkáte a máte kvalitní odezvu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 11:21, RE: 1.6
anonym napísal:
No neviem,ale pokial sa mi dobre mari,tak do Oktavie sa tento motor nedaval....daval sa 55 kW,, ale to bol objem 1,4.
iste, v Oktavii bol aj motor o objemu 1,6, ale pokial viem, tak s vykonom tusim 101 koni...
Typ Objem motoru (ccm) Výkon motoru (KW) Počet dveří Karoserie Výroba od Výroba do Rozvor (mm) Přípustná (celková) hmotnost (kg)
1.4 LX 1397 44 5 hatchback 10.1998 8.2000 2512.0 1750
1.6 GLX 1598 55 5 hatchback 10.1996 8.2000 2512.0 1705
1.6 GLXi 1595 74 5 hatchback 10.1996 8.2000 2512.0 1710
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 11:25, spolehlivost?
Když se něco pokazí při ujetí 10 000 km je to spíš smůla než nespolehlivost, nebo zanedbání servisu minulýám majitelem

naopak, když se nepokazí za prvních 10000 svědčí to spíše o tom, že předchozí majitel byl slušný člověk, který nezanedbával servis až do konce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 11:28, RE: 1.6
anonym napísal:
Aha, tak 55kW stačí na dynamickou jízdu? To jsem netušil...
Lidé si kupují kW ale jezdí na kroutící moment
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 11:30, RE: 1.6
anonym napísal:
Aha, tak 55kW stačí na dynamickou jízdu? To jsem netušil...
Evidentně článek psal někdo kdo přešel ze š105 nebo něčeho podobného vnímání výkonu hodně zavisí na autech ve kterých pisatel v žiovotě jezdil. Na jednom servru kde jsou uživatelské recenze, jsem se ohromně pobavil skutečností, že každě auto si najde někoho, kdo je sním absolutně spokojený a má ho rád včetně trabantů a wartburgů.


Kdo chce poznat kvalitní dynamiku připředjíždění, mohu doporučit Volvo S80 T6, 200 kw už dokáže s autem pořádně zacvičit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 11:31,
1) No to je zase bomba, psát zkušenosti uživatele po najetých 10 000 km.
2) Auto bez posilovače? V dnešní době nemyslitelné, Po 5 letech ve Favoritu vím o čem mluvím. Posilovač beru jako standart. Lidi s autem bez posilovače lituji
3) Motor 55 kw se spotřebou při 80-90 km/h 5,5(9) litru? Nevěřím, mám taky úsporný motor 55kw, na tuto hodnotu jsem se nedostal.
4) Jinak proti Feliciím nic nemám, ať slouží
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 11:36, RE: GLX
anonym napísal:
Dobrý den s Felicií combi 1,6 GLX z 02/1998 jsem během 2,5 roku najezdil 180 000 km. Kromě dolívání benzínu, kapaliny do ostřikovače, pravidelných výměn olejů a filtrů, byla potřeba výměna tlumičů, brzdových destiček vpředu a obložení vzadu a předních kotoučů - z důvodu proběhu kilometrů nebyla potřeba žádná údržba. S autem absolutní spokojennost - na tehdejší dobu vynikající auto
180tis .... jeeejda, tak to je mi vás líto!!! co záda, nebolí moc???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 11:44, RE: bez předmětu
anonym napísal:
1) No to je zase bomba, psát zkušenosti uživatele po najetých 10 000 km.
2) Auto bez posilovače? V dnešní době nemyslitelné, Po 5 letech ve Favoritu vím o čem mluvím. Posilovač beru jako standart. Lidi s autem bez posilovače lituji
3) Motor 55 kw se spotřebou při 80-90 km/h 5,5(9) litru? Nevěřím, mám taky úsporný motor 55kw, na tuto hodnotu jsem se nedostal.
4) Jinak proti Feliciím nic nemám, ať slouží
1) souhlasím, ale faktor času je taky významný
2) bez posilovače bych auto už nechtěl
3) na starým Kadettovi jsem měl motor 1.3S s 55 kW, 2x se mi podařilo se dostat na 5,75 l/100, ale bylo to fakt utrpení. Teď mám 1.8i s pouhými 66 kW a letošní dovolenou v Rakousku po dálnicích a v Alpách jsem zvládl za 6,6 l/100 km při běžných cestovních rychlostech.
4) pořád jsem raději, když na státní dojedu Felicii, která jede 80, než když mě dojede Octavie, která jede 120
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 10.12.2007 12:34, RE: GLX
Peet napísal:
Nedá mi to, abych nezereagoval.
Za 1. Z textu by mohlo vyplynout, že výbava GLX obsahovala standartně airbag, ABS, nebo střešní okno. To vše bylo za příplatek, dokonce i u vozů po faceliftu.
2. Rozesmála mě věta, že někdo může považovat tak základní věc, jako je ABS, za zbytečnost. Tento prvek by měl být ve všech autech povinně. (Vím, že v nových je)
3. Podivuje mě, že někdo chválí řízení bez posilovače. To bylo tak únosné ještě u Škody 120, kde by ani význam moc nemělo, ale představa boje...
Souhlas, v kombinaci s neuvěřitelně malým rejdem je to přímo pakárna. A s kombíkem, to potom musí být radost parkovat. Sám jsem měl s posilovačem ve feldě (1,9D) dobré zkušenost. Tak mi to připadá, že když ho tam pán nemá, tak si to alespoň zdůvodní....
reagovať
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.