0
späť
 

diskuze k tématu: Harald Ludanek - Nový superb se zmenšovat nebude

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.09.2006 00:26, dobrý rozhovor
Tak z tohoto článku mám dojem, že Škodovka je prakticky nezvislá na Volkswagenu a postaví si takové auto, které se ji zlíbí. Bohužel to tak není. A nová Fábie bude mít opravdu tvrdou konkurenci a jestli zmizí výhoda velikosti, no už se na ni těším.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.09.2006 00:26, dobrý rozhovor
Tak z tohoto článku mám dojem, že Škodovka je prakticky nezvislá na Volkswagenu a postaví si takové auto, které se ji zlíbí. Bohužel to tak není. A nová Fábie bude mít opravdu tvrdou konkurenci a jestli zmizí výhoda velikosti, no už se na ni těším.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.09.2006 12:43, přístrojovka
Poněkud nechápu tu implataci přístrojové desky Fabie do 1-čkového Golfu. To tam nejsou přední sedadla a sedí se až na zadních? Dnešní přístrojovky a speciálně ta ve Fabii jsou přece daleko hlubší než někdy před 30 lety. A jestlipak je taky z měkčených plastů, což je strašně důležité, že novináři. Potom je ještě možnost, že používají pouze přístrojový štít.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.09.2006 14:35, RE: přístrojovka a reklama
Michal napísal:
Poněkud nechápu tu implataci přístrojové desky Fabie do 1-čkového Golfu. To tam nejsou přední sedadla a sedí se až na zadních? Dnešní přístrojovky a speciálně ta ve Fabii jsou přece daleko hlubší než někdy před 30 lety. A jestlipak je taky z měkčených plastů, což je strašně důležité, že novináři. Potom je ještě možnost, že používají pouze přístrojový štít.
Ja som tu prístrojovku v Golfe I videl. Je samozrejme upravená (skrátená) a volant je obyčajný trojramenný bez airbagu. Je smutné že sa tu na Tipcarse objavuje čím ďalej tým viac článkov o Škodovke, ktoré pôsobia ako nepriama reklama, alebo PR.
Ostatné značky su evidentne bokom! Ešte šťastie že sú aj iné podobné stránky, kde sa môžme dozvedieť aj o novinkách iných značiek. A tých noviniek v automobilovom priemysle je hodne, ale na Tipcarse to nekajo ignorujú a hádžu sem poriadne hlúposti . Ale aspoň škodovkári majú radosť
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.09.2006 15:58, RE: přístrojovka a reklama
Kolega zo Slovenska napísal:
Ja som tu prístrojovku v Golfe I videl. Je samozrejme upravená (skrátená) a volant je obyčajný trojramenný bez airbagu. Je smutné že sa tu na Tipcarse objavuje čím ďalej tým viac článkov o Škodovke, ktoré pôsobia ako nepriama reklama, alebo PR.
Ostatné značky su evidentne bokom! Ešte šťastie že sú aj iné podobné stránky, kde sa môžme dozvedieť aj o novinkách iných značiek. A tých noviniek v automobilovom priemysle je hodne, ale na Tipcarse to nekajo ignorujú a hádžu sem poriadne hlúposti . Ale ...
nemyslim si ze se na TipCars orientuji pouze na skodovky, ale na druhou stranu kdyz se ve skodovce neco deje tak proc by o tom nemel informovat cesky server! kolego ze slovenska" nezavid ze jste si nebyli schopni vybudovat jedinou kloudnou tovarnu....

mimochodem skodovce vubec nefandim ale je to prece jen "ceska" automobilka
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.09.2006 16:35, RE: dobrý rozhovor
Falco napísal:
Tak z tohoto článku mám dojem, že Škodovka je prakticky nezvislá na Volkswagenu a postaví si takové auto, které se ji zlíbí. Bohužel to tak není. A nová Fábie bude mít opravdu tvrdou konkurenci a jestli zmizí výhoda velikosti, no už se na ni těším.
Akorát mně mrzí, že ta odpověď na velikost fábie je taková nějaká moc vychcaná. Já bych skutečně uvítal, kdyby nová fábie byla větší - rozhodně místo vzadu není vhodné ani pro rodinu s dětma v autosedačkách. No ale podle té odpovědi zase vím prdlajs.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.09.2006 17:42, RE: přístrojovka a reklama
MaClaud napísal:
nemyslim si ze se na TipCars orientuji pouze na skodovky, ale na druhou stranu kdyz se ve skodovce neco deje tak proc by o tom nemel informovat cesky server! kolego ze slovenska" nezavid ze jste si nebyli schopni vybudovat jedinou kloudnou tovarnu....

mimochodem skodovce vubec nefandim ale je to prece jen "ceska" automobilka
Ano, zavidime Vám. Zavidime Vam najmä to, že ste si pocas celej existencie spolocnej republiky budovali cely spolocny priemysel len u Vas v Cechach. Riadenie sa nachadzalo opat u Vas v Praze. Po rozdeleni v roku 93 ste si nechali vsetok priemysel a nam ste zanechali "holý kokot", ako sa hovorí. Na tej Vasej Skodovke vsak uz zostalo ceske iba meno. Pre mna je momentalne modelovo, designovo a cenovo absolutne nezaujimava. Pa
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 09.09.2006 03:01, RE: přístrojovka a reklama
Ján Slota napísal:
Ano, zavidime Vám. Zavidime Vam najmä to, že ste si pocas celej existencie spolocnej republiky budovali cely spolocny priemysel len u Vas v Cechach. Riadenie sa nachadzalo opat u Vas v Praze. Po rozdeleni v roku 93 ste si nechali vsetok priemysel a nam ste zanechali "holý kokot", ako sa hovorí. Na tej Vasej Skodovke vsak uz zostalo ceske iba meno. Pre mna je momentalne modelovo, designovo a cenovo absolutne nezaujimava. Pa
a jeje mame tu ceskoslovensky konflik tnevim co vas furt sere na skodovce zalozili to cesi tak je to "cesky" a kdyz uz se tu mluvi o rozdeleni cssr tak by si slovaci meli uvedomit co udelali kdyz do ceh vpadli nemci odtrhli se od nas a stal se z nich "fasistickej"stat ale tohle by se tu resit nemelo!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 09.09.2006 09:41, RE: přístrojovka a reklama
lojza napísal:
a jeje mame tu ceskoslovensky konflik tnevim co vas furt sere na skodovce zalozili to cesi tak je to "cesky" a kdyz uz se tu mluvi o rozdeleni cssr tak by si slovaci meli uvedomit co udelali kdyz do ceh vpadli nemci odtrhli se od nas a stal se z nich "fasistickej"stat ale tohle by se tu resit nemelo!!!
Verte že Vám tu nikto nezávidí Vašu "nemeckú Škodu". Ani tu nikto nevytvoril ceskoslovensky konflikt. To len Vás Čechov, ako náhle spomeniem Škodovku v trocha negativnom alebo nelichotivom zmysle tak sa urážate ako malé deti !!Ja som písal kritiku na Tipcars a nie na Škodu. Vidno že mnohí, už nerozumiete poriadne po slovensky a už viackrát ste si nejaký slovenský príspevok vysvetlili ináč ako bol v skutočnosti myslený.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 09.09.2006 12:57, RE: přístrojovka a reklama
Kolega zo Slovenska napísal:
Verte že Vám tu nikto nezávidí Vašu "nemeckú Škodu". Ani tu nikto nevytvoril ceskoslovensky konflikt. To len Vás Čechov, ako náhle spomeniem Škodovku v trocha negativnom alebo nelichotivom zmysle tak sa urážate ako malé deti !!Ja som písal kritiku na Tipcars a nie na Škodu. Vidno že mnohí, už nerozumiete poriadne po slovensky a už viackrát ste si nejaký slovenský príspevok vysvetlili ináč ako bol v skutočnosti myslený.
Takže, když si někde v časopise(ať už o vaření,o autech nebo o počítačích) přečtu rozhovor se zástupcem nějaké firmy, tak je to hned reklama? Nezdá se Vám to nějaké čudné? Já bych byl docela rád, kdybych se dozvěděl něco o plánech značky(Škoda,VW,Toyota,Ford...) Dnešní Škodovka je hodně německá, ale pořád ji tvoří Češi. Sídlo má v ČR, nejvíce výrobních závodů má v ČR. Dnes každý patří pod někoho, nezávislé prosperující značky skoro neexistují. Sdílení komponentů je šetření nákladů, a ve světě úplně normální věc. To by podle Vás byla Toyota Aygo francouzské auto nebo zas Peugeot 107 Japonec. Že veškerý průmysl byl u nás je logické, České země byly vždy vysoce průmyslové(narozdíl od Slovenska). Slovensko nikdy nebylo tak vyspělé jako Česko, ani za 40 let komunismu se to nedalo vyrovnat. Přestaňte si už všichni stěžovat, komunisté nás pošokodili všechny(Slováky i Čechy), stejně se už nic nezmění. My byli taky dost dlouhou dobu utlačovaní, ať už Němci nebo Za Rakouska-Uherska. Každý má svůj názor, ale házet špínu jeden na druhého a naopak, je dost ubohé.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.