0
späť
 

diskuze k tématu: Zánovní Škoda Superb III - srovnáváme 1.8 TSI a 2.0 TSI

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Belous
počet príspevkov47
dátum registrácie23.01.2013
Utorok 07.05.2019 09:32, spotřeba oleje
Můžete prosím ještě doplnit informaci, jak jsou na tom tyto motory se spotřebou oleje?
Děkuji.
reagovať
MishawX
počet príspevkov1
dátum registrácie07.05.2019
Utorok 07.05.2019 11:40, RE: spotřeba oleje
citácia:
reakce na: Belous, 07.05.2019 09:32 (Můžete prosím ještě doplnit in ...)


Spotřeba oleje je u nových TSI naprosto standartní. Už to není takový strašák, jako první generace těchto motorů.
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov574
dátum registrácie16.11.2012
Utorok 07.05.2019 15:15, RE: spotřeba oleje
citácia:
reakce na: Belous, 07.05.2019 09:32 (Můžete prosím ještě doplnit in ...)


Odpověď autora článku: Bohužel tady nepomohu, spotřebu oleje jsem neměl možnost sledovat a nedisponuji relevantními informacemi pro srovnání.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Utorok 07.05.2019 18:54, Nesizeny servis
Co je to nesizeny servis? Totiz uz to, co predpisuje automobilka, je sizeny servis. Pri benzinoch s nizsim najazdom navyse hrozi, ze si ich majitel kupil na jazdu po meste. Niekde totiz pocul, ze do mesta je benzin lepsi. Ano je, ale nie takto komplikovany. Osobne by som si superba s inym, ako naftovym motorom asi nekupil. Zlozitost je rovnaka, len spotreba bude vyssia. Ok, mozno keby som s nim isiel na slovakia ring, beriem ten silnejsi dvojliter..
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 08.05.2019 20:47, RE: Nesizeny servis
citácia:
reakce na: Citroenak, 07.05.2019 18:54 (Co je to nesizeny servis? Toti ...)


Bohužel to mohu potvrdit. Jediný vhodný benzín do auta je nepřímovstřikový atmosférický motor, ale ty už se hledají leda v ojetinách...
Pokud přímý vstřik, tak já bych do něj nedával nic horšího než 98-ku a s aditivama a rozhodně bych okamžitě po nastartování deaktivoval Stop-start systém.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Streda 08.05.2019 21:05, RE: RE: Nesizeny servis
citácia:
reakce na: David V, 08.05.2019 20:47 (Bohužel to mohu potvrdit. Jedi ...)


98ka je zbytečná (sám jsem najezdil s Mitsubishi 1,8 GDI 180 tisíc km na 95ku naprosto bez problémů). Mnohem lepší a účinnější by bylo okamžitě po koupi nového auta zaslepit EGR ventil - to jepravá přičině karbonizace. I start-stop je lepší řešit softwarovou úpravu která obrátí aktivaci = po nastartování je neaktivní po stisku tlačítka se aktivuje. Firem co tohle nabízí je už dost a k úpravě této funkce se nechá přesvědčit i autorizovaný prodejce.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Štvrtok 09.05.2019 12:27, RE: RE: RE: Nesizeny servis
citácia:
reakce na: Pavlik, 08.05.2019 21:05 (98ka je zbytečná (sám jsem naj ...)


Přesně tak. jezdím romy s 3,7 od Nissanu a na N95 no problem. Parkrát za rok naleju aditivu, ale spíše jen pro pocit.
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Štvrtok 09.05.2019 12:45, RE: RE: Nesizeny servis
citácia:
reakce na: David V, 08.05.2019 20:47 (Bohužel to mohu potvrdit. Jedi ...)


Tak ja mam mazda 2.5 skyactive, co je priamovstrek, a davam len 95 + VIF aditiva. Najazdene 50t km bez problemov. Ale to nie je downsizingovy turbo vytuneny motorcek.. Takyto motor sa da este zohnat aj v novej camry. Akurat navyse tam budu baterie a hybrid. prislusenstvo, ale inak poctiva technika.
reagovať
Tycoon
počet príspevkov62
dátum registrácie05.11.2011
Štvrtok 09.05.2019 18:06, RE: RE: RE: Nesizeny servis
citácia:
reakce na: Pavlik, 08.05.2019 21:05 (98ka je zbytečná (sám jsem naj ...)


Tyhle 1.8 a 2.0 TSI nemají EGR ventil a kromě přímého vstřikování mají pro každý válec ještě jeden klasický vstřikovač v sacím potrubí, takže karbonizace by neměla být až tak velký problém. Ale je jasné, že spolehlivosti a životnosti starších motorů nikdy nedosáhnou.
Myslím si, že v případě Superbu stojí za zvážení i 1.4 TSI 110 kW, pro běžné použití by to mělo v pohodě stačit. Základní motorizací byl 1.4 TSI s 92 kW, který se v ČR neprodával.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.