0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Superb - žádný klon

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.11.2008 22:23, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
radim napísal:
Děkuji za podrobný komentář k C5.
Často přepravuji sportovní nebo třeba i zahradní a chatařské náčiní a vybavení, kombi je pro mne tedy ideální volba. Nenajezdím toho moc, tak do 10 000 km, proto uvažuji spíš o benzínové variantě, nejspíš 2,0l. 1,8 benzín se mi tak nějak pocitově zdá, že k vozu bude slabý, do 3,0l nepůjdu, takový "rozlet" si přece jen nedopřeji . Nabídka vozů s naftovými motory je pochopitelně násobně širší, takže je dost možné, že nakonec "slevím" a půjdu do dieselu. Byť t...
Nevím jaký zvažujete ročník, resp. kolik peněz investovat - ale při tak malém nájezdu je diesel opravdu trochu "nevyužitý"
I tak ale doporučuji "mrknout" po nějakém voze s vyšší výbavou a hlavně podvozkem Hydractive 3 PLUS (neb TO je ten "pravý" citroën). Ceny bazarových V6 3.0 jsou natolik "absurdní", že jeho koupí spíše "neproděláte" - ať to zní jakkoliv "bláznivě". Pořizovací cena totiž může být až TAK nesmyslně nízká, že budoucí trochu vyšší nároky na benzín (mimo město není problém jezdit mezi 8-9 litru, "problém" - tedy místo kde NEušetříte "ani kdyby" je klasická "poskakovaná" po městě.
Pokud nakonec při výběru "vyhraje" C5, nechť jste spokojen a mnoho km bez nehod a potíží přeji (tedy i s jinými vozy - samozřejmě ,-)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.11.2008 23:27, ...atakuje hranice střední třídy.
Přesně nerozumím tomu, jak je to myšleno. Jakože se snaží dostat do střední třídy? Málokdy totiž někdo atakuje svoje hranice zevnitř. Dále si nejsem zcela jist, zda v podélném směru je přehršel místa. Obojí zcela nevypovídá o zařazení automobilu. I jazyk má svůj význam.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 18.11.2008 23:41, RE: ...atakuje hranice střední třídy.
filko napísal:
Přesně nerozumím tomu, jak je to myšleno. Jakože se snaží dostat do střední třídy? Málokdy totiž někdo atakuje svoje hranice zevnitř. Dále si nejsem zcela jist, zda v podélném směru je přehršel místa. Obojí zcela nevypovídá o zařazení automobilu. I jazyk má svůj význam.
To jsou jen takové "hrátky", minulý superb byl snad až "omyl", tento je "normální" vůz střední třídy co se dokonce do finále Car of the Year dostal ..
PS: Ale hlasování pana Hyana a jeho chování vůbec okolo a před vyhlášením výsledků se mi letos NElíbilo - dříve takový NEbýval, NEvím co se (s ním) stalo, ale takto se NEzávislý novinář NEchová!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 03:05, VIZ VÝŠE 18.11. 14:12 hod
Dala jsem si s tím (.. a to tento týden opravdu NEstíhám!) práci, tak se nezlobte, že to teď "inzeruji" ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 06:36, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
kylie napísal:
Nevím jaký zvažujete ročník, resp. kolik peněz investovat - ale při tak malém nájezdu je diesel opravdu trochu "nevyužitý"
I tak ale doporučuji "mrknout" po nějakém voze s vyšší výbavou a hlavně podvozkem Hydractive 3 PLUS (neb TO je ten "pravý" citroën). Ceny bazarových V6 3.0 jsou natolik "absurdní", že jeho koupí spíše "neproděláte" - ať to zní jakkoliv "bláznivě". Pořizovací cena totiž může být až TAK nesmyslně nízká, že budoucí trochu vyšší nároky na benzín (mimo město není problém jezd...
Uvažuji o faceliftovaném modelu, tedy ročníky 2005-2006, případný diesel by tím pádem neměl mít za sebou nájezd cca 300 000 km (alespoň ne každý). Nezanedbatelný podíl na mém ježdění má proplétání se městem, proto ten V6 asi ne. 2.0l benzín by byl akorát. Uvidíme
Děkuji za přání i konzultace.
Mějte se hezky, určitě se zase v nějaké diskuzi potkáme.
Radim
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 08:36, Rozpačité dojmy
Nevím, zda reprezentativní manažerská limuzína, ve které by měl jezdit např. i prezident ČR, má mít zvětšenou čelní masku z Roomstera, z boku vypadat jako BMW 7 (E34) a zezadu jako Renault Laguna. Nicméně posun v kvalitě oproti S I je znatelný i na fotkách. Snad ten Twindoor majitel neprokleje po prvním žďuchanci zezadu od jiného auta v koloně...
A motor? Ten základní 1.4 je snad přijatelný pro octavii, ale asi moc ne pro auto vážící přes 1,5t. Představte si, že by se BMW 5 nebo M-B C nabízelo s něčím podobným. Takže na pořádný benzín si musíte ještě počkat, ale ten šestiválec pod kapotou bude bez nadsázky opravdu fičák.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 10:40, RE: Vnitřní šířka superb VERSUS konkurence ..
Kylie napísal:
Milý mikeši, vím že jste "vwkoncernoagent", ale od "bajek" "fabulací" k "datům" a "faktům"
Jako zdroj tentokrát použiji AutoZeitung Testjahrbuch 2009 (abychom k dispozimi jednotnou metodiku měření měli)
vnitřní rozměry ve voze (VPŘEDU, VZADU) v oblasti ramen
superb 146/145
Peugeot 308 (o třídu níž) 148/147
Lancia Delta (dtto) 148/147
Audi R8 (maličký supersport) 148
bmw 3 148/147
aston V8 (ručně šité boty se mi "líbí") 150
ford mondeo (to JE konkurence) 150/150
C5 (je tu "jen" kombi) 157/154
h...
Milá Kylie, neboli "PSAkoncernagentko", musím přiznat, že mnou uvedeny údaj o BMW 3, ač převzat z největšího konkurencniho autowebu, byl nespravny (maji tam spatny udaj, tipuju sekli se o 10cm). Kdyz jste tady vypsala takovou hezky sourodou skupinu (Audi R8, Peugeot 308, Aston V8, C5), mam k tem vasim cislum taky pripominku, taky fabuluji. Ve vysi ramen nemeri nikdo (proc taky merit rozmery mezi skly, ze?) :o). Pokud jde o presnost rozmeru napr. C5:
vyrobce 1524/1495, AutoBild zmeril 1525/1500, Autozeitung 1570/1540
- maji trochu optimisticky metr, nezda se vam? Zajimave ze Superbu proti udajum Autobildu i vyrobce namerili mene. Sice symbolicky, ale kdyz nekomu pridavaji 5cm a jinemu ubiraji, hraje to drobatko roli. Kdyz se na to podivate z jineho uhlu, i takovy Golf je na tom vevnitr stejne jako BMW3 a nemyslim si, ze by se kvuli tomu v BMW sli zastrelit.
Par dalsich rozmeru dle AutoBildu:
MB C 1450/1455
Renault Laguna 1470/1485
Mazda 6 1485/1485
A4 1480/1450
BMW 1490/1470
Honda Accord 1530/1500
Takze Sup. patri k mensim, ovsem zadny maler. Zato takovou C5 prevalcuje v podelnem rozmeru skoro kazda nizsi stredni trida, takze porovnavat je nutno komplexneji - na co siroke auto kdyz se dozadu nikdo nevleze, ze?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 11:01, RE: Milý Mikeš(i)!
Kylie napísal:
ANO - ohledně rozměrů nového superb viz výše ,-)
S Octavií první generace (4x4 TDi - za miblion korun) jsem byla jedním vzdálenějším příbuzným co profesionál je důkladně "povozena" (když máme nějaké testovací auto - spolu k nočním testům hradeckou či teplicko-ústecko-drážďanskou dálnicí vyrážíme), docela dobře "znám" dárce orgánů - tedy golf (mále VŠECH generací) - strýček s tečičkou letos nový koupili a na vánoce, tedy mezi svátky, do prahy přijedou (to je ten "pokročilý" důchodce, o kterém ...
Nejak se mi nedari pochopit co ma byt sofistikovaneho na tom, ze ta auta maji obrovsky predni previs... (ale co se tyka designu, neberu vam to, pokud se vam vic libi obrovsky predni previs+malinky nakopnuty zadek (C5) nez auto proporcne vyvazenejsi).
PS. Na hradecko-teplicko-ustecke-drazdanske dalnici jsou serpentin opravdu mraky...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 12:26, RE: Rozpačité dojmy
jintaj napísal:
Nevím, zda reprezentativní manažerská limuzína, ve které by měl jezdit např. i prezident ČR, má mít zvětšenou čelní masku z Roomstera, z boku vypadat jako BMW 7 (E34) a zezadu jako Renault Laguna. Nicméně posun v kvalitě oproti S I je znatelný i na fotkách. Snad ten Twindoor majitel neprokleje po prvním žďuchanci zezadu od jiného auta v koloně...
A motor? Ten základní 1.4 je snad přijatelný pro octavii, ale asi moc ne pro auto vážící přes 1,5t. Představte si, že by se BMW 5 nebo M-B C nabízelo s...
BMW 5 je jina trida nez S2 nebo MB-C, takze nemichat dohromady. Kdyz se podivas na parametry dynamiky toho 1.4T v S2, tak je na tom lip nez zakladni motorizaci ve zbytku stredni tridy (Mazda6, Mondeo, C5 - maji 1.8, nekteri i 1.6), cest vyjimkam (Accord), takze nemyslim ze by to byl nejaky problem. MB-C ma min. objem 2.2litru, ale dynamiku stejnou jako Superb (na maximalku je ale MB rychlejsi o 10-15kmh). Roli hraje spis trochu psychologie - 1.4? To prece nemuze v takovem aute jet... Ale ono to jede.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 12:34, RE: ...atakuje hranice střední třídy.
kylie napísal:
To jsou jen takové "hrátky", minulý superb byl snad až "omyl", tento je "normální" vůz střední třídy co se dokonce do finále Car of the Year dostal ..
PS: Ale hlasování pana Hyana a jeho chování vůbec okolo a před vyhlášením výsledků se mi letos NElíbilo - dříve takový NEbýval, NEvím co se (s ním) stalo, ale takto se NEzávislý novinář NEchová!
Co provedl pan Hyan?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 12:54, RE: ...atakuje hranice střední třídy.
mikes napísal:
Co provedl pan Hyan?
Ještě PŘED vyhlášením výsledků (v době "hodnocení") vydával prohlášení (a ne zcela "vhodná") k některým vozům ..
Na mezinárodní presentaci nové C5 jako jediný novinář ODMÍTL vůz testovat (něco o něm napsat - VELMi nezvyklé)
Při hodnocení (Car of ..) své body rozdělil trošičku "nezvykle", 9 bodů Alfě MiTo, 4 superb, citroen 0
PS: Ten první bod je nejen "nezvyklý", ale i zcela "nevhodný"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 13:25, RE: Milý Mikeš(i)!
mikes napísal:
Nejak se mi nedari pochopit co ma byt sofistikovaneho na tom, ze ta auta maji obrovsky predni previs... (ale co se tyka designu, neberu vam to, pokud se vam vic libi obrovsky predni previs+malinky nakopnuty zadek (C5) nez auto proporcne vyvazenejsi).
PS. Na hradecko-teplicko-ustecke-drazdanske dalnici jsou serpentin opravdu mraky...
Už jsem to tu psala vícekrát, design mne moc "nebere" až "nezajímá", tedy vůz se mi musí alespoň trochu "líbít", resp. nesmí se "NElíbit", ale vybírám dle jiných kritérií.
Proces "udělat" auto je docela "složitý" a má mnoho podob, a tak jako se "nedivíme", že vůz se zadním pohonem má "rozložení" karoserie, převisů atd takový jaký má (vše je "dozadu posunuté", aby zadní kola dostatečnou trakci měla); stejné je to u předokolek, jen "obráceně"
Použijeme-li vpředu "obyčejnou" prostorově "nenáročnou" přední nápravu, nebo v rámci "vyrobení" místa v kabině motor "předsuneme" před nápravu = "snazší" řešení (méně "sofistikované") a ještě máte "kratší " přední převis.
Pokud si s tím "více práce" dáte, tu nej- nápravu použijete (což je dobře, ale mrška - "zabere více místa"), pečlivě tu nej- zátěž přesně "na" nápravu směřujete (proto pak ty výborné výsledky trakce), tak to má kladný vliv pro vedení kola, výborná trakce zajistí, že se přední kola vždy na jakémkoliv povrchu či průjezdu gigantní louží "najdou" (a pudelku elektronika snadno "ohlídá"), dostatečné deformační zóny se při případném reálném crash testu hodit budou, sražený chodec se také raději "sejmouti" dá C6 než-li superbem - ale všechny tyto "plusy" mají ... snad ani ne mínus (no, pro někoho možná ano), ale "důsledek/následek" delšího předního převisu. V praxi nijak nevadí (nevím jak, čím by mohlo - asi jde opravdu jen o "vzhled"), ale vím že to není zcela "běžné" - ach a zapomněla jsem u C6 a C5 na příjemnou "směrovou" stabilitu v dálničních rychlostech (bez jakéhokoliv přehánění, v C6 či C5 je ve vyšší rychlosti daleko daleko "snazží" vpřed "letět" "plout", než třeba v superb či octavia (pokud jsem kdysi kdesi napsala, že /na slušně-přiměřeně kvalitní dálnici/ v praxi NENí moc poznat rozdíl, zda jedete/plujete 120 či 220 km/h - je to opravdu pravda - TO jsou "důsledky" konstrukce a "pojetí" vozu).
Prostě na TO na co je konstruován slouží docela dobře (a zavazadelník asi NEbude problém, ostatně subřenka - legacy - ho také neměla "nic/moc" a vždy se tam vše vešlo .. jak s oblibou říkám, hlavně ať se máme dobře my na "palubě", kufry nechť se klidně "tlačí" ,-)
PS: Tak zhruba TOHLE jsem měla na mysli onou "sofistikovanou" konstrukcí (když v AAA C5 2.2 HDi a octavia TDi vedle sebe stojí, stejně staré, stejně drahé /není-li náhodou octavia dražší/ většina kolemjdoucích si neuvědomí, že výrobní náklady, sofistikovanost konstrukce jak vozu samotného, tak motoru je až "násobně" vyšší .. a raději koupí "domácí" /100% německý/ produkt)
PPS: V česku se "kvalitní" dálnice docela těžko hledá, ale ty dvě "nové" dálice na ústí a hradec jsou "použitelné", jinak na "rychlostní" rekordy do německa jezdíme (z těch z česka "dostupných" doporučuji trasu München - Ingolstadt, POZOR přes den bývá "přeplněná", neděle 4-5 ranní je "ideální")
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 13:34, RE: ...atakuje hranice střední třídy.
Kylie napísal:
Ještě PŘED vyhlášením výsledků (v době "hodnocení") vydával prohlášení (a ne zcela "vhodná") k některým vozům ..
Na mezinárodní presentaci nové C5 jako jediný novinář ODMÍTL vůz testovat (něco o něm napsat - VELMi nezvyklé)
Při hodnocení (Car of ..) své body rozdělil trošičku "nezvykle", 9 bodů Alfě MiTo, 4 superb, citroen 0
PS: Ten první bod je nejen "nezvyklý", ale i zcela "nevhodný"
V bodování nic nezvyklého nevidím?! - nutno doplnit zebricek, par aut vam tam chybi - Alfa 9, FFiesta 6, Opel Insignia 5, Superb 4, Golf 1, Megane a C5 0bodu.
O prohlasenich nevim, tezko soudit, neznam je. Pokud odmitnul testovat auto, pak je to nezvykle, duvody jsou znamy?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 14:37, RE: Vnitřní šířka superb VERSUS konkurence ..
mikes napísal:
Milá Kylie, neboli "PSAkoncernagentko", musím přiznat, že mnou uvedeny údaj o BMW 3, ač převzat z největšího konkurencniho autowebu, byl nespravny (maji tam spatny udaj, tipuju sekli se o 10cm). Kdyz jste tady vypsala takovou hezky sourodou skupinu (Audi R8, Peugeot 308, Aston V8, C5), mam k tem vasim cislum taky pripominku, taky fabuluji. Ve vysi ramen nemeri nikdo (proc taky merit rozmery mezi skly, ze?) :o). Pokud jde o presnost rozmeru napr. C5:
vyrobce 1524/1495, AutoBild zmeril 1525/1500, ...
Milý Mikeši! Domnívala jsem se, že už "víte", že já sice C5 a 6 (a GS a DS a SM a ..) "ráda", ale krom toho že tyto výrobky v česku za poněkud "přehlížené" "podceňované" apod. považuji - i "lepší" vozy znám, měla jsem a jezdila jsem ..
Ohledně měření - PROTO jsem použila jeden zdroj (tedy stejnou metodiku měření), neb i když je "dáno" např. měření v oblasti ramen, může se časopis od časopisu mírně "lišit". Ony "zvláštnosti" v rozměrech moc dobře znám, i PROTO jsem uvedla auta napříč segmenty (třeba se pletu, ale myslím že "lidé" přehled spíše NEmají).
Pokud si pamatuji na "školní" leta, prostor se měří ve výši ramen NEB tam je ho nejvíce potřeba. NEjde tady o C5, ale o superb a (tak jako u fabia) TADY je jeho "slabinka" (opravdu i vozy o třídu níž, nebo sportovní kupátka jsou maličko "prostornější").
Bmw 3 se NEsnaží "hrát" prostorný vůz, ale něco jako "nejlépe" ovladatelný sportovně zaměřený vůz své třídy (superb na "notu" mimořádné "prostornosti" hraje - PROTO považuji za "vhodné" upozornit, že to má své "mušky"). Ostatně to mi připomnělo onu definici ohledně rozvoru a prostoru v kabině ..

"POKUD má vůz s delším rozvorem KRATŠÍ/MENŠÍ vnitřní prostor = jde o "lépe" konstruovaný vůz s lepšími jízdními vlastnostmi. POKUD má vůz s kratším rozvorem DELŠÍ/VĚTŠÍ vnitřní prostor = jde o hůře konstruovaný vůz, s horšími jízdními vlastnostmi.

Ta větička je opravdu "platná" "fungující" (P 911ka je výjimka potvrzující pravidlo ,-) a sice neznám žádnou podobnou o šířce, ale je to také "znak" (lidé bohužel většinou koukají na úúúúplně jiné "hodnoty").
NEřekla jsem že superb je malér (minulý byl, ale ne kvůli šířce, ale "komplexně" - klidně bych řekla: čechy nejpřeněňovanější vůz vůbec), ale že zatímco délka a zavazadelník jsou snad až "předimenzované", na šířku maličko "chybí" (osobně bych "fous" na délku ubrala a do šířky přidala.
Na co široké auto? To je VĚRU jednoduchá odpověď! V 96% případů v takovém voze je vzadu PRÁZDNO. Vozy jezdí obsazeny řidičem a případně spolujezdcem (průměrná obsazenost vozů je 1 a 3/4 člověka a se zvyšující se třídou vozu klesá).
PS: A vám dělá nějaký "problém" nastupit např. do C5 dozadu? Já tam někoho vozím dost výjimečně, ale už se tam "vešla" i tchýně v kožichu i buřtík, takže ...
Ale to není až tak důležité, opravdu jde o PŘEDNÍ sedadla - TA jsou používána/využívána - TA jsou DŮLEŽITÁ (kdo plánuje pravidelně vzadu "rodinku" vozit, pro toho byl van/mpv stvořen ...
PPS: I když se vám to asi "líbit" nechce, ten "užší" prostor je "úmysl" tvůrce, vw si i takto "odlišuje" své vozy (byť naprosto identickou mechaniku používají). Takže závěrem, nový superb již ano (i jeho umístění v Car of the year jako "odpovídající" vidím - i když letošní chování českého zástupce jako trošičku "nestandardní" hodnotím), mně osobně maličko "vadí" "ruší" drobnosti typu šířka vozu (vůči délce - tedy poměr podélného a příčného prostoru) a u zcela nového vozu s řekněme 7mi letým životním cyklem použití dnes už opravdu zastaralých TDi PD)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 14:41, BIG odpověď v 19.11. 14:37
Milý Mikeši! Tento týden "nestíhám", ale "vypotila" jsem pro vás big odpověď v uvedený čas a ..
Pěkný den ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 14:56, RE: ...atakuje hranice střední třídy.
mikes napísal:
V bodování nic nezvyklého nevidím?! - nutno doplnit zebricek, par aut vam tam chybi - Alfa 9, FFiesta 6, Opel Insignia 5, Superb 4, Golf 1, Megane a C5 0bodu.
O prohlasenich nevim, tezko soudit, neznam je. Pokud odmitnul testovat auto, pak je to nezvykle, duvody jsou znamy?
Konkrétní bodové hodnocení je každého věc, já to jeho letošní vidím jako "nevyvážené" až "nereálné"
Neměla jsem možnost uvedenými vozy jezdit, ale (i když by mne to ještě nedávno nenapadlo .-) vypadá to vypadá, že rozdíl jednoho bodu mezi Insignia a superb je trošičku "nesmysl" a rozdíl mezi superb a C5 také (tam je příčina něco "jiného" - netuším co, ale o "auto" jako takové evidentně nejde).
CO se mu v hlavě "honí" samozřejmě nevím, ale v době "probíhajícího finále" slovně až "napadnout" některé vozy je "podivné", nebo jinak: NEpamatuji si, že by se něco podobného kdy za těch 40 či kolik let stalo.
Jak probíhají presentace nových vozů asi víte, postupně (většinou to bývá po "skupinkách" - ne celá evropa v jeden den) jsou zváni novináři ze všech zemí ze všech magazínů a televnizních pořadů apod. Pan Hyan na presentaci (vše platí hostitel) přijel, vozem jezdil a článek NEnapsal (později byl v česku vůz zapůjčen jeho redakčnímu kolegovi a snad již nějaký testík vyšel). Samozřejmě netuším, jestli se s někým pohádal či něco podobného, pravdou je že TVRDOU kritikou nešetřil, velmi NEstandardně se choval ... a nakonec to NULOU v hodnocení "potvrdil" - třeba byl jeho "hněv" na "kohosi" oprávněný (dlouhá leta ho považuji za rozumného "znalého" člověka s velmi dobrým přehledem), ale jeho "transformace" byla ZCELA nevhodná
PS: Osobně jsem nakonec tipovala na vítězství Fiestu (a Opel by mne zpočátku opravdu NEnapadl), ale dle všech informací se s Insignia opravdu snažili a to co jsem zde již psala, že v německu se od Vectra zcela "distancují" je pravda (a insignia se asi opravdu "povedla" - "tipuji" že až se za pár měsíců na prodejnost vozů podíváme, už "dojíždějící" passat se stejně bude lépe prodávat ..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 17:39, RE: ...atakuje hranice střední třídy.
Kylie napísal:
Konkrétní bodové hodnocení je každého věc, já to jeho letošní vidím jako "nevyvážené" až "nereálné"
Neměla jsem možnost uvedenými vozy jezdit, ale (i když by mne to ještě nedávno nenapadlo .-) vypadá to vypadá, že rozdíl jednoho bodu mezi Insignia a superb je trošičku "nesmysl" a rozdíl mezi superb a C5 také (tam je příčina něco "jiného" - netuším co, ale o "auto" jako takové evidentně nejde).
CO se mu v hlavě "honí" samozřejmě nevím, ale v době "probíhajícího finále" slovně až "napadnout" ně...
Hodnoceni je nevyvazene a nerealne mozna tak z vaseho (musim rict az trochu fanatickeho) pohledu, spousta lidi ma na to jiny nazor. Nekomu muze zase pripadat absurdni, ze dokonce az dva lidi z celkem 59 hodnoticich dali C5 na prvni misto.
V Autorevue 06/08 vysel test/seznameni s C5, tak nechapu proč ho osočujete, že nic o nem nenapsal?
Uprimne, zrovna jeho hodnoceni C5 a Meganu v souvislosti s anketou mi prislo celkem trefne - auta neprinaseji nic noveho inovativniho. S tim tezko polemizovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 18:57, RE: ...atakuje hranice střední třídy.
mikes napísal:
Hodnoceni je nevyvazene a nerealne mozna tak z vaseho (musim rict az trochu fanatickeho) pohledu, spousta lidi ma na to jiny nazor. Nekomu muze zase pripadat absurdni, ze dokonce az dva lidi z celkem 59 hodnoticich dali C5 na prvni misto.
V Autorevue 06/08 vysel test/seznameni s C5, tak nechapu proč ho osočujete, že nic o nem nenapsal?
Uprimne, zrovna jeho hodnoceni C5 a Meganu v souvislosti s anketou mi prislo celkem trefne - auta neprinaseji nic noveho inovativniho. S tim tezko polemizovat.
S tím právě VELMi snadno polemizovat (pokud o konstrukci finalistů něco víte - NENí to pravda - TO je ten problém!).
V druhém případě OPĚT NEmáte pravdu - právě TO bylo (všemi - snad krom vás) kritizováno, v čísle 6 NEvyšel test!
Je jedno co VÁM přišlo trefné (krom toho že pan Hyan VĚDOMĚ lhal - a nejvíce bodů dal PRÁVĚ vozu, který je "jen" fiatem punto v "pěkném" kabátku - tedy přesný OPAK svých proklamací!), něco podobného (takováto prohlášení PŘED vyhlášením výsledků - nejen u aut, v jakékoliv soutěži) jsou ze strany porotců NEpřijatelné (pokud vám to "vyhovuje" - raději to NEpřiznávejte .-) - u nás se tomu říká "faux pas" "nevhodné" "unfair" "nesportovní" atp. chování ..
S tím "fanatickým pohledem" to jste možná trefil "hřebíček na hlavičku" - mně zase příjde (často) "český" pohled neuvěřitelně "laxní" - "neplechy" se tu dějí vlevo/vpravo a ffffšichni to jen "rezignovaně" sledují .. Já to NEpovažuji za správné, netuším PROČ se pan Hyan najednou chová tak jak se chová, ale vím, že to NEmá nic společného s vozem jako takovým, jen se tam "transformovala" (pravděpodobně) nějaká osobní animozita (což JE "špatně").
Já NEmám s celkovým hodnocením Car of the year "problém" (trochu mne - zpočátku - překvapil opel, ale vypadá to na celkem "zasloužené" vítězství) - já komentuji "jiné" hodnocení pana Hyana - kdy absolutně preferoval fiat punto (alfa MiTo je dle testů pěkná povedená zábavná - preferovala bych jí třeba před fabií, ale i tak mi "maximální" hodnocení pana Hyana příjde trošičku "moc" - co se konstrukce vozu OPRAVDU nic "nového" nepřináší - to fiesta je opravdu "inovativnější" - a právě TO je první nejdůležitější kritérium v této soutěži)
PS: Víte, vy máte stále (trošičku "chybný") dojem, že diskutujete s "blondýnou" (což tedy jsem ,-), ale já tady presentuji trošičku "širší" názor(y) a jde o názory lidí, kteří (většinou ,-) ví o čem mluví (a jsou "z" oboru)
PPS: Víte, já mám totiž i "koule" na to, říci že letos si C5 první místo (asi - s vozy jsem neměla možnost jezdit) nezaslouží (a insignia a těstě za ní fiesta asi ano) - jde "jen" o kvalitní (zde stále a trvale "podceňovaný") pohodlný bezpečný vůz se slušnou výbavou a "královským" prostorem pro přední cestující (a "akceptovatelným" pro dva zadní) s několika povedenými pohonnými jednotkami - takže FINÁLE - ZASLOUŽENÉ ... vítězství - by zasloužené NEbylo.
Ještě "bonus" (já vím, že bez "osahání" to není "ono", ale ..), koho by jste volil vy, resp. JAK by jste své body jakožto 60tý "nej" novinář evropy rozdělil vy?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 19:43, RE: Rozpačité dojmy
jintaj napísal:
Nevím, zda reprezentativní manažerská limuzína, ve které by měl jezdit např. i prezident ČR, má mít zvětšenou čelní masku z Roomstera, z boku vypadat jako BMW 7 (E34) a zezadu jako Renault Laguna. Nicméně posun v kvalitě oproti S I je znatelný i na fotkách. Snad ten Twindoor majitel neprokleje po prvním žďuchanci zezadu od jiného auta v koloně...
A motor? Ten základní 1.4 je snad přijatelný pro octavii, ale asi moc ne pro auto vážící přes 1,5t. Představte si, že by se BMW 5 nebo M-B C nabízelo s...
Pro současného prezidenta ČR je až příliš dobrá. Tomu bych okamžitě všechny jeho feudální požitky sebral, Superba by měl max. s motorem 1.4 a v základní výbavě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.11.2008 20:36, RE: Rozpačité dojmy
Jenomtak napísal:
Pro současného prezidenta ČR je až příliš dobrá. Tomu bych okamžitě všechny jeho feudální požitky sebral, Superba by měl max. s motorem 1.4 a v základní výbavě.
Já tedy nevím, ale DISIDENT že by si superb (byť 1.4) zasloužil?
PS: Já jako daňová poplatnice bych po tom faux pas v irsku domů pěšky nechala šlapat (a kanál přeplavat!)
reagovať
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.