0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Superb GreenLine 1.6 TDI: Prostorné úspory

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 07:38, DPF
Jasně, zase lidi strašte... "s DPF si majitel užije své". Tak napište relevantní informaci, jakože když budete jezdit do 1.300 rpm a jen ve městě, tak jo, ale v normálním provozu? Běžte do zádele s takovýma informacema, jakožto automagazín by troška odborných dat (kdy se doplňuje aditivum, kolik stojí repase atd) neškodilo. Anebo se to v prospektu nepíše? Nebude to ten problém? Hiospodských keců je tu dost od diskutérů, od Vás bych čekal vyšší profesionalitu a odbornost. Díky.
Jo a stěma pneumatikama s nízkým vylivým odporem to musí bejt na sněhu výborný...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 10:07, RE: DPF
Pepe napísal:
Jasně, zase lidi strašte... "s DPF si majitel užije své". Tak napište relevantní informaci, jakože když budete jezdit do 1.300 rpm a jen ve městě, tak jo, ale v normálním provozu? Běžte do zádele s takovýma informacema, jakožto automagazín by troška odborných dat (kdy se doplňuje aditivum, kolik stojí repase atd) neškodilo. Anebo se to v prospektu nepíše? Nebude to ten problém? Hiospodských keců je tu dost od diskutérů, od Vás bych čekal vyšší profesionalitu a odbornost. Díky.
Jo a stěma pneuma...
Poznam kopec ludi, ktori si kupili diesel, ci uz novy alebo ojetinu a jazdia tym vacsinou mesto. A nielenze nevedia, co je to DPF, ako funguje a ako sa ma pouzivat auto, aby sa nezanasal, ale niektori ani nevedia, co znamena otazka, ci sa im ten diesel vrati (na nakladoch v ohlade na cenu a "potencialne" problemy, ktore smozrejme mozu a nemusia nastat).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 10:39, RE: DPF
Pepe napísal:
Jasně, zase lidi strašte... "s DPF si majitel užije své". Tak napište relevantní informaci, jakože když budete jezdit do 1.300 rpm a jen ve městě, tak jo, ale v normálním provozu? Běžte do zádele s takovýma informacema, jakožto automagazín by troška odborných dat (kdy se doplňuje aditivum, kolik stojí repase atd) neškodilo. Anebo se to v prospektu nepíše? Nebude to ten problém? Hiospodských keců je tu dost od diskutérů, od Vás bych čekal vyšší profesionalitu a odbornost. Díky.
Jo a stěma pneuma...
Co je na tom za strašení? Filtry jsou obecně problémová záležitost a jediným efektem pro majitele jsou potentiální potíže a náklady navíc. Dřív nebo později bude DPF nutno repasovat/vyměnit/odstranit. Tohle není recenze ojetiny tak jen zmínku na místo detailnějšího rozboru nevidím nijak negativně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 10:44, RE: DPF
Pepe napísal:
Jasně, zase lidi strašte... "s DPF si majitel užije své". Tak napište relevantní informaci, jakože když budete jezdit do 1.300 rpm a jen ve městě, tak jo, ale v normálním provozu? Běžte do zádele s takovýma informacema, jakožto automagazín by troška odborných dat (kdy se doplňuje aditivum, kolik stojí repase atd) neškodilo. Anebo se to v prospektu nepíše? Nebude to ten problém? Hiospodských keců je tu dost od diskutérů, od Vás bych čekal vyšší profesionalitu a odbornost. Díky.
Jo a stěma pneuma...
Jen dodám - např. JEN odstranění filtru (i SW) cca 8 000,- A to už se vyplatí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 10:57, nesrovnalost
Nějak jsem nepochopil větu "U spořivce pochopitelně nechyběl automat", která byla v dalším odstavci doplněna informací o zařazení prvního, respektive druhého rychlostního stupně, možná ten automat nebyl myšlen jako převodový ale bůhví jaký, tak se kdyžtak omlouvám za nejapnost..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 10:58, RE: DPF
Pepe napísal:
Jasně, zase lidi strašte... "s DPF si majitel užije své". Tak napište relevantní informaci, jakože když budete jezdit do 1.300 rpm a jen ve městě, tak jo, ale v normálním provozu? Běžte do zádele s takovýma informacema, jakožto automagazín by troška odborných dat (kdy se doplňuje aditivum, kolik stojí repase atd) neškodilo. Anebo se to v prospektu nepíše? Nebude to ten problém? Hiospodských keců je tu dost od diskutérů, od Vás bych čekal vyšší profesionalitu a odbornost. Díky.
Jo a stěma pneuma...
repase cca 10 000,- při životnosti 70% orig.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 11:31, Zelený?
Naftový motor je asi tak stejně zelený, jako je sádlo dietní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 12:02, úspora...
jak je to s tím sportovním podvozkem?To znamená,že je tvrdší než standartní verze? Z úsporných důvodů nelze přikoupit výhřev skla nebo sedadel, střešní okno?O kolik asi zvedně spotřebu vyhřívání sedadel, který je puštený většinou krátkodobě?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 12:05, RE: DPF
rohYpnol napísal:
Co je na tom za strašení? Filtry jsou obecně problémová záležitost a jediným efektem pro majitele jsou potentiální potíže a náklady navíc. Dřív nebo později bude DPF nutno repasovat/vyměnit/odstranit. Tohle není recenze ojetiny tak jen zmínku na místo detailnějšího rozboru nevidím nijak negativně.
Sorry, ale kdyby místo věty citované výš bylo napsáno, že když s tím budete jezdit oním způsoben, tak čekejte repasi po 80tkm, když s tím budete jezdit "normálně", tak po 150tkm, repase stojí (plácnu) 10tKč - autora by to nezabilo, navíc by to mělo nějakou vypovídací hodnotu. Trochu by se narovnaly vize ohledně zelenosti, navíc lidi by se mohli i zamyslet , jestli má cenu něco takového. Páč v salůnu jim toho taky (radši) moc nepoví, neb jsou lépe živi ze servisu, než z prodeje.
A nedivím se, že jsou FAPy (DPF) hromadně odstraňovány, když za vymlácení vložky i úpravu SW se nedá víc, než za repasi s doplněním - podle auta komplet 5tKč, viz fapoff.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 12:19, RE: Zelený?
David V napísal:
Naftový motor je asi tak stejně zelený, jako je sádlo dietní.
Ale zní to hezky, navíc se v tom točí obrovský prachy. Když slyším slovo emise, ježí se mi hrst. Nejen kvůli emisním povolenkám, ale to sem patří jen okrajově...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 12:36, RE: úspora...
Tomi napísal:
jak je to s tím sportovním podvozkem?To znamená,že je tvrdší než standartní verze? Z úsporných důvodů nelze přikoupit výhřev skla nebo sedadel, střešní okno?O kolik asi zvedně spotřebu vyhřívání sedadel, který je puštený většinou krátkodobě?
Ano v kontextu celodenního povinného svícení je to naprosto směšné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 12:48, RE: DPF
Pepe napísal:
Sorry, ale kdyby místo věty citované výš bylo napsáno, že když s tím budete jezdit oním způsoben, tak čekejte repasi po 80tkm, když s tím budete jezdit "normálně", tak po 150tkm, repase stojí (plácnu) 10tKč - autora by to nezabilo, navíc by to mělo nějakou vypovídací hodnotu. Trochu by se narovnaly vize ohledně zelenosti, navíc lidi by se mohli i zamyslet , jestli má cenu něco takového. Páč v salůnu jim toho taky (radši) moc nepoví, neb jsou lépe živi ze servisu, než z prodeje.
A nedivím se,...
Existuje spousta lidí, kteří si koupí naftový motor na 4 km cesty do práce a z5. A při tomto zacházení bude nějaký FAP jen třešnička na dortu. Tito lidé asi slyšeli, že nafťák má nižší spotřebu, a tato informace jim k pořízení připadala jako dostatečná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 14:34, RE: úspora...
Tomi napísal:
jak je to s tím sportovním podvozkem?To znamená,že je tvrdší než standartní verze? Z úsporných důvodů nelze přikoupit výhřev skla nebo sedadel, střešní okno?O kolik asi zvedně spotřebu vyhřívání sedadel, který je puštený většinou krátkodobě?
Dost se divím, že ekowágny mají klimatizaci. Její provoz zvyšuje spotřebu možná až o 1 l/100km. Ale to bude dáno tím, že normovaná spotřeba se měří bez zapnuté zimy. Na druhou stranu co do hmotnosti by došlo k úspoře. Spotřeba normovaná by tak mohla jít dolů o další dramatické setiny litru. A ohrožení vesmírného životního prostředí by bylo odsunuto na časové ose zase o jeden týden dál. Když už z auta vyhazujem rezervu, proč ne i zimu ;D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 15:03, RE: DPF
Pepe napísal:
Sorry, ale kdyby místo věty citované výš bylo napsáno, že když s tím budete jezdit oním způsoben, tak čekejte repasi po 80tkm, když s tím budete jezdit "normálně", tak po 150tkm, repase stojí (plácnu) 10tKč - autora by to nezabilo, navíc by to mělo nějakou vypovídací hodnotu. Trochu by se narovnaly vize ohledně zelenosti, navíc lidi by se mohli i zamyslet , jestli má cenu něco takového. Páč v salůnu jim toho taky (radši) moc nepoví, neb jsou lépe živi ze servisu, než z prodeje.
A nedivím se,...
Lidi a zamyslet? Jen to ne ;)
A úvahy jestli má cenu něco takového? A kolika lidem si myslíš, že se ekonomicky vyplatí diesel? Troufnu si tvrdit, že pro rodinné účely u vozů do velikosti střední třídy prakticky nikomu. A přesto je tu obrovská poptávka po neekoligických a neekonomických dieselech.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 16:35, filtr
Všem remcalům na filtry pevných částic bych chtěl vzkázat, aby občas opustili své plechovky a prošli se po nějaké rušné "štráse". Třeba si pak uvědomí, že to co auta exhalují, to chodci a cyklisté bohužel dýchají. Takže jestli se Vám něco nelíbí, buď si kupte benzíňák, nebo chodťe pěšky. Jo a odkdy má menší kolo i menší valivý odpor?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 17:03, RE: DPF
rohYpnol napísal:
Lidi a zamyslet? Jen to ne ;)
A úvahy jestli má cenu něco takového? A kolika lidem si myslíš, že se ekonomicky vyplatí diesel? Troufnu si tvrdit, že pro rodinné účely u vozů do velikosti střední třídy prakticky nikomu. A přesto je tu obrovská poptávka po neekoligických a neekonomických dieselech.
Souhlas. Taky bych si na rodinné výlety 3x do měsíce naftu nekoupil. Spousta lidí ale uvažuje jak před 20lety v éře předkomůrkových dýzlů, který sežvějkaly leccos, nemělo se tam co vy.rat, nafta se dala sehnat za 10Káčé.
Když ale najedu prakticky 40tkm/rok, a navíc stylem (chca-nechca), kdy adekvátně silný atmo benzín požaduje přísun kolem 10l (vyzkoušeno), kufr potřebuju, tankovat LPG obden nehodlám... Co pak?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 17:11, RE: filtr
ivan2 napísal:
Všem remcalům na filtry pevných částic bych chtěl vzkázat, aby občas opustili své plechovky a prošli se po nějaké rušné "štráse". Třeba si pak uvědomí, že to co auta exhalují, to chodci a cyklisté bohužel dýchají. Takže jestli se Vám něco nelíbí, buď si kupte benzíňák, nebo chodťe pěšky. Jo a odkdy má menší kolo i menší valivý odpor?
http://www.fapoff.cz/clanek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 17:19, RE: DPF
Pepe napísal:
Souhlas. Taky bych si na rodinné výlety 3x do měsíce naftu nekoupil. Spousta lidí ale uvažuje jak před 20lety v éře předkomůrkových dýzlů, který sežvějkaly leccos, nemělo se tam co vy.rat, nafta se dala sehnat za 10Káčé.
Když ale najedu prakticky 40tkm/rok, a navíc stylem (chca-nechca), kdy adekvátně silný atmo benzín požaduje přísun kolem 10l (vyzkoušeno), kufr potřebuju, tankovat LPG obden nehodlám... Co pak?
Ano a proto jsme tady, abychom jim trochu promluvili do duše
Ne, teď vážně. Chápu využití chrochtů v manažerských sedanech střední a vyšší třídy, jako součást firemní flotily, avšak nechápu následné majitele, kteří si klidně i bez servisky takové vozidlo koupí s vidinou nízkých provozních nákladů.
Třeba s Pavlíkem jsme často ve sporu, ale to je tím, že auta využíváme jinak. On má low-endové auto nižší střední s chrochtou, protože mu jde primárně o nízké provozní náklady a auta kupuje nová. Já mám low-endové auto střední třídy, ojeté, abych počáteční investici srazil na minimum, ale ještě dostal hodnotu, kterou jsem si přál, a protože mi náklady na provoz také nejsou lhostejné, zvolil jsem spolehlivostně slušně hodnocený benzín. Důvody jsou převážně ekonomické, ale přiznám se, že jsem rád, že mě motor v autě neobtěžuje hlukem a vibracemi a ač nejsem "zelený", tak mi není úplně jedno, jestli ostatním (a sobě) smrdím nebo ne. Prostě jsem ušetřil jinde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 18:13, RE: filtr
rohYpnol napísal:
http://www.fapoff.cz/clanek
k tomuto webu a blbostem v článku nemám co dodat. Co bude asi cílem majitele stránek a servisu v jedné osobě..? Opravdu tomu věříte?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 31.01.2011 18:36, RE: filtr
ivan2 napísal:
k tomuto webu a blbostem v článku nemám co dodat. Co bude asi cílem majitele stránek a servisu v jedné osobě..? Opravdu tomu věříte?
čekal jsem tuhle argumentaci.
Ono výrobce se tímhle zrovna chlubit nebude. A od koho by tyhle informace měly relevatní váhu? Kdyby je schválila vláda???
Zkráceně - euro 4 plní diesely i s vykuchanými filtry.
Spotřeba se sníží.
Nižší spotřeba = nižší emise.
Jednoduše řečeno absence "sazí" u DPF je zkrátka vykoupeno vyšší spotřebou a tím de facto i vyššími ostatními emisemi (samozřejmě stále v rámci normy).
Raději budu dýchat saze než jemná svinstva.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.