0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 2.0 TDI: Superlativ nejen ve jméně

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
A4
počet príspevkov134
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 22.06.2015 08:49, ?
No jo, stopadesát kol, to je mašina
A krouťák je teda 340 nebo 400 Nm?
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Pondelok 22.06.2015 09:14, novinář
divím se,že novináři jsou schopni vypustit toto:
"První vůz toho jména byl jen okatě přestavěným passatem B6"

B6ka šla na trh 2005,kdy už první generace Superbu měla odkroucena 4 roky..

můžete mi to vysvětlit?
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Pondelok 22.06.2015 09:34, výsměch
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 22.06.2015 10:03, RE: novinář
stréc od piva napísal:
divím se,že novináři jsou schopni vypustit toto:"První vůz toho jména byl jen okatě přestavěným passatem B6"B6ka šla na trh 2005,kdy už první generace Superbu měla odkroucena 4 roky..můžete mi to vysvětlit?


vizuální podobnost s B5 by ti mohla napovědět, že šlo o překlep, resp. omyl.

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 22.06.2015 10:05, RE: výsměch
Zvirak napísal:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.


mně se nový Superb velmi líbí. jestli je Superb na platformě A4 nevím, místa je v něm spousta. Nové Mondeo je pro mně designově ošklivější, Passat je nuda deset generací dozadu a deset generací dopředu (asi to tak má být). Superb je obecně první škodovka, která se mi opravdu líbí, v této generaci.
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Pondelok 22.06.2015 10:07, RE: výsměch
Zvirak napísal:
...


Jistě to víš nejlíp,tak se popřípadě nechám opravit,ale 2,0 tdi začíná na 640 000 kč.
reagovať
mikelight
počet príspevkov34
dátum registrácie01.08.2010
Pondelok 22.06.2015 10:20, RE: výsměch
Mne se taky docela libi, i kdyz je vzhled subjektivni zalezitost a kazdemu se libi neco jineho.
Zarazi me, ze v testu nepopisou dopodrobna zminovane nedostatecne odhlucneni kabiny a hluk od kol - to by me jako potencionalniho zajemce zajimalo mnohem vic nez jestli to ma wifi nebo ne.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Pondelok 22.06.2015 10:23, RE: výsměch
Fanda napísal:
Fanda napísal:
...
Jistě to víš nejlíp,tak se popřípadě nechám opravit,ale 2,0 tdi začíná na 640 000 kč.


Ta cena je informace z článku. O vzhledu jsem nic nepsal. Vzhled je pěkný, ale celé je to o tom, že za tu cenu nabízí škoda pouze líbivý kabátek a pod ním nic moc.
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Pondelok 22.06.2015 10:45, RE: výsměch
Zvirak napísal:
Fanda napísal:
Fanda napísal:
...
Jistě to víš nejlíp,tak se popřípadě nechám opravit,ale 2,0 tdi začíná na 640 000 kč.
Ta cena je informace z článku. O vzhledu jsem nic nepsal. Vzhled je pěkný, ale celé je to o tom, že za tu cenu nabízí škoda pouze líbivý kabátek a pod ním nic moc.


Ano,ale to je cena testovaného vozu. Ne základní cena 2.0 tdi.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 22.06.2015 11:31, RE: výsměch
Zvirak napísal:
Fanda napísal:
Fanda napísal:
...
Jistě to víš nejlíp,tak se popřípadě nechám opravit,ale 2,0 tdi začíná na 640 000 kč.
Ta cena je informace z článku. O vzhledu jsem nic nepsal. Vzhled je pěkný, ale celé je to o tom, že za tu cenu nabízí škoda pouze líbivý kabátek a pod ním nic moc.


Za 3/4 mio je prodávána profláklá technologie z nižší střední. Komu není rady, pomozme mu tam...
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Pondelok 22.06.2015 15:15, RE: výsměch
Pepe napísal:
Zvirak napísal:
Fanda napísal:
Fanda napísal:
...
Jistě to víš nejlíp,tak se popřípadě nechám opravit,ale 2,0 tdi začíná na 640 000 kč.
Ta cena je informace z článku. O vzhledu jsem nic nepsal. Vzhled je pěkný, ale celé je to o tom, že za tu cenu nabízí škoda pouze líbivý kabátek a pod ním nic moc.
Za 3/4 mio je prodávána profláklá technologie z nižší střední. Komu není rady, pomozme mu tam...


Já osobně ho kupovat nebudu,na náš rodinný rozpočet je to moc,ale když jsem si v pátek vyzvedával v Auto Branka fábii,tak jsem si ho důkladně prohlédl a mě osobně se moc líbí.
reagovať
Albi1
počet príspevkov91
dátum registrácie26.01.2009
Pondelok 22.06.2015 17:12, RE: výsměch
Zvirak napísal:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.


Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Utorok 23.06.2015 02:59, RE: výsměch
Albi1 napísal:
Zvirak napísal:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-


Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 23.06.2015 08:40, RE: výsměch
eTeflon napísal:
Albi1 napísal:
Zvirak napísal:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna


Ve skutečnosti stojí Fábia 18 tisíc a Superb 26.
až žijou Urban stories/myths

reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Utorok 23.06.2015 09:59, RE: výsměch
Reno napísal:
eTeflon napísal:
Albi1 napísal:
Zvirak napísal:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
Ve skutečnosti stojí Fábia 18 tisíc a Superb 26. až žijou Urban stories/myths


bohužel to musím potvrdit...jelikož auto je z většiny části dnes plastové součástky,které jsou lisovány v sériích po milionu v Čině ....zbývaícj 300-500 tisíc jsou náklady na práci,a veškeréodoprovodné služby

reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Utorok 23.06.2015 10:01, RE: výsměch
eTeflon napísal:
Albi1 napísal:
Zvirak napísal:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna


Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 23.06.2015 10:38, RE: výsměch
Fanda napísal:
eTeflon napísal:
Albi1 napísal:
Zvirak napísal:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?


Když se bavíme o té hlavě, říkají ti něco odpisy? Resp. odpisové třídy - budovy, zařízení, výrobní prostředky... No dobré ráno!
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Utorok 23.06.2015 11:40, naivní
Toto je vážně sluníčkový pohled na věc Vy musíte být v životě spokojený:
citácia:
Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?


a nenažraný management i v době krize má tučné odměny, kdy dělníkům snižují platy.. Funguje to tak všude. To samé dividendy atd...
+ co psal Pepe

Navíc automobilky vydělávají nejvíc na levných autech a ne na luxusních. Ty dělají zpravidla image značky.. Těch 76 tisíc u fabie vůbec nemusí být urban legend, odpovídalo by to totiž investovanému materiálu - kastle, malý motor, kola, sedačky. Jak je u škody zvykem, další výbava jako volant atd je za příplatek
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Utorok 23.06.2015 19:01, Superb
Současný Superb je na platformě MQB, což je Passat, ale i Oktavia nebo Golf. Samozřejmě se liší rozměry, to snad každému dojde. S A4 nemá nic společného, ta má motor podélně.
Jel jsem v modelu s tím stavitelným podvozkem a auto jelo moc dobře. Motor to mělo TDI 110kW a nebylo si nač stěžovat. Auto je to dobrý, ceníková cena přiměřená na svou třídu. Místa je v tom víc než v Mazdě 6, C5, 508 a nejede to o nic hůř.
Chápu že může mít někdo se Škodovkou problém, ale zrovna Superb je velmi dobré auto ve své třídě.
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Streda 24.06.2015 09:12, RE: novinář
Reno napísal:
stréc od piva napísal:
divím se,že novináři jsou schopni vypustit toto:"První vůz toho jména byl jen okatě přestavěným passatem B6"B6ka šla na trh 2005,kdy už první generace Superbu měla odkroucena 4 roky..můžete mi to vysvětlit?
vizuální podobnost s B5 by ti mohla napovědět, že šlo o překlep, resp. omyl.


no u profesionálního novináře zaměřeného na automobilismus to možná ani omyl nebyl jako spíš to,že již chtěli na první generaci uplně zapomenout..přeci jen kromě většího rozvoru,jiného tachometru a zadních světel proti Passatu neměla..
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.