0
späť
 

diskuze k tématu: Nový Superb pořídíte za 619 900 korun - ovšem s motorem 1,4

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 12:43, Marně přemýšlím...
Do kterého segmentu trhu s autem s tímhle motorem Škodovka míří. A nejsem schopen přijít na to, kdo si to koupí.
Že Fabia je přerostlá městská nákupní taška a je v ní motor určený do městské nákupní tašky (1.2 HTP) chápu.
Že je Roomster prezentován jako rodinné auto a auto pro podnikání a je v něm tentýž motor typ nákupní taška už tak nějak nechápu.
Že je v Octavii 1.4 motor pochopím. Tedy až poté co si pragmaticky (oproti marketingovému vymívání mozků z MB) zařadím Octavii do stejného segmentu jako je Golf, Focus...
Ale auto, které bude v zahraničí mířit do segmentu referentských aut a v tuzemsku bude nakupováno jako auto pro manažery, tzn. bude očekáván vyšší nájezd a požadavek komfortu cestování (do města a na krátké tratě je auto takovýchhle rozměrů nanic), to mi hlava nebere. Takovéhle auto se kupuje už nějak vybavené, cena motoru netvoří tak výraznou část celkové ceny auta. Zbytečná varianta, zbytečně prodraží výrobu (a vývoj). Leda že by Škodovka přišla s modelem Superb Junior - černé nárazníky, max. airbag řidiče, místo přihrádky spolujezdce díra, okýnka na kličku, místo klimatizace mokrý hadr a místo pneu galusky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 13:16, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Pane Ing ! O Autech vím dost ! Na rozdíl od Vás! Nebo Jste placen z MB. Chápu že ten motor je základ ! Ale pro koho ? Bankéř s 1,4 jezdit nebude !
No tak si ten banker vezme 3.6l motor, no a? Proc tak hystericka reakce? Delate jako byste byl placeny podle toho kolik se tech 1.4 proda....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 14:33, neeeeeeee já chci 1,2
Já jsem si ho chtěl koupit s 1,2HTP a ti šmejdi ji tam jako nebudou dávat jo?Tak to jim kašlu na superb to si radši koupíme bmw 5ku nebo audi A6 s 1,2 a budu s tím jezdit za 5,9. V základní motorizaci takhle velkej objem...to je nehoráznost. Jo a jinak parkovat to budu nakopci aby se mi to podařilo rozjet...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 14:41, usměv
Jinak sice je design subjektivní ale ty přihřátý usměvy (mřížka před chladičem + chromová lišta) fabia II, roomsetr a ted i superb II ve mě vyvolávají největší nasranost.Posledním autem od škodovky co ho ještě nemá a tím pádem by se celekm dalo je OII ,ale myslím že to nebude dlouho trvat a i OII (respektive nebude-Li další facelift ale až O3 kdo ví) obdrží přihřátý usměv od designéru a pak bude výroba komplet hnusná..... nikomu nic nevnucuju prostě ten dementní úsměv NENÁVIDÍM..FUJ HNUS JOOOOOOO a komu se to libí at si to hnusný auto koupí (nemyslím ted jen superb ale jakoukoliv dementně se usmívající škodku) Jinak doporučuji se podívat na přední masku nového PASSATU CC a bude jasno o co tu jde - prostě superb musí být hnusnější aby si passata kupovali lidé víc kvůli designu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 14:42, RE: Alex
anonym napísal:
Nejsem v žádném případě zastáncem škodovek...je to pro mě šeď a totální kopie okolních aut...trochu mi to připomíná koreu a jejich kopírování ověřených aut...každá "poctivá" automobilka by měla mít svojí tvář, viz. BMW, AUDI, ALFA atd. Škodovka se stále hledá. Pokud však bude cena přijatelná, tak bych se novému Superbu nebránil, popřípadě ještě OII v RS....bohužel ty auta jsou tak předražená, že za cenu dobře vybaveného Superbu si mohu /lehce připlatit...v řádově desítek tisíc/ pořídit novou A6 ...
Kdyz teda vis vsechno, ktery auto okopirovala skodofka pro OI?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 14:44, RE: Vykon nebude az takovy problem
anonym napísal:
Primarnim problemem tohohle motoru nebude vykon, ale primo strasliva spotreba. Takhle slaby turbomotor s pomerne tezkym vozem bude mit pri dalnicni jizde spotrebu nekde na urovni osmivalce, ale jaksi bude chybet ten vykon a kultivovanost.
V tom bych taky nevidel problem, protoze por dalnicni rychlosti potrebujes zhruba polovinu toho vykonu. Vetsi problem bude akcelerace, ve meste bude spotreba asi udesna a hlavne by me zajimala vydrz toho motoru. Zajimavejsi a lepsi kompromis bude ta 1,8T(F)SI
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 14:46, RE: Marně přemýšlím...
anonym napísal:
Do kterého segmentu trhu s autem s tímhle motorem Škodovka míří. A nejsem schopen přijít na to, kdo si to koupí.
Že Fabia je přerostlá městská nákupní taška a je v ní motor určený do městské nákupní tašky (1.2 HTP) chápu.
Že je Roomster prezentován jako rodinné auto a auto pro podnikání a je v něm tentýž motor typ nákupní taška už tak nějak nechápu.
Že je v Octavii 1.4 motor pochopím. Tedy až poté co si pragmaticky (oproti marketingovému vymívání mozků z MB) zařadím Octavii do stejného segmentu ...
A kdo ti brani si koupit silnejsi motor? Nebo se tam snad silnejsi nedava?)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 15:15, RE: bez předmětu
Tomáš napísal:
Ani bych se nedivil, kdyby to byl 1.4 55kW......bylo by to dle zvyklostí stylu VW......
tuším, že to bude nově vyvinutý tříválec.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 15:20, RE: bez předmětu
mikes napísal:
No tak si ten banker vezme 3.6l motor, no a? Proc tak hystericka reakce? Delate jako byste byl placeny podle toho kolik se tech 1.4 proda....
Rodiné auto za 620000,-kč ! Nebo naco ?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 16:07, Nechapu hysterii
Stačí se podívat na VW Passat - taky se nabízí s 1.4 TSI, tam s 90 kW (122k). Zrychlení na 100 má za 10,5 s, což není nijak tragické. A je to varianta u nás dost poptávaná - spousta lidí co ho má jako služební auto si raději veme do finanční limitu lepší výbavu než nadupaný motor. MB taky plánuje do S-klasse 1.8 s dvojitým přeplňováním a cca 225 k.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 16:19, Doporučujete přechod ze Š120 na Superb II ?
Celý život jezdím Š120L, delší dobu uvažuju o Š Superb, teď když už bude na trhu Superb II - chtěl bych už nový model, nebudete to na mě moc rychlé ? Děkuju za odborná stanoviska čtenářů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 16:41, Zklamání
No zklamali mně chlapci, jsem si ho chtěl koupit s tříválcem Htp a vono nic! Takový megasilný brko 1.4, to už není pro mně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 16:44, RE: neeeeeeee já chci 1,2
vasapasa napísal:
Já jsem si ho chtěl koupit s 1,2HTP a ti šmejdi ji tam jako nebudou dávat jo?Tak to jim kašlu na superb to si radši koupíme bmw 5ku nebo audi A6 s 1,2 a budu s tím jezdit za 5,9. V základní motorizaci takhle velkej objem...to je nehoráznost. Jo a jinak parkovat to budu nakopci aby se mi to podařilo rozjet...
Mozna v MB uz brzy konecne vymysli 6ti valec 2xHTP,jeden trihrnek vepredu a druhy v vzadu kufru kvuli priznivemu rozlozeni hmotnosti.A tim sokuji vsechnu priznivce skodovky....Tou 1,4 me totalne dostali))) Nikdo me nepresvedci, ze tak maly motor bude vynikat zivotnosti a spolehlivosti a je mi ho opravdu lito, ze se bude drit s takovou vahou. A Ti co si to koupi, daji urcite brzy vydelat servisum...jo, komu neni rady, tomu neni pomoci))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 16:53, RE: Zklamání
anonym napísal:
No zklamali mně chlapci, jsem si ho chtěl koupit s tříválcem Htp a vono nic! Takový megasilný brko 1.4, to už není pro mně.
Ano je spousta občanů, co hledí na úspory s ohledem na sazby povinného ručení, obsah 1.4 už spadá do vyšší sazby povinného ručení. V tomto ohledu by Škoda měla nabídnou Superba i s nižším obsahem než je 1.4.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 17:09, ŠKODA SUPERB
A co takhle do tý slátaniny montovat skvělé motory 1.2 HTP. Za ty prachy si rozumný člověk koupí auto a ne molouše za 650 tis. a plný palbě za 1.1 mega.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 17:19, RE: bez předmětu
anonym napísal:
turberm dopovaný 1,4 TSI (ne 1,4 i - kde jste to vzali?) 92kW/200Nm je jako základní motorizace dostatečná
kdyz se podivam, jak roste obecne vykon automobilu... pred 15ti lety by 92 KW byla tak stredni motorizace. Kam vsichni spechaji? Mne by to v klidu stacilo...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 17:22, RE: usměv koncern VW nemá hezká auta
vasapasa napísal:
Jinak sice je design subjektivní ale ty přihřátý usměvy (mřížka před chladičem + chromová lišta) fabia II, roomsetr a ted i superb II ve mě vyvolávají největší nasranost.Posledním autem od škodovky co ho ještě nemá a tím pádem by se celekm dalo je OII ,ale myslím že to nebude dlouho trvat a i OII (respektive nebude-Li další facelift ale až O3 kdo ví) obdrží přihřátý usměv od designéru a pak bude výroba komplet hnusná..... nikomu nic nevnucuju prostě ten dementní úsměv NENÁVIDÍM..FUJ HNUS JOOOOO...
S těmi německými šroty je to stále stejné,zkrátka auta neumí (krom Porsche). To co předvádí VW je ovšem unikum.Porsche se to naučilo u Toyoty a je to znát.Japonské kvalite zdar.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 17:23, RE: neeeeeeee já chci 1,2
anonym napísal:
Mozna v MB uz brzy konecne vymysli 6ti valec 2xHTP,jeden trihrnek vepredu a druhy v vzadu kufru kvuli priznivemu rozlozeni hmotnosti.A tim sokuji vsechnu priznivce skodovky....Tou 1,4 me totalne dostali))) Nikdo me nepresvedci, ze tak maly motor bude vynikat zivotnosti a spolehlivosti a je mi ho opravdu lito, ze se bude drit s takovou vahou. A Ti co si to koupi, daji urcite brzy vydelat servisum...jo, komu neni rady, tomu neni pomoci))
tak si precti hodnoceni typka, co ma 1,4 tsi v Golfu... Tohle je sice tezsi, ale taky to neni GTcko... 92 KW uplne staci
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 17:30, RE: Doporučujete přechod ze Š120 na Superb II ?
anonym napísal:
Celý život jezdím Š120L, delší dobu uvažuju o Š Superb, teď když už bude na trhu Superb II - chtěl bych už nový model, nebudete to na mě moc rychlé ? Děkuju za odborná stanoviska čtenářů.
POZOR! Pane , má to mnoho nových ovládacích prvků , za příplatek si budete moc zvednout heverem sedadlo nahoru a otřít nožku o rohožku, kterou tam prodejce vloží . Jistě tam bude elektronkové radio Tesla , cyklovač svěračů , stahovací okna na kličku, KAKALISATOR a AC KONDICE ! a další! Rozhodně NE ! Závratný výkon může se Vám udělat zle!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.03.2008 17:41, Nechápu
Co tady všichni vykřikují? Proč by tenhle motor měl být nějaký problém?92 kW jako základní motor v automobilu střední třídy je naprosto běžná věc.Zkuste se taky podívat co nabízejí ostatní: Mondeo 1,6 81kW, C5 1,8 92kW,Mazda 6 1,8 88kW,Vectra 1,6 77 kW,407 1,8 92kW,Laguna 1,6 82 kW,starý Superb 2,0 85kW,Passat 1,6 75 kW.Proč tolik lidí ty dvě deci dolů tolik rozhodilo?Navíc výkonově to mnoho základních motorů předčí. A že se malý motor brzo utahá?-to jsou pěkný kecy! Kolikrát využijete skutečně v autě víc jak 100 koní?Kor při dnešním bodovým systému.
reagovať
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.